Rimorin keväthuolto

Anonyymi

Tulipahan tehtyä Rimoriin keväthuolto. 15mimuuttia ja kaikki kaappien saranoiden ruuvit kiritty

10

79

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minulla menee hymeri paaliin, huomasin että rumatikin pahviputki oli mennyt poikki.

• Anonyymi

Toivottavasti sinun oma henkitorvesikin menee rikki.

• Anonyymi

Muistitko kiristää löystyneet rautalangat ja uusia katkenneet.

• Anonyymi

Laitettiin syksyllä pressu tiukasti fiiat elnakin päälle, mutta siitä huolimatta oli homeessa koppi sisältä ja päältä, vaikka kaikki räppänät oli kiinni. Ei koskaan enää fiiat elnakkia.

• Anonyymi

Minä en pitänyt koko talvena elnakkini päällä pressua, kattoluukut jätin syksyllä auki, mut on homeessa rakas elnakki.
        Rumatikillä yritin korjata tilanteen, eipä lähtenyt Rumatikki tohisemaan. Toivoton tilanne.

• Anonyymi

Ostakaa laatua. Ai nii ei teillä ole varaa.

• Anonyymi

Tämän irtosi pyyhekoukku, ei pysynyt kuin kaksi vuotta kiinni. Vittumitä paskoja nämä Hymerit.

• Anonyymi

Eka ja luultavasti, samalla viimeinen Transit, minulla. Sen olen päättänyt jos ja kun vaihdan ,en vaihda uudempaan, vanhemmassa vara parempi.

• Anonyymi

Etkö pysty maksamaan velkojasi Santanderille Transiitista. On vaihdettava halvempaan.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      106
      4858
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      140
      3233
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3155
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      415
      2276
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      237
      1402
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1233
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1217
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      71
      1166
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      31
      1138
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      121
      1042
    Aihe