Tulipahan tehtyä Rimoriin keväthuolto. 15mimuuttia ja kaikki kaappien saranoiden ruuvit kiritty
Rimorin keväthuolto
10
79
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla menee hymeri paaliin, huomasin että rumatikin pahviputki oli mennyt poikki.
- Anonyymi
Toivottavasti sinun oma henkitorvesikin menee rikki.
- Anonyymi
Muistitko kiristää löystyneet rautalangat ja uusia katkenneet.
- Anonyymi
Laitettiin syksyllä pressu tiukasti fiiat elnakin päälle, mutta siitä huolimatta oli homeessa koppi sisältä ja päältä, vaikka kaikki räppänät oli kiinni. Ei koskaan enää fiiat elnakkia.
- Anonyymi
Minä en pitänyt koko talvena elnakkini päällä pressua, kattoluukut jätin syksyllä auki, mut on homeessa rakas elnakki.
Rumatikillä yritin korjata tilanteen, eipä lähtenyt Rumatikki tohisemaan. Toivoton tilanne.
- Anonyymi
Ostakaa laatua. Ai nii ei teillä ole varaa.
- Anonyymi
Tämän irtosi pyyhekoukku, ei pysynyt kuin kaksi vuotta kiinni. Vittumitä paskoja nämä Hymerit.
- Anonyymi
Eka ja luultavasti, samalla viimeinen Transit, minulla. Sen olen päättänyt jos ja kun vaihdan ,en vaihda uudempaan, vanhemmassa vara parempi.
- Anonyymi
Etkö pysty maksamaan velkojasi Santanderille Transiitista. On vaihdettava halvempaan.
- Anonyymi
Minä tässä kirjoittelen ja vastailen itselleni. T: vuosikausia palstaa piinannut sivupersoonahäirikkö.
https://www.terveyskirjasto.fi/dlk00361
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1064858Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403233Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503155Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4152276Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2371402Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111233- 761217
- 711166
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311138Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1211042