Koska en kuormita Suomen saiaanhoitoa kuten jotkut liikaa jokapa´äivänä, mutta sitten kun olen todella loukkaantunut, ei ole enää vaihtoehtoja, niin pakko soittaa 113.
Ja se ärsyttää koska en ole pysytynyt jo siinä vaihererssa peseytymäänkään kunnolla ja häveyttää mennä saitraanhoitajien luokkse sitten likaisenakin..
Vain äärimmäisessä hädässä yleensäkin pitäisi mennä päivystykseenkin, ei saisi mennä jos pys käelemään esim ei silloin ole syytä soittaa 112. Voi mennä kävelemällä tertveysasemalle seuraavana arkipäivänä aivan hyvin.
MUTTA: noh sinänsä hyvää hoitoa olen saanut, no.. ystävällistä palvelua ainakin.
Minua harmittaa kun aina kun joudun sairaalaan niin..
3
126
Vastaukset
- Anonyymi
Oikeasti tuollainen aiheuttaa pohdinnan että onko lääkäreiden ja sairaanhoitajien järkevää hoitaa tekosairaita vai oikeasti saqiraitaq ihmisiä`?
- Anonyymi
Tavallaan voisi miettiä niinpäin, okay, tekosairaita ei kannata hoitaa, mutta, kun ei edes tutkita, mahtaako olla jokin vialla, niin ei silloin voida hoitaakaan mitään.
Kyllähän ihminen menee useamminkin lääkäriin, kun apua tarvitsee, ja jotkut vielä useammin, kun yrittävät jostain apua saada, edes jonkun kiinnostumaan tutkimaan, onko jokin vialla vai ei.
Kuormittuuhan sairaanhoito joka tapauksessa, kun porukat vanhenee, eikä nykyään nuorempiakaan hoideta kuntoon. Se kaikki lasti kaatuu vuosien kuluessa kuormittamaan ihan tosissaan.
Monet kun eivät apua saa, vaivat menee vaan pahemmiksi, ja tottakai ajan myötä tulee vielä lisää vaivaa.
Aina vaan hoetaan samaa, että pitää ajoissa hoitaa, jne.
Tyhjän jauhantaa koko touhu.
Ja aika harva kai sitä huvikseen lääkäreissä juoksee, yleensä ihmisellä on jokin tarve hakea lääkäriltä apua.- Anonyymi
> Aina vaan hoetaan samaa, että pitää ajoissa hoitaa, jne.
Tyhjän jauhantaa koko touhu....
Koskahan tulee sellainen aika, kun sanotaan että pitää ajoissa PARANTAA?
Silloin myös ne jonot vastaanotoilla lyhenisivät oleellisesti!
Mutta niiden hoidoissa käytettävien pillerien myynti voisi laskea huomattavasti, että voisiko se parantaminen olla mahdollista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211871
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1441788Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561572Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671392Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771375- 1511336
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761183- 591168
- 1191065