Mikä ihmeen "Rabbi" täällä touhuaa? Mitä Jeesus lausui?

Anonyymi

Mikä ihmeen "Rabbi" täällä touhuaa? Mitä Jeesus lausui?


Tällä palstalla on jonkin aikaa näkynyt epäterve, vinoutunut (hengellinen) ilmiö.
Sen aloitus, startti on jo ollut kovin outo? Tämä "Rabbiksi" itsensä korottanut sananselittäjä nosti itseään kuin Ylimmälle Korokkeelle taannoin: Otsikko:

"Mielenkiintoinen ajatus, miksi profeetat eivät tienneet koronaa."


Hän antoi ymmärtää, etteivät (profeetat) tienneet koronaa! Ja nosti itsensä kuin kaikkein viisaimmaksi ja opettajaksi. Ja alkoi sepittää "koronasta" sellaista selitystä, joka ei tukeudu Raamatun Sanaan.!

Ilmestyskirjan 6:2 "valkea hevonen" ei ole mikään "koronavirus" Ei lainkaan virus, jollaisia on ollut maailmassa satoja vuosia! Pahempiakin? Espanjantauti tappoi 1900-luvun alussa jopa 100 miljoonaa ihmistä. ( = pahimmat arviot!)

Tämä "rabbi" sepitti omien korviensa välistä, että 1. valkea hevonen on koronavirus... (Satuilua!)



Profeetat tiesivät?
------------------------

Kyllä. Jumalan profeetallisessa Hengessä olevat uskovat tiesivät ja tunsivat Ilmestyskirjan 6. luvun asiat. Hevosista. Valkea. Tulipunainen. Musta. Hallava (tuhkanharmaa). Tiesivät, ja tietävätkin? Mitä? Sen minkä Pyhä Henki Sanasta opettaa. Raamattu ei ole ristiriitainen.

Mutta tämä mies? Raamattua tuntemattomat uskikset alkoivat palvoa häntä kuin suurtakin tietäjää! Kuin hän olisi ollut ensimmäinen ihmemies, Sanan selittäjä? Ja näin nostivat hänet korokkeelle.

Keksivät nimityksenikin: "rabbi". Ja tästä taas tämä (rabbi)? intoutui tuomaan lisää Ilmestyskirjan 6. luvun selityksiä. Hevosista. Ja, ja? Nyt on tämä hapatus kasvanut kuin hiivataikina ikään! Häntä julkisesti nimetään:

Kysymys "Rabbille".

Näin ne eksytykset yleensäkin etenevät? Joku puhuu "korvasyyhyyn"? Sitten se tuntuu niin kivalta. Puhuja, kirjoittaja paisuu. Alkaa kuvitella itseäään Jokin Suureksi selittäjäksi? Toiset kantavat hiiliä tuleen. Kehuvat, pyytävät. Lopuksi että "voisiko Rabbin kirjoituksia julkaista"?

Mitä Herra tästä kaikesta?
==================

Hän ei ole tässä mukana. Kaiken-maailman-rabbit-ja johtajat ja opettajat saavat toki huseerata niinkuin tahtovat? Mutta kun ihmistä aletaan korottaa vastoin sitä, mitä Jeesus opetti? Silloin on paholaisen asiamiehet innolla kimpassa!

• »Älkää te antako kutsua itseänne rabbiksi, sillä teillä on vain yksi opettaja ja te olette kaikki veljiä. "
• "Älkää myöskään kutsuko isäksi ketään, joka on maan päällä, sillä vain yksi on teille isä, hän, joka on taivaissa. "
• "Älkää antako kutsua itseänne oppimestariksi, sillä teillä on vain yksi mestari, Kristus."
• "Joka teistä on suurin, se olkoon toisten palvelija. Sillä joka itsensä korottaa, se alennetaan, mutta joka itsensä alentaa, se korotetaan. " (Matt 23: 7- 12)


Lopuksi
======

• Te jotka Herraa rakastatte, seuratkaa Häntä! (Joh 12:46)
• Te jotka niskuroitte Jeesuksen opetuksia vastaan, juoskaa ihmisten perässä. Korottakaa "rabbejanne", mestareita, guruja, voideltuja!

Vastoin sitä, mitä Jeesus lopunajoista opetti:
• " Älkää menkö sinne, älkääkä juosko perässä." ( Luukas 17:23)


Te jotka tahdotte varjeltua vapaina, pysykää erossa ja ottakaa etäisyyttä sellaisiin kaikkiin, joissa IHMISTÄ nostatetaan! Joissa ihminen itse korottaa kuin Yli-Viisaan-Opettajan istuimelle? (Etteivät muka profeetat tienneet koronasta...)

Tämä "rabbi-villitys" ja sen kanssa operoiva seurakunta ei edusta tervettä Raamatun linjaa. He etsivät mainosta, kenties hyötyä, taloudellista tasoa?

Tämän "rabbin" opetukset ja kirjallinen taso? Paljon on oppimista. Niin Raamatun viisaudesta kuin kielellisestä osaamisesta.

108

1493

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Anonyymi
      06.04.2022 22:37

      Tämä "rabbi" kyllä kirjoitti että häntä saa arvostella!

      Mutta sitten kohta hikeentyi ja kirjoitti näin:

      ------------------------------------------------------------------------------------
      "Liian kryptinen ja vastaus, ei "lihaa luiden ympärillä", eli et pystynyt osoittamaan yhtään virhettä, joten lopetan hyödyttömän palstakeskustelun tähän.
      Kaikella kunnioituksella, sinua siunaten!"
      Eero N.
      -------------------------------------------
      Em kommentti löytyy ketjussa: Kysymys Rabbille.

    • Anonyymi

      Näin tämä "Rabbiksi" korotettu kirjoitti. ( Aloituksessa Kysymys Rabbille)
      --------------------------------------------------------------

      "Olen kirjoittanut sen minkä mitä tunnen oikeaksi, ja mitä uskon Jumalan avanneen minulle. Kyllä minua saa korjata, en siitä pahastu, mutta otan huomioon vain asiallisesti esitetyt korjaukset.

      Kannattaa laittaa Raamatun kohta mukaan, ja miten se liittyy kyseiseen aiheeseen.

      Herra Jeesus Messias siunatkoon kaikkia.
      Eero N.
      ---------------------------------------------------------------

    • Anonyymi

      Et Sinä Eero N. kauan kestäisi, jos Sinun tekstejäsi "koronasta" ja "hevosista" Raamatun Sanalla ( = kokonaistulkinta) alettaisiin täällä ruotia? Hiilestyisit, ja hiilestyisivät ne fanit, jotka sinua koettavat julkisuuteen nostattaa! Kehumalla!

      Kun sallit itseäsi "korotettavan" jopa "rabbiksi" kutsuttavan, et ole Raamatun Sanan linjoilla!

      Paavali: "Älköön kukaan kerskatko ihmisistä..." ( 1 Kor 3:21)

      "Joka kerskaa, hänen kerskauksensa olkoon HERRA." ( 2 Kor 10:17)

      "Veljeni, älkööt aivan monet teistä pyrkikö opettajiksi. Sillä te tiedätte, että me saamme kovemman tuomion." ( Jaak 3:1)

      Kun kirjoitit, että Sinua saa Raamatun Sanalla koetella ja arvostella, niin tässä muutamai sanoja.

      Julkisesti "opettajana" esiintyminen joutuu julkisen arvostelun tilaan. Siinä saattaa moni "opetus" joutua Jumalan Sanan tulikokeeseen?

    • Anonyymi

      Ai etkö ole tykännyt?

      • Anonyymi

        Tämä "rabbi" ei tunnu tykkäävän? Lopetti hyödyttömänä... kuten kirjoittaa:

        "Liian kryptinen ja vastaus, ei "lihaa luiden ympärillä", eli et pystynyt osoittamaan yhtään virhettä, joten lopetan hyödyttömän palstakeskustelun tähän.
        Kaikella kunnioituksella, sinua siunaten!"
        Eero N.


    • Anonyymi

      Tässä onkin hyvä esimerkki katkeruuden purkauksesta, ihmisen joka tuntee ettei ole saanut arvostusta. Huitoo oikein raivon vallassa, voimatta osoittaa mitä "Rabbi" on opettanut väärin.
      Jos olet käynyt seurakunnan sivuilla, olet ehkä tajunnut hänen kirjoittaneen sinne jo lähes kymmenen vuotta viikoittain. Ei ole innostunut kirjoittamaan sen vuoksi, että joku on täällä lainannut.
      Hänhän pyysi sinulta kohtia missä on virheitä, mutta et pystynyt osoittamaan enempää kuin jäkäti jäkäti jäk. Hyvin hän sanoi ettei ollut lihaa luiden ympärillä, oli muuten hieno sanonta jota en ollut ennen kuullut.
      Hän ei ole missään herjannut sinua, vaan siunannut kuten Jeesus neuvoo, kun sinä taas nimettömänä herjaat. Hän ei edes esiinny nimettömänä, eikä muuten ole vastuussa siitä jos häntä lainataan, tai häneltä kysellään.
      Tulehan esiin sinäkin omalla nimelläsi.
      En ole tämän "Rabin" opetuslapsonen enkä muutenkaan tunne häntä, mutta olen huomannut hänet ainakin avoimeksi ja rehelliseksi todella hyväksi Jumalan Sanan tuntijaksi,, joka ei ole täällä halveksinut eikä herjannut ketään, sekä uskaltaa esiintyä omalla nimellään.

      • Anonyymi

        Eikö opettajan tulisi muistaa opetuksensa taikka edes osata opettaa asiasta uudestaan jos siitä mainitsee tai kysyy?

        Minä pitäisin siitä, että minua kutsuttaisiin profeetaksi, koska sellainen olen, eikä siinä olisi mitään pahaa.
        Mutta minäkin opin ja opettajani on Herra.
        Minä tiedän, minulla on tietoa ja ilmestyksiäkin asioista.
        Minä tunnen ja näen mitä sokeat eivät näe.
        Minä tiedän mitä se tarkoittaa kun on pyhä henki ja läheinen suhde jumalan kanssa.
        En ole sitä oppinut enkä opetellut vaan kokenut ja elänyt sen kanssa.
        Se on hieman kuin oppisi lukemaan, se mitä te luette sen minäkin luen, mutta sen minkä minä luen se on teiltä salattu.
        Siksi minä tiedän jos te ette tiedä sillä minä tunnen hänet, te ette häntä tunne.


      • Anonyymi

        Koetapa ensin ITSE kirjoittaa NIMELLÄSI ? Kun ihailet "rabbia" joka kirjoittaa omalla nimellään, niin MIKSI et siis itse uskalla häntä puolustaa omalla nimelläsI? Siis trollausta???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö opettajan tulisi muistaa opetuksensa taikka edes osata opettaa asiasta uudestaan jos siitä mainitsee tai kysyy?

        Minä pitäisin siitä, että minua kutsuttaisiin profeetaksi, koska sellainen olen, eikä siinä olisi mitään pahaa.
        Mutta minäkin opin ja opettajani on Herra.
        Minä tiedän, minulla on tietoa ja ilmestyksiäkin asioista.
        Minä tunnen ja näen mitä sokeat eivät näe.
        Minä tiedän mitä se tarkoittaa kun on pyhä henki ja läheinen suhde jumalan kanssa.
        En ole sitä oppinut enkä opetellut vaan kokenut ja elänyt sen kanssa.
        Se on hieman kuin oppisi lukemaan, se mitä te luette sen minäkin luen, mutta sen minkä minä luen se on teiltä salattu.
        Siksi minä tiedän jos te ette tiedä sillä minä tunnen hänet, te ette häntä tunne.

        Sinä "pitäisit, että sinua kutsuttaisiin pro.."?
        Häh, millä perusteella sinua sellaiseksi kukaan kutsuisi?
        Et ole kirjoittanut yhtään profetiaa tähän, josta voisi koetella mistä profetia on ja jne.


    • Anonyymi

      Oli ennalta arvattavaa, että tämän "rabbin" fanit ja kannattajat suuttuvat!
      Niinkuin Paavali jo aikoinaan sanoi:

      "Tulee aika, jolloin he eivät kärsi tervettä oppia, vaan.... korvasyyhyynsä haalivat itselleen opettajia..." ( 2 Tim 4:3-4)

      Onhan selvästi tullut esille, että JOKU yli-intoinen kannattaja nostattaa kaiken aikaa tätä "Rabbia" korokkeelle! Täällä.

      Ja nyt kun tuohon linjaan aloittaja puuttui TERVEELLÄ Raamatun sanalla - siis Jeesuksen opetuksilla (= älkää antanko kutsua itseänne Rabbi...)

      - - - niin tämä "pääkannattaja" hermostui vallan! Kirjoittaa tulista puolustuspuhetta nimeämänsä Rabbin puolesta. Miksi? Eikä Rabbin itsensä tulisi vastata? Tämä fani puskee kiukkuista tekstiä, näin:
      --------------------------------------------------------------------------
      "Tässä onkin hyvä esimerkki katkeruuden purkauksesta, ihmisen joka tuntee ettei ole saanut arvostusta. Huitoo oikein raivon vallassa, voimatta osoittaa mitä "Rabbi" on opettanut väärin."
      -------------------------------------------------------------------------------

      No, tuollaiset keskellä yötä tehdyt tekstaukset ovat - hm---?

      Tämän ketjun aloituksessa oli SELKEÄ sanoma. Mikä?

      Ettei pitä uhmata Jeesuksen opetuksia? Kyllä.

      Ei saa korottaa Rabbiksi... ei johtajaksi, Mestariksi, ei opettajaksi...

      Siinä on se paha virhe. lähtökohdassa jo. ALoittajan teksti ei lähde katkeruudesta, eikä hän "huido raivon vallassa" - vaan tiukkaa sanaa, asiaa. ..
      Mutta? Tietysti se "kolahti" ja siitä se kiukku tuntui nousevan? Kun korokkeelle nostettu Rabbi - ei saanut kaikilta suitsutusta ja aamenta?

    • Anonyymi

      Aloitus on tarpeellinen. Tämä aika kun tunkee kuin sieniä sateella joka lajin ukkoja ja akkoja jotka kehuvat itseään muka "voideltuina" ja erikoisina!

      Missä Jeesus?

    • Anonyymi

      Joo. Tuo "rabbiksi" nimetty poistailee siarasta profetiaa Juudas Iskariotista!
      Menee överisti ohitse raittiin Raamatun Sanan!

    • Anonyymi

      Ovat näköjään tehneet tästä prof.palstasta kuin Mainospaikan!
      Sille rabbilleen ja seurakunnalleen... sairasta on touhu.

      • Anonyymi

        Kyllä huomaa että olette "valheen isän" käytössä. Jos Jumala olisi teidät laittanut asialle, niin Hän ei turvautuisi valehteluun, kuten te kuljette syytöksissänne kokonaan valheiden varassa.


    • Anonyymi

      No missä se totuus on? Ettei vain olis itse "rabbi" nyt nimettömänä liikkeellä? Hermostunu kun koetellaan sen tekstejä?

    • Anonyymi

      Joo niin on että joku rabbi täällä puskee päälle...

    • Anonyymi

      joo niin on

    • Anonyymi

      Selvästi jotkut haluaa korottaa ja mainostaa tuota rabbiksi nostamaansa!

    • Anonyymi

      Nyt ne on suuttuneet nää rabbin porukat. Arvasihan se, ettei heidän ylpeys kestä koettelua. Mutta?
      Joka itsensä ylentää, se alennetaan! Sanoi Jeesus.
      Näin Raamatun faktat!

    • Anonyymi

      Kova on fanaattinen kiihko tuoda noita rabbin posteja.

    • Anonyymi

      Kovasti ne koettaa? Joku sensaation halu? Ehkä tehdä bisnestä sen rabbin blogeilla?

      Kun vilkaisin yhtä blogia - niin jo kielellinen ulsotulo oli niin onnetonta, ettei siitä ota selvää erkkikään!

      Mutta - sensaation halussa ja itsensä nostamisessa (taikka toisen nostamisessa) eivät laatutekijät ole tärkeimpiä...

    • Anonyymi

      Selvä meininki - ihmisten touhua!!

    • Anonyymi

      Tosi on! Tuo rabbi ja rabbin jengi koettaa tuputtaa oppejaan!!!

    • Anonyymi

      Tosiaan että oikein rabbi? Eihän Jeesus antanut lupaa kutsua ketään "rabbiksi"?

      Onko Raamatun tuntemus noin huono!!!

    • Anonyymi

      Näyttää olevan Jeesuksen opetukset ihan tyhjää tuolle rabbille ja sen faneille!
      Matteus 23:8

    • Anonyymi

      Kavahtakaa tätä seurakuntaa ja sen opetusta!

      Monet opetukset, mitä ei voi salata, perustuvat TALMUTIIN!

      ei siis KIRJOITUKSIIN!
      https://fi.wikipedia.org/wiki/Talmud
      ja hyvin mahdollisesti, SALAISET luottevat lähteet:
      sekä gematriaa että
      kabbalaa!!!!

      Talmut sanoo:
      "Gemaran lauseet alkavat usein kommentoijan nimen mainitsemisella, kuten ”Rabbi Eleazar sanoi...”, ”Sen sijaan Raba sanoi...”, ”Rabbi Pappa sanoi Raballe...”, ”Tämä on yhtä Rabbi Jehudan kannan kanssa, joka on se että.."

      onko tuttua?

      Nyt kabbala!
      https://fi.wikipedia.org/wiki/Kabbala

      Kabbala (hepr. קַבָּלָה) on juutalaisen mystiikan valtavirtaus, jonka syntyyn vaikuttivat sitä edeltäneet mystiset ja filosofiset koulukunnat ja jonka oppeja omaksuivat myöhemmin kehittyneet suuntaukset.

      Talmudin siteeratuin mystiikan harjoittamista kuvaava kohta on Ḥagiga 14b 8-9:

      ת"ר ארבעה נכנסו בפרדס ואלו הן בן עזאי ובן זומא אחר ורבי עקיבא אמר להם ר"ע כשאתם מגיעין אצל אבני שיש טהור אל תאמרו מים מים משום שנאמר (תהלים קא, ז) דובר שקרים לא יכון לנגד עיני

      tanu rabbanan ˀarbaˁa niknesu bap-pardes we-ˀellu hen ben ˁazˀai u-ven zomaˀ ˀaḥer we-rabbi ˁaqivaˀ ˀamar lahem rabbi ˁaqivaˀ ke-še-ˀattem maggiˁin ˀeṣel ˀevne šajiš ṭahor ˀal toˀmeru majim majim miš-šum šen-neˀmar (tehillim 101:7) dover šeqarim loˀ-jikkon le-neged ˁenaj

      Rabbimme opettivat: Neljä astui sisään paratiisiin. He olivat Ben ˁAzˀai, Ben Zoma, ˀAḥer ja rabbi ˁAqivaˀ. Rabbi ˁAqivaˀ sanoi heille: "Kun tulette puhtaiden marmorikivien luokse, älkää sanoko 'vettä, vettä', sillä [sanassa] sanotaan

      Ken puhuu valheita, se pysyköön poissa silmistäni.

      Ps. 101:7"

      joten talmut ja kabbala puhuu ja menee käsikädessä!
      eli Jumala ei ole tässä mukana!

      Nyt älä tutki älä lue, näitä ja älköö olko osallisia niistä.

      Miksi saattaisit sielusi vaaraa, niin että menetät USKON ja Pelastuksen joka on Herrassa Jeesuksessa!

      paetkaa heitä, juoskaa karkuu!
      ja nyt on uutta tuoretta kahvia :)

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    • Anonyymi

      Rabbi on eksyttäjä!!!

    • Anonyymi

      Ne si kunnioita Raamatun opetuksia!!!

    • Anonyymi

      Eivät niin kunnioita Sanaa!

    • Anonyymi

      Tämä joku (rabbi) on eksytyksillään saastuttanut tätä palstaa. Mutta Herra on määrännyt jo päivän, kun saasteet lopahtavat.

    • Anonyymi

      Kovasti onkin tehnyt sitä.

      • Anonyymi

        Hän ei ainakaan ole henkisesti sairas kuten, no jääköön sanomatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän ei ainakaan ole henkisesti sairas kuten, no jääköön sanomatta.

        ilmeisesti tuolla rabbilla on joku paha oireisto, jonka syystä näkee viruksia siellä missä Raamattu ei näe?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ilmeisesti tuolla rabbilla on joku paha oireisto, jonka syystä näkee viruksia siellä missä Raamattu ei näe?

        Ei ainakaan näe useita Jeesuksia, vaan taitaa uskoa vain yhteen ainoaan Jeesukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ainakaan näe useita Jeesuksia, vaan taitaa uskoa vain yhteen ainoaan Jeesukseen.

        Tämä joku rabbi taitaaa olla viruksista ihan sekaisin? Mutta olkoon.
        Joka vastoin Jeesuksen opetuksia antaa ylentää itsenäs joksikin rabbiksi?? - on paisunut itsestään ja on hylättävä harhaisena. Pysykää kaukana hänen opeistaan te totiset uskovat!


    • Anonyymi

      Tää joku rabbi on jonkun helluntaiseurakunnan käsikassara, joka mainostaa tällä palstalla!

    • Anonyymi

      hei... anatteko jonkun rabbin naruttaa itseänne.

      • Anonyymi

        Oletteko aivan sekaisin vai tarkoituksellako valehtelette? Jeesus puhuikin niistä ja sanoi valehtelijoiden olevan valheen isän paholaisen lapsia. Päivää Paholaisen penskat, mitä kuuluu?


    • Anonyymi

      No, moni on antanut jonkun rabbin naruttaa, mutta nyt moni on herännyt lukemaan OIKEIN Ilmestyskirjan 6:2 jakeen Valkean hevosen asiaa!

      • Anonyymi

        Minäkin heräsin ja uskon sinun olevan todellinen asiantuntija. Valkoisella hevosella ratsastaja on todellisuudessa yhtenä toisten ratsastajien kanssa tappamassa liiat ihmiset maan päältä, ja siten helpottamassa maaäitiä tuskassaan liikaväestön kanssa.


    • Anonyymi

      Valkea hevonen ja se asia on selvästi sanottu, Ilm 6:2

    • Anonyymi

      Rabbin hapatukset nyt nähdään.

      • Anonyymi

        Ei rabbi ymmärrä että valkoisella hevosella ratsastaa seurakunta yhdessä muiden kanssa tappamaan neljäsosan ihmiskuntaa. Tosi tyhmä rabbi, mutta onneksi sinä avasit silmäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei rabbi ymmärrä että valkoisella hevosella ratsastaa seurakunta yhdessä muiden kanssa tappamaan neljäsosan ihmiskuntaa. Tosi tyhmä rabbi, mutta onneksi sinä avasit silmäni.

        Valkoisella hevosella ei ratsasta tappajia. Oli kyllä jousi, mutta nuolia ei, eikä sanota settä jousella ammuttiin. ILm6:2 valkean hevosen selässä istui Kristuksn voittoisa morsian, seurakunta!


    • Anonyymi

      Niin on kirjoitettu Raamatussa. Se ratkaisee, ei jonkun harhaisen rabbin tarinat!

    • Anonyymi

      Muistetaan Jeesuksen opetusta, kun Hän sanoi:Älkää antako kutsua itseänne rabbiksi!

    • Anonyymi

      Kun joku rabbiksi itsensä korottaa, on kartettava sellaisen tekstejä?

    • Anonyymi

      Niin on Herra Jeesus neuvonut!

    • Anonyymi

      lopunaikana nousee vääriä profeettoja

    • Anonyymi

      Tuo rabbi koettaa.

      • Anonyymi

        Jaa mitä koettaa, kerro se meille tyhmille, kun muut ei näe mitään sellaista. Ehkä sinulla on paremmat lääkkeet kun näet mitä muut ei näe.


    • Anonyymi

      Vastoin Raamatun opetust.a

      Jeesus snaoi selvästi: Älkää antanko kutsua itseääbbe rabbiksi!

      Eikö Raamattu ole tuttua?

      • Anonyymi

        Eikö sinulle tosiaan Raamattu ole tuttu. Katso kenelle hän sanoi noin.
        Katso Ketä Tarkoitti, äläkä keksi omaa Raamattua.


    • Anonyymi

      Ei se "rabbi" , käyttää nimeä Eero N. ja toimii Kangasalan hell.srk:n piireissä, ei se mitään vastaa. Se suuttui heti alkuunsa. Lue tän aloituksen muutamasta kommentista.

    • Anonyymi

      Se 2rabbi pelaa Kangasalan hell. srk:n pussiin, eikä ko. seurakunta ole sitä edes kieltäny!

    • Anonyymi

      Rabbi ei ole lopettanut.

      • Anonyymi

        näkyy julkaisevan joka viikko blogikirjoituksen


    • Anonyymi

      Pelaa kangasalan hell srk piikkiin

    • Anonyymi

      Kauanko sinä kahvi/viskiprofeetta jatkat tuota panetteluasi.Anna jo olla,ja miksi jatkat tuota jatkuvaa suoltamista samasta aiheesta,ettei vaan viestiketju jäisi uusien viestien alle poissa näkyvistä.Olet antanut väärän todistuksen lähimmäisestäsi.Blogikirjoittaja ei koskaan eikä missään kutsunut itseään rabbiksi päinvastoin on kieltänyt mikään rabbi olevansa.Kateusko saa sinut panettelemaan ja valehtelemaan,vai mitkä on motiivisi.Tee jo parannus kun sen vielä voit tehdä.

      • Anonyymi

        Rabbi ei ole julkisesti kieltänyt olevansa jokin "rabbI" - joten kun -
        Kangasalan hell srk ja tämä "rabbi"

        julkisesti sanoutuvat irti, niin kauan kritiikki jatkuu!

        JK. en oo mikään viski-ja kahviprofeetta.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rabbi ei ole julkisesti kieltänyt olevansa jokin "rabbI" - joten kun -
        Kangasalan hell srk ja tämä "rabbi"

        julkisesti sanoutuvat irti, niin kauan kritiikki jatkuu!

        JK. en oo mikään viski-ja kahviprofeetta.....

        Minkä lain perusteella hän voi kieltää, sananvapaus koskee sinuakin kahvi- viskiprofeetta.
        Ainakin kolmesta kohtaa löytyy hänen kieltävän olevansa rabbi, joten ilkeyttäsi jatkat nimitystä.
        Vastuu on aina jonkun pilkka nimityksen käyttäjillä ei pilkan kohteella, tiedä se pilkkakirves..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä lain perusteella hän voi kieltää, sananvapaus koskee sinuakin kahvi- viskiprofeetta.
        Ainakin kolmesta kohtaa löytyy hänen kieltävän olevansa rabbi, joten ilkeyttäsi jatkat nimitystä.
        Vastuu on aina jonkun pilkka nimityksen käyttäjillä ei pilkan kohteella, tiedä se pilkkakirves..

        Rabbi mikä rabbi!

        Jos ei peruuta toisten antamaa nimitystä, kiellä heitä käyttämästä rabbi, on itsekin vastuussa!
        Piste.


    • Anonyymi

      Kuka täällä kehtaa heittää kura vettä niskani!
      Eikö Herran palvelija saa juoda kahvia ja viskiä!

      mitä itten profeetan virkaan tulee, olenko sanontut itsestäni niin!

      jo, sokea kepillä näkee, mitä oli ennen mitä on nty ja mitä tuleva on.
      mutta, Herra sen tietää, joten
      nyt nautin lisää kahvia sekä juhlan kunniaksi otan hyrpyb viskiä: ballantines, on nyt vuorossa.

      joten sama se.

    • Anonyymi

      Jeesus sanoi:

      "Älkää antako kutsua itseänne rabbiksi".

      Siisa jos joku sen sallii - hän rikkoo Jeesuksen ohjeita!

      • Anonyymi

        Onko joku kysynyt häneltä lupaa ja hän on luvannut kutsua, jos ei niin koko syytös on ilkeää panettelua. Jos on antanut luvan, niin laittakaa linkki missä on lupa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko joku kysynyt häneltä lupaa ja hän on luvannut kutsua, jos ei niin koko syytös on ilkeää panettelua. Jos on antanut luvan, niin laittakaa linkki missä on lupa.

        Hän antaa kaiken aikaa kutsua itseään "rabbiksi" tällä palstalla.

        Kyse ei ole panettelusta, van on julkisesti luettava fakta.

        Hänne tulisi KIELTÄÄ tällainen.

        Jos ei kiellä - on suostunut.
        Kyseessä ole SYYTÖS:

        Vaan siis luettavissa oleva fakta.

        Eikä järkikulta pelaa``


    • Anonyymi

      Kangasalan hell, sr. ja se "rabbi" pitävät tätä palstaa ilmaisena mainospaikkana, vastoin Suomi24 sääntöjä.

    • Anonyymi

      Niin se selvästi näkyy joka päivä.

    • Anonyymi

      Niin ne pitää.

      Kun eivät kiistä eivätkä poista rabbins aj hell srk mainontaa., ovat vastuussa.

    • Anonyymi

      Ei taida "rabbi" täällä huseerata,mutta pilkkaaja ja panettelija kahvi-viskiprofeetta huseraa kyllästymiseen asti.Muista nyt taas vastata itsellesi riittävän monta kertaa.

      • Anonyymi

        Kyllä rabbin fanit ahkeroivat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä rabbin fanit ahkeroivat.

        Niin tekee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä rabbin fanit ahkeroivat.

        Samaa mieltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä rabbin fanit ahkeroivat.

        Kyllä on nähty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä

        Eivät lopeta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä rabbin fanit ahkeroivat.

        Ei näky lopettavan.


    • Anonyymi

      Rabbin ne on keksineet joksikin vetonaulaksi?

      • Anonyymi

        Näin on.


      • Anonyymi

        Juuri noin on.


      • Anonyymi

        Totta puhut.


      • Anonyymi

        Totta puhut.


      • Anonyymi

        Vetonaula on.


    • Anonyymi

      ne koettaa edelleen sitä rabbiaan nostattaa.... turha yritys

    • Anonyymi

      Joo nostattanee ne

    • Anonyymi

      Ne nostattaa

    • Anonyymi

      Niin ne tekee ,nostattaa ne.Nyt kuppi hyvin seisonutta kahvia.

      • Anonyymi

        Siihen mukillinen viskiä ja taas kahvia.


    • Anonyymi

      Siis niiden rabbi jatkaa

      • Anonyymi

        niin jatkaa


      • Anonyymi

        Veit sanaat suustaniniin missä jatkaa


    • Anonyymi

      Tuota rabbia ne vain nostaa---

      • Anonyymi

        Komppaan itseäni!


    • Anonyymi

      Ei ollut mikään "Rabbi",
      vaan Keuruun "Pappi".

    • Anonyymi

      Rabbi se täällä postailee...

    • Anonyymi

      Jso ei kellä muut kuin nuo rabbin eväät, niin heikoks vetää

    • Anonyymi

      Rabbi on hepreaa ja tarkoittaa opettaja, eikö teidän kalloon se sovi?

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Rbbi se jatkaa satujaan.

    • Anonyymi

      No rabbin sadut jo tiedetään..

    • Anonyymi

      Kummia profetioita, muka Juudas Iskariotistakin. Miksi kuolleista pitää profetoida?

    • Anonyymi

      No kunhan saavat aina mainosta aikaan!

    • Anonyymi

      Veljet rauhoittukaa, jeesus tulee, nähty jo Riihimäellä !

    • Anonyymi

      Sä oot nähny harhoja

    • Anonyymi

      joopaa joo....

    • Anonyymi

      Mitähän satuja se rabbi keksii, mitä näkyjä ennustaa?

    • Anonyymi

      Joopa!

    • Anonyymi

      Eipä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      153
      10980
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3083
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      210
      2922
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2157
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1918
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1729
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1716
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1617
    9. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      84
      1603
    10. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      49
      1584
    Aihe