Niin onkos ollut mukava pääsiäinen ja olet naista saanut?
Vastaukset 10
- Anonyymi
Munarikasta påsketonta pääsiäistä vaan sinne Suomeenkin, täältä pattikselta!🌛🌜
- Anonyymi
On ollut mukavaa. Naiset ei kiinnosta. Kiitos kysymästä.
- Anonyymi
Eiköhän korona vielä leviä eikä kukaan saa naista sitten.
- Anonyymi
Olen naisen saanut ja viinaa juonut. Se tapahtui v 2004. Sen jälkeen en ole viinaa juonut. Olutta olen kyllä juonut mutta suhde on toiminut tähän asti.
- Anonyymi
Suurta munaa olen odottanut !!
- Anonyymi
Niin, että voiko sellainen tippua taivaasta? Vastatkaa.
Enemmän on pääsiäinen muistuttanut teekkarivappua tekemisten puolesta. Mämmit on syömättä ja munat maalaamatta.
- Anonyymi
Ei ne pelastanut pääsiäiseltä.
- Anonyymi
IRautarouvan laulu, Iron maiden, sann marin laulu, ikivanha merimies, sanna:; https://www.youtube.com/watch?v=2AmrIydnXIs
- Anonyymi
Putosin pilkkireissulla avantoon. Onneks en ottanu kun manuaali kairan ja moottorikairan jätin mökille. Se meinaan meni pohjaan. Naaraan sen sitten kesällä magneetin kanssa.
Naskalit on hiton kätevät. Tuli testattua.
Näkyy menneen jo puikolle vaik vahvuutta muuten on.
Naiselta sain ensin haukut jäälle menosta ja sitten halin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 110695
Jasmin Vähäkangas valehtelee kolumnissaan. Hän ei ole "taaperon" äiti.
Lapsi ei taaperra. Vielä seurakunnan lehdessä valehtelee noin?64526- 39516
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät40455Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha71447Hyvää yötä
Ikuinen kohtalo, sydänystävä, rakkauteni♥️.. kumpa olisimme saaneet elämältä mahdollisuuden!24435- 152424
Missähän pöytäkirja viipyy, taas?
Hallituksen kokouksessa oli eilen mielenkiintoisia asioita käsiteltävänä. Pöytäkirja on ollut yleensä saman iltana luett38399Hyvästi feikit hiustenpidennykset - Kerttu Rissanen hurmaa uudella hiustyylillä
Kerttu Rissanen ihastuttaa uudella hiustyylillään ja lookillaan. Rissasella on totuttu näkemään pitkät hiukset ja hiust6394- 20371