Miten JT pitää vastata?

Anonyymi

Miten JT pitää vastata, kun joku toivottaa hyvää pääsiäistä? Toivon JT vastauksen.

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pakanatervehdyksiin voi vastata pierulla. Niin luopiokin tekee kun kysyy:
      " Mikä on luopion hyvä uutinen ja toivo paremmasta?"

      • Anonyymi

        Miksi sitten vietät aikaasi täällä luopiosivustolla? Lisäksi vadtailet tupllatavalla ihmisten kysymyksiin. Hyvä tietää, että JT vastaa pieeulla, kun jotakin toivotetaan. Kiitos.Eikä minulla ole mitään tekemistä pieruilmausten kanssa.


    • Anonyymi

      Kiitos samoin?

      • Anonyymi

        Ei noin, sillä sitäkin voidaan pitää pääsiäisen viettoon osallistumisena. Sehän on vähän sama kuin sanoisi hyvää pääsiäistä.

        Pelkkä "kiitos" käy.


    • Anonyymi

      JT kertoo ettei vietä pääsiäistä ja perustelee Raamatulla. Peräilmaa suoltaa luopiot.

      • Anonyymi

        Tervehdin JT aina Hyvää Joulua
        ! toivotuksella.
        Eivät tosin ole oikein joulumielellä heinäkuussakaan.


    • Anonyymi

      Koloss. 2:16 älköön kukaan tuomitko teitä minkään juhlan johdosta.

      Jos vartiotorni laittaa kaupustelijansa tuomitsemaan kanssaihmisiään pääsiäisen johdosta, rikkoo se Raamattua vastaan.

      • Anonyymi

        Jeesus vietti pääsiäistä.
        Kristityt viettävät myös pääsiäistä.
        En nyt tarkoita, pupuja, munia tai risuja.
        Jehovan todistajat eivät vietä pääsiäistä, koska se muistuttaa liikaa Jeesuksesta.
        Heillehän Jeesus oli vain tavallista parempi mies.ex enkeli.


      • Anonyymi

        Myös JT saa viettää joitakin juhlia, esimerkiksi häiden vuosipäivää ja valmistujaisia, vaikka ei näitäkään Raamattu vaadi viettämään. Juhlien salliminen ja kieltäminen on silkkaa mielivaltaa ontuvin perusteluin.

        JT joutuu viettämään Jeesuksen muistojuhlaa vuosittain ja tätä pidetään käytännössä pakollisena, vaikka ei Jeesus sanonut, minä päivänä häntä pitäisi muistella. Vartiotorni on asettanut itse rajat: kerran vuodessa, ei useammin, eikä silloinkaan leipää ja viiniä paitsi harvoille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myös JT saa viettää joitakin juhlia, esimerkiksi häiden vuosipäivää ja valmistujaisia, vaikka ei näitäkään Raamattu vaadi viettämään. Juhlien salliminen ja kieltäminen on silkkaa mielivaltaa ontuvin perusteluin.

        JT joutuu viettämään Jeesuksen muistojuhlaa vuosittain ja tätä pidetään käytännössä pakollisena, vaikka ei Jeesus sanonut, minä päivänä häntä pitäisi muistella. Vartiotorni on asettanut itse rajat: kerran vuodessa, ei useammin, eikä silloinkaan leipää ja viiniä paitsi harvoille.

        "ei Jeesus sanonut, minä päivänä häntä pitäisi muistella"

        Ei puhunut päivistä, vaan tilanteesta:

        mursi leivän ja sanoi: "Tämä on minun ruumiini, joka annetaan teidän puolestanne. Tehkää tämä minun muistokseni.
        otti aterian jälkeen maljan ja sanoi: "Tämä malja on uusi liitto minun veressäni. Niin usein kuin siitä juotte, tehkää se minun muistokseni."

        JT tekevät täsmälleen päinvastoin ja kutsuvat sitä sitten Jeesuksen nimenomaiseksi käskyksi!


    • Anonyymi

      Lahkossa on tärkeämpää kuin onnittelu toisen juhlien johdosta, että käräyttää vartiotornin kieltämistä juhlista.
      Raamattu kieltää tuomitsemasta toisen juhlia, koloss. 2:16

      Synti on erikseen.

      Todistajamieskään ei saisi piestä vaimoaan minkään juhlan vietossa, noin esimerkkinä sanoen

      • Anonyymi

        Onhan semmoista valtakunnansalilla nähty että vaimon meikki epäonnistunut mustelman peittämisessä. Selittää kuinka sattuikaan kaatumaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan semmoista valtakunnansalilla nähty että vaimon meikki epäonnistunut mustelman peittämisessä. Selittää kuinka sattuikaan kaatumaan

        Onhan tuollainen tapaus kerran tullut nähtyä. Mutta kun vaimo ei meikkiä muuten käyttänyt, niin oli perunajauholla yritetty peittää mustaa silmää, kun oli ”törmännyt oveen”. Mutta ei sen puoleen. JT ovat myös epätäydellisiä ihmisiä siinä missä muutkin. Ilman mitään irvailua.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      947
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      704
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe