Ukrainalaisten pakolaisten hyysäys ärsyttää

Anonyymi

On ihan unohdettu, että Meillä täällä Suomessa on paljon myös köyhiä nuiria, lapsiperheitä ja eläkeläisiä. Enkä tarkoita heitä jotka jo kuuluvat kokonaan yhteiskunnan tukien piiriin vaan ihan pienellä palkalla tai eläkkeellä eläviä. Mekin mielellämme hakisimme ilmasia vaatteita, veisimme lapsemme ilmasiin harrastuksiin kuten esim jalkapalloon, jääkiekkoon.. Ei pitäisi liikaa hössöttää ja opettaa kuinka kaiken voi hakea ilmaseksi, kaikki on ilmasta, ruokaa saa osasta ravintoloita ilman maksua.. käytännössä varmaan mistä vaan saa mitä vaan kun Ukrainan passin näyttää.. Meillä on täällä paljon apua tarvitsevia oman maan kanslaisiakin, nyt heidät on unohdettu täysin.

41

229

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lisään avaukseeni: Myös suomalaisten hyysäys:
      - Masennuksen hoitoon liikaa rahaa
      - Annetaan lisään jos näkee pahaa
      Esim. hulllus että jaetaan rahaa miljoonatolkulla jos kaupungissa tapahtuu joku saatanan drkaketika (MITEN se kirjoitetaan)

      Ei minunkaan lapsuudesani riisiapua tunnettu!
      Terkkari sanoin perus koulussa vaan
      "mene pois olen kahvilla" kun apua hain

      SUOMALAISTEN AIKA KARAISTUA POISTKAA RIISIAPU
      OTA JEESUS VASTAAN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      TOIVOEN AVAAAJA

      • "Ei minunkaan lapsuudesani riisiapua tunnettu!
        Terkkari sanoin perus koulussa vaan
        "mene pois olen kahvilla" kun apua hain"

        Minusta on aika erikoinen näkökulma, että jos sinun nuoruudessasi ovat asiat olleet huonosti ja ovat sittemmin kehittyneet, niin pitäisi palata siihen huonompaan, ettei kukaan koskaan saisi parempaa kohtelua kuin sinä silloin.


      • Anonyymi

        Mielenterveysongelmat ovat lisääntyneet. Ihan oikein, että niitä hoidetaan. Ei tarvitse kestää kaikkea, jos apuakin on tarjolla.

        Monella voi olla ihan oikeita tragedioita, ei mitään höpöstelyä.


      • Anonyymi

        Höpöhöpö vaan.


      • Anonyymi
        Tipale kirjoitti:

        "Ei minunkaan lapsuudesani riisiapua tunnettu!
        Terkkari sanoin perus koulussa vaan
        "mene pois olen kahvilla" kun apua hain"

        Minusta on aika erikoinen näkökulma, että jos sinun nuoruudessasi ovat asiat olleet huonosti ja ovat sittemmin kehittyneet, niin pitäisi palata siihen huonompaan, ettei kukaan koskaan saisi parempaa kohtelua kuin sinä silloin.

        Aivan. Boomeri kateutta.


      • Anonyymi

        Kaikki sellainen suomalaisten hyysääminen, josta sinä et pääse osalliseksi, on väärin. Eikös vain?


      • Anonyymi

        "Ei minunkaan lapsuudesani riisiapua tunnettu!
        Terkkari sanoin perus koulussa vaan
        "mene pois olen kahvilla" kun apua hain"

        Ja jäljet näkyvät vieläkin sinun aloituksesassi ja kommentissasi.


    • Anonyymi

      80-90 luvulla ei saatanan omaamia kriisiapua nuorille annettu SE PITI KESTÄÄ nyt pullamösslapsemme saavat kriisapua VALTION MASIUUN ties mikä pikku asian takia ja tieto koneetkin masksaa valtio

      HERÄTKÄÄ MATERIAA!
      JEESUS ON HERRA

      t. Avaaja

    • Anonyymi

      Pippelisi jäi ovenvälin kun rikas nurisia aloitit?
      " köyhiä nuiria, lapsiperheitä j"
      Itse rikas kapitalistinen Ordotoksikakka tulet tänne aukumaahuh
      nourista?
      Mene kouluun ja opi ädin keles

    • Anonyymi

      köyhiä nuiria,
      - houria?

    • Anonyymi

      Ukrainalaisten varjolla maan tuodaan muslimi- ja afrikkalaismiehiä

      • Anonyymi

        Älä höpise.


    • Anonyymi

      Ukrainalaisnaiset voisivat maksaa elatuksensa luonnossa

      • Anonyymi

        Ratkeisi myös poikamiesten saamattomuusongelma samalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ratkeisi myös poikamiesten saamattomuusongelma samalla

        Vetäkööt käteen.


    • Anonyymi

      No eikä ärsytä. Ukrainalaiset kärsivät sodasta, Suomen köyhillä ei sentään ole sotaa.

      • Anonyymi

        Wi ole. Mutta kaljaan riittää rahaa.


    • Anonyymi

      Suomessa menee aina överiksi eli ylireagoidaan. Suomalaisille kohtuus on tuntematon käsite. Toisaalta SDP Tuppuraista lainatakseni ” ei saa laittaa oman kansan etua ensin” eli suomiköyhät edelleen leipäjonoihin jne.

    • Anonyymi

      No ei se kuule ole sun nuiriltas pois jos joku ukrainalaisia auttaa. Voithan sinä itse avustaa suomalaisia köyhiä jos haluat. Avaaja on just niitä jotka kyllä vinkuvat, mutta eivät tee itse asioille yhtään mitään.

    • Anonyymi

      Mikseivät ukrainalaiset hyvin toimeentulevilta näyttävät pakoloiset eivät joudu omia rahojaan käyttämään, vaan me höveliäästi tungemme poliitikkojemme toimesta tuhansia euroja puhdasta rahaa niiden kouriin, asuminen ilmaista, matkustaminen ilmaista jne jne.
      5,5 milj Suomen kansa ottaa vastaan yli 40 milj kansan pakoloisia ilmaiseksi elelemään tänne.
      Kaikki vaan nyt ei natsaa tässä hömpässä!

    • Anonyymi

      Suomen byrokraatit sössii tän homman, kun ukrainalaiset haluis töihin, niin ei pääse, kun Valtio makuutta ja laitostuttaa heidät, kun viivyttelee työluvan kanssa.

    • Anonyymi

      Ei ole unohdettu. Ja mitä se sinulle kuuluu mihin avustuksiin ihmiset rahansa laittaa. Ota yhteyttä diakonian tai Hopeen ,jos et Kelasta mitään saa.

    • Huonosti ovat asiat ihmisellä, joka on ukrainalaiselle sotapakolaiselle kateellinen.

      • Anonyymi

        Suomessa on oltu aina kateellisia pakollaisille. Ukrainan pakolaiset tuskin ovat poikkeus


    • Anonyymi

      Kyllä ukrainalaisia pitää auttaa. He ovat aivan eri asia kuin. v. 2015 tulleet irakilaiset elintasopakolaiset. Irakilaiset ovat sotilaskarkureita, jotka raukkamaisesti jättivät naisensa ja lapsensa sodan jalkoihin. Nuo muslimit saisi karkottaa kaikki pois täältä.

      • Anonyymi

        Tuo ei perustu tietoon vaan enakkoluuloihin. Mikä ihme se on, että joillan puolestaan on täysin aiheettomia ennakkoluuloja ukrainalaisia kohtaan? Olisiko aika päästä eroon enakkoluuloista ja tarkastella asioista objektiivisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo ei perustu tietoon vaan enakkoluuloihin. Mikä ihme se on, että joillan puolestaan on täysin aiheettomia ennakkoluuloja ukrainalaisia kohtaan? Olisiko aika päästä eroon enakkoluuloista ja tarkastella asioista objektiivisesti.

        Ukrainan pakolaiset eivät tavoittele meidän naisiamme.


    • Nää ukrainalaiset ovat pahasti traumatusoituneita. Kaikki apu heille vaan. Ja näähän lähtee himaan heti kun siihen mahdollisuus tulee. Suurin osa tehnee näin, ja jäävät työllistyy. Eivät kuormita taloutta.

    • Anonyymi

      Päättäjät lähettää velkarahamme ja verovaramme mielummin ulkomaille, kun oman kansan hyvinvointiin.
      Kansanpetos!

    • Anonyymi

      Äänestäkää Viisaammin!

      Katsotte ketkä, ja mitkä puolueet noita päätöksiä tekee. Ja äänestätte jatkossa muita puolueita!

      • Anonyymi

        Vain VKK:ta äänestämällä varmistat, että kaikki rahat menevät VAIN suomalaisille


    • Anonyymi

      No huh...kyllä näille Ukrainan pakolaisille on kelvannut kierrätysvaatteet esim. Toista on jo maassa olevat,ei työssä käyvät sosturvan perässä tulleet nuoret porukat. He kulkevat merkkiurheilu tamineissa, rahaa tulee seinästä. Kuinka suuri prosentti esim.somaleista on työssä......ei niin ettei Suomalaiset myös osaa hyödyntää tätä tulevaisuudessa romahtavaa hyysäämis kulttuuria. Täysin eri sakki hakee töitä ja menee myös,ahkerat tunnolliset .

    • Anonyymi

      Suomessa on paljon arabeja ja afrikkalaisia pakolaisia, jotka kärsivät nyt ukrainalaisten hyysäyksestä eivätkä saa tarvitsemaansa tukea.

    • Anonyymi

      Juu, näitä/teitä urputtajia riittää. Yks tuttu suuttui, kun ei saanut enää asumistukea ylimääräiselle huoneelle, kun vanhin poika muutti toiseen kaupunkiin. Hänellä on nyt siisti 3h keittiö kaupungin keskustanntuntumassa, ja siihen asumistuki, mutta mikään ei riitä. Hän kyttää kauppakeskuksissa, kun väärän värisillä on Adidaksen verkkareita ja läskirengaspolkupyöriä. Ajattelin antaa hänelle hätäavuksi pöytähopeita, kun on niin paha egon katastrofi.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      113
      3126
    2. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      158
      2422
    3. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      325
      2403
    4. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      129
      2231
    5. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      95
      1531
    6. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      31
      1347
    7. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      120
      1210
    8. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      38
      1137
    9. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      59
      1124
    10. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      47
      941
    Aihe