Minä haluun vaa oikeesti kuulla

Anonyymi-ap

Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tärkee ihminen yhä edellee ja aina. Pyydän, laita johonki kuittaus, että oot kunnossa...
Naiselle

59

1084

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

      Samoin.

    • Anonyymi
      UUSI

      Rohkaistu kysymään irl. Et menetä siinä mitään.
      Olet tärkeä ihminen minulle.

      Miehelle

      • Anonyymi
        UUSI

        Laitettu on hänelle... hän on mulle rakas ihminen.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitettu on hänelle... hän on mulle rakas ihminen.

        Minne laitoit ja koska? Ei tosta tunnista.


    • Anonyymi
      UUSI

      Kaikki on paremmin kuin vuosiin

    • Anonyymi
      UUSI

      Ei tosiaankaan tule koska hänellä on kiinnostuksensa ihan toisessa ihmisessä ja löytänyt rakkauden. Toivottavasti teidät on sentäs tarkoitettu yhteen👍🏻

    • Anonyymi
      UUSI

      Naisen ei kannata ottaa miestä

      • Anonyymi
        UUSI

        Miksi ei kannata ottaa ja kenen naisen mitä miestä onhan taas kerran jotain ihme kettuilua


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ei kannata ottaa ja kenen naisen mitä miestä onhan taas kerran jotain ihme kettuilua

        Tilastojen valossa sinkkunaiset elävät naimisissa olevia pidempään. Miehillä se on päinvastoin, avioliitto pidentää ikää.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilastojen valossa sinkkunaiset elävät naimisissa olevia pidempään. Miehillä se on päinvastoin, avioliitto pidentää ikää.

        Koska nainen raataa itsensä loppuu miestä palvellakseen. Mies juoksee häntä pitkällä vieraissa . Se on naisen valvollisuus. Kuolla aikaisin pois väsyneenä ja riutuneena.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska nainen raataa itsensä loppuu miestä palvellakseen. Mies juoksee häntä pitkällä vieraissa . Se on naisen valvollisuus. Kuolla aikaisin pois väsyneenä ja riutuneena.

        Miehen kuuluu nauttia elämästä. Ei naisen.


      • Anonyymi
        UUSI

        Ei kannatakaan


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilastojen valossa sinkkunaiset elävät naimisissa olevia pidempään. Miehillä se on päinvastoin, avioliitto pidentää ikää.

        Herra jumala ei kai se elämän pituus ole itseisarvo, paremminkin kuinka sen elää ja kuinka elinvoimaisesti.


      • Anonyymi
        UUSI

        No ei! nyt puhut asiaa! Monet itkut jää itkemättä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ei kannata ottaa ja kenen naisen mitä miestä onhan taas kerran jotain ihme kettuilua

        Kettuilevalla on ketunhäntä kainalossa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilastojen valossa sinkkunaiset elävät naimisissa olevia pidempään. Miehillä se on päinvastoin, avioliitto pidentää ikää.

        Ei ole vaikea uskoa mun mies ei eläis jos en olis hyysänyt ja nostellut teen värisistä liemistä. Vaan mitenhän nyt kun en enää nostele.


    • Anonyymi
      UUSI

      Täällä olen kunnossa tarkoitat varmaan paikkaa missä olet tai löysin sinut kyllä itse kyllä lähdin sieltä pois ei ollu tarkoitettu kun kiusaat minua jatkuvaan

    • Anonyymi
      UUSI

      Et ansaitse sellaista, kuittausta siis. Uskon että meidät olisi hyvinkin tarkoitettu yhteen, mutta et ollut tosissasi kokeilemassa tai antanut meille mahdollisuutta. Älä syytä kaikkeutta siitä mistä itse kieltäydyit valitsemalla toisen naisen. Hänkin on tärkeä ja rakas. Jos sen mahdollisuuden saisi niin voisin vielä yrittää.

      • Anonyymi
        UUSI

        Siis mies, jota kaikesta huolimatta edelleen kaipaan ja rakastan on tärkeä ja rakas. Ihan aina.


      • Anonyymi
        UUSI

        Itsehän sä pelleilit ja lähdit tylysti menemään olisit silloin laittanut että anteeksi ja haluan tulla takaisin tietysti olisin tullut hakemaan sinut koska rakastin sua enkä kiellä etteikö olisi tunteita mutta sitä en jaksa kun ärsytät minua ja kiusaat siitä en pidä haluisin tavallista ja normaalia toimintaa sinulta


      • Anonyymi
        UUSI

        Toinen avoliitossa ja toinen naimisissa(Aina ollut).


    • Anonyymi
      UUSI

      Ei ole ei. Muttei tämä mulle ollu. Kukaan tuskinpa välittää.

    • Anonyymi
      UUSI

      Mä en voi hyvin. Olo on kauhea...
      Silmät kyyneleitä täynnä.

      Mä lupaan ja lupasin kyllä entä palaan ku on positiivia muutoksia ja ihmeitä jotka pitää käydä kertomassa vielä...
      Mä en tiedä miten pitkään sinä ìö⁹..
      Siks tein niiku tein...

      Se jokin asia välillämme eiäi unohdu
      Tiedät kyllä mitä tarkoitan mies.
      Se" jokin palo* suunnilleen korventaa sisältäpäin.
      Tein .Ehkä oikea aikamme tulee vielä joskus tulevaisuudessa. Siihenasti olemme vähän niinkuin kaksi tulivuorta eri ilmansuunnissa
      A>J Naiselta >Miehelle....

    • Anonyymi
      UUSI

      Minulla on täällä hetkellä hyvin. 4 vuotta sitten olin huonossa kunnossa.... Mutta nyt on hyvin.

    • Anonyymi
      UUSI

      Yöperhosen toukka on koteloitunut palaa takaisin juoksuhautaan stop

    • Anonyymi
      UUSI

      Nyt täytyy vaan esittään etten se ole mä aikaero ym muuten täsmää,että näin

    • Anonyymi
      UUSI

      Ihan ok tässä.

    • Anonyymi
      UUSI

      Sulle kelpaa anopalstakuitit osoittaa välittämisesi tason

      • Anonyymi
        UUSI

        On mulla kaikenlaista vaivaa

        Pitäisköhän tutkia


    • Anonyymi
      UUSI

      Äärettömän tärkeä ihminen edelleen ja aina ⁉️
      Siltikin vain täällä kysyt onko kunnossa‼️
      Mikäli tuo nainen olisi edes himpun verran tärkeä asian selvittäisi oikeassa elämässä ja ihan suoraan häneltä. Sellainen joka välittää ihan oikeasti ja aidosti ja olisi oikeasti huolissaan toisesta tekisi mitä tahansa että saisi suoraan kysyttyä ja kertoisi myöskin suoraan että toinen merkitsee. Ihan pienenä vihjeenä, eräs ei ole todellakaan kunnossa ja tuskin tulee olemaankaan enää jostakin kumman syystä.

      • Anonyymi
        UUSI

        veikaan että makaa jo sairaalas ellei haudassa


      • Anonyymi
        UUSI

        No miten vtussa minä sen yhteyden muuten saan?!


      • Anonyymi
        UUSI

        Älkää äIykääpiöt kommentoiko tietämättä asiasta mitään!


      • Anonyymi
        UUSI

        Voi itku, asiahan voi olla juuri noin molemmin puolin. Tajuavat olevansa toisilleen tärkeitä, mutta eivät sinetöineet asiaa lähikontaktilla ja sellainen kesken jäänyt asia kaivertaa mieltä enemmän kuin tarpeeksi.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi itku, asiahan voi olla juuri noin molemmin puolin. Tajuavat olevansa toisilleen tärkeitä, mutta eivät sinetöineet asiaa lähikontaktilla ja sellainen kesken jäänyt asia kaivertaa mieltä enemmän kuin tarpeeksi.

        Siinäpä se on justiin niinkuin siinä mainoksessa että jos himoa vai mitä lienee yrittää tukahduttaa kasvaa entistä suuremmaksi.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi itku, asiahan voi olla juuri noin molemmin puolin. Tajuavat olevansa toisilleen tärkeitä, mutta eivät sinetöineet asiaa lähikontaktilla ja sellainen kesken jäänyt asia kaivertaa mieltä enemmän kuin tarpeeksi.

        Ai jos toinen onkin makaamassa sairaalassa? no ei se kiinmostanut silloin eikä tuskin nytkään. Sanoi vain että eihän voi olla sun kanssa kun ei susta ole mihinkään vaivoines. Niin mitäpä sitä enää yhteyttä ottamaan ja kertomaan huonoja uutisia. Kun on kerran huono ja mitä kaikkea kurjaa musta puhuikin niin antaa sitten olla. Pärjään kyllä varmaan hautaan asti.


    • Anonyymi
      UUSI

      Ei ole kaikki hyvin.Olo on ikävä ja huono.

    • Anonyymi
      UUSI

      Ei ole yhtään sellaista entistä jota kiinnostaisi miten voin.
      Kiva kuitenkin huomata että sellaisia joillakin on, tai edes yleensä ystäviä.
      Olen suorastaan kateellinen.
      Yksin kun taivaltanut jo todella ikuisuuden.
      Olen kuitenkin enemmän yksinäinen susi kuin laumassa viihtyvä lammas.
      Ehkä ollut enemmänkin heikkoja miehiä elämässä.. eivät kestä vahvan rinnalla!
      Onneksi uudet tuulet puhaltaa ja saas nähdä mitä tuo tullessaan 😉

      • Anonyymi
        UUSI

        Onko käynyt koskaan mielessä, että vika voi löytyä myös kun vilkaisee peiliin? Laitan tähän vertauskuvan, jotta ymmärrät paremmin.
        Nainen soitti hädissään hätäkeskukseen, että apua lähettäkää poliisit äkkiä tänne moottoritielle. Autoja ajaa vastaantulevien kaistalla. Häke: kuinka monta autoa ajaa väärään suuntaan? Nainen: niitä on satoja. Tällä naisella ei käynyt missään vaiheessa mielessä, että kaikki muut ajoi oikeaan suuntaan ja ainoastaan hän itse ajoi vääräänsuuntaan.
        Vahva ja vit*umainen ei tarkoita samaa asiaa. 😂
        Uudet tuulet puhaltaa vaan lisää s*ntaa sinulle, jos et ala oivaltamaan asioita.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko käynyt koskaan mielessä, että vika voi löytyä myös kun vilkaisee peiliin? Laitan tähän vertauskuvan, jotta ymmärrät paremmin.
        Nainen soitti hädissään hätäkeskukseen, että apua lähettäkää poliisit äkkiä tänne moottoritielle. Autoja ajaa vastaantulevien kaistalla. Häke: kuinka monta autoa ajaa väärään suuntaan? Nainen: niitä on satoja. Tällä naisella ei käynyt missään vaiheessa mielessä, että kaikki muut ajoi oikeaan suuntaan ja ainoastaan hän itse ajoi vääräänsuuntaan.
        Vahva ja vit*umainen ei tarkoita samaa asiaa. 😂
        Uudet tuulet puhaltaa vaan lisää s*ntaa sinulle, jos et ala oivaltamaan asioita.

        Kyllä oot köyhä ajatusmaailmaltasi.
        Taitaa vahvat naiset sovinistia korpea 😂
        Minkä sillä voi että jotkut jää vinkumaan loppuiäksi, heikkoja kun on raukat miehet.
        Ei tässä maailmassa rääpäleet pärjää.
        Sinun kohdalla vahva ja vittumainen näkyy olevan sama asia 😂😂
        Kateellisia on ollut maailman sivu, olet elävä todiste siitä!
        Olen ihan vapaasta tahdosta yksin, vaan en yksinäinen. Fiksu huomaa kyllä ero.!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä oot köyhä ajatusmaailmaltasi.
        Taitaa vahvat naiset sovinistia korpea 😂
        Minkä sillä voi että jotkut jää vinkumaan loppuiäksi, heikkoja kun on raukat miehet.
        Ei tässä maailmassa rääpäleet pärjää.
        Sinun kohdalla vahva ja vittumainen näkyy olevan sama asia 😂😂
        Kateellisia on ollut maailman sivu, olet elävä todiste siitä!
        Olen ihan vapaasta tahdosta yksin, vaan en yksinäinen. Fiksu huomaa kyllä ero.!

        Meninikö herkkähipiällä ihonalle? 😂😂
        ”Vahvalla” naisella ei ole näköjään paksunahka.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä oot köyhä ajatusmaailmaltasi.
        Taitaa vahvat naiset sovinistia korpea 😂
        Minkä sillä voi että jotkut jää vinkumaan loppuiäksi, heikkoja kun on raukat miehet.
        Ei tässä maailmassa rääpäleet pärjää.
        Sinun kohdalla vahva ja vittumainen näkyy olevan sama asia 😂😂
        Kateellisia on ollut maailman sivu, olet elävä todiste siitä!
        Olen ihan vapaasta tahdosta yksin, vaan en yksinäinen. Fiksu huomaa kyllä ero.!

        Et vaikuta kovin fiksulta.
        Pilaat naisten maineen.

        -sivusta nainen


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Meninikö herkkähipiällä ihonalle? 😂😂
        ”Vahvalla” naisella ei ole näköjään paksunahka.

        Vahva nainen ei ole flegmaattinen vaan osaa puolustaa itseään!
        Sulla on vielä aika paljon opittavaa naisista. Taitaa mennä ihon alle enemmän siellä puolella😉


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Et vaikuta kovin fiksulta.
        Pilaat naisten maineen.

        -sivusta nainen

        Eli miehen oma rakas ystävä tai itse jopa mies


    • Anonyymi
      UUSI

      Kuse paskas

    • Anonyymi
      UUSI

      Heti kun nainen ilmoittaa olevansa vahva. Jostain luolasta ryömii kivikautinen mölytoosa röyhistämään olematonta egoaan!
      Jotain häiriöö selvästi joillain elämässä.
      Vai liekö vaivaa jos joku mieluummin yksin kuin kusipäisessä seurassa..
      Ota muutama vielä niin helpottaa 👶🏼

      • Anonyymi
        UUSI

        Pakkohan se on naisen olla vahva kun miehet on neitejä -sivusta N


    • Anonyymi
      UUSI

      A hell of a bluff, yo 😅

      • Anonyymi
        UUSI

        Bro😂


    • Anonyymi
      UUSI

      Jos olen sinulle tärkeä, toivon, että löydät syyn ottaa minuun yhteyttä 🥰

    • Anonyymi
      UUSI

      Kuulostaa siltä, että välittää.
      -sivusta

      • Anonyymi
        UUSI

        Aivan, VÄHÄT VÄLITTÄÄ. 👌


    • Anonyymi
      UUSI

      Kysy puolisolta, istuttiin tänään vierekkäin 😆

      • Anonyymi
        UUSI

        Mitä pitäis puolisolta kysellä? Sitäkö että kenen vieressä tänään istuit?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä pitäis puolisolta kysellä? Sitäkö että kenen vieressä tänään istuit?

        Antaako hän sinut minulle 🤭


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä pitäis puolisolta kysellä? Sitäkö että kenen vieressä tänään istuit?

        Kysy siltä onko mulla kaikki hyvin 🤣


      • Anonyymi
        UUSI

        Juuri näin. Oisko tositypy taas miehensä kanssa asialla. Taitaa olla feikki profiili kuvinensa ja harrastukset perheellä vähissä jos tällä palstalla kiksit saa viikonloppun vietossa. Aika köyhää


    • Anonyymi
      UUSI

      Kunnos oon sano Vares elokuvis

    • Anonyymi
      UUSI

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      110
      3028
    2. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      321
      2316
    3. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      154
      2195
    4. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      125
      2125
    5. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      94
      1475
    6. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      30
      1249
    7. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      117
      1158
    8. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      38
      1087
    9. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      59
      1074
    10. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      47
      891
    Aihe