Minä haluun vaa oikeesti kuulla

Anonyymi-ap

Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tärkee ihminen yhä edellee ja aina. Pyydän, laita johonki kuittaus, että oot kunnossa...
Naiselle

134

3348

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Samoin.

• Anonyymi

Rohkaistu kysymään irl. Et menetä siinä mitään.
      Olet tärkeä ihminen minulle.

Miehelle

• Anonyymi

Laitettu on hänelle... hän on mulle rakas ihminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minne laitoit ja koska? Ei tosta tunnista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valetta.

• Anonyymi

Kaikki on paremmin kuin vuosiin

• Anonyymi

Ei tosiaankaan tule koska hänellä on kiinnostuksensa ihan toisessa ihmisessä ja löytänyt rakkauden. Toivottavasti teidät on sentäs tarkoitettu yhteen👍🏻

• Anonyymi

Naisen ei kannata ottaa miestä

• Anonyymi

Miksi ei kannata ottaa ja kenen naisen mitä miestä onhan taas kerran jotain ihme kettuilua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi ei kannata ottaa ja kenen naisen mitä miestä onhan taas kerran jotain ihme kettuilua

Tilastojen valossa sinkkunaiset elävät naimisissa olevia pidempään. Miehillä se on päinvastoin, avioliitto pidentää ikää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tilastojen valossa sinkkunaiset elävät naimisissa olevia pidempään. Miehillä se on päinvastoin, avioliitto pidentää ikää.

Koska nainen raataa itsensä loppuu miestä palvellakseen. Mies juoksee häntä pitkällä vieraissa . Se on naisen valvollisuus. Kuolla aikaisin pois väsyneenä ja riutuneena.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska nainen raataa itsensä loppuu miestä palvellakseen. Mies juoksee häntä pitkällä vieraissa . Se on naisen valvollisuus. Kuolla aikaisin pois väsyneenä ja riutuneena.

Miehen kuuluu nauttia elämästä. Ei naisen.

• Anonyymi

Ei kannatakaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Herra jumala ei kai se elämän pituus ole itseisarvo, paremminkin kuinka sen elää ja kuinka elinvoimaisesti.

• Anonyymi

No ei! nyt puhut asiaa! Monet itkut jää itkemättä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kettuilevalla on ketunhäntä kainalossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole vaikea uskoa mun mies ei eläis jos en olis hyysänyt ja nostellut teen värisistä liemistä. Vaan mitenhän nyt kun en enää nostele.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tän takia mä oon varmaan trans 🫠

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli miesten kannattaa olla miesten kanssa avioliitossa. 👍🏼 win-win.😉

• Anonyymi

Täällä olen kunnossa tarkoitat varmaan paikkaa missä olet tai löysin sinut kyllä itse kyllä lähdin sieltä pois ei ollu tarkoitettu kun kiusaat minua jatkuvaan

• Anonyymi

Et ansaitse sellaista, kuittausta siis. Uskon että meidät olisi hyvinkin tarkoitettu yhteen, mutta et ollut tosissasi kokeilemassa tai antanut meille mahdollisuutta. Älä syytä kaikkeutta siitä mistä itse kieltäydyit valitsemalla toisen naisen. Hänkin on tärkeä ja rakas. Jos sen mahdollisuuden saisi niin voisin vielä yrittää.

• Anonyymi

Siis mies, jota kaikesta huolimatta edelleen kaipaan ja rakastan on tärkeä ja rakas. Ihan aina.

• Anonyymi

Itsehän sä pelleilit ja lähdit tylysti menemään olisit silloin laittanut että anteeksi ja haluan tulla takaisin tietysti olisin tullut hakemaan sinut koska rakastin sua enkä kiellä etteikö olisi tunteita mutta sitä en jaksa kun ärsytät minua ja kiusaat siitä en pidä haluisin tavallista ja normaalia toimintaa sinulta

• Anonyymi

Toinen avoliitossa ja toinen naimisissa(Aina ollut).

• Anonyymi

Ei ole ei. Muttei tämä mulle ollu. Kukaan tuskinpa välittää.

• Anonyymi

Mä en voi hyvin. Olo on kauhea...
      Silmät kyyneleitä täynnä.

Mä lupaan ja lupasin kyllä entä palaan ku on positiivia muutoksia ja ihmeitä jotka pitää käydä kertomassa vielä...
      Mä en tiedä miten pitkään sinä ìö⁹..
      Siks tein niiku tein...

Se jokin asia välillämme eiäi unohdu
      Tiedät kyllä mitä tarkoitan mies.
      Se" jokin palo* suunnilleen korventaa sisältäpäin.
      Tein .Ehkä oikea aikamme tulee vielä joskus tulevaisuudessa. Siihenasti olemme vähän niinkuin kaksi tulivuorta eri ilmansuunnissa
      A>J Naiselta >Miehelle....

• Anonyymi

Minulla on täällä hetkellä hyvin. 4 vuotta sitten olin huonossa kunnossa.... Mutta nyt on hyvin.

• Anonyymi

Yöperhosen toukka on koteloitunut palaa takaisin juoksuhautaan stop

• Anonyymi

Jään odottamaan perhosta. 🦋

• Anonyymi

Nyt täytyy vaan esittään etten se ole mä aikaero ym muuten täsmää,että näin

• Anonyymi

Ihan ok tässä.

• Anonyymi

Sulle kelpaa anopalstakuitit osoittaa välittämisesi tason

• Anonyymi

On mulla kaikenlaista vaivaa

Pitäisköhän tutkia

• Anonyymi

Äärettömän tärkeä ihminen edelleen ja aina ⁉️
      Siltikin vain täällä kysyt onko kunnossa‼️
      Mikäli tuo nainen olisi edes himpun verran tärkeä asian selvittäisi oikeassa elämässä ja ihan suoraan häneltä. Sellainen joka välittää ihan oikeasti ja aidosti ja olisi oikeasti huolissaan toisesta tekisi mitä tahansa että saisi suoraan kysyttyä ja kertoisi myöskin suoraan että toinen merkitsee. Ihan pienenä vihjeenä, eräs ei ole todellakaan kunnossa ja tuskin tulee olemaankaan enää jostakin kumman syystä.

• Anonyymi

veikaan että makaa jo sairaalas ellei haudassa

• Anonyymi

No miten vtussa minä sen yhteyden muuten saan?!

• Anonyymi

Älkää äIykääpiöt kommentoiko tietämättä asiasta mitään!

• Anonyymi

Voi itku, asiahan voi olla juuri noin molemmin puolin. Tajuavat olevansa toisilleen tärkeitä, mutta eivät sinetöineet asiaa lähikontaktilla ja sellainen kesken jäänyt asia kaivertaa mieltä enemmän kuin tarpeeksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi itku, asiahan voi olla juuri noin molemmin puolin. Tajuavat olevansa toisilleen tärkeitä, mutta eivät sinetöineet asiaa lähikontaktilla ja sellainen kesken jäänyt asia kaivertaa mieltä enemmän kuin tarpeeksi.

Siinäpä se on justiin niinkuin siinä mainoksessa että jos himoa vai mitä lienee yrittää tukahduttaa kasvaa entistä suuremmaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai jos toinen onkin makaamassa sairaalassa? no ei se kiinmostanut silloin eikä tuskin nytkään. Sanoi vain että eihän voi olla sun kanssa kun ei susta ole mihinkään vaivoines. Niin mitäpä sitä enää yhteyttä ottamaan ja kertomaan huonoja uutisia. Kun on kerran huono ja mitä kaikkea kurjaa musta puhuikin niin antaa sitten olla. Pärjään kyllä varmaan hautaan asti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No miten vtussa minä sen yhteyden muuten saan?!

Ehkä helpottaisi kun näistä näkisi ketkä ovat kyseessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai jos toinen onkin makaamassa sairaalassa? no ei se kiinmostanut silloin eikä tuskin nytkään. Sanoi vain että eihän voi olla sun kanssa kun ei susta ole mihinkään vaivoines. Niin mitäpä sitä enää yhteyttä ottamaan ja kertomaan huonoja uutisia. Kun on kerran huono ja mitä kaikkea kurjaa musta puhuikin niin antaa sitten olla. Pärjään kyllä varmaan hautaan asti.

Just näin kirjoittanut olisin. Nyt ei tarvinnut, koska oli jo "valmiina".
        En arvosta niitä vuosia enää lainkaan. En tiedä, millaisen henkilön kanssa elin. Samantekevää.

• Anonyymi

Ei ole kaikki hyvin.Olo on ikävä ja huono.

• Anonyymi

Ei ole yhtään sellaista entistä jota kiinnostaisi miten voin.
      Kiva kuitenkin huomata että sellaisia joillakin on, tai edes yleensä ystäviä.
      Olen suorastaan kateellinen.
      Yksin kun taivaltanut jo todella ikuisuuden.
      Olen kuitenkin enemmän yksinäinen susi kuin laumassa viihtyvä lammas.
      Ehkä ollut enemmänkin heikkoja miehiä elämässä.. eivät kestä vahvan rinnalla!
      Onneksi uudet tuulet puhaltaa ja saas nähdä mitä tuo tullessaan 😉

• Anonyymi

Onko käynyt koskaan mielessä, että vika voi löytyä myös kun vilkaisee peiliin? Laitan tähän vertauskuvan, jotta ymmärrät paremmin.
        Nainen soitti hädissään hätäkeskukseen, että apua lähettäkää poliisit äkkiä tänne moottoritielle. Autoja ajaa vastaantulevien kaistalla. Häke: kuinka monta autoa ajaa väärään suuntaan? Nainen: niitä on satoja. Tällä naisella ei käynyt missään vaiheessa mielessä, että kaikki muut ajoi oikeaan suuntaan ja ainoastaan hän itse ajoi vääräänsuuntaan.
        Vahva ja vit*umainen ei tarkoita samaa asiaa. 😂
        Uudet tuulet puhaltaa vaan lisää s*ntaa sinulle, jos et ala oivaltamaan asioita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko käynyt koskaan mielessä, että vika voi löytyä myös kun vilkaisee peiliin? Laitan tähän vertauskuvan, jotta ymmärrät paremmin.
        Nainen soitti hädissään hätäkeskukseen, että apua lähettäkää poliisit äkkiä tänne moottoritielle. Autoja ajaa vastaantulevien kaistalla. Häke: kuinka monta autoa ajaa väärään suuntaan? Nainen: niitä on satoja. Tällä naisella ei käynyt missään vaiheessa mielessä, että kaikki muut ajoi oikeaan suuntaan ja ainoastaan hän itse ajoi vääräänsuuntaan.
        Vahva ja vit*umainen ei tarkoita samaa asiaa. 😂
        Uudet tuulet puhaltaa vaan lisää s*ntaa sinulle, jos et ala oivaltamaan asioita.

Kyllä oot köyhä ajatusmaailmaltasi.
        Taitaa vahvat naiset sovinistia korpea 😂
        Minkä sillä voi että jotkut jää vinkumaan loppuiäksi, heikkoja kun on raukat miehet.
        Ei tässä maailmassa rääpäleet pärjää.
        Sinun kohdalla vahva ja vittumainen näkyy olevan sama asia 😂😂
        Kateellisia on ollut maailman sivu, olet elävä todiste siitä!
        Olen ihan vapaasta tahdosta yksin, vaan en yksinäinen. Fiksu huomaa kyllä ero.!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkä sillä voi että jotkut jää vinkumaan loppuiäksi, heikkoja kun on raukat miehet.

Meninikö herkkähipiällä ihonalle? 😂😂
        ”Vahvalla” naisella ei ole näköjään paksunahka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et vaikuta kovin fiksulta.
        Pilaat naisten maineen.

-sivusta nainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meninikö herkkähipiällä ihonalle? 😂😂
        ”Vahvalla” naisella ei ole näköjään paksunahka.

Vahva nainen ei ole flegmaattinen vaan osaa puolustaa itseään!
        Sulla on vielä aika paljon opittavaa naisista. Taitaa mennä ihon alle enemmän siellä puolella😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et vaikuta kovin fiksulta.
        Pilaat naisten maineen.

-sivusta nainen

Eli miehen oma rakas ystävä tai itse jopa mies

• Anonyymi

Kuse paskas

• Anonyymi

Se on helpoin tapa.

• Anonyymi

Heti kun nainen ilmoittaa olevansa vahva. Jostain luolasta ryömii kivikautinen mölytoosa röyhistämään olematonta egoaan!
      Jotain häiriöö selvästi joillain elämässä.
      Vai liekö vaivaa jos joku mieluummin yksin kuin kusipäisessä seurassa..
      Ota muutama vielä niin helpottaa 👶🏼

• Anonyymi

Pakkohan se on naisen olla vahva kun miehet on neitejä -sivusta N

• Anonyymi

Kun vahva luonne löytää vastineensa - siinä on karisma kohdillaan - älyn tasolla ei luoda edes kolkytvuotista sotaa.. Pikkusieluiset saa jakaa keskenään reviirinsä.

• Anonyymi

A hell of a bluff, yo 😅

• Anonyymi

Bro😂

• Anonyymi

Jos olen sinulle tärkeä, toivon, että löydät syyn ottaa minuun yhteyttä 🥰

• Anonyymi

Kuulostaa siltä, että välittää.
      -sivusta

• Anonyymi

Aivan, VÄHÄT VÄLITTÄÄ. 👌

• Anonyymi

Kysy puolisolta, istuttiin tänään vierekkäin 😆

• Anonyymi

Mitä pitäis puolisolta kysellä? Sitäkö että kenen vieressä tänään istuit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Antaako hän sinut minulle 🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysy siltä onko mulla kaikki hyvin 🤣

• Anonyymi

Juuri näin. Oisko tositypy taas miehensä kanssa asialla. Taitaa olla feikki profiili kuvinensa ja harrastukset perheellä vähissä jos tällä palstalla kiksit saa viikonloppun vietossa. Aika köyhää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin. Oisko tositypy taas miehensä kanssa asialla. Taitaa olla feikki profiili kuvinensa ja harrastukset perheellä vähissä jos tällä palstalla kiksit saa viikonloppun vietossa. Aika köyhää

Se on monella köyhää - siihen on vain sopeuduttava.

• Anonyymi

Kunnos oon sano Vares elokuvis

• Anonyymi
    • Anonyymi

En laita kuittauksia mihinkään.

• Anonyymi

Tärkeälle ihmiselle laitetaan viesti irl.
      Tuollaisia tuuleen heitettyjä viestejä ei ole tarkoitettu yhtään kenellekään.
      Noin tunnet itsesi vain tärkeäksi!

• Anonyymi

Olen laittanut hänelle viestiä suoraan myös

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen laittanut hänelle viestiä suoraan myös

No yhden kerran...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No yhden kerran...

Kiitos ja anteeksi, mitä siihenkään olisi voinut vastata?!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos ja anteeksi, mitä siihenkään olisi voinut vastata?!

Olisi ollut kiva kuulla edes, että mitä pahoittelit?!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisi ollut kiva kuulla edes, että mitä pahoittelit?!

Kun tapahtuu jotakin vähän ylättävää, ehkä toinen ei reagoikaan odotetulla tavalla, ei tilanne kyllä siitä parane yhtään, että sitten vetäydytäänkin kuoreen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun tapahtuu jotakin vähän ylättävää, ehkä toinen ei reagoikaan odotetulla tavalla, ei tilanne kyllä siitä parane yhtään, että sitten vetäydytäänkin kuoreen.

Vanha kansa sanoo, että on yhdessä syötävä 50 kg suolaa, ennen kuin toisen edes tuntee - se on pitkä taival. Ja haasteita täynnä, mutta vanhuudessa palkitsevaa, kun sen on käynyt yhdessä sisulla, ymmärryksellä ja huomioon ottamisella läpi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vanha kansa sanoo, että on yhdessä syötävä 50 kg suolaa, ennen kuin toisen edes tuntee - se on pitkä taival. Ja haasteita täynnä, mutta vanhuudessa palkitsevaa, kun sen on käynyt yhdessä sisulla, ymmärryksellä ja huomioon ottamisella läpi.

Jos rakkaus ei muutu hyväksi ja lämpimäksi ystävyydeksi, suhde ei kanna tuota taivalta - katse on oltava samaan suuntaa, eikä seistävä selät vastakkain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos rakkaus ei muutu hyväksi ja lämpimäksi ystävyydeksi, suhde ei kanna tuota taivalta - katse on oltava samaan suuntaa, eikä seistävä selät vastakkain.

Olet aivan oikeassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Te nuoret, te ette ymmärrä, että miten arvokas tuo taival on vanhuuden rauhaan, ja siihen hetkeen, kun toista pitää viimmeisen kerran kädestä - hän meni, sinä jäit - mutta yhdessä. tehty työ kantaa haudankin yli selviämiseen - ajatuksissakin ollaan vielä yhdessä. Tehkää se niin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin kirjoitettu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Te nuoret, te ette ymmärrä, että miten arvokas tuo taival on vanhuuden rauhaan, ja siihen hetkeen, kun toista pitää viimmeisen kerran kädestä - hän meni, sinä jäit - mutta yhdessä. tehty työ kantaa haudankin yli selviämiseen - ajatuksissakin ollaan vielä yhdessä. Tehkää se niin.

Jostain kuultuna vanhoilla päivillä,
        viedä rakastetulle suklaata muistamatta ollenkaan ettei rakastettu suklaata saa syödäkkään.

• Anonyymi

Minullahan ei oo ikinä mikään hyvin niin kauan kun ne jatkaa toimintaansa. ne on vaan niin minun ja minulle rakkaiden elämien kannalta järkyttävän pahoja ihmisiä. jirveää se on mutta tuntuu Hyvän vspauttavaltaja onnelliselta, toivo palaa, kun ne kuolevat ja häviävät pois. niiden vaikutus elämään on niin karseaa, kaikki hyvä omassa elämää tuhoutuu niiden takia. Toivottavasti kuolevat pian.

• Anonyymi

Huonosti on asiat

• Anonyymi

oonko tässä odottanut koska minä saan tunteen ja saan ajatella, ei minulle saa tehdä mitä vaan, minä saan sanoa ei, puolustaa elämääni, Tuntea itseni ja hyvää. ne tekee sitä muille ja aina tänne paskaa ja ajatusta sinut uhrataan jotta ml e saadaan hyvää ja pärjätään. aivan hei etin karseaa porukkaa.

• Anonyymi

se on hirveää kun ne pitää kiinni ja etkö ymmärrä miten hyvä olo meille tulee tuntuu hyvältä jopa hakata. etkö ymmärrä että teette tänne vain pahaa ja vihaan teitä. ei mitään hyvää sanottavaa, eikä kiinnosta elämä mihin haluatte. ei ole teille rakkautta eikä hyvää tahtoa.

• Anonyymi

toivottavasti saavat helvetisti pahaa elämäänsä kaikesta mitä tekivät ja ovat tehneet. toivottavasti pahimmat kuolevat pian.

• Anonyymi

Hei, kaikki on hyvin, mutta oon vähän väsynyt, koska en nuku tarpeeksi. Nähdään pian… Minua jännittää… En vieläkään tiedä - mitä tapahtuu, kun näemme ja tapahtuuko mitään…🙂😌

• Anonyymi

Ei ole mikään hyvin täälä enää ikinä, loppu elämä menee kärvistellessä tuskallisessa tietoisuudessa siitä, että mokasin, satutin ja menetin hänet josta minun piti pitää kiinni ja pitää huolta ja joka olisi samoin tehnyt minulle. Toista sinua ei ole eikä tule.💔

Kuitenkin suoritan nyt tämän elämän loppuun täyttäen velvollisuuteni parhaani mukaan toivoen, että viimeistään sen jälkeen taas nähdään.

• Anonyymi

Yrität sovintoseksiä saada taas näillä.

• Anonyymi

Ota yhteyttä naiseen ,varmaan on positiivisia ajatuksia sinusta. Kaikki asiat korjaantuu puhumalla. Kasvotusten.

• Anonyymi

Et sinä näe minua enää koskaan.
        Olet ateisti ja minä uskon Jumalaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et sinä näe minua enää koskaan.
        Olet ateisti ja minä uskon Jumalaan.

Menetin kolme läheistä pienen ajan kuluessa. Pitkän parisuhteen, sydänvereni eli lemmikkini ja hyvän ystävän. En ehkä ihan ole parhaimmillani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Menetin kolme läheistä pienen ajan kuluessa. Pitkän parisuhteen, sydänvereni eli lemmikkini ja hyvän ystävän. En ehkä ihan ole parhaimmillani.

Otan osaa - monta tyhjää kohtaa sisälläsi, menee aikaa miettiä, että miten ne edes pystyy täyttämään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muuten sama mutta pitkää parisuhdetta ei ole ollut ikävä 18 vuoteen. Lemmikkiä on sairaan ikävä. Nyt on mennyt liikuntakyky enkä pääse luontoon(olisi terapeuttista). Kaivattu paljastu polyamorinen palvojaksi. Asutaan lähekkäin ja vatuttaa katsoa sen lutkan ja hänen teerenpeliä!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muuten sama mutta pitkää parisuhdetta ei ole ollut ikävä 18 vuoteen. Lemmikkiä on sairaan ikävä. Nyt on mennyt liikuntakyky enkä pääse luontoon(olisi terapeuttista). Kaivattu paljastu polyamorinen palvojaksi. Asutaan lähekkäin ja vatuttaa katsoa sen lutkan ja hänen teerenpeliä!!!

Lisään enkä pääse pois ihan heti.

• Anonyymi

En voi hyvin ja pelkkää hyvänpäiväntuttua en edelleenkään tarvitse.

• Anonyymi

Niitä ei kukaan jaksa.

• Anonyymi

Tottakai haluan tietää❤️

• Anonyymi

Ootko kälviältä?

• Anonyymi

Mielenkiintoinen kysymys.. Ootko kälviältä? Olen kyllä, mutta en oo ap..

• Anonyymi

Ei ole ei tosiaankaan ole hyvin.

• Anonyymi

Miksei?

• Anonyymi

ensi viikolla kahvittelemaan..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksei?

Ei vaan ole en sitä täällä kerro.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ensi viikolla kahvittelemaan..

Miksi vasta ens viikolla? Saa tänne tulla vaikka heti kahville. Tai muuten vaan seuraksi. Tai halimaan ja lohduttamaan. Huolehtimaan ja hoivaamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei vaan ole en sitä täällä kerro.

Okei. Voisitko kertoo muualla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Okei. Voisitko kertoo muualla?

Voisin jos kysyisi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisin jos kysyisi

Mut oon kysynyt?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mut oon kysynyt?

Koska ja missä? Moni muukin on kysynyt jossain vaiheessa mutta.. No ei voi voi mitään, et kysy uudestaan nii et tai sitten tää ei ollut mulle edes.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska ja missä? Moni muukin on kysynyt jossain vaiheessa mutta.. No ei voi voi mitään, et kysy uudestaan nii et tai sitten tää ei ollut mulle edes.

Okei oli varmaa erille. Mut mitens muuten? 🦝

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et sit voinut vastata kysymykseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mihin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksei oo kaikki hyvin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mihin?

Että missä ja milloin kysyit..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olis kyl ollut kiva saada 🦝 viestiä.
        Mut aloitus ei selkeesti ollut mulle jos tää oli sun aloitus..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olis kyl ollut kiva saada 🦝 viestiä.
        Mut aloitus ei selkeesti ollut mulle jos tää oli sun aloitus..

Ei ollut mun aloitus mun tunnistin jotenki siut ku luin tätä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ollut mun aloitus mun tunnistin jotenki siut ku luin tätä

Eli et ole kysynyt...
        No eipä sille voi mitään juu.
        Nyt voin sanoa sit hyvin että en ikinä saanu
        sitä biisiä kuulla tai mitään muitakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli et ole kysynyt...
        No eipä sille voi mitään juu.
        Nyt voin sanoa sit hyvin että en ikinä saanu
        sitä biisiä kuulla tai mitään muitakaan.

Nii ku tos on tuo kahvittelija tyyppi myös mukana kuka en ollu mää😔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nii ku tos on tuo kahvittelija tyyppi myös mukana kuka en ollu mää😔

Mikä toi ilme nyt on ja miks? Meen just taas pois täältä enkä tiä tuutko enää takas joten jos on sanottavaa ni sano.

• Anonyymi

Kaikki oli hyvin. Nyt seurannut palstaa muutaman päivän ja ihan paska olo.
      Parempi unohtaa ihan kaikki mitä täällä on jatkaa eteenpäin. Elämä on ihanaa ilman tätä!

• Anonyymi

Et sinä sitä näe olenko kunnossa vaikka olisin edessäsi. Et ole koskaan nähnyt.

• Anonyymi

Jos oot mies niin oon nähnyt jo kesästä asti. Siellä kaapissa lymyily on rankkaa sulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos oot mies niin oon nähnyt jo kesästä asti. Siellä kaapissa lymyily on rankkaa sulle.

En ole. Mutta aina on kyselemässä vointia ja muka huolissaan. Ei ole oikeesti. Kysyy koska on sen työ.

• Anonyymi

KUISKAAN KORVAASI HORROR SEURAAN SINUA JA PIINAAN ELÄMÄÄSI KUTEN TEITTE MINULLE

ALKAA UUSI AJANJAKSO: OLETTEKO VALMIINA HORROR
      HALUAMME OTTAA ELÄMÄSI JA SIELUSI JA MIELESI JA HALLITA SINUA

HORROR!!! KATSELEN TEITÄ JA PUHALLAAN TEIDÄN TEKOJA ELÄMÄÄNNE

HORROR

• Anonyymi

HORROR HE HAUAVAT TUHOTA TEIDÄT JOTTA MUUT SAAVAT HYVÄÄ.

HORROT EIVÄT JÄTÄ RAUHAAN JA UHRAAVAT TEIDÄT

HORROR KUISKAUS YÖSSÄ OLETTE VALITUT KOKEMAAN KAUHUA

• Anonyymi

JA NIIN KUISKAAN KORVAASI HORROR WILL START

THEM WANT YOU HOUSE YOUR MIND AND YOUR SOUL !!

TULEN UNIINNE; KIERRÄN SIINÄ METSÄSSÄ JA KUISKAAN HORROR WILL START!!
      WE WANT YOUR LIFE WE WANT YOUR MIND WE WANT YOUR MONEY WE WANT YOU!! HORROR WE WANT YOUR HOME WE WANT YOUR JOB WE WANT YOUR KIDS WE WANT YOUR HAPPINESS WE WANT YOUR LIFE !!!

HORROR WE WANT YOUR MIND HORROR

• Anonyymi

En ollut tärkeä hänelle. Jos olisin ollut, en nyt kiduttaisi itseäni palstalla ajatuksella, että voisin muka kommunikoida hänen kanssaan täällä.

Ystävällinen olin loppuun asti. Mutta ei se ikinä riitä.

• Anonyymi

Miksi et itse voi kysyä suoraan häneltä? Ei viestisi palstalta tavoita.

• Anonyymi

Mutta vakuututko asiasta, että kaikki on hyvin, kun kymmenen palstalaista näin väittää?

• Anonyymi

Mitä jos ei pääse vastaamaan? Mene käymään, jos ei vastaa mitään kautta. Voi olla vaikka kuollut.

Julkkiksiakin löydetään kotoaan kuolleina, eikä ikää edes paljoa. Esim Miki Liukkonen…

• Anonyymi

No ku en tiedä missä asuu, en tiedä numeroo mistä kysyä. Kaikki mitkä tiedän oon kysynyt, sellaset mis ollaa puhuttu. Esim sähköpostin ja toisen paikan.

• Anonyymi

Soita tai laita kirje.

• Anonyymi

Soittasin ja laittasin jos ois jotain tietoo mihin

• Anonyymi

Ei hätää - minulla. Lähiomaisella kyllä.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin

Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k
      Maailman menoa
      139
      2875
    2. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      26
      2417
    3. Mitä sä haluaisit

Hänestä tai siitä jota kaipaat
      Ikävä
      135
      2008
    4. Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan

Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara
      Ikävä
      134
      1583
    5. Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?

Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...
      Ikävä
      83
      1377
    6. Saha suljetaan

Vai Kalajoen saha ?
      Oulainen
      33
      1213
    7. Mitä aktiviteettia harrastaisit

kaivattusi kanssa? 🏕️
      Ikävä
      100
      1161
    8. Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!

Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle
      Loviisa
      2
      1049
    9. Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä

et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta
      Ikävä
      60
      1032
    10. Minua särkee puolestasi

Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit
      Ikävä
      50
      990
    Aihe