Moi,
Kysyn tätä ihan mielenkiinnosta, ei siis mitään avun tarvetta. Sain tekonurmesta urheillessa polven alle puolen nyrkin kokoisen haavan. Haava on sinänsä lähtenyt parantumaan. Istuessa tai maatessa jalassa ei tunnu mitään kipua mutta kun nousee ylös kävelemään niin tulee aivan tajuton kipu jalkaan ja kävely on jokseenkin hetken aikaa vaikeaa. Mistä tämä pistävä hetkellinen kipu johtuu? Tuossa kivun hetkellä tuntuu että säteilee myös sääreen ja polveen haavan yläpuolelle.
Jalan kova kipu ylös noustessa
2
160
Vastaukset 2
- Anonyymi
Kannattanee seurailla, ettei haavaan tule mitään tulehdusta.
Jos kipu lisääntyy ja haavan ympäristö alkaa punoittaa, viittaa mahdolliseen tulehdukseen.
Ehkäpä tuo kipu ylös nousemisen yhteydessä voi liittyä jollain tavoin myös verenkiertoon. Veret lähtevät eri tavoin liikkeelle suonistossa, kun jalan asento muuttuu.- Anonyymi
Kiitoksia vastaksesta! Veikkaan myös juurikin tuota verenkiertoon liittyvää mutta normaalitilanteessa tämmöistä kipua ei esiinny. On siis vain nyt tämän jalan tilanteessa. Siitä olenkin hämmentynyt että mikä todellinen yhteys haavalla voisi olla kivun syntymiseen. Ihmiskeho on kyllä erikoinen kapistus :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761550
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.100758En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25493