Tai rukkasia, turkiskauluksia ym. Ei, vaan pitää lanata moottorikelkalla tai maasturilla yli ja jättää siihen. Suurta tuhlausta, vaikka miten vihais sutta, eikö sitä voi hyödyntää mitenkään? Sutta ei myöskään syödä kuin karhun lihaa. Laittomat susien tapot tulevat kuitenkin jossain vaiheessa ilmi, jos pelkona, ettei sutta voi hyödyntää, on kiinnijääminen.
Minkä takia susien vihaajat eivät tee susista hattuja?
8
378
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla on susihattu, joka on tehty noin 1 v. ikäisestä nuoresta uroksesta. On tosi lämmin pakkasella.
- Anonyymi
Susipelkoiset ovat pelkureita. Siksi.
- Anonyymi
Mene susilauman keskelle ja sano tuo uudestaan
- Anonyymi
isällä on susihattu 🤣
- Anonyymi
kuin karpolla.
- Anonyymi
Tuhlaaminen on suhteessa siihen, paljonko ruokaa on saatavilla. Samaan menee se, mitä tekstiä näillä palstoilla tuotetaan.
- Anonyymi
Minullapa on susiturkki. Täysin laillinen... "kanadasta tuotu ", mutta kotona tehty. Aloittaja on oikeassa. Luonnonvarat täytyy hyödyntää sutta myöten.
- Anonyymi
No hitto... heitint pihassa pyöriskelleen ja ammutuksi tulleen hukan monttuun. Olisi siitä tosiaan voinut hatun tehdä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun302806Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081827Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171800- 171414
Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si731310- 241245
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431208Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?761151- 311018
UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa97997