Hei! Mun paras ystävä menehtyi pari viikkoa sitten onnettomuudessa ja pari päivää sitten näin unta, missä olin meidän koulun läheisellä metsäreitillä kävelemässä ja näin parin metrin päässä parhaan ystäväni. Juoksin hänen luokse ja huusin ” Oh my God *hänen nimensä*!!!!” Ja halasin häntä. Sanoin hänelle, että minulla on ollut kova ikävä ja hän vain hymyili. Sitten yhtäkkiä ”testasin” olinko unessa ja nipistin kättäni ja olin pettynyt, kun tajusin että tämä on vain unta. En ole varma mitä tein sen jälkeen, mutta seuraavaksi muistan heränneeni.
Oon ajatellu tätä jo pitkään, ja oon miettinyt että tuliko hän hyvästelemään uneeni.
Paras kaveri tuli uneen?
Anonyymi
1
123
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä hän varmaan tuli ja voi tulla uudelleenkin. Monet omaisensa tai hyvän ystävänsä menettäneet näkevät heitä unessa silloin tällöin. Vaikka ruumis kuolee, henki tai sielu jää elämään. Itse olen koko ikäni nähnyt unessa kuolleita sukulaisia, jotka käyvät tervehtimässä tai tuomassa jonkin sanoman. Jos esim. on tulossa jotain suurempia tapahtumia lähipiirissä. Eikä siinä ole mitään outoa, he ovat siellä toisella puolella, kuten me tällä puolella, jatkamme elämää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433633- 362294
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?321895- 171639
- 181638
- 231568
- 241427
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai841348- 171312
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko891242