Minulla on noin 150 FB kaveria.

Anonyymi

Heistä vain 3 julkaisee jotain Ukrainan sotaan liittyvää. Ja sama oli koronan aikana, vain he.
Tästä voimme vetää johtopäätöksen, että vain 2% Suomalaisista on kiinnostunut maailman tapahtumista.
Mitähän olisi tapahtunut jos NATOsta olisi tehty kansanäänestys?

24

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En jaa Facebookissa tai Twitterissä poliittisia mielipiteitä, uutisia tai muutakaan sisältöä juuri koskaan. FB on hyödyllinen väline yhteydenpitoon. Tästä valinnasta ei voi vetää johtopäätöstä, että en seuraisi maailman tapahtumia. Julkaisen mielummin ajatuksia omilla sivuillani, omassa blogissani. Itse asiassa pyrin poistamaan sellaiset FB-tyypit, jotka jatkuvasti pyrkivät vaikuttamaan muiden mielipiteisiin uutisilla tai niihin liittyvilä meemeillä. Haluaisin pitää FB:n epäpoliittisena ja epäuskonnollisena vyöhykkeenä.

      • Anonyymi

        Tavallinen kansalainen ei omaa aatteellisia näkemyksiä, eikä pidä blogia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tavallinen kansalainen ei omaa aatteellisia näkemyksiä, eikä pidä blogia.

        No sitten "tavallisia" kansalaisia on kyllä epätavallisen vähän! :D


    • Anonyymi

      Se on vain ihan pieni meuhkaajien ryhmä, jotka täällä kirjoittelee ja hekin kirjoittelevat toinen toiselleen. Tavallinen kansalainen ei edes täällä käy.

      Tiesittekö muuten että ministereille voi kirjoittaa kirjeen ja lähettää sen heidän työpaikalleen.

    • Anonyymi

      Kaveripiirisi ei edusta koko suomea vaan sinun mieltymyksiä kenen kanssa haluat jutella netissä.

      • Anonyymi

        Keskiverto kansalaista se kuvastaa.


    • Anonyymi

      Vain rikkaat ihmiset olisivat äänestäneet NATOn puolesta.

    • Anonyymi

      Mun fb kavereista vain yksi julkaisee ruokaan liityviä postauksia tästä voi päätellä että suomalaisia ei ruokaileminen oikein kiinnosta.

    • Anonyymi

      Minusta oli hyvin kirjoitettu tuolla toisaalla, että tämä on Hallitusten sota. Ei tavallista ihmistä kiinnosta, he eivät seuraa ollenkaa. Hallitukset ovat paniikissa, hallitukset haluavat Natoon. Hallituksissa puidaan kokoajan, että mitä tehdään.
      Tavallinen duunari vain käy töissä ja harrastelee mitä harrastelee. Ei kiinnosta.

      • Anonyymi

        Kovasti näytät silti seuraavan asiaa eripaikoissa ja tännekin tulit komentoimaan ketjuun joka ei sua kiinnosta? no harrastus se on tuokin seurailla aiheita jotka ei kiinnosta.


    • Anonyymi

      Mielenkiintoinen havainto ja kertoo jotain sinun kavereistasi, mutta ei tuota ihan tieteelliseksi otannaksi voi kutsua.

    • Anonyymi

      Tavallista ihmistä ei kiinnosta Ukrainan sota, ei UPMn lakko, eikä edes hoitajien lakko. Tavallista ihmistä kiinnostaa mitä tehdä töiden jälkeen.
      Hallitus se on se mikä on paniikissa.

      • Anonyymi

        Kylä' suo kavasti kiinostaa kun kokajan komentoit aihetta mutta etkö siis ole tavallinen ihminen kun sua aihe kiinostaa?


    • Anonyymi

      Ei Facebook kerro minusta sen enempää kuin joulukoriste ovessani.

      • Anonyymi

        Eli et ole kiinnostunut vaikuttamisesta, kuten nuo 3 aloittajan mainitsemaa.


    • Anonyymi

      Radio Novalla haastateltiin kadullakulkijoita Venäjän ydinaseista, niin vastaus oli ettei ole ajatellut asiaa ollenkaan.
      Hallitus sotii, ei kansalaiset.

      • Anonyymi

        Taas olet kirjoittelemassa ketjussa jonka eihe sua ei "kiinnosta" hahahah toki eka kuuntelit vielä radiosta aihetta joka sua ei kiinosta ennekuin tänne päädyit siitä kertomaan oot ihan paras jäbäleisson hahaha lisää tätä hahaha.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas olet kirjoittelemassa ketjussa jonka eihe sua ei "kiinnosta" hahahah toki eka kuuntelit vielä radiosta aihetta joka sua ei kiinosta ennekuin tänne päädyit siitä kertomaan oot ihan paras jäbäleisson hahaha lisää tätä hahaha.

        Suljetun osaston psykiatri tutkisi sinut mielellään.


    • Anonyymi

      Taitaa se muillakin olla, että sodasta ei kavereiden kanssa puhuta eikä sitä viitsi edes ajatella.
      Hallitus se on mikä päivittäin sotaa pui.

    • Anonyymi

      Minä olen vain ja ainoastaan Blancolla, pseudolla nimimerkillä Facebookissa. Mitään omia asioita en sinne jaa, eikä vähempää kiinnostaisikaan jakaa.

      Keskusteluihin heitän kommenttia, mutta pysyn semmoisissa rajoissa, ettei Face heitä minua ulos.

      Tämmöinen Facebook-käyttö riittää minulla täysin mainiosti.

      • Anonyymi

        Aloituksessa ei kysytty FBn käytöstä, vaan sitä että 2% ihmisistä on kiinnostunut sodasta tai koronasta.
        Ja se on vähän, hallituksella sen sijaan on täysi paniikki päällä.


    • Anonyymi

      Julkaisut tai otsikot tällä palstalla ei vaihdu, kokoajan samaa eli täällä on vain muutama jotka kirjoittavat. Ketään, siis ketään muuta ei kiinnosta.

    • Anonyymi

      Ihmisiä ei vaan kiinnosta, tämä on vain hallituksen oma show.

    • Anonyymi

      Aitoa sotakuvaa ei ole kukkaan lähettänyt, vaikka kaikilla on värkit matkassa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      113
      3126
    2. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      158
      2422
    3. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      325
      2403
    4. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      129
      2231
    5. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      95
      1531
    6. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      31
      1347
    7. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      120
      1210
    8. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      38
      1137
    9. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      59
      1124
    10. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      47
      941
    Aihe