En tottele lastensuojelua

Kyse on siitä, että he haluavat komennusoikeuden itselleen. Minä en voi suostua siihen, koska he vahingoittavat lastani ja tekaisevat psykiatrisia syitä minusta ja estävät keskustelun totuudesta.

21.4.
1.
2. he luovat vaikutelman ongelmasta isän ja pojan ollessa yhdessä. sitä ei ole vaan he pyrkivät vain oikeuttamaan huostaanoton
3. he köyttövöt tapaamisia ja avohuoltoa minua vastaan voidakseen oikeuttaa huostaanoton
4. he kieltäytyvät keskustelusta, jotta tilanne muuttuisi huonommaksi ja pysyisi huonona riittävän kauan ollakseen heidän hallinnassaan ja heidän ei täydy purkaa huostaanottoa

119

3165

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sanotaan nyt kuitenkin, että lapsen vanhemmilla on paljon oikeuksia muttei käytännössä mitään velvollisuuksia lastaan kohtaan.

      • Ryhmä kuusikynppisiä naisia käveli Triplalls ohi autoni, jonka puskureihin kirjoitin

        Huostaanotto on kiellettävä googlaa

        Yksi kävi katsomassa tekstiä ja tuulilasissa olevia poikani ja isän yhteistä rauhallista kuvaa. Etupenkillä oli työlaukkuni. Hän sanoi kavereilleen pois kävellessään "tää on varmaan jokin niistä, että ei saa hinata autoa"


      • Anonyymi
        ajatuksetovatilmaisia kirjoitti:

        Ryhmä kuusikynppisiä naisia käveli Triplalls ohi autoni, jonka puskureihin kirjoitin

        Huostaanotto on kiellettävä googlaa

        Yksi kävi katsomassa tekstiä ja tuulilasissa olevia poikani ja isän yhteistä rauhallista kuvaa. Etupenkillä oli työlaukkuni. Hän sanoi kavereilleen pois kävellessään "tää on varmaan jokin niistä, että ei saa hinata autoa"

        psykiatria on käytännön kommunistista-fasismia-

        se on mielivaltainen ja on ihmisoikeusrikoksia, väkivaltaa, ja jopa tappaa asiakkaiita 'hoidoillaan'.

        Ei koskaan pidä turvautua siihen. EI KOSKAAN.


      • Anonyymi
        ajatuksetovatilmaisia kirjoitti:

        Ryhmä kuusikynppisiä naisia käveli Triplalls ohi autoni, jonka puskureihin kirjoitin

        Huostaanotto on kiellettävä googlaa

        Yksi kävi katsomassa tekstiä ja tuulilasissa olevia poikani ja isän yhteistä rauhallista kuvaa. Etupenkillä oli työlaukkuni. Hän sanoi kavereilleen pois kävellessään "tää on varmaan jokin niistä, että ei saa hinata autoa"

        Miks en tajuu tästä tekstistä mitään?! Yleensä asiayhteys jotenkin valaisee tekstin tarkoituksen, mutta nyt olen kohdannut voittajani.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miks en tajuu tästä tekstistä mitään?! Yleensä asiayhteys jotenkin valaisee tekstin tarkoituksen, mutta nyt olen kohdannut voittajani.

        Tädin kommentti oli irrationaalinen. Hän tiesi, että viesti tarkoittaa lasten huostaanottoa, mutta vääristi sen tarkoittamaan työlaukkuni sanomaa. Töissä pysäköin pari minuuttia kadun varteen ja pelkään parkkisakkoa. Auton hinauspalvelut vievät kauan väärin pysäköityjä autoja pois.


      • ajatuksetovatilmaisia kirjoitti:

        Ryhmä kuusikynppisiä naisia käveli Triplalls ohi autoni, jonka puskureihin kirjoitin

        Huostaanotto on kiellettävä googlaa

        Yksi kävi katsomassa tekstiä ja tuulilasissa olevia poikani ja isän yhteistä rauhallista kuvaa. Etupenkillä oli työlaukkuni. Hän sanoi kavereilleen pois kävellessään "tää on varmaan jokin niistä, että ei saa hinata autoa"

        Lapseni on sanonut parin vuoden aikana "minä haluan asua isän kotona enkä äidin kotona", tapaamispaikassa "nyt pyydä apua!" osoittaen valvojia, "minä kerroin sijaisperheen tädille, että isä on hyvä isä", tapaamisella hän silitti käsivarttani ja sanoi "kiitos isä" ja isoisälle hän sanoi sijaisperheen säännöllisillä puheluissa, että "minä saan olla isän seurassa kerran viikossa.


      • Anonyymi

        Lapsilisät ovat kyllä hyvä juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks en tajuu tästä tekstistä mitään?! Yleensä asiayhteys jotenkin valaisee tekstin tarkoituksen, mutta nyt olen kohdannut voittajani.

        Ehkä sille huostaanotolle sittenkin on ihan tolkun peruste.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä sille huostaanotolle sittenkin on ihan tolkun peruste.

        Hus pois, trolli.


    • Anonyymi

      Muistetaan kuitenkin eriikkaa ja kaikkia niitä lapsia jotka vanhemmat ovat surmanneet.
      Eihän yksikään ongelmaperhe välttämättä itse tiedosta minkälaisisissa oloissa lapsensa on.
      Sossutädit käyvät poliisin kanssa siivottomissa narkkarikodeissa tai ryyppyjengiä täynnä olevissa asunnoissa kotikäynneillä.

      • Ota luku menoista esimerkiksi. 200000€ avohuolto, 2 miljoonaa sijaishuolto. Laki sanoo "kotiin palaamisen täytyy olla ains tavoitteena.

        10x määrä rahaa ja ihmisiä huostaanotossa kuin avohuollossa.

        yksi kymmenestä vanhemmasta on ansainnut avohuollon. loput on kaupungin sosiaalilautakunnan halua.

        Huostaanotto on korvattava aina avohuollolla sosiaalilautakunnan mielivallan lopettamiseksi


      • ajatuksetovatilmaisia kirjoitti:

        Ota luku menoista esimerkiksi. 200000€ avohuolto, 2 miljoonaa sijaishuolto. Laki sanoo "kotiin palaamisen täytyy olla ains tavoitteena.

        10x määrä rahaa ja ihmisiä huostaanotossa kuin avohuollossa.

        yksi kymmenestä vanhemmasta on ansainnut avohuollon. loput on kaupungin sosiaalilautakunnan halua.

        Huostaanotto on korvattava aina avohuollolla sosiaalilautakunnan mielivallan lopettamiseksi

        Ehdotan huostaanoton kieltämistä, jolloin lastensuojelu ei voi keksiä valheita huostaanoton saamiseksi. Tällöin se joutuu käyttämään avohuollon palveluja, jotka ovat olleet tähän asti näennäisiä ja kehittämään keinoja. Avohuollossa on rajoittamispäätöksiä, laitospäätöksiä, kiireellisiä sijoituksia ja kotipsykoterapiaa. Niihin pakotetaan myös iloisia ja terveitä perheitä ja ne ovat kaikki näennäisiä, ilman todellista päämäärää ja sosiaalityöntekijän mielenjohteesta. Ne ovat oikein kohdennettuna tehokkaita tapoja kontrolloida vanhempia ja varmistaa pahoinpitelyn esto. Ihmisten tuhoaminen ei loppunut ennen kuin rikoslaki noituudesta kumottiin. Toisaalta tämä kansalaisaloite voidaan muuttaa uuden viran perustamiseksi, joka voisi toimia sovittelijana viranomaisen ja vanhemman välillä. Molemmilla osapuolilla tulee olla halu pyrkiä johonkin parempaan johtopäätökseen ja ratkaisuun, eikä vedota "holhousoikeuteen"


      • Anonyymi
        ajatuksetovatilmaisia kirjoitti:

        Ehdotan huostaanoton kieltämistä, jolloin lastensuojelu ei voi keksiä valheita huostaanoton saamiseksi. Tällöin se joutuu käyttämään avohuollon palveluja, jotka ovat olleet tähän asti näennäisiä ja kehittämään keinoja. Avohuollossa on rajoittamispäätöksiä, laitospäätöksiä, kiireellisiä sijoituksia ja kotipsykoterapiaa. Niihin pakotetaan myös iloisia ja terveitä perheitä ja ne ovat kaikki näennäisiä, ilman todellista päämäärää ja sosiaalityöntekijän mielenjohteesta. Ne ovat oikein kohdennettuna tehokkaita tapoja kontrolloida vanhempia ja varmistaa pahoinpitelyn esto. Ihmisten tuhoaminen ei loppunut ennen kuin rikoslaki noituudesta kumottiin. Toisaalta tämä kansalaisaloite voidaan muuttaa uuden viran perustamiseksi, joka voisi toimia sovittelijana viranomaisen ja vanhemman välillä. Molemmilla osapuolilla tulee olla halu pyrkiä johonkin parempaan johtopäätökseen ja ratkaisuun, eikä vedota "holhousoikeuteen"

        Ei tavallinen perhe joudu sossun kanssa tekemisiin. Jos lapsilta koulu ja käyttäytyminen sujuu siellä eikä naapurit valita.
        Lasteni isä oli nuorempana vapaa- ajan alkoholisti, hankki kuitenkin hyvin, jos rahaa menikin. Itse taas liioitellun raitis ja lapset olivat tärkeintä minulle. Kyllähän naapurit olivat tietoisia ettei elämä aina niin onnea ollut. Rahatkin joskus vähissä vaikka itsekin kävin töissä.

        Ei tullut kouluista noottia, ei mistään. Lapset on nyt akateemisen koulutuksen hankkineita aikuisia


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei tavallinen perhe joudu sossun kanssa tekemisiin. Jos lapsilta koulu ja käyttäytyminen sujuu siellä eikä naapurit valita.
        Lasteni isä oli nuorempana vapaa- ajan alkoholisti, hankki kuitenkin hyvin, jos rahaa menikin. Itse taas liioitellun raitis ja lapset olivat tärkeintä minulle. Kyllähän naapurit olivat tietoisia ettei elämä aina niin onnea ollut. Rahatkin joskus vähissä vaikka itsekin kävin töissä.

        Ei tullut kouluista noottia, ei mistään. Lapset on nyt akateemisen koulutuksen hankkineita aikuisia

        https://academic.oup.com/bjsw/article/39/7/1197/1689483

        Descriptive Tyranny of the Common assessment framework. Käännän sen "Asioiden määrittelyn tyrannia lastensuojelun arvioinneissa"

        En tottele lastensuojelua, koska se määrittelee yksityiselämämme todenvastaisesti ja vaatii tottelemaan sitä.

        Kaikki joutuvat ilmoituksien takia arviointiin ja jos panet hanttiin, sinusta keksitään sairauksia, jotta sinut voidaan pakottaa komennukseen. Se ei ole oikein.


      • ajatuksetovatilmaisia kirjoitti:

        https://academic.oup.com/bjsw/article/39/7/1197/1689483

        Descriptive Tyranny of the Common assessment framework. Käännän sen "Asioiden määrittelyn tyrannia lastensuojelun arvioinneissa"

        En tottele lastensuojelua, koska se määrittelee yksityiselämämme todenvastaisesti ja vaatii tottelemaan sitä.

        Kaikki joutuvat ilmoituksien takia arviointiin ja jos panet hanttiin, sinusta keksitään sairauksia, jotta sinut voidaan pakottaa komennukseen. Se ei ole oikein.

        Lastensuojelun huolet ovat eteerisiä, mahdollisia tulevaisuuden tapahtumia tai mielenjohteita, ei mikään konkreettisen asian arviointi. Lisäksi arvioinnilla ei ole aikarajaa. Asiakkuus on arviointia. Sitten kun menee normaalisti 5 kk tapaamisissa ja yhden kerran vastoin valvojaa, niin tilanne on mennyt huonommaksi tapaamisten aikana ja rajoitetaan. Mikään ei estä sosiaalilautakuntaa tekemästä arviointia ikuisesti ja väärin. Arviointi on näennäisesti lainmukaista.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17277221/hallinto-oikeus-rikkoo-lakia

        Avaus pitää paikkansa. Todistelu on kyllä mahdollista hallinto-oikeudessa sosiaalityöntekijöiden ilmoittamien tosiseikkojen osalta. Ongelmana on vain se, että "tosiseikat" ovat usein lastensuojeluasioissa luokkaa "olemme huolissamme lapsesta".

        On äärimmäisen vaikeaa todistaa, ettei "huolelle" ole aihetta. Se olisi melkein sama asia kuin pahoinpitelyasiassa yrittäisi todistaa sitä vastaan, että "milloin olet lakannut lyömästä vaimoasi?" Eihän sellaista voi todistaa; eikä varsinkaan silloin, jos mitään väkivaltaa ei ole lainkaan tapahtunut.


      • Anonyymi
        ajatuksetovatilmaisia kirjoitti:

        Ota luku menoista esimerkiksi. 200000€ avohuolto, 2 miljoonaa sijaishuolto. Laki sanoo "kotiin palaamisen täytyy olla ains tavoitteena.

        10x määrä rahaa ja ihmisiä huostaanotossa kuin avohuollossa.

        yksi kymmenestä vanhemmasta on ansainnut avohuollon. loput on kaupungin sosiaalilautakunnan halua.

        Huostaanotto on korvattava aina avohuollolla sosiaalilautakunnan mielivallan lopettamiseksi

        PERHESURMIAHAN NE ON ITSE olleet VÄSÄÄMÄSSÄ nämä sosiaali-asiantuntijat puuttumisillaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tavallinen perhe joudu sossun kanssa tekemisiin. Jos lapsilta koulu ja käyttäytyminen sujuu siellä eikä naapurit valita.
        Lasteni isä oli nuorempana vapaa- ajan alkoholisti, hankki kuitenkin hyvin, jos rahaa menikin. Itse taas liioitellun raitis ja lapset olivat tärkeintä minulle. Kyllähän naapurit olivat tietoisia ettei elämä aina niin onnea ollut. Rahatkin joskus vähissä vaikka itsekin kävin töissä.

        Ei tullut kouluista noottia, ei mistään. Lapset on nyt akateemisen koulutuksen hankkineita aikuisia

        Nyt eletäänkin tätä päivää.
        Lastensuojelu muuttui 2015 Stubin hallituksen aikaan.
        Sielä muutettiin lakia, Vilja Erikan jälkeen.
        Tänä päivänä huostaanotto voi perustua täysin mututuntumaan ja sitä ei valvo mikään viranomainen.
        Tämä käytäntö, polkee Suomen ja Eu- maan ihmisen perusturvaa.
        Siitä tässä on kyse.
        Ei Suomi ole saanut turhaa varoituksia Eu-komissiosta. Siihen joutui ottamaan kantaa Avi ja Valvira sitten myöhemmin.
        Aloittaja on oikeassa. Sosiaaliviranomaiset tavallaan pakottavat huoltajat hyväksymään huostaanoton, että se tapahtuisi heidän vapaasta tahdosta, koska siitä ei voida valittaa sitten myöhemmin käräjillä.
        Kaikki tämä nyt perustuu 2 lakipykälään, jotka kumoaa toinen toisensa. Ja se pitäisi muuttaa eduskunnassa. Ja tätä muutosta eduskunta ei ole vielä saanut aikaan tällä hallituskaudella, vaikka ovat tästä ongelmasta varsin tietoisia.


      • Anonyymi

        Entä kun missään tiedoissa ei ole päihdeongelmaa,ei ole sitä maininneet sossutkaan vaan keksivät muita syitä. Niitä harmittaa että minulla ei ole päihdeongelmaa🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      Ota nyt kuitenkin se CapsLock pois päältä kun nostelet omaa aloitustasi.

      • Anonyymi

        MIKÄ CAPS LOCK-

        onko sekin johtaa psykodiktaattorien alistamaksi?


    • Anonyymi

      Ei tarvitse asioida lasun kanssa kun hoitaa lapsensa, kasvattaa ihmiseksi, elää itse ihmisiksi.
      Jos eroaa tekee sen tyylikkäästi ettei lasun kanssa tarvitse kuin muodollisuudet, jos niitä on, en ole koskaan eronnut.
      Jos lapsella terveysongelmia , yhteistyö sossun kanssa kuitenkin auttaa lasta tervehtymään kun ei ole riitojen keskipisteenä.
      Eihän sossua tarvita silloin jos vanhemmat itse hakevat apua lapsen ongelmiin.

      • Meidän lapsellamme ei ole ongelmia. Isällä ei ole ongelmia. Sossu sanoi, isällä ei ole ongelmia. Minulla ei ole elämänhallinnan ongelmia. Sossu tekaisee sairauksia saadakseen huostaanoton, koska kieltäydyin avohuollosta. Sossu ei tullut avohuoltoon siksi, että meillä oli ongelmia vaan siksi, että meistä tehtiin ilmoitus ja sen jälkeen he halusivat komentaa, vääristää, syyttää ja päättää milloin avohuolto loppuu.


      • Anonyymi
        ajatuksetovatilmaisia kirjoitti:

        Meidän lapsellamme ei ole ongelmia. Isällä ei ole ongelmia. Sossu sanoi, isällä ei ole ongelmia. Minulla ei ole elämänhallinnan ongelmia. Sossu tekaisee sairauksia saadakseen huostaanoton, koska kieltäydyin avohuollosta. Sossu ei tullut avohuoltoon siksi, että meillä oli ongelmia vaan siksi, että meistä tehtiin ilmoitus ja sen jälkeen he halusivat komentaa, vääristää, syyttää ja päättää milloin avohuolto loppuu.

        Jostain syystähän teistä tehtiin ilmoitus. Menkää nyt itseenne , katsokaa peiliin. Jos sossu toteaa ilmoituksen aiheettomaksi ei se johda mihinkään toimenpiteiiin.


      • Anonyymi
        ajatuksetovatilmaisia kirjoitti:

        Meidän lapsellamme ei ole ongelmia. Isällä ei ole ongelmia. Sossu sanoi, isällä ei ole ongelmia. Minulla ei ole elämänhallinnan ongelmia. Sossu tekaisee sairauksia saadakseen huostaanoton, koska kieltäydyin avohuollosta. Sossu ei tullut avohuoltoon siksi, että meillä oli ongelmia vaan siksi, että meistä tehtiin ilmoitus ja sen jälkeen he halusivat komentaa, vääristää, syyttää ja päättää milloin avohuolto loppuu.

        Et kyllä vaikuta kovin tasapainoiselta ihmiseltä. Ehkä tässä on syy?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et kyllä vaikuta kovin tasapainoiselta ihmiseltä. Ehkä tässä on syy?

        Ja koska lastensuojelulautakunnan ei tarvitse todistaa, että vanhempi vaikuttaa jotenkin epätasapainoiselta, huostaanottoja tehdään tuollaisen rasismin nojalla. Ime pitkää mustaa k


      • ajatuksetovatilmaisia kirjoitti:

        Meidän lapsellamme ei ole ongelmia. Isällä ei ole ongelmia. Sossu sanoi, isällä ei ole ongelmia. Minulla ei ole elämänhallinnan ongelmia. Sossu tekaisee sairauksia saadakseen huostaanoton, koska kieltäydyin avohuollosta. Sossu ei tullut avohuoltoon siksi, että meillä oli ongelmia vaan siksi, että meistä tehtiin ilmoitus ja sen jälkeen he halusivat komentaa, vääristää, syyttää ja päättää milloin avohuolto loppuu.

        Lapseni on sanonut parin vuoden aikana "minä haluan asua isän kotona enkä äidin kotona", tapaamispaikassa "nyt pyydä apua!" osoittaen valvojia, "minä kerroin sijaisperheen tädille, että isä on hyvä isä", tapaamisella hän silitti käsivarttani ja sanoi "kiitos isä" ja isoisälle hän sanoi sijaisperheen säännöllisillä puheluissa, että "minä saan olla isän seurassa kerran viikossa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jostain syystähän teistä tehtiin ilmoitus. Menkää nyt itseenne , katsokaa peiliin. Jos sossu toteaa ilmoituksen aiheettomaksi ei se johda mihinkään toimenpiteiiin.

        Ilmoituksen tekijän syy ei ole sama syy kuin huostaanoton syy. Ilmoituksen tekijä ei ole edes virkamies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jostain syystähän teistä tehtiin ilmoitus. Menkää nyt itseenne , katsokaa peiliin. Jos sossu toteaa ilmoituksen aiheettomaksi ei se johda mihinkään toimenpiteiiin.

        ihmisillähän on ongelmia- se ei tee ihmisestä välttämättä 'juutalaista' joka heitettävä uuniin-

        surkuhupaa on että nämä huolehtijat ei kullä tuo ratkasua yhteenkään ongelmaan- esi taloudeliisiin- mutta sensijaan voivat raunioittaa koko perheen elämän- eli siinä sitä ongelmaa vasta tuleekin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ihmisillähän on ongelmia- se ei tee ihmisestä välttämättä 'juutalaista' joka heitettävä uuniin-

        surkuhupaa on että nämä huolehtijat ei kullä tuo ratkasua yhteenkään ongelmaan- esi taloudeliisiin- mutta sensijaan voivat raunioittaa koko perheen elämän- eli siinä sitä ongelmaa vasta tuleekin.

        Juuri niin. Lastensuojelu keksii tuulesta temmatun vastakkainasettelun lapsen ja vanhempien välillä eikä tue perhettä selviämään ongelmista. Siksi lastensuojelun nimi pitää muuttaa perhetyöksi.

        Huostaanotto on kiellettävä

        https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/9794


    • Anonyymi

      Vain huonot vanhemmat joutuvat tekemisiin lastensuojelun kanssa.

      • kieltäytymisen jälkeen sosiaalilautakunnan sanaleikki on loputonta. sitä tukee viranomaisen auktoriteetti

        Tekaistut mielenterveysongelmat
        1. päiväkoti väittää, että en osaa pitää erillään aikuisen, vanhemman ja lapsen roolia. Se näyttää siltä, koska ymmärrän lapsia.
        2. kotipsykoterapeutti väitti avohuollon sossulle, että sekoitan omat tunteeni ja ajatukseni lapsen omiin. meille hän sanoi, ettei mitään ongelmaa äidin ja lapsen eikä isän ja lapsen suhteessa. Sama avohuollon sossu sanoi sen jälkeen, olemme oppineet teemu ettei sinusta täydy olla huolissaan, olet persoona.
        kieltäytymisen jälkeen avohuollon sossu väittää, että
        3. isä on ollut psykiatrisessa hoidossa 25 vuotta sitten. hän ei ole ollut hoidossa tässä välissä. tarkoittaa, että silloin oli psyk sairaus, sairauteen suunnattu hoito, nyt on psyk sairaus, syytä psyk hoitoon ja lapsen huono hoito johtuu psyk sairaudesta. paitsi että lasta ei ole hoidettu huonosti.
        4. isä ei kykene itsereflektioon. koska en ole samaa mieltä näistä väitteistä.
        5. molempien vanhempien mielenterveydestä on ollut pitkään huolta. Tätä hän ei koskaan sanonut.
        sijaishuollon sossu väittää, että
        6. isän tapaamisen jälkeen lapsen puhe on taantunut, hän on lauleskellut itsekseen ja pissanut housuunsa (laulaen ja hyräillen tai erikseen). se johtuu siitä, että puhuu avioerosta ja lastensuojelusta. lapsi laulaa, koska isä laulaa piristääkseen lasta ja itseään. Lapsi vasta opettelee puhumista ja pottaa. 7. Lapsi jää tapaamispaikassa yksin, kun isä on koko tapaamisen ajan itkuinen. ensin he pahoinpitelevät ja saavat itkemään. Sitten he syyttävät itkemisestä. Heiltä jäi huomaamatta, että pidän häntä sylissä ja turvassa, silitän päätä, selitän kaikkea ja pelaamme
        8. sijaishuollon sossu väittä, että Isä pitää sossun kuulemisessa sylissään lapsen nallea ja kuvaa. Se on fetissi tai pakkomielle tai vääristymä lapsen roolista. Minulta on viety poikani vääryydellä ja kaipaan häntä. Minulta on viety tapa osoittaa rakkautta lapselleni. Minusta tuntuu musertavalta. lapseni kuva ja nalle ovat hänen läsnäolonsa symboleita. En voi ilmaista pahaa oloani, epäoikeudenmukaisuutta ja kaipuuta millään muulla tavalla. En halua olla ilmaisematta niitä. Voin vannoa, että avohuollon sossullakin oli jokin ongelma. Hän irvisti ja katsoi sivuun, kun suutelin kuvaa hänen pöytänsä edessä.
        9. sijaishuollon sossu väittää, isällä on mentalisaatiohäiriö. Puhun lapselle avioerosta ja lastensuojelusta. Sossun mielestä lapsen ahdistumisen näkemättä jättäminen viittaa isän ongelmiin. Paitsi että lapsi ei ahdistu. Kunnioitan hänen kykyään ymmärtää. valmistan häntä ja varoitan häntä. hän pysyy iloisena, koska meillä on silloin kivaa ja teemme juttuja. Kun olemme kotona, meillä ei ole syytä puhua ikävistä jutuista, joita äiti ja sossu tekevät. Meillä ei ole ongelmia.
        10. Huostaanoton jatkamispäätöksessä väitetään, lapsi ei osoita tunteitaan sijoituspaikassa vaan käyttäytyy tasapaksusti. se viittaa siihen, vanhemmat ovat tehneet hänelle huonon olon tai rankaisseet tunteiden esittämisestä. lapsi on itse asiassa analyyttisempi ja keskusteleva. hän tykkää asioista ja niitä tehdään

        11. huostaanottopäätöksessä ja jatkamispäätöksessä väitetään myös, että sijoituspaikassa ja äidin kanssa lapsi reagoi rajaamiseen huonosti. Vihjaa, että lapselle on jo muodostunut levottomuutta ja kurin puutetta ja väärää tahtoa, koska isä ja äitu eivät ole osanneet kasvattaa. Hän tietää, että hän haluaa omaan kotiinsa ja että hänelle puhutaan ikävästi. Minun kanssani hän tyytyy iloisesti jättämään karkin jne, koska isä selittää miksi. lapset ovat tietoisia olentoja, jotka välittävät siitä, miten heidän kykyjään kunnioitetaan. Huono vanhempi ymmärtää vain auktoriteettinsa.
        12. sijaishuollon sossu väittää, että isä on käyttäytynyt valvojia kohtaan kuin he olisivat ilmaa. tarkoittaa, että se osoittaa jotain epäsosiaalista tai sairasta piirrettä isässä. lapsi oli otettu epäoikeudenmukaisesti huostaan ja en halunnut asioida valvojien vaan lapseni kanssa. samalla sossu jätti lausumatta useat keskustelumme sossun väärinymmärryksistä valvojien kanssa


      • Ollaan suvaitsevaisia. Kukaan vanhempi ei todella ole kyvytön vanhemmuuteen. Sellaisia kategoriaa ei ole olemassa, eikä saa olla olemassa modernissa lainsäädännössä. Ihmiset ovat erilaisia. Elämä on monimuotoista. Lapsilla ei ole hätää vaan on vain sossun tarve käyttää asioita mahdollisina riskeinä saadakseen vallan.
        Ne ovat vain valheita. Ne ovat poliittista retoriikkaa, jossa sossulla on tavoite tehdä ym. asiat, eikä vanhempien täydy kokea syyllisyyttä turhaan. Me itkemme lohduttomasti kokemaamme epäoikeudenmukaisuutta ja rikollisuutta lastensuojelun sosiaalityöntekijöiden tekemänä. Se ei ole meidän syymme. Me emme voi pysäyttää heitä pelaamalla heidän peliään heidän ehdoillaan. Me emme saa lastamme takaisin. Parempi on taistella totuuden ja oikeuden puolesta vaikka se tarkoittaa sitä, että me emme saa lastamme enää koskaan kotiin. Me emme voi alistua kidutukseen siksi, että me saamme ehkä lapsemme ja me saamme ehkä pienemmän rangaistuksen. Kun mielivammainen saksalainen natsihallitus tuhosi puolalaisia siviilejä Varsovan ghetossa, heidän joukossa oli kirjailijoijta, jotka sanoivat juuri samaa.


      • Anonyymi
        ajatuksetovatilmaisia kirjoitti:

        Ollaan suvaitsevaisia. Kukaan vanhempi ei todella ole kyvytön vanhemmuuteen. Sellaisia kategoriaa ei ole olemassa, eikä saa olla olemassa modernissa lainsäädännössä. Ihmiset ovat erilaisia. Elämä on monimuotoista. Lapsilla ei ole hätää vaan on vain sossun tarve käyttää asioita mahdollisina riskeinä saadakseen vallan.
        Ne ovat vain valheita. Ne ovat poliittista retoriikkaa, jossa sossulla on tavoite tehdä ym. asiat, eikä vanhempien täydy kokea syyllisyyttä turhaan. Me itkemme lohduttomasti kokemaamme epäoikeudenmukaisuutta ja rikollisuutta lastensuojelun sosiaalityöntekijöiden tekemänä. Se ei ole meidän syymme. Me emme voi pysäyttää heitä pelaamalla heidän peliään heidän ehdoillaan. Me emme saa lastamme takaisin. Parempi on taistella totuuden ja oikeuden puolesta vaikka se tarkoittaa sitä, että me emme saa lastamme enää koskaan kotiin. Me emme voi alistua kidutukseen siksi, että me saamme ehkä lapsemme ja me saamme ehkä pienemmän rangaistuksen. Kun mielivammainen saksalainen natsihallitus tuhosi puolalaisia siviilejä Varsovan ghetossa, heidän joukossa oli kirjailijoijta, jotka sanoivat juuri samaa.

        Kukaan vanhempi ei ole kyvytön vanhemmuuteen, täyttä potaskaa. Kyllä on , huumeidenkäyttäjät,alkoholistit ja muuten vaan psykopaattisia piirteitä omaavat vanhemmat. Jopa pedofiili voi olla isänä,äiti tietää kyllä tämän vaan sulkee silmänsä lastensa kärsimyksiltä. Suurin osa vanhemmista on kunnollista sakkia,rakastavat lastaan,lapsiaan. Vaan sekopäitä on joukossa, silloin huostaanotto on lapselle pelastus karmeista oloista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan vanhempi ei ole kyvytön vanhemmuuteen, täyttä potaskaa. Kyllä on , huumeidenkäyttäjät,alkoholistit ja muuten vaan psykopaattisia piirteitä omaavat vanhemmat. Jopa pedofiili voi olla isänä,äiti tietää kyllä tämän vaan sulkee silmänsä lastensa kärsimyksiltä. Suurin osa vanhemmista on kunnollista sakkia,rakastavat lastaan,lapsiaan. Vaan sekopäitä on joukossa, silloin huostaanotto on lapselle pelastus karmeista oloista.

        Huumeiden käyttö estää vanhemmuuden huumeiden käytön ajan.

        Ei pysyvästi, persoonana.

        Sama kuin nilkan nyrjähdyksestä ei tarvitse potkuja.

        Sitä tarkoittaa lastensuojelulaki.


      • ajatuksetovatilmaisia kirjoitti:

        Ollaan suvaitsevaisia. Kukaan vanhempi ei todella ole kyvytön vanhemmuuteen. Sellaisia kategoriaa ei ole olemassa, eikä saa olla olemassa modernissa lainsäädännössä. Ihmiset ovat erilaisia. Elämä on monimuotoista. Lapsilla ei ole hätää vaan on vain sossun tarve käyttää asioita mahdollisina riskeinä saadakseen vallan.
        Ne ovat vain valheita. Ne ovat poliittista retoriikkaa, jossa sossulla on tavoite tehdä ym. asiat, eikä vanhempien täydy kokea syyllisyyttä turhaan. Me itkemme lohduttomasti kokemaamme epäoikeudenmukaisuutta ja rikollisuutta lastensuojelun sosiaalityöntekijöiden tekemänä. Se ei ole meidän syymme. Me emme voi pysäyttää heitä pelaamalla heidän peliään heidän ehdoillaan. Me emme saa lastamme takaisin. Parempi on taistella totuuden ja oikeuden puolesta vaikka se tarkoittaa sitä, että me emme saa lastamme enää koskaan kotiin. Me emme voi alistua kidutukseen siksi, että me saamme ehkä lapsemme ja me saamme ehkä pienemmän rangaistuksen. Kun mielivammainen saksalainen natsihallitus tuhosi puolalaisia siviilejä Varsovan ghetossa, heidän joukossa oli kirjailijoijta, jotka sanoivat juuri samaa.

        Vaikuttaa siltä, että joka ikinen lastensuojelun uhri on jotenkin uusi, kokematon eikä ole vielä ehtinyt harkita mielenosoittamista. Ehkä huostaanottovanhemmat eivät uskalla osoittaa mieltään, koska siinä on jokin psykiatrinen tosiasia heitä vastaan. Tosiasia on vain se, että sossu keksii psykiarisia valheita vanhempaa vastaan saadakseen valtaa tehdä huostaanotto ja saadakseen arvostelijan persoonallisuuden uskottavuus tuhottua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan vanhempi ei ole kyvytön vanhemmuuteen, täyttä potaskaa. Kyllä on , huumeidenkäyttäjät,alkoholistit ja muuten vaan psykopaattisia piirteitä omaavat vanhemmat. Jopa pedofiili voi olla isänä,äiti tietää kyllä tämän vaan sulkee silmänsä lastensa kärsimyksiltä. Suurin osa vanhemmista on kunnollista sakkia,rakastavat lastaan,lapsiaan. Vaan sekopäitä on joukossa, silloin huostaanotto on lapselle pelastus karmeista oloista.

        sitä tarkoittaa lastensuojelulaki. ketään ei saa tehdä huostaanoton uhriksi, kun syyt on korjattu.


      • Anonyymi
        ajatuksetovatilmaisia kirjoitti:

        Ollaan suvaitsevaisia. Kukaan vanhempi ei todella ole kyvytön vanhemmuuteen. Sellaisia kategoriaa ei ole olemassa, eikä saa olla olemassa modernissa lainsäädännössä. Ihmiset ovat erilaisia. Elämä on monimuotoista. Lapsilla ei ole hätää vaan on vain sossun tarve käyttää asioita mahdollisina riskeinä saadakseen vallan.
        Ne ovat vain valheita. Ne ovat poliittista retoriikkaa, jossa sossulla on tavoite tehdä ym. asiat, eikä vanhempien täydy kokea syyllisyyttä turhaan. Me itkemme lohduttomasti kokemaamme epäoikeudenmukaisuutta ja rikollisuutta lastensuojelun sosiaalityöntekijöiden tekemänä. Se ei ole meidän syymme. Me emme voi pysäyttää heitä pelaamalla heidän peliään heidän ehdoillaan. Me emme saa lastamme takaisin. Parempi on taistella totuuden ja oikeuden puolesta vaikka se tarkoittaa sitä, että me emme saa lastamme enää koskaan kotiin. Me emme voi alistua kidutukseen siksi, että me saamme ehkä lapsemme ja me saamme ehkä pienemmän rangaistuksen. Kun mielivammainen saksalainen natsihallitus tuhosi puolalaisia siviilejä Varsovan ghetossa, heidän joukossa oli kirjailijoijta, jotka sanoivat juuri samaa.

        Kyllä teitä vanhemmuuten kyvyttömiä on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä teitä vanhemmuuten kyvyttömiä on.

        Vain sosiaalilautakunta arvioi ihmisen koko persoonallisuutta. Kukaan muu virasto tai tieteenala ei sitä tee. Koko persoonallisuutta ei voi ymmärtää tai tuntea niin hyvin, että sen perusteella ennustetaan miten käy persoonan lastenkasvatukselle, varsinkaan ilman tieteellistä metodia. Tämä todistaa, että se laillinen virasto, johon palkataan epäpäteviä likkoja ja lihavia keski-ikäisiä, huostakulttiin uskovia pomoja, on todella rikollinen luomus. Ongelmana on tietämätön ja naivi eduskunta.


      • Anonyymi
        ajatuksetovatilmaisia kirjoitti:

        kieltäytymisen jälkeen sosiaalilautakunnan sanaleikki on loputonta. sitä tukee viranomaisen auktoriteetti

        Tekaistut mielenterveysongelmat
        1. päiväkoti väittää, että en osaa pitää erillään aikuisen, vanhemman ja lapsen roolia. Se näyttää siltä, koska ymmärrän lapsia.
        2. kotipsykoterapeutti väitti avohuollon sossulle, että sekoitan omat tunteeni ja ajatukseni lapsen omiin. meille hän sanoi, ettei mitään ongelmaa äidin ja lapsen eikä isän ja lapsen suhteessa. Sama avohuollon sossu sanoi sen jälkeen, olemme oppineet teemu ettei sinusta täydy olla huolissaan, olet persoona.
        kieltäytymisen jälkeen avohuollon sossu väittää, että
        3. isä on ollut psykiatrisessa hoidossa 25 vuotta sitten. hän ei ole ollut hoidossa tässä välissä. tarkoittaa, että silloin oli psyk sairaus, sairauteen suunnattu hoito, nyt on psyk sairaus, syytä psyk hoitoon ja lapsen huono hoito johtuu psyk sairaudesta. paitsi että lasta ei ole hoidettu huonosti.
        4. isä ei kykene itsereflektioon. koska en ole samaa mieltä näistä väitteistä.
        5. molempien vanhempien mielenterveydestä on ollut pitkään huolta. Tätä hän ei koskaan sanonut.
        sijaishuollon sossu väittää, että
        6. isän tapaamisen jälkeen lapsen puhe on taantunut, hän on lauleskellut itsekseen ja pissanut housuunsa (laulaen ja hyräillen tai erikseen). se johtuu siitä, että puhuu avioerosta ja lastensuojelusta. lapsi laulaa, koska isä laulaa piristääkseen lasta ja itseään. Lapsi vasta opettelee puhumista ja pottaa. 7. Lapsi jää tapaamispaikassa yksin, kun isä on koko tapaamisen ajan itkuinen. ensin he pahoinpitelevät ja saavat itkemään. Sitten he syyttävät itkemisestä. Heiltä jäi huomaamatta, että pidän häntä sylissä ja turvassa, silitän päätä, selitän kaikkea ja pelaamme
        8. sijaishuollon sossu väittä, että Isä pitää sossun kuulemisessa sylissään lapsen nallea ja kuvaa. Se on fetissi tai pakkomielle tai vääristymä lapsen roolista. Minulta on viety poikani vääryydellä ja kaipaan häntä. Minulta on viety tapa osoittaa rakkautta lapselleni. Minusta tuntuu musertavalta. lapseni kuva ja nalle ovat hänen läsnäolonsa symboleita. En voi ilmaista pahaa oloani, epäoikeudenmukaisuutta ja kaipuuta millään muulla tavalla. En halua olla ilmaisematta niitä. Voin vannoa, että avohuollon sossullakin oli jokin ongelma. Hän irvisti ja katsoi sivuun, kun suutelin kuvaa hänen pöytänsä edessä.
        9. sijaishuollon sossu väittää, isällä on mentalisaatiohäiriö. Puhun lapselle avioerosta ja lastensuojelusta. Sossun mielestä lapsen ahdistumisen näkemättä jättäminen viittaa isän ongelmiin. Paitsi että lapsi ei ahdistu. Kunnioitan hänen kykyään ymmärtää. valmistan häntä ja varoitan häntä. hän pysyy iloisena, koska meillä on silloin kivaa ja teemme juttuja. Kun olemme kotona, meillä ei ole syytä puhua ikävistä jutuista, joita äiti ja sossu tekevät. Meillä ei ole ongelmia.
        10. Huostaanoton jatkamispäätöksessä väitetään, lapsi ei osoita tunteitaan sijoituspaikassa vaan käyttäytyy tasapaksusti. se viittaa siihen, vanhemmat ovat tehneet hänelle huonon olon tai rankaisseet tunteiden esittämisestä. lapsi on itse asiassa analyyttisempi ja keskusteleva. hän tykkää asioista ja niitä tehdään

        11. huostaanottopäätöksessä ja jatkamispäätöksessä väitetään myös, että sijoituspaikassa ja äidin kanssa lapsi reagoi rajaamiseen huonosti. Vihjaa, että lapselle on jo muodostunut levottomuutta ja kurin puutetta ja väärää tahtoa, koska isä ja äitu eivät ole osanneet kasvattaa. Hän tietää, että hän haluaa omaan kotiinsa ja että hänelle puhutaan ikävästi. Minun kanssani hän tyytyy iloisesti jättämään karkin jne, koska isä selittää miksi. lapset ovat tietoisia olentoja, jotka välittävät siitä, miten heidän kykyjään kunnioitetaan. Huono vanhempi ymmärtää vain auktoriteettinsa.
        12. sijaishuollon sossu väittää, että isä on käyttäytynyt valvojia kohtaan kuin he olisivat ilmaa. tarkoittaa, että se osoittaa jotain epäsosiaalista tai sairasta piirrettä isässä. lapsi oli otettu epäoikeudenmukaisesti huostaan ja en halunnut asioida valvojien vaan lapseni kanssa. samalla sossu jätti lausumatta useat keskustelumme sossun väärinymmärryksistä valvojien kanssa

        ei vanhempi kykene itsereflektioon?

        vastaappas siihen jotain- jos et edes ymmärrä mitä itsereflektio edes tarkottaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan vanhempi ei ole kyvytön vanhemmuuteen, täyttä potaskaa. Kyllä on , huumeidenkäyttäjät,alkoholistit ja muuten vaan psykopaattisia piirteitä omaavat vanhemmat. Jopa pedofiili voi olla isänä,äiti tietää kyllä tämän vaan sulkee silmänsä lastensa kärsimyksiltä. Suurin osa vanhemmista on kunnollista sakkia,rakastavat lastaan,lapsiaan. Vaan sekopäitä on joukossa, silloin huostaanotto on lapselle pelastus karmeista oloista.

        suomessa on hostaanotetu satojatuhansia lapsia- ei ne kaikki vanhemmat voi olla mainitsemianne täysin sekopäitä rikollisia vanhempia.

        On puhuttu että vapaamuurarit? tai joku muu satanismi-perustuva? korkea salaseura-taho haluaa näitä lapsia pois vanhemmiltaan laitoksiin? tutkiiko poliisi ja supo asiaa?


      • Anonyymi
        ajatuksetovatilmaisia kirjoitti:

        Huumeiden käyttö estää vanhemmuuden huumeiden käytön ajan.

        Ei pysyvästi, persoonana.

        Sama kuin nilkan nyrjähdyksestä ei tarvitse potkuja.

        Sitä tarkoittaa lastensuojelulaki.

        Huumeita käytetään aika monessa maassa aika yleisesti eikä se lapsia haittaa- suomessahan alkoholi sallitaan - sekin voi olla pahempi asia.

        Melkoselt natsismilta kuulostaa jos siis jokaisen huumeita käyttäneen lapsetkin voidaan viedä vaikka perhe olisi tyytyväinen oloonsa?

        Esim voi olla että Somaliassa ja arabimaissa huumeet kovin yleisiä- ollaanko niiden lapset viemässä v anhemmiltaan suomessa? Veikkaus että EI viedä- eli onko tämäkin alue siis rasismia Suomalaisia kohtaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        suomessa on hostaanotetu satojatuhansia lapsia- ei ne kaikki vanhemmat voi olla mainitsemianne täysin sekopäitä rikollisia vanhempia.

        On puhuttu että vapaamuurarit? tai joku muu satanismi-perustuva? korkea salaseura-taho haluaa näitä lapsia pois vanhemmiltaan laitoksiin? tutkiiko poliisi ja supo asiaa?

        Ei riitä rerurssit lähellekään niin moneen huostaanottoon, kuin olisi tarve.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei riitä rerurssit lähellekään niin moneen huostaanottoon, kuin olisi tarve.

        Eli yhteensä huumeiden käyttäjiä on 6 M ihmisen maassa enemmän kuin satoja tuhansia.


      • Anonyymi
        ajatuksetovatilmaisia kirjoitti:

        Huumeiden käyttö estää vanhemmuuden huumeiden käytön ajan.

        Ei pysyvästi, persoonana.

        Sama kuin nilkan nyrjähdyksestä ei tarvitse potkuja.

        Sitä tarkoittaa lastensuojelulaki.

        Huumeriippuvuuden taustalla on persoonallisuus. Addiktio tekee ihmisestä manipuloivan, narsistisen ja itsekeskeisen. Kyvyttömän laittamaan toisen tarpeet omien edelle. Sinäkin puhut vain itsestäsi.


    • Anonyymi

      Jos käyt töissä, olet terve ja selväpäinen.Ei ongelmia pitäs olla edes.

      Päihteet, monille lapsia tärkeämmät.

      • Ongelmia ei olekaan. Meitä vain arvioitiin pakolla väärin ja kun kieltäydyin lastensuojelutoimiston sosiaalilautakunnan sosiaalityöntekijät tekaisivat sairauksia minulle ja pikkulapselleni huostaanoton perustelemiseksi. He ovat rikollisia ja kukaan ei huomaa.


      • Anonyymi
        ajatuksetovatilmaisia kirjoitti:

        Ongelmia ei olekaan. Meitä vain arvioitiin pakolla väärin ja kun kieltäydyin lastensuojelutoimiston sosiaalilautakunnan sosiaalityöntekijät tekaisivat sairauksia minulle ja pikkulapselleni huostaanoton perustelemiseksi. He ovat rikollisia ja kukaan ei huomaa.

        Ihmiset joko luottavat luottavat viranomaisiin tai uskovat, että ei ole mitään ongelmaa kasvatuksessa ja viranomaiset keksivät omiaan.


      • Anonyymi
        ajatuksetovatilmaisia kirjoitti:

        Ongelmia ei olekaan. Meitä vain arvioitiin pakolla väärin ja kun kieltäydyin lastensuojelutoimiston sosiaalilautakunnan sosiaalityöntekijät tekaisivat sairauksia minulle ja pikkulapselleni huostaanoton perustelemiseksi. He ovat rikollisia ja kukaan ei huomaa.

        Höpö höpö ne ei keksi mitään sairauksia.


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Dumari puhuu
        https://m.youtube.com/watch?v=sm_kHFEJ-bI

        Sosiaalilautakunta keksii naurettavia tulkintoja ja näyttelevät niin kuin tapahtumat olisivat hädänalaisia. Kukaan normaali ihminen tai muut ammattilaiset eivät pidä sitä sisällöllisesti sellaisena. He laittavat koko moniammatillisen tiimin auktoriteetin naurettavan väitteen taakse ja koska huostaanottovanhempi on mielisairas, tätä ei voida uskoa. He tuhoavat näin vanhemman yksitellen kerta toisensa jälkeen tahallaan ja selviävät hallinto-oikeudesta muodolliseen toimintamalliin vetoamalla.


      • ajatuksetovatilmaisia kirjoitti:

        Sosiaalilautakunta keksii naurettavia tulkintoja ja näyttelevät niin kuin tapahtumat olisivat hädänalaisia. Kukaan normaali ihminen tai muut ammattilaiset eivät pidä sitä sisällöllisesti sellaisena. He laittavat koko moniammatillisen tiimin auktoriteetin naurettavan väitteen taakse ja koska huostaanottovanhempi on mielisairas, tätä ei voida uskoa. He tuhoavat näin vanhemman yksitellen kerta toisensa jälkeen tahallaan ja selviävät hallinto-oikeudesta muodolliseen toimintamalliin vetoamalla.

        Lastensuojelu ei suojele lasta vaan tavoittelee vanhemman komentamista valheiden avulla.

        Sosiaalilautakunta keksii naurettavia tulkintoja ja näyttelevät niin kuin tapahtumat olisivat hädänalaisia. Kukaan normaali ihminen tai muut ammattilaiset eivät pidä sitä sisällöllisesti sellaisena. He laittavat koko moniammatillisen tiimin auktoriteetin naurettavan väitteen taakse ja koska huostaanottovanhempi on mielisairas, tätä ei voida uskoa. He tuhoavat näin vanhemman yksitellen kerta toisensa jälkeen tahallaan ja selviävät hallinto-oikeudesta muodolliseen toimintamalliin vetoamalla.

        Lastensuojelu ei suojele lasta vaan tavoittelee vanhemman komentamista valheiden avulla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihmiset joko luottavat luottavat viranomaisiin tai uskovat, että ei ole mitään ongelmaa kasvatuksessa ja viranomaiset keksivät omiaan.

        Kun kysyin sossulta, voinko luottaa heihin, hän vastasi, voit valittaa hallinto-oikeuteen. Kun psykologi kutsui heidät keskusteluun, he eivät vastanneet. Minulle he sanoivat, etten saa tutkimuksia enkä tuen suunnitelmaa, koska sanoin olevani terve. Kun diakoni pyysi keskustelua, he vastasivat, että seurakunnan diakoni uhkaa lapseni tietoturvaa. He kieltävät keskustelun, arvioivat minua väärin, keksivät sairauksia, vievät lapseni turhaan, asettavat minut huonoon asemaan ilman mahdollisuutta korjata ja tekevät päätökset selän takana. Minulle ei anneta mahdollisuutta luottaa lastensuojeluun vaan totella.


      • Anonyymi
        ajatuksetovatilmaisia kirjoitti:

        Kun kysyin sossulta, voinko luottaa heihin, hän vastasi, voit valittaa hallinto-oikeuteen. Kun psykologi kutsui heidät keskusteluun, he eivät vastanneet. Minulle he sanoivat, etten saa tutkimuksia enkä tuen suunnitelmaa, koska sanoin olevani terve. Kun diakoni pyysi keskustelua, he vastasivat, että seurakunnan diakoni uhkaa lapseni tietoturvaa. He kieltävät keskustelun, arvioivat minua väärin, keksivät sairauksia, vievät lapseni turhaan, asettavat minut huonoon asemaan ilman mahdollisuutta korjata ja tekevät päätökset selän takana. Minulle ei anneta mahdollisuutta luottaa lastensuojeluun vaan totella.

        nykyajan stasi- jossa sai laatikkoon ilmottaa toisinajattelijat.

        Stalin sanoi: ei ole viattomia- on vain niitä joita ei ole vielä tutkittu rikoksista"- eli jokainen voidaan saada todistettua ongelma-henkilöksi jos vain niin halutaan tutkimuksilla todistaa.

        On yleistä tietoa että jokainen joka menee psykiatrille valittaan saa kyllä jonkin tautiluokituksen ja taitaa tässkin olla sama - että kun 'huolestunut' vihamies ilmottaa perheen- löytyy aina ongelmaa?


    • Anonyymi

      Sanon vaan että kun jotain ongelmia tulee eron jälkeen niin sossut(ne ihanat naiset) käy tässä maassa ensin oletuksena miehen kimppuun erottaakseen isän lapsistaan. Vastaan taistelu on turhaa koska sossut luo totuuden kirjoittamillaan paskapapereilla.

      Jos tämä ei riitä niin sitten lähdetään valmistelemaan huostaanottoa äidin kyvyttömyys kasvattaa lapsia syynä. Huostaanotto ilmoitus tulee sitten täysin yllättäen ja toteutetaan siinä samalla heti.

      Yleensä lasta ei saa enää takaisin. Niin että hakekaa vaan "apua" jos on ongelmia.

      • Kiitos normaalista, ei sinimustan rasistisesta nettiviestistä. Meille ei tapahtunut mitään avioeron jälkeen. Minä pärjäsin hienosti isänä ja poikani voi aina hyvin. Minä. Vain. Kieltäydyin. Avohuollosta!!!!!!!!!


      • Anonyymi
        ajatuksetovatilmaisia kirjoitti:

        Kiitos normaalista, ei sinimustan rasistisesta nettiviestistä. Meille ei tapahtunut mitään avioeron jälkeen. Minä pärjäsin hienosti isänä ja poikani voi aina hyvin. Minä. Vain. Kieltäydyin. Avohuollosta!!!!!!!!!

        Minä olen kieltäytynyt kokonaan edes asioimasta lastensuojelun kanssa. Vaikea kirjotella paskaa kun ei anna siihen mahdollisuutta. Hevosenleikkiin ja jo ennalta tuomituksi ei miehen kannata lähteä noitten kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen kieltäytynyt kokonaan edes asioimasta lastensuojelun kanssa. Vaikea kirjotella paskaa kun ei anna siihen mahdollisuutta. Hevosenleikkiin ja jo ennalta tuomituksi ei miehen kannata lähteä noitten kanssa.

        Vsnhemmilla on valta pysäyttää tyranni Suomessa. Kaikki äidit ja isät vain katkaisevat välit lastensuojelun kanssa ja lopettavat tapaamasta lastaan lastensuojelun ehdoilla. Silloin huostaanotto kiellettäisiin.


      • ajatuksetovatilmaisia kirjoitti:

        Vsnhemmilla on valta pysäyttää tyranni Suomessa. Kaikki äidit ja isät vain katkaisevat välit lastensuojelun kanssa ja lopettavat tapaamasta lastaan lastensuojelun ehdoilla. Silloin huostaanotto kiellettäisiin.

        Vsnhemmilla on valta pysäyttää tyranni Suomessa. Kaikki äidit ja isät vain katkaisevat välit lastensuojelun kanssa ja lopettavat tapaamasta lastaan lastensuojelun ehdoilla. Silloin huostaanotto kiellettäisiin, koska sen kulut räjähtäisivät käsiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen kieltäytynyt kokonaan edes asioimasta lastensuojelun kanssa. Vaikea kirjotella paskaa kun ei anna siihen mahdollisuutta. Hevosenleikkiin ja jo ennalta tuomituksi ei miehen kannata lähteä noitten kanssa.

        "Hevosenleikki" on hauska nimi sille menetelmälle, jossa manipuloidaan asioita sen ulossulkemiseksi, joka halutaan ulossulkea. Mistä keksit sen?


      • Anonyymi

        nuota tapauksia on nähty- karmeeta etenkin niille miehille jotka ei olisi halunnut edes erota.


      • Anonyymi
        ajatuksetovatilmaisia kirjoitti:

        Vsnhemmilla on valta pysäyttää tyranni Suomessa. Kaikki äidit ja isät vain katkaisevat välit lastensuojelun kanssa ja lopettavat tapaamasta lastaan lastensuojelun ehdoilla. Silloin huostaanotto kiellettäisiin, koska sen kulut räjähtäisivät käsiin.

        MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ. En yhtään ihmettele, jos lapsi on otettu huostaan.


    • Anonyymi

      Olet väärän värinen, kukaan ei ole kiinnostunut lapsiesi hyvinvoinnista jos olet esim. romano tai somppu. Miksikö näin, heitä suojelee hallitus ja koskemattomuus.

    • Sosiaalilautakunta tekaisee ongelmia lapsen poisviennin jälkeen, joista ei ole koskaan puhuttu. He kieltävät niistä puhumisen ja vaativat tottelemaan, tai muuten kotiinpalautusta ei tehdä.

      • Sinultako on siis otettu lapsi huostaan? Mikä oli huostaanoton peruste?


    • Anonyymi

      suo-mi on sika-sairas ja kal-lis maa onne-ksi Putin ran-kaisee vi-tun tuh-nuja jo-tain mä-kin ole-n oppi-nut täl-töä pals-talta



      - Silja -

      • Anonyymi

        Jep. Totuus julki.

        Millä kirjaimella sun toinen nimi alkaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep. Totuus julki.

        Millä kirjaimella sun toinen nimi alkaa?

        Kysyn vaa kun mun ekat kirjaimet on J T


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep. Totuus julki.

        Millä kirjaimella sun toinen nimi alkaa?

        Putin saattaisi ratjkaista tämänkin ongelman-

        suomi on täynnä virka-fasismia- nyt kai työkkörikin alkaa jonkinlajin natsi-touhun.

        Putinin valtaa tarvittaisiin tosiaan suomeen eikä täm ä RKP-almepikansa alistttu köyhäkansa-muumilandia-stalinismi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysyn vaa kun mun ekat kirjaimet on J T

        Jehovan todistaja Justin Tinberlake


    • Anonyymi

      Onks tämä isä-lapsisuhde kuin Venäjä-Ukraina suhde? Vartijat vahtii, kun isä komentaa lapsiparkaansa ja tapaamista yritetää estää, mutta ei se vielä onnistu.

    • Anonyymi

      Jees ja poks. Rikki mäni

    • Anonyymi

      Onko sääntöjä noudatettu? Ai mitä sääntöjä? No niitä mitkä keksitään aina tilanteen mukaan. Niinku hese on roskaruokaa eikä sovi lapsille. Tai voi sopiakin. Ihan miten halutaan.

    • Tajusin juuri, että minä en totellut päiväkotia sylissä istumisen lopettamisessa tuulikaapissa.

      Enkä lastensuojelua autossa istumisen lopettamisessa.

      Enkä lastensuojelusta puhumisen lopettamisessa.

      Koska mitään pahaa ei ole tapahtunut.

      • Lastensuojelun suhtautuminen vanhemman itkuun on arvatenkin käyttää sitä hyväkseen vanhempaa vastaan. Suru lapsen riistosta on vain tunnereaktio. Näin sossu päättää. Sitten kun vanhempi itkee, sitä ei sosiaalityöntekijä suostu näkemään merkkinä väärinkohtelusta vaan ylläpitää aiemmin päätettyä tunnereaktiota. Lapsensa menettämistä itkevän isän ja äidin itku on epäansaittua, teennäistä ja vääristynyttä. Itku on merkki mielenterveysongelmista, jotka heijastuvat lapseen, ja siksi itkun vuoksi lapsi pitää ottaa huostaan, vaikka suru aiheutui alunperinkin huostaanotosta. Sosiaalilautakunnan hallinto käyttäytyy kyvyttömästi tuntemaan surua toisen puolesta eli kuin täysi psykopaatti. Sain reaktion avopuolen sossussa, kun suutelin sijoitetun poikani kuvaa hänen pöytänsä edessä. Hän katsoi sivuun, nyrpisti silmäkulmia ja lipsautti, tsk!

        Toisen reaktion sossussa sain aikaan videolla, joka oli tarkoitettu näyttämään, kuinka lapseni kertoo ensimmäisen sijoitusperheen sedän olevan epämukava. Sossu reagoi siihen, että puhuin videolla syystä lastensuojeluun, että täti luulee minun olevan huono isä. Meillä on tasa-arvoista keskustelua 3-vuotiaan kanssa. avohuollon sossu ärähti, kun kuulu minun käyttävän sanaa "pakkokoti" kiireellisen sijoituksen laitoksesta. He älähtävät, kuulevat minun kertovan, että täti luulee isän olevan huono isä. Ja täti ei osaa. tapaamispaikan valvojan mielestä jos en lopeta, viime kädessä oikeus päättää, voinko sanoa niin lapselle. Mutta meidän ei pitäisi olla lastensuojelussa alun perinkään. Minä en lopeta, koska sossu telkesi minut 14-vuotiaana Kellokosken suljetulle. Vihaan epäoikeudenmukaista sossua ja siksi pistän nyt hanttiin. Lapsellani ja minulla oli kotona kaikkea tekemistä ja valmistin ja varoitin häntä sossun sekoilua varten. Me emme puhu ikävistä asioista koko ajan ja siksi sossun älähtely on mielivaltaa. He vain tulevat paikalle ja olettavat, että en osaa olla POSITIIVINEN. Haluan toivottaa lastensuojelulle matkan helvettiin.

        https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/9794

        Huostaanotto on kiellettävä


    • Anonyymi

      Ei niitä huostaanottoja ilman painavia syitä tehdä. Päihdeongelmaisten tai psykojen on sitä tietenkin vaikea ymmärtää.

      • Huostaanotot tehdään valheiden avulla, koska mikään ei estä huostaanoton tekemistä ja valheistä ei rankaista tai edes pysty todistamaan niitä valheiksi. Suomen lastensuojelu on tosiasiassa sadistinen ja mielivaltainen mielivalta.. Ne syyt ovat tahallaan keksittyjä ja niistä keskusteleminen tervejärkisesti estetään saman sössötyöntekijän toimesta, joka ne on keksinyt. Huostaanotot ovat vakavaa väkivaltaa ja niiden syyt ovat tahallista herjausta ja alistamista, ja niiden tavoite on komentaa vanhempaa tai mustamaalata vanhempaa, aina lapsesta eristämiseksi, eikä koskaan lapsi ja vanhemmat yhdessä.

        Minä aina hukkaan puheenvuoron antamatta yhtään käytännön esimerkkiä. Mutta niin hukkaa tämä anonyymikin. Sama paskakasa, joka heittää perusteettomia viestejä lastensuojelun uhreja vastaan. Oikeus voittaa ja hänet kaadetaan.


      • Anonyymi on valmistunut ytk:ksi, joten hän tietää vallan hyvin, että pari riviä sontaa vaikuttaa. riittää että se näkyy netissä. käyn nollaamassa sen vaikutuksen. narsisti


      • ajatuksetovatilmaisia kirjoitti:

        Anonyymi on valmistunut ytk:ksi, joten hän tietää vallan hyvin, että pari riviä sontaa vaikuttaa. riittää että se näkyy netissä. käyn nollaamassa sen vaikutuksen. narsisti

        eiku YTM sosiaalityön laitokselta


    • Anonyymi

      Vika on siis aloittajassa, joka on huono vanhempi.

      • Mutta minä olen normaali vanhempi. Meidät pakotettiin arviointiin, jossa tehtiin alusta asti narratiivia epäonnistumisesta eikä onnistumisesta. Huolia ja arvailuja. Vaimoni ja sossu teki tyhmiä asioita ja minä hoidin lapseni aina ja kaikkialla hyvin. ei yhtään virhettä koskaan missään. Kieltäydyin sossusta ja lapseni vietiin pois valheiden perusteella, joista en tunnista itseäni. eikä kukaan muukaan. Niistä keskusteleminen estetään ja poikani ja minä ja äiti elämme Helvettiä.


      • Pärjäsin hyvin muidenki sekoilun alaisena, koska olen viisas ja rohkea aikuinen. olen nähnyt kaiken jo ennen tätä. lapseni näkökulmasta kaikki on hyvin. rasistin näkökulmasta minä pärjäsin huonosti, koska olosuhteet olivat huonoja.


      • ajatuksetovatilmaisia kirjoitti:

        Pärjäsin hyvin muidenki sekoilun alaisena, koska olen viisas ja rohkea aikuinen. olen nähnyt kaiken jo ennen tätä. lapseni näkökulmasta kaikki on hyvin. rasistin näkökulmasta minä pärjäsin huonosti, koska olosuhteet olivat huonoja.

        Muotoilen uudelleen: Rasistit kuten sinä ja sosiaalilautakunta väitätte, että pärjäsin huonosti siksi, että oletatte minun pärjäävän huonosti huonoissa olosuhteissa.


    • Anonyymi

      Alkoholistien ja narkkareiden lapset ei kuulu vanhemmilleen

      • Mutta minulta vietiin lapsi siksi, että sossu keksi valheen huolesta, että minulla ja lapsellani on ilmeisesti sairauksia siksi, että sossusta näyttää jokin pahalta ja minä kieltäydyin siitä. Miten lapsi voi? Normaalisti, mutta sossu on päättänyt, että lauleskelu on ahdistuneisuutta


      • Anonyymi
        ajatuksetovatilmaisia kirjoitti:

        Mutta minulta vietiin lapsi siksi, että sossu keksi valheen huolesta, että minulla ja lapsellani on ilmeisesti sairauksia siksi, että sossusta näyttää jokin pahalta ja minä kieltäydyin siitä. Miten lapsi voi? Normaalisti, mutta sossu on päättänyt, että lauleskelu on ahdistuneisuutta

        Minä taas jouduin lastensuojelun vainolistalle siksi että lapsilla on parempi täällä. Lastensuojelussa sattui olemaan telaketjut pöydän toisella puolella ja sellainen ei vaan käy.

        Oli sellasia rakentavia palavereja jossa keksivät tikusta asiaa ja alkoivat solvata lasta omakeksimillä tarinoilla (=mahdollinen kunnianloukkaus). Minä sitten puolustin lastani solvauksilta, niin alkoivat solvaamaan minua keksityillä tarinoilla (=mahdollinen kunnianloukkaus). Tekivät toki astetta kovempiakin rikosepäilyjä.

        Oman kokemuksen mukaan ihan täysi lottokone joka toimii työntekijöiden maailmankatsomuksen mukaisesti - mikä se sattuu kenelläkin olemaan. Eivät kokemukseni mukaan noudata lainsäädännön velvotteita.

        Tsemppiä taisteluun lastensuojelun kanssa. Oman kokemuksen mukaan siinä hommassa kannattaa nauhottaa kaikki ja vaatia kaikki paperit. Sillä tiedolla voi saada ne kiinni rikoksista. Täällä vapaavaltiossa tekevät niitä näkemykseni mukaan ihan koko ajan. Sen jälkeen voi paremmmin vaihtaa mieleisempiä sossuja.


    • Anonyymi

      Huomenna kutsuttu lastensuojeluun palaveriin. Hah. Niin tyhmä en ole että sinne tuomittavaksi menisin. Ensin kirjottavat papereihin kuinka paska olen ja olen sen kaiken myöntänyt heille. Ja sitten lähtee oikeudessa tapaamisoikeus niillä papereilla. Voi olla että tulee linnaa myös lapsen pahoinpitelystä joka on totta kun paperissa lukee ja olen senkin myöntäny niinku lukee. Poliisi toimii sentään lakien mukaan. Lastensuojelu toimii mielivallan mukaan.

      • Anonyymi

        Korjaan sen verran, että poliisi kyllä kuuntelee lastensuojelua. Kun nuo sossut keksii täällä naisten kanssa "naisen ylivallan" mukaisia tarinoita, niin poliisikin aloittaa vainoamishommat. Sinänsä pelottavaa kun nuo täkäläiset poliisit ovat siellä komisariopäässä näköjään ihan lottokoneita myös. Ihan ikävä edellisen kotipaikan fiksuja poliiseja missä kaikki mielikuvitus tarinat ei mene läpi niinkuin täällä. Niillä oli kait oikeaakin tekemistä niin ei tarvitse keskittyä exien vainoamiseen. Toki edellisellä kotipaikalla oli myös jokunen fiksu sossu, kun saivat painostettua exän olemaan kaltoinkohtelematta lapsiani. Täällä on pelko persiissä koko ajan, että mitä ne taas saa päähänsä. Eniten tosta naisen ylivallan suojelussa kärsii täällä lapset. Joo, uutisissa on usein tarinaa tämän huudin nuorison sekoilusta. On suuria paikkakuntakohtaisia eroja toiminnassa. Tämä on äitiensuojelupaikkakunta. Lapsista ei niin väliksi, ei edes tarvitse selvitä hengissä. Äiti aina ensin. Miesten ja lasten oikeusmurhapaikkakunta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korjaan sen verran, että poliisi kyllä kuuntelee lastensuojelua. Kun nuo sossut keksii täällä naisten kanssa "naisen ylivallan" mukaisia tarinoita, niin poliisikin aloittaa vainoamishommat. Sinänsä pelottavaa kun nuo täkäläiset poliisit ovat siellä komisariopäässä näköjään ihan lottokoneita myös. Ihan ikävä edellisen kotipaikan fiksuja poliiseja missä kaikki mielikuvitus tarinat ei mene läpi niinkuin täällä. Niillä oli kait oikeaakin tekemistä niin ei tarvitse keskittyä exien vainoamiseen. Toki edellisellä kotipaikalla oli myös jokunen fiksu sossu, kun saivat painostettua exän olemaan kaltoinkohtelematta lapsiani. Täällä on pelko persiissä koko ajan, että mitä ne taas saa päähänsä. Eniten tosta naisen ylivallan suojelussa kärsii täällä lapset. Joo, uutisissa on usein tarinaa tämän huudin nuorison sekoilusta. On suuria paikkakuntakohtaisia eroja toiminnassa. Tämä on äitiensuojelupaikkakunta. Lapsista ei niin väliksi, ei edes tarvitse selvitä hengissä. Äiti aina ensin. Miesten ja lasten oikeusmurhapaikkakunta.

        Siis lastensuojelu kertoi itsetuhoiselle nuorelle päin naamaa, että ei heitä kiinnosta oletko hengissä vai et ja että eivät tee mitään hengissä säilymisen edistävää - suojelemme vain äitiä. Nuori kertoi mitä olisi halunnut hengissä säilymiseksi, mutta toive oli vastoin telaketjufeminismiä. Sanoma edusti vakaata harkintaa. Ja käytännön teot tukivat sanomaa. Harkittu murhan yritys mielestäni virkavelvollisuuksien laiminlyömisellä. Semmonen lastensuojelu täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis lastensuojelu kertoi itsetuhoiselle nuorelle päin naamaa, että ei heitä kiinnosta oletko hengissä vai et ja että eivät tee mitään hengissä säilymisen edistävää - suojelemme vain äitiä. Nuori kertoi mitä olisi halunnut hengissä säilymiseksi, mutta toive oli vastoin telaketjufeminismiä. Sanoma edusti vakaata harkintaa. Ja käytännön teot tukivat sanomaa. Harkittu murhan yritys mielestäni virkavelvollisuuksien laiminlyömisellä. Semmonen lastensuojelu täällä.

        Niinpä. Äiti siis mun exvaimo hakannu lasta pahasti vuosikausia. Aivotärähdyksiäkin jo useita, taitaa olla jo lapsen pää muusia alkaa siltä näyttää. On ex tunnustanukin mutta lastensuojelu ei tee asialle mitään. Ei vaan joudu tuomiollekaan vaikka lakia rikkoo. Sen sijaan koittavat kyllä väkisin sotkea minut mukaan asiaan vaikka asun eri osoitteessa kun he. Sopivampi syyllinen hakusessa katos. No kuulemma olen ollut väkivaltainen joskus vuosikausia sitten exn mukaan. Sama tuttu kaava toistuu tässä. Mulla jo toinen ero joka menee näin. Tosin eka ex ei ollu näin seko. Viimeksi mokasin ja puhuin sossun kanssa ja kirjasivat että myönnän asian. Vaikka kielsin. Lähti huoltajuus ja tapaamisoikeus rajattiin 6h viikossa. Sen verran katkeroitti että pakkasin kamani ja lähdin muualle. Nyt avaan suuni vasta oikeudessa niin eivät vääristele sanomisiani papereihinsa. Sossu on naisten apuri. Ja noh naisiahan ne sossutkin on joten ei yllätä.

        Kohta saa varmaan taas kattella mihin lähtis täältäki...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Äiti siis mun exvaimo hakannu lasta pahasti vuosikausia. Aivotärähdyksiäkin jo useita, taitaa olla jo lapsen pää muusia alkaa siltä näyttää. On ex tunnustanukin mutta lastensuojelu ei tee asialle mitään. Ei vaan joudu tuomiollekaan vaikka lakia rikkoo. Sen sijaan koittavat kyllä väkisin sotkea minut mukaan asiaan vaikka asun eri osoitteessa kun he. Sopivampi syyllinen hakusessa katos. No kuulemma olen ollut väkivaltainen joskus vuosikausia sitten exn mukaan. Sama tuttu kaava toistuu tässä. Mulla jo toinen ero joka menee näin. Tosin eka ex ei ollu näin seko. Viimeksi mokasin ja puhuin sossun kanssa ja kirjasivat että myönnän asian. Vaikka kielsin. Lähti huoltajuus ja tapaamisoikeus rajattiin 6h viikossa. Sen verran katkeroitti että pakkasin kamani ja lähdin muualle. Nyt avaan suuni vasta oikeudessa niin eivät vääristele sanomisiani papereihinsa. Sossu on naisten apuri. Ja noh naisiahan ne sossutkin on joten ei yllätä.

        Kohta saa varmaan taas kattella mihin lähtis täältäki...

        Korjaan 6h kuussa. 3h joka toinen viikko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korjaan 6h kuussa. 3h joka toinen viikko.

        Semmosta se on. Itsellä on nähtynä kaksi kappaletta eri lastensuojelun yksikköjä, jossa kummassakin oli mielestäni murhan yritys. Ensimmäisen painoin villaisella. Kumpikin otti itse yhteyttä poliisiin omaa selustaa suojatakseen ja yritti syyttää minua jostain ihme asiasta.

        Toisella murhanyritys kerralla lastensuojelun rinnalla oleva toimija halusi ottaa vastuun lapsesta, kun näki että tuolla tulee ruumiita. Pitää joskus muistaa kiittää uudestaan lapsen hengen pelastamisesta. Tietävät kyllä itsekkin olevansa hengenpelastajia ja meni sen verran mutkattomasti ettei varmaan ollut eka kerta.

        Ylipäänsä näyttää tuo äitien kaltoinkohtelu lapsiaan kohtaan oleva varsin pätevä syy isien eristämiseen lapsista. Kyykytetään mies hiljaiseksi lastensuojelun kanssa kiristämällä lasten tapaamisilla, niin ei uskalla sanoa mitään. Saa vapaasti sitten kaltoinkohdella niin homma ratkaistu.

        Semmosta se on täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Semmosta se on. Itsellä on nähtynä kaksi kappaletta eri lastensuojelun yksikköjä, jossa kummassakin oli mielestäni murhan yritys. Ensimmäisen painoin villaisella. Kumpikin otti itse yhteyttä poliisiin omaa selustaa suojatakseen ja yritti syyttää minua jostain ihme asiasta.

        Toisella murhanyritys kerralla lastensuojelun rinnalla oleva toimija halusi ottaa vastuun lapsesta, kun näki että tuolla tulee ruumiita. Pitää joskus muistaa kiittää uudestaan lapsen hengen pelastamisesta. Tietävät kyllä itsekkin olevansa hengenpelastajia ja meni sen verran mutkattomasti ettei varmaan ollut eka kerta.

        Ylipäänsä näyttää tuo äitien kaltoinkohtelu lapsiaan kohtaan oleva varsin pätevä syy isien eristämiseen lapsista. Kyykytetään mies hiljaiseksi lastensuojelun kanssa kiristämällä lasten tapaamisilla, niin ei uskalla sanoa mitään. Saa vapaasti sitten kaltoinkohdella niin homma ratkaistu.

        Semmosta se on täällä.

        Ja sitten vielä kiteytettynä. Jos lastensuojelun mammat mokailee naisasia tohkeissaan, niin suositan tekemään rikosepäilyistä rikosilmoituksia poliisille. Jos niitä ei tee niin syylliseksi valikoituu mammojen toimesta herkästi mies. Siis miehen kannattaa jo oman selustan turvaamiseksi dokumentoida tilanne ja tehdä rikosilmoitukset. Toinen juttu on sitten se lastensuojelun järkevä toteuttaminen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja sitten vielä kiteytettynä. Jos lastensuojelun mammat mokailee naisasia tohkeissaan, niin suositan tekemään rikosepäilyistä rikosilmoituksia poliisille. Jos niitä ei tee niin syylliseksi valikoituu mammojen toimesta herkästi mies. Siis miehen kannattaa jo oman selustan turvaamiseksi dokumentoida tilanne ja tehdä rikosilmoitukset. Toinen juttu on sitten se lastensuojelun järkevä toteuttaminen.

        Pahoinpitelijänä sinua hoidetaan laittamalla sinut ja nuoresi valvottuun perhekotiin, jossa elämäsi oikaistaan.

        Huostaanotto on kiellettävä

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17289434/huostaanotto-on-kiellettava

        https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/9794


      • Anonyymi
        ajatuksetovatilmaisia kirjoitti:

        Pahoinpitelijänä sinua hoidetaan laittamalla sinut ja nuoresi valvottuun perhekotiin, jossa elämäsi oikaistaan.

        Huostaanotto on kiellettävä

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17289434/huostaanotto-on-kiellettava

        https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/9794

        Sopii haastaa oikeuteen pahoinpitelystä jos kerran oikeesti näin on. Jos tuomio tulee niin asia on selvä ja päinvastoin. Lastensuojelun papereihin lyhyesti aivan epämääräisenä epäilyksenä kirjattuna kyse on exn ja sossujen vittuilusta. Minä en mene mihinkään kun en ole mitään rikosta tehnyt. Tuomitakaan ei oikeus voi kun rikosta ei ole koskaan tapahtunut, pelkästään exn puheilla ei tule onnistumaan. Exstä on varmaan 10 naapurien ja muiden tekemää lastensuojeluilmotusta. Minua ei niissä syytetä yhtään mistaan. Nyt ex ja sossut koittaa keksiä jälkikäteen tekaistuja syytöksiä.

        Ihan varmasti en suostu sossujen uhriksi. Jos päättävät tapaamiset estää niin siinähän estävät sillä ei ole mitään keinoa asiaa muuttaa. Ei väkisin sitte. Mai pen rai sanos thaimaalainen. Elämä jatkuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sopii haastaa oikeuteen pahoinpitelystä jos kerran oikeesti näin on. Jos tuomio tulee niin asia on selvä ja päinvastoin. Lastensuojelun papereihin lyhyesti aivan epämääräisenä epäilyksenä kirjattuna kyse on exn ja sossujen vittuilusta. Minä en mene mihinkään kun en ole mitään rikosta tehnyt. Tuomitakaan ei oikeus voi kun rikosta ei ole koskaan tapahtunut, pelkästään exn puheilla ei tule onnistumaan. Exstä on varmaan 10 naapurien ja muiden tekemää lastensuojeluilmotusta. Minua ei niissä syytetä yhtään mistaan. Nyt ex ja sossut koittaa keksiä jälkikäteen tekaistuja syytöksiä.

        Ihan varmasti en suostu sossujen uhriksi. Jos päättävät tapaamiset estää niin siinähän estävät sillä ei ole mitään keinoa asiaa muuttaa. Ei väkisin sitte. Mai pen rai sanos thaimaalainen. Elämä jatkuu.

        Korjaan taas asiavirheitä. Kyllä pelkällä ex-naisen puheilla saa suomessa mies tuomion. Ei tarvitse olla edes järkevä tarina, kunhan iskevästi väittää jotain. Poliisi ja oikeus kyllä poimii tuolta millä perusteella rangaistaan. Saa myös naiset kertoa omia kovempia rikoksia jne. Kyllä miehen oikeusmurhista huolehditaan julkisilla varoilla. Ei ne naiset saa kuin pelkkää etua tarinan kerronnallaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korjaan taas asiavirheitä. Kyllä pelkällä ex-naisen puheilla saa suomessa mies tuomion. Ei tarvitse olla edes järkevä tarina, kunhan iskevästi väittää jotain. Poliisi ja oikeus kyllä poimii tuolta millä perusteella rangaistaan. Saa myös naiset kertoa omia kovempia rikoksia jne. Kyllä miehen oikeusmurhista huolehditaan julkisilla varoilla. Ei ne naiset saa kuin pelkkää etua tarinan kerronnallaan.

        Siis täällä on sellainen miesten ja lasten oikeusmurhajärjestelmä käytössä mikä perustuu naisen tarinaan. Sitä vain uskotaan. Ihan turha kuvitella saavansa mies ja lapset muuta kuin oikeusmurhaa näissä nainen vs. muu maailma tapauksissa. Niin se vaan menee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis täällä on sellainen miesten ja lasten oikeusmurhajärjestelmä käytössä mikä perustuu naisen tarinaan. Sitä vain uskotaan. Ihan turha kuvitella saavansa mies ja lapset muuta kuin oikeusmurhaa näissä nainen vs. muu maailma tapauksissa. Niin se vaan menee.

        Teille molemmille vastaan että on huomattu kyllä. Olen samaa mieltä kanssanne.

        Tiedän kyllä poliisinkin toiminnan näissä asioissa varsin hyvin. Kantapään kautta opittu jo vuosikymmeniä sitten. Poliisissa tulee vastaan perheasioihin erikoistunut naispoliisi. Ja yksi sossu aikoinaan myönsi että sossut käskyttää poliisia ja poliisi tekee mitä he käskee. Nauro tyytyväisenä päälle. Tiedän mikä homma. Siks just puhun vasta oikeussalissa jos sinne joudun. No naistuomari sielläkin varmaan odottaa kyllä. Reilu peli.

        Itseasiassa mua ei syytetä pahoinpitelystä (vielä) vaan että olisin yhden kerran tehnyt lapselle jotain. Ei sanota mitä paperis. Mutta kauan vuosia sitten. Näin ex oli kertonut. Aika hyvä avaus. Ja varoitus.

        Mä hoidan vaan oman hommani eli viikonloput enkä aio puuttua mitä exn kotona tapahtuu koska en ole ollu näkemässä. Thats it. Jos ei kelpaa ni ei sitte.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sopii haastaa oikeuteen pahoinpitelystä jos kerran oikeesti näin on. Jos tuomio tulee niin asia on selvä ja päinvastoin. Lastensuojelun papereihin lyhyesti aivan epämääräisenä epäilyksenä kirjattuna kyse on exn ja sossujen vittuilusta. Minä en mene mihinkään kun en ole mitään rikosta tehnyt. Tuomitakaan ei oikeus voi kun rikosta ei ole koskaan tapahtunut, pelkästään exn puheilla ei tule onnistumaan. Exstä on varmaan 10 naapurien ja muiden tekemää lastensuojeluilmotusta. Minua ei niissä syytetä yhtään mistaan. Nyt ex ja sossut koittaa keksiä jälkikäteen tekaistuja syytöksiä.

        Ihan varmasti en suostu sossujen uhriksi. Jos päättävät tapaamiset estää niin siinähän estävät sillä ei ole mitään keinoa asiaa muuttaa. Ei väkisin sitte. Mai pen rai sanos thaimaalainen. Elämä jatkuu.

        Minä sanoin perhelaitos, en oikeus. Sellaisia on avohuollossa, mutta niitä käytetään nyt väärin tekosyiden tekaisemiseen vanhempia vastaan. Lapsesi viedään sinne kotoasi pakolla, mutta sinulla on oikeus muuttaa sinne. Tavoittelen sellaista lakimuutosta huostaanoton korvaamiseksi.

        Ja koska olet pahoinpitelijä, se saadaan loppumaan heti paikalla, ettet sinä sairas hullu enää koske lapsiparkaasi. Se on oikeus

        https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/9794


      • Anonyymi
        ajatuksetovatilmaisia kirjoitti:

        Minä sanoin perhelaitos, en oikeus. Sellaisia on avohuollossa, mutta niitä käytetään nyt väärin tekosyiden tekaisemiseen vanhempia vastaan. Lapsesi viedään sinne kotoasi pakolla, mutta sinulla on oikeus muuttaa sinne. Tavoittelen sellaista lakimuutosta huostaanoton korvaamiseksi.

        Ja koska olet pahoinpitelijä, se saadaan loppumaan heti paikalla, ettet sinä sairas hullu enää koske lapsiparkaasi. Se on oikeus

        https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/9794

        Minä en muuta mihinkään. Sossujen mielipiteistä ja papereista viis veisaan nehän on mieliluvituksen tuotetta. Mulla kun on tämä oma elämä johon kuuluu vanhempana oleminen ja sen hoidan. Jos viranomaiset sen haluaa estää niin siinähän estää en voi sille mitään enkä edes siksi yritä enkä itseäni lähe nöyryyttää syyttä suotta turhaan yhtään. Jos haluu mut oikeuteen niin sopii tulla poliisit hakee, vapaaehtosesti en pilkattavaksi mene vaikka millä uhkaavat. On tääkin maa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä en muuta mihinkään. Sossujen mielipiteistä ja papereista viis veisaan nehän on mieliluvituksen tuotetta. Mulla kun on tämä oma elämä johon kuuluu vanhempana oleminen ja sen hoidan. Jos viranomaiset sen haluaa estää niin siinähän estää en voi sille mitään enkä edes siksi yritä enkä itseäni lähe nöyryyttää syyttä suotta turhaan yhtään. Jos haluu mut oikeuteen niin sopii tulla poliisit hakee, vapaaehtosesti en pilkattavaksi mene vaikka millä uhkaavat. On tääkin maa

        Sitten lapsesi on orpo ja huostaanotto on yksimielinen.


      • Anonyymi
        ajatuksetovatilmaisia kirjoitti:

        Sitten lapsesi on orpo ja huostaanotto on yksimielinen.

        Up to them


    • 5. Sosiaalityöntekijä ja sosiaaliohjaaja sanovat nyt, ettei huostaa ja 2 kk rajoituspäätöstä tehty silsi, että en totellut vaan siksi, että käyttäydyn lapselle epänormaalisti

      6. Kun pyysin saada totella, 29-vuotias viranomainen sanoi "tämä ei voi olla tottelua tai komennusta, koska en tiedä, haluatko muuttua, vaikka tottelisit"

      7. Lapseni pitää minusta ja haluaa kotiin. Minä olen selittävä, turvallinen, intiimi, varovainen, kunnioittava ja luotettava lapsen mielestä. Isän ja lapsen suhde tekaistiin.

      8. Pyysin keskustelua. He sanoivat olen dominoiva. Keskustelua ei voi jatkaa, koska open kyvytöb itsereflektioon, antoivat 30 min rajoitteen keskusteluajalla, jolloin en saisi puhua omista asioistani, vaikka puhuin hänen väitteistään. Seuraava sossu sanoi, emme voi puhua, koska olet jo puhunut näistä edellisen kanssa. Olen kiinni huostaanotossa, vaikka puhun hänen uusista päätöksistään

      • Anonyymi

        Huomasin että Politiikka-palstalta poistettiin sinun viimeisimmät ketjusi.
        Ilmeisesti Suomi24 ei jaksa tätä spämmiä enää.
        Älä tee samasta aiheesta satoja ketjuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomasin että Politiikka-palstalta poistettiin sinun viimeisimmät ketjusi.
        Ilmeisesti Suomi24 ei jaksa tätä spämmiä enää.
        Älä tee samasta aiheesta satoja ketjuja.

        Ollakseen niin tarkka siitä, että muut noudattavat hänen sääntöjään, aloittaja on ihmeen välinpitämätön itse noudattamaan esim. tämän sivuston sääntöjä. Kantilainen kategorinen imperatiivi perustuu ajatukseen, että sääntöjen pitäisi olla yleistettävissä yleiseksi, kaikkia koskevaksi toimintamalliksi. Aloittajan malli, jossa muiden pitää noudattaa hänen sääntöjään mutta hänen ei tarvitse noudattaa muiden, ei kuitenkaan ole kantilaisuutta. Se on pelkästään ihmiskyrpyyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollakseen niin tarkka siitä, että muut noudattavat hänen sääntöjään, aloittaja on ihmeen välinpitämätön itse noudattamaan esim. tämän sivuston sääntöjä. Kantilainen kategorinen imperatiivi perustuu ajatukseen, että sääntöjen pitäisi olla yleistettävissä yleiseksi, kaikkia koskevaksi toimintamalliksi. Aloittajan malli, jossa muiden pitää noudattaa hänen sääntöjään mutta hänen ei tarvitse noudattaa muiden, ei kuitenkaan ole kantilaisuutta. Se on pelkästään ihmiskyrpyyttä.

        blaah blaah


    • Anonyymi

      Asiat on päätetty jo etukäteen. Mee puhuu metsän puille. Vaikutus on sama nolla asiaan mutta saatpa puhua jos haluat. Ei lasuja edes kiinnosta sun sanomises vaan pitävät palaveriä vain koska se kuuluu pitää

    • Anonyymi

      Osta jamesonia ja ryyppää oikein kunnolla nyt kun ei enää mitään väliä

    • Anonyymi

      Hej på dig vaan

    • Anonyymi

      Kato mulla on tässä tärkee paperi jonka just kirjotin. Ihan viranomaispäätös. Istuin tässä neljö tuntii ja loin kuvan maailmasta ja kuin se toimii. Haluutko et mä kerron mun päätökset ja perustelut jotka kirjotin just

    • Huosta tehtiin erilaisuuteni takia. Toivo ei ole oikeasti voinut huonosti, mutta vain he ovat havainnoineet jotain, jota he eivät ymmärrä. Tai ei, he vain keksivät kaikki ne valheet tekosyyksi huostaan kieltäytymiseni ja äidin ongelmien takia, kun heidän pinnansa petti. Ja nyt he salaavat valehtelunsa teeskentelemällä, että ne olivat aina tosiasioita. He keksivät uusia valheita ylläpitääkseen vanhaa huostaanottoa, jonka syy oli jokin muu. He vaativat sitä, että lopetan väittämästä vastaan ja tottelen heitä tai muuten he tekaisevat mielenterveysoireita saadakseen määrätä lapsen kasvatusta. Heitä ei kiinnosta lapsen todellinen vointi tai suhteen laatu vaan oma määräysvalta

      • tai muuten he tekaisevat mielenterveysoireita saadakseen määrätä lapsen kasvatusta ja sysäävät minut sivuunja korvaavat minut uusilla sijaisvanhemmilla. Olen pitänyt sosiaalityöntekijöitä valehtelijoina vuodesta 1994, kun minulle tehtiin vapaudenriisto. Nyt kävi ilmi, ettei edes osa hallituksesta halua, että lastensuojelutyöntekijöillä on oma erillinen pakkovalta.


      • Anonyymi
        ajatuksetovatilmaisia kirjoitti:

        tai muuten he tekaisevat mielenterveysoireita saadakseen määrätä lapsen kasvatusta ja sysäävät minut sivuunja korvaavat minut uusilla sijaisvanhemmilla. Olen pitänyt sosiaalityöntekijöitä valehtelijoina vuodesta 1994, kun minulle tehtiin vapaudenriisto. Nyt kävi ilmi, ettei edes osa hallituksesta halua, että lastensuojelutyöntekijöillä on oma erillinen pakkovalta.

        Viranomaiset tekevät onneksi velvollisuutensa lainsäädännön puitteissa ja pakottamina ja lapsi viedään pakkokeinoilla vanhemmilta, kun riittävä syy siihen on. Viranomaisten valta on absoluuttista. Ei ole valittavissa totteleeko alistettu vai ei, vaan virkavalta tarkoittaa, ettei alistetulta kysytä eikä mielipiteensä tai oikeuskokemuksensa muuta asiaa mihinkään suuntaan.

        Valta ja oikeudet on silloin viety esivallan absoluuttisella oikeudella. Hallinto-oikeus tutkii tarvittaessa viranomaisen päätöksen, mutta päätökseen alistettu ei ole se joka päättää oikeasta ja väärästä. Ei ole muita mahdollisuuksia kuin alistua viranomaispäätökselle.


    • Anonyymi

      Jos pysäköi autonsa jalkakäytävälle niin huostaanotto on ihan ok. Jos ei osaa noudattaa lakeja niin ei tule lapsiakaan kasvattaa itse.

      • Anonyymi

        Typerä mielipide.


    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nokialaisen koulun pihalta löytyi nuoren ruumis

      Näin kertovat iltapäivälehdet ja Nokian uutiset. Mitähän on tapahtunut..?
      Nokia
      143
      3019
    2. Missäs lynkkausjoukot piileksii?

      Tänään lähilehden kirjoituksessa paikallinen entinen pizzayrittäjä kertoi muuttaneensa pois Sysmästä. Syynä oli koulukiu
      Sysmä
      48
      877
    3. Mies hävisi oikeudenkäynnin koronapassista valtiota ja Fazeria vastaan määrättiin korvaamaan lähes

      https://yle.fi/a/74-20091554 Henkilö liikkui ilman Koronapassia ja yritti päästä aamiaiselle Fazer kahvilaan,
      Maailman menoa
      213
      832
    4. Tulihan tästä

      Meidän "jutusta" vähän turhan suuri show tänne palstalle. Sivusta seurasin sitä enimmäkseen.
      Ikävä
      67
      804
    5. Haluaisitko sitten mies

      Että ottaisin sinuun yhteyttä?
      Ikävä
      43
      790
    6. Haluisin jutella sulle siitä

      Mistä mennään. Tiedän yhteyden.
      Ikävä
      36
      783
    7. En ymmärrä käytöstäsi, mies

      Jotain miehen logiikkaa? Et siis halua tutustua yhtään millään tavoin paremmin, vaikka ajatuksissasi näköjään joskus pyö
      Rakkaus ja rakastaminen
      61
      722
    8. Suomen edesottamukset Ukrainan sodassa jaksavat ihmetyttää ulkomaisia työkavereitani

      Työskentelen korkean teknologian yrityksessä, jossa on ihmisiä ympäri maailmaa. Suuri osa ulkomaisista on kotoisin Aasia
      Maailman menoa
      235
      697
    9. Mitä ajattelisit siitä

      Miten reagoisit jos kaivattusi ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      36
      656
    10. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      42
      618
    Aihe