Olen juonut päivittäin kermaa 2-5 desiä päivässä 10 vuoden ajan, kysyin lääkäriltä että miten on mahdollista kun juon kermaa niin nivelvaivat ja tulehdukset on poissa? Vastaus on kerman tärkeät proteiinit ja rasvat.
Ennen kermakuuria oli vaikka mitä tautia kehossa, nyt ei mitään vikoja.
Juokaa siis kermaa päivittäin se auttaa ja on terveellistä.
Juokaa kermaa, auttaa pitämään tulehdukset poissa
33
491
Vastaukset 33
- Anonyymi
On tosi hyvää, mutta kohteliaasti kysyn kolesteroli arvojasi.
- Anonyymi00021UUSI
Antti Heikkilä lääkäri kertoi että ennenvanhaan ei ollu kevytmaitoa, ja kaikki oli laihoja. Kun tuli kevytmaito alkoi monet olla vatsakkaita.
- Anonyymi
Juot enemmän kermaa päivässä, kuin mitä meikäläinen juo maitoa 3-4 päivässä.
- Anonyymi
Jospa kyse on siitä, että jokin vaivoja aiheuttava elintarvike on jäänyt pois ruokavaliosta? Kun siis energiasta enin osa tulee kermasta. Itsellä oli 15v - 25v pahoja nivelkipuja. Reumaa ei tutkimusten mukaan ollut. Kun jätin punaisen lihan pois, ovat kivutkin olleet poissa. Maitotuotteita ja linnun lihaa siedän. Ruokavaliot ovat yksilökohtaisia, mikä sopii hyvin yhdelle ei välttämättä sovi toiselle.
- Anonyymi00022UUSI
punaisenlihan...onko muunkinväristä lihaa?
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
punaisenlihan...onko muunkinväristä lihaa?
kalan lihaako tuo tarkottaa?
- Anonyymi
Niin tekee naapurimummot, mutta ensin syövät voita.
Olenkin ihmetellyt kun niillä on niin vähän ryppyjä- Anonyymi00023UUSI
Aivan, ennenvanhaan ollut paremmat ruoat voi, maito, viljaakaan ei ole myrkytetty, jne...
Tosin nykyään ei kannata ostaa Valion tai Arlan tuotteita, ne on myrkytettyjä...
- Anonyymi
joo,vähän sama juttu.30v.olen juonut erilaisia alkoholijuomia ppäivittäin 3-6 litraa.ei tunnu vaivat nivelissä eikä etenkään nupissa.kaikki kaverit soittelee vertaistukea kun olen näin hauska.ainut haittapuoli on se että viina on halpaa,mutta ryyppääminen kallista.
- Anonyymi
Uskon sinua. Alkoholin voimalla kivut katoaa eikä päivän uutiset päätä rasita.
- Anonyymi
Olen itse nähnyt alkoholin tappavat ja tuhoisat vaikutukset äärestä. Juopot Ryssänmaalle!
Terv. taas täältä fyysiseltä 61330-Koskenkorvalta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen itse nähnyt alkoholin tappavat ja tuhoisat vaikutukset äärestä. Juopot Ryssänmaalle!
Terv. taas täältä fyysiseltä 61330-Koskenkorvalta.no kai jonkunverran huumoria ymmärrät? ja kossusta en tykkää,haisee ja maistuu entisajan kopiointilitkuille.lähinnä 4,5% ja olusta.
- Anonyymi00024UUSI
On se totta, todettiin että ne jotka ei ryyppää valittaa aina jotain kaikenlaisia vaivojaan, jota ryyppyveikoilla ei ollu ollenkaan
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi kirjoitti:
no kai jonkunverran huumoria ymmärrät? ja kossusta en tykkää,haisee ja maistuu entisajan kopiointilitkuille.lähinnä 4,5% ja olusta.
Mitä vikaa kopiointilitkussa on?
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi kirjoitti:
Uskon sinua. Alkoholin voimalla kivut katoaa eikä päivän uutiset päätä rasita.
Uutiset on terveyshaitta, olo on parempi jos ei seuraa uutisia ollenkaan, ja tämä on siis tieteellisesti todettu asia.
- Anonyymi
Lähes 70 vuotta olen selvinnyt ilman pahoja tulehduksia maitoa tai kermaa juomatta.
- Anonyymi
Mitä pääasiassa syöt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä pääasiassa syöt?
Viinaa ja kessua.
- Anonyymi
Kahvi ei ole oikein kunnon kahvia, ellei laita kermaa; ja se kaupan kevytkermakin on sitä vanhaan ihimisten "lurijukermaa".
Juha Mieto pilaa mämmin kevytmaidolla. - Anonyymi
Konjakki on kyllä huomattavasti parempaa sairauksien hoitoon kuin läskien käyttämä kerma!
- Anonyymi
Olen kerran lusikallisen jotakin Monopolia niellyt..hyissaat..
- Anonyymi
Joidenkin lähteiden mukaan fermentoidut eli mikrobikypsytetyt maitotuotteet ovat aikuisille ihmisille tervellisimpiä. Piimä, viili, juusto ja rahka esimerkiksi ovat fermentoituja. Goudajuuston arvellaan toimivan jopa probioottien lähteenä, goudan hyvät mikrobit ovat myös suolistolle suotuisia. Kefiiri on myös pätevää, sitä vaan nykyään on vähemmän tarjolla kaupoissa.
- Anonyymi
Varamaan ihan toimiva neuvo. Ennen Pohjois-Karjalassa kovaa metsurin työtä tekevät nuoret miehet söivät joka päivä reilusti voita, makkaraa, rasvaista maitoa ja polttelivat tupakkia päälle. Heiltä katosivat kaikki fyysiset vaivat vuosikymmenessä. He lepäävät nyt maan povessa kirkkojen mailla.
- Anonyymi
Valion asidofilus piimää juon puoli litraa/pv.
on hyvää ja pehmeää. - Anonyymi00020UUSI
Kermaa juotu nyt 40 vuotta päivittäin2 desiä / päivä.
En oo läski vaikka juonkin tuota nektariiniä ja lääkärikin hämmästeli kuntoani ikäisekseni.
Sano8n juovani kermaa ja sätkää poltan,meni hiljaiseksi- Anonyymi00031UUSI
Missään muualla maailmassa ei ole enää hitleriläistä valtaa hallitsemassa paitsi Suomessa,,, ja ehkä UKRAINA, mutta ukrilassakin he on omaa kansaa... suomessa on ulkomaalaisten hitleriläinen RKP-lahtarit vallassa joka rasistisesti tappaa suomalaisia "alempaakansaa" jo yli 100 vuotta, ja he tekee sen mm myrkyttämällä ja pilaamalla ravinnon.
Ei kaupasta enää löydä montaakaan tuotetta joka olisi terveellinen, vaan kaikenlaisia lisämyrkkyjä niihin on sotkettu...
ja kansan rahat siirtyneet ååå eri kielellä puhuville.... ååå....?
- Anonyymi00027UUSI
Ior Bock ei juonut kermaa vaan omaa spermaa
- Anonyymi00029UUSI
Ja henki lähti siltäkin.
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Ja henki lähti siltäkin.
Murhattiin
- Anonyymi00028UUSI
kaalisoppa borssikeitto vodkaa
- Anonyymi00030UUSI
Nykylääke- ja ravintotiede on suunniteltu palvelemaan suuria lääkevalmistajia. Tavoitehan on myydä mahdollisimman paljon lääkkeitä ja saada maksimivoitot. Ei mitään tekemistä varsinaisen terveyden kanssa. Ikivanhat opit ja isoäitien/isien menetelmät toimivat varmasti nykyään paremmin kuin nykytrendit.
- Anonyymi00034UUSI
Joitko valion kermaa?
- Anonyymi00035UUSI
tarjosin harakalle ja variksille mämmiä ,mutta eivät syöneet siitä päättelin
en syö enää itsekkään ikinä koska siinä on muunneltu siirappi joka on myrkkyä.
täytyy tehdä itse .
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha1371313- 1481061
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät67835PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.51648- 60641
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et33531- 30523
- 39507
- 63503
- 16487