Milloin Goog hyökkää tänä vuonna 2022jKr. Suomeen?

Anonyymi

Oikein vastanneelle palkinnoksi kahvipaketti ja 12e käteisenä.

Jos tulee useampi oikea tulos niin palkinnonsaanti jää unelmaksi.

A. Valitse päivämäärä.

B. Goog ei hyökkää Suomeen 2022jKr

75

692

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      B. "Goog ei hyökkää Suomeen." Koska Googia ei varsinaisesti ole olemassakaan. Mutta historiallisesti se aikoinaan sijaitsi Turkissa.

      Turkki ei varmaankaan aio hyökätä Suomeen, elleivät sitten Suomen turkkilaiset pistä täällä ranttaliksi, mutta Israeliin se kyllä saattaa jossain vaiheessa hyökätäkin.

      • Anonyymi

        Magog goog synagoog ja juudakset on Israelissa teidän täytyy mennä sinne asumaan oikein sokean 1948 . Siellä .


    • Anonyymi

      Jos aloitus viittaa johonkin muuhun vierasvaltioon, no... oikein ärsytettynä saattaisi ehkä jokin vierasvalta saapua meitä tervehtimään ... 14. päivä kesäkuuta 2022, n. klo 5 aamulla.

      Tämä ei tietämäni mukaan ole profetia, ei ennustus, ei edes arvaus.

      • Anonyymi

        Tämä päivä / yö ja kellonaika on jo reippaasti ohitettu, eikä turkkilaisia hävittäjiä ole näkynyt taivaalla.

        Rauha maassa?

        Helsingin taivaalla kylläkin ajoittain / päivittäin / silloin tällöin / ja joskus aika useinkin lentelee, länsi->itä -suuntaisesti jokin flight radarilla näkymätön, lujaa menevä, kovaääninen, kohiseva tai pörisevä härpäke.

        NATO:n, tai Suomen armeijan koneita, luulisin.

        Tämä alkoi välittömästi silloin, kun Suomi katkaisi rauhansuhteensa Venäjään ja alkoi tukea ukrainanjuutalaisen talousrikollisen Ukrainan venäläisvähemmistön, kuten myös itse ukrainalaistenkin ei-fasistien vastaista kansanmurhaa.

        Venäläisiä koneita ei ole Stadin taivaalla näkynyt.


    • Anonyymi

      Goog ei todellakaan ole hyökkäämässä koskaan Suomeen.

      Goog on Turkin alueella ja sieltä aikanaan menee Israelin maalle kuolemaan.

      • Anonyymi

        Juurikin näin. Goog on Maagogin maan ruhtinas. Maagog oli Noan pojan Jaafatin poika. Vaikka heti vedenpaisumuksen jälkeen ihmiset elivät satoja vuosia ja lisääntyivät suuresti, niin Maagog ei elinaikanaan ehtinyt Venäjälle asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin näin. Goog on Maagogin maan ruhtinas. Maagog oli Noan pojan Jaafatin poika. Vaikka heti vedenpaisumuksen jälkeen ihmiset elivät satoja vuosia ja lisääntyivät suuresti, niin Maagog ei elinaikanaan ehtinyt Venäjälle asti.

        Olet sama tapaus, jolle ei mene jakeluun se että ihmisen nimi ja maan nimi on usein sama:

        Suleiman:Kotimaani nimi on Israel.

        Israel:Hei, nimeni on Israel.

        Av: Isä

        Selef Urge


      • Anonyymi

        Goog ja HARMAGEDDON on jisreel maagog Israel ja ILM.11 myös Sodoman.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin näin. Goog on Maagogin maan ruhtinas. Maagog oli Noan pojan Jaafatin poika. Vaikka heti vedenpaisumuksen jälkeen ihmiset elivät satoja vuosia ja lisääntyivät suuresti, niin Maagog ei elinaikanaan ehtinyt Venäjälle asti.

        Mahog on megiddon goog jisreel Sodoman Israel älkää mennä muualle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet sama tapaus, jolle ei mene jakeluun se että ihmisen nimi ja maan nimi on usein sama:

        Suleiman:Kotimaani nimi on Israel.

        Israel:Hei, nimeni on Israel.

        Av: Isä

        Selef Urge

        Sulttaani Suleiman arabiasta hei. Kotimaasi on toki Sodoman Israel mutta oikeasti arabian Babylon. Sieltä olet . Eufratilla.


    • Anonyymi

      Herää jo tähän päivään!

      Ei ole mitään Googin hyökkäyksiä Suomeen. Eikä Ukrainaan.

      Taas näitä salaliittoteoreetikkoja...

    • Anonyymi

      Onko Suomi kristillisyyden tyyssija? Tuskin magogeja tarvitaan, jos itsetuhotaitoja löytyy omasta takaa.

    • Anonyymi

      29.Lokakuuta klo 2 yöllä.

    • Anonyymi

      9.5. 2022 yön verhossa tasan klo00 keskiyöllä 50.000 sotilasta ylittää rajan 12 eri ylityspaikasta. Lentokenttä valloitetaan eräässä paikassa, jossa Googin asukkaille myyty maata tukikohdaksi.

      Suomessa asuvat Googilaiset aloittavat sabotoinnin pyrkien tappamaan Saulin.

      Päätellen lehtijutuista Googin asukkaille myyty maata tukikohdaksi kriittisistä paikoissa.

      • Anonyymi

        Vuosib2024 ylityspaikat suljettu Suomi Natossa ja ruotsi voit muuttaa Israeliin siellä on työtä.


    • Anonyymi

      Googista en tiedä. Se taitaa liittyä vihonviimeiseen suursotaan eli maailmansotaan. Mutta Venäjä voi osan maastamme miehittää erään profetian mukaan.

      Itsellenikin on sanottu, että sekin aika tulee, kun suomalaiset ovat väestönsuojissa.

      • Anonyymi

        Se aika oli jo. 1940 -luvulla.


      • Anonyymi

        No no jisreelin laakso on HARMAGEDDON. Muuttakaa jo.


    • Anonyymi

      Ilm.20:7-10 Ja kun tuhat vuotta ovat loppuun kuluneet, päästetään saatana vankeudestaan, ja hän lähtee villitsemään maan neljällä kulmalla olevia kansoja, Googia ja Maagogia, kootakseen heidän sotaan, ja niiden luku on kuin meren hiekka. Ja he nousevat yli maan avaruuden ja piirittävät pyhien leirin ja sen rakastetun kaupungin. Mutta tuli lankeaa taivaasta ja kuluttaa heidät. Ja perkele, heidän villitsijänsä, heitetään tuli- ja tulikivijärveen, jossa myös peto ja väärä profeetta ovat, ja heitä vaivataan yöt päivät, aina ja iankaikkisesti.

      • Anonyymi

        No no Ilmestyskirjan kartta luku 11 missä on Sodoman kohta 8


    • Anonyymi

      Pitkien aikojen perästä, aikojen lopulla Goog hyökkää Israelin vuorille. Kirjoittaa Hesekiel 8. luvussaan. Ei todella Suomeen.

      • Anonyymi

        Goog hyökkää Israeliin, mutta Ukrainaan se ei ole juuri hyökkäämässä?

        Selef Urge


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Goog hyökkää Israeliin, mutta Ukrainaan se ei ole juuri hyökkäämässä?

        Selef Urge

        Ei. Sinne ei ole juuri nyt "hyökkäämässä", sanan sotilaallisessa merkityksessä, mikään maa.

        Siellä tapahtuu erinäisiä sotilaallisia toimia, mutta sana "hyökkäys" ei ole täsmä-ilmaisu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei. Sinne ei ole juuri nyt "hyökkäämässä", sanan sotilaallisessa merkityksessä, mikään maa.

        Siellä tapahtuu erinäisiä sotilaallisia toimia, mutta sana "hyökkäys" ei ole täsmä-ilmaisu.

        Ei sua sanua, siellä on kuulemma joku erikoisoperaatio menossa. Viittaa jonkainlaiseen puhdistukseen, eli kansanmurhaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Goog hyökkää Israeliin, mutta Ukrainaan se ei ole juuri hyökkäämässä?

        Selef Urge

        1948 alkoi paluu muutto muiden mailta ja jopa jehovia on muuttanut asumaan sinne lopunajan Sodoman syntiin Egyptiin. Niinku Suomesta muuttaa Puolan juutalaisia yksikin jakomäestä muutti.


    • Anonyymi

      Hes.38:8-12 Pitkien aikojen prästä sinä saat määräyksen, vuotten lopulla sinun on karattava maahan, joka on toitunut miekan jäljiltä, kootu monen kansain seasta, - mentävä Israelin vuorille, jotka kauvan aikaa olivat olleet rauniomaana; se on tuotu pois kansojen seasta, ja he asuvat turvallisina kaikki tyyni. Sinä hyökkäät kuin rajuilma, tulet kuin pilvi, peittääksesi maan, sinä ja kaikki sotalaumasi ja lukuisat kansat, jotka ovat sinun kannssasi. Näin sanoo Herra, Herra: Mutta sinä päivänä tulee mieleesi jotakin, ja sinä mietit pahan juonen ja sanot: Minä hyökkään suojattomaan maahan, karkaan rauhallisten ihmisten kimppuun, jotka asuvat turvallisina - asuvat muuria vailla kaikki tyynni, ja joilla ei ole salpoja, ei ovia. Sinä aijot saalista saada, ryöstettävää ryöstää, ojentaa kätesi raunioita kohti, jotka on saatu asutuiksi, ja kansaa kohti, joka on koottu pakanakansain seasta, joka on hankkinut karjaa ja omaisuutta ja asuu maan navassa.

      • Anonyymi

        Joo oikeesti Hesekiel ennen Jeesusta kertoo totta kun moskeija rakennettiin temppeli vuorelle arabit rakensi.


    • Anonyymi

      Jer.49:31 Nouskaa, käykää kansan kimppuun, joka asuu rauhassa ja turvallisena, sanoo Herra; ei ole sillä ovia eikä salpoja, he asuvat yksinänsä. 4Moos.23:9 Minä näen sen kallioiden huipulta, minä katselen sitä kukkuloilta: katso, se on erillään asuva kansa, joka ei lukeudu pakanakansojen joukkoon.

      • Anonyymi

        Jeesusta ennen noita tapahtuikin


    • Anonyymi

      Useimmat raamatun tutkijat ovat sitä mieltä että goog on venäjä.

      • Anonyymi

        Nuo "useimmat raamatuntutkijat" ovat taatusti amerikkalaisia ja kuuluvat tiettyyn veljeskuntaan.


      • Anonyymi

        No ne tutkijat ovatkin sitten ihan itseoppineita. Eivät tunne Vanhaa testamenttia, josta asia käy helposti selville. Kuulostaa hellareilta.


    • Anonyymi

      Gog ja Magog hyökkäävät Raamatun mukaan Israelia vastaan.

      • Anonyymi

        Gog ja magog on Israelissa


    • Anonyymi

      Ilm.20:7-10 Ja kun tuhat vuotta ovat loppuun kuluneet, paastetään saatana vankeudestaan, ja hän lähtee villitaemään maan neljällä kulmalla olevia kansoja, Googia Maagogia kootakseen heidät sotaan, ja niiden luku on kuin meren hiekka. Ja he nousevat yli maan avaruuden piirittävät pyhien leirin ja sen rakastetun kaupungin. Mutta tuli lankeaa taivaasta ja kuluttaa heidät. Ja perkele, htidän villitsiänsä, heitetään tuli- ja tulikivijärveen, jossa on myös peto ja väärä profeetta ovat, ja heitä vaivataan yöt päivät, aina ja iankaikkisesti.

      • Anonyymi

        No moskeija on ainakin polttamatta Siionin vuorella ja Jerikon muurit on pystyssä


    • Anonyymi

      Oli miten oli, syön mitä syön, niin se josta ei saa puhua oikealla nimellä änkeää Ahvenanmaalle, joka kenties kuuluu Suomen alueeseen, 13.6.2022 jälkeen Kristuksen syntymän, joka (syntymä) mahtuu juuri hyväksyttyyn virhemarginaaliin. Niinpä ennystuksenikin on saman marginaalin sisällä.

      • Anonyymi

        Ei näkyny heitä siellä. Melkoinen virhemarginaali!


      • Anonyymi

        No Suomi on kuulunut NATOON JO VUODEN JA ARABIEN BABYLON PITÄÄ MOSKEIJAA TEMPPELI VUORELLA lopunajan Sodoman. Ilm.11:8


    • Anonyymi

      hurmosta aloituksessa ja lihallisuutta.
      Lue Ilmestyskirjaa - se profetoi

    • Anonyymi

      Hes.39:17-20 Ja sinä, ihmislapsi! Mäin sanoo Herra, Herra: Käske lintuja, kaikkia siivekkäitä, ja kaikkia metsän eläimiä: Kokoontukaa, tulkaa, yhtykää joka taholta minun teurasuhrilleni, jonka minä teitä varten uhraan , suurelle teurasuhrille Israelin vuorille; syökää lihaa ja juokaa verta. Syökää sankarien lihaa ja juokaa maan ruhtiaitten verta - oinaita, lampaiua, kauriita ja härkiä, kaikki tyyni Baasanissa syötettyjä. Syökää itsenne kylläisiksi rasvasta ja juokaa itsenne juovuksiin verestä, teurasuhrista, jonka minä teitä varten uhraan. Tulkaa kylläisiksi minun pöydässäni ratsuista ja vaunuhevoisista, sankareista ja kaikenkaltaisista sotamiehistä, sanoo Herra, Herra. Ilm.19:17-18 Ja minä näin enkelin seisovan auringossa, ja hän huusi suurella äänellä sanoi kaikille keskitaivaalla lentäville linnuille: Tulkaa, kokontukaa Jumalan suurelle aterialle syömään kuningasten lihaa ja sotapäälliköjen lihaa ja väkevien lihaa ja hevosten sekä niiden selässä istuvien lihaa ja kaikkien vapaitten ja orjien lihaa, sekä pienten ja suurten.

      • Anonyymi

        Ei kaikki pelastu jotka hokee herra herra. Taikurit.


    • Anonyymi

      Ilm.19:17-18 Biblia (1776) Ja minä näin enkelin seisovan auringossa, joka huusi suurella äänellä ja sanoi kaikille linnuille, jotka taivaan alla lentivät: tulkaat ja kokoontukaat suuren Jumalan ehtoolliselle. Syömään kuningasten lihaa ja päämiesten lihaa, ja orhitten lihaa, ja niillä ajavaisten, kaikkein vapaitten ja orjain, sekä pienten että suurten.

      • Anonyymi

        Jäi 1700 luvulle kasakat


    • Anonyymi

      Kasvaisit sinäkin aikuiseksi.

    • Anonyymi

      C. Goog ei tiedä Suomesta yhtään mitään eikä KOSKAAN hyökkää Suomeen.

    • Anonyymi

      Ukrainassa käyty sota vaikuttaa ja Natoon pääsemättömyys, jonka Erdogan estää niin kauan kuin voi. Turkki ja Goog ovat julkiliittolaisia nyt. Iran,Goog, Turkki.

      Turkki katsoo islamin etua: sota Suomen ja Googin välillä on islamin maailmanvalloitus eli jihadin etua.

      28.12.2022 voi Goog hyökätä ateistiseen homosuomeen.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Goog on valtion päämies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Goog on valtion päämies.

        Goog on myös Karhupetona tunnettu maan suurin valtio.

        Myöskin ihmiset ovat käyttäneet Googia nimenään. Esim. Matumahillasuo Goog tai Goog Putin. Etunimi Goog, takanimi Goog.

        Jeesuksen luokse ylöstempausta edeltävässä ajan hätkessä 2022 jKr. kuin leijonalammas,

        Selef Urge


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Goog on myös Karhupetona tunnettu maan suurin valtio.

        Myöskin ihmiset ovat käyttäneet Googia nimenään. Esim. Matumahillasuo Goog tai Goog Putin. Etunimi Goog, takanimi Goog.

        Jeesuksen luokse ylöstempausta edeltävässä ajan hätkessä 2022 jKr. kuin leijonalammas,

        Selef Urge

        Keksit omiasi! Ei Raamatun ajan ihmiset tunteneet koko Pohjois-Eurooppaa puhumattakaan Venäjästä. Joten he eivät olisi voineet kirjoittaa siitä mitä eivät tunteneet kohderyhmälleen, joka ei sitä tuntenut. Tuo kohderyhmä oli 90-luvun jKr. kristityt. Et sinä, enkä minä.


      • Anonyymi

        SUOMI ON NATO JÄSENMAA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Goog on myös Karhupetona tunnettu maan suurin valtio.

        Myöskin ihmiset ovat käyttäneet Googia nimenään. Esim. Matumahillasuo Goog tai Goog Putin. Etunimi Goog, takanimi Goog.

        Jeesuksen luokse ylöstempausta edeltävässä ajan hätkessä 2022 jKr. kuin leijonalammas,

        Selef Urge

        Puut on Libya


    • Tuskin Turkki hyökkää Suomeen tänä vuonna. Sillä on niin sanotusti kädet täynnä omalla rintamalla.

    • Anonyymi

      " Goog on myös Karhupetona tunnettu maan suurin valtio. "
      Ainakin n.20 v sitten Melle sanoi yhdessä puheeessa ,
      että Goog on Venäjä. (Karhu)

      • Anonyymi

        Aivan varmasti Melle sanoi noin.

        Yksityishenkilönä kukaan muu kuin L. M. ei ole ollut yhtä ahkera levittämään Pentagonin, kylmän sodan sotapropagandaa etenkin Suomessa, päämääränään saada näin aikaan varsin kuuma sota. Ahkera propaganda kantaa selvästi jo hedelmäänsä: yli 60 -vuotinen luumu on kylläkin varsin ylikäynyt ja lahkokansa vaikuttaakin jo varsin humaltuneelta, sota-aikeissaan. Ollaan taas lähdössä Uralin!

        Ei vain 20, vaan jo peräti yli 60 vuoden ajan, USA:n vapaamuurarien väärinkäyttämien uskonnon ja väärien profetioiden varjolla. Melle sai taivaallisen tehtävän USA:sta joskus 1950-60 -lukujen vaihteessa. Hän oli kait vielä 50-luvulla helluntailainen, mutta käsittääkseni tuolloin joko erotettiin, tai itse erosi hell.seurakunnasta (Hgin Saalem? Filadelfia?).


      • Anonyymi

        KARHUN VOI AMPUA SE KUOLEE JA SYÖDÄ MYÖS. GOOGLE GOOG GOOG GOOG GOOG SYNA GOOG GOOG ISRAEL


    • Anonyymi

      Veikkaan joulua, silloin suomalaiset on humalassa.

    • Anonyymi

      Googin eli Ukrainan / Turkin aikeista en tiedä, paitsi, että Ukraina todistetusti ja Suomen päättäjien suorastaan itse kutsumana, on jo keväästä alkaen toimittanut Suomeen runsasmäärin sotilaitaan, aikeenaan kai pommittaa ensin koko Kannas maantasalle. Pres. Medvedev on kai juuri nyt (ollut) vierailulla Sortavalassa, joten Venäjä kaiketi on siellä valmiudessa.

      Ne ei ammu ensin. Tästä olen varma. Tietenkin valhemediamme jättävät täysin kertomatta Lännen mahd. ensi-iskut sinne päin ja uutisoi taas vastaiskun "hyökkäyksenä", tää on tuttua näiden Hyysäreiden ja Ylenantojen toimintaa, jo useiden vuosikymmenten ajalta.

      Suomen rantaviivaa pitkin, yli Helsingin, menee ajoittain kovaäänistä konetta, kaiketi kohti Venäjän rajaa (en tiedä), eivätkä nuo koneet näy tutkassa, eli Flight radarilla. Mitään ei näy, mutta ääni kuuluu.

      Lepäilen vuoteellani ja jos taivaalla eli ilmatilassa alkaa tapahtua, ainakaan minä en ole siitä vastuussa, olen tehnyt kaikkeni vastustaakseni tätä, nyt jo ilmiselvää tulevaisuutta, joten ristin vain käteni ja käännän kylkeä.

      Venäjän vastaiskua Suomen, sen vastaisiin sotatoimiin, veikkaan nyt: joko 3. pvä, tai 16. elokuuta (ellei sitten 4. pvä syyskuuta), klo 10,57 aamupäivällä.

      Mitä silloin tapahtuu?
      - Lappeenranta siirtyy Venäjän federaation omistukseen.
      - Helsinkiä tulitetaan pitkänmatkan ohjuksin.
      - Tätä seuraa aikomus siirtää myös koko muu Kymenlaakso sekä Uusimaa Venäjän valtion omistukseen. Miksi hitossa? Ne haluaa vapaan liikkuvuuden Pietarin, Koiviston sataman ja (sen Skoonen vastapäätä sijaitsevan) Kapernaumin (?) välille.
      - Kotkalaiset eivät yhtään tykkää ajatuksesta. Poikaset käyvät yöllä purkamassa ahdistustaan, rasisminvastaisesti potkien kauppojen ikkunoita hajalle. Kouvolalaiset eivät uskalla tehdä mitään. Mutta oppivat parissa yössä puhumaan kielillä, venäjää.

      Ei ole kiva kohdata Venäjää vihollisena. Ystävyys olis ollut parempi. Mutku ei, niin ei. Nyt mennään niinkuin ukrainskit käskevät.

      • Jos ei veikkaa ei voi voittaa.


      • Anonyymi

        Sotavalta on osa suomea vääryydestä huolimatta. Yhwh tietää .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sotavalta on osa suomea vääryydestä huolimatta. Yhwh tietää .

        SORTAVALA ON SUOMEA. VARKAAT VEI. 2 MOOSES 22 VARKAISTA


    • Goog on venäjä. Raamattu ilmoittaa Googin asuinpaikaksi paikan suoraan Israelista pohjoiseen maan ääreen asti, siellä on vain Venäjä. Venäjä liittolaisineen hyökkää Israeliin ja kaatuu siellä.

      Hes.38:
      1. "Ihmislapsi, sinun on ennustettava Googia vastaan ja sanottava: Näin sanoo Herra, Herra: Katso, minä käyn sinua vastaan, Goog, Roosin, Mesekin ja Tuubalin ruhtinas.
      2. Minä käännän sinut ympäri, kuljetan sinua, tuon sinut perimmäisestä pohjolasta ja vien sinut Israelin vuorille.
      3. Siellä minä lyön jousesi vasemmasta kädestäsi ja pudotan nuolesi oikeasta kädestäsi.
      4. Israelin vuorille sinä kaadut, samoin kaikki joukkosi ja mukanasi olevat kansat. Minä annan sinut ruuaksi petolinnuille ja kaikille siivekkäille sekä kedon eläimille.
      5. Taistelukentälle sinä kaadut, sillä minä olen puhunut, sanoo Herra, Herra.
      6. Minä lähetän tulen Maagogiin ja rannikolla turvassa asuvien keskuuteen, ja he tulevat tietämään, että minä olen Herra.

      • Kun ajattelee Välvan tavoin kaksiuloitteisesti, neliulotteiset kuviot jäävät ymmärryksen ulkopuolelle.


      • Anonyymi

        Jerusalemista suoraan pohjoiseen, sen perillä on Suomi. Ellei pohjoisnapaa lasketa. Meillä on sama kellonaikakin. Moskovassa taas ainakin pari tuntia tästä edellä.

        Huippuvuoret kai kuuluvat Norjalle.

        Venäjä ja sen pohjanperät ovat Israelista koilliseen.


      • Korjaan edellä oli Hes. 39. luvun alku-osa


      • Anonyymi

        Ajalta ennen Jeesusta juttuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jerusalemista suoraan pohjoiseen, sen perillä on Suomi. Ellei pohjoisnapaa lasketa. Meillä on sama kellonaikakin. Moskovassa taas ainakin pari tuntia tästä edellä.

        Huippuvuoret kai kuuluvat Norjalle.

        Venäjä ja sen pohjanperät ovat Israelista koilliseen.

        Libanon Syyria Iran turkki on vasta 1400 vuotta ollut pakko muslimissa. Mohametti ELIJAHU sotki pakan. Ja budha.


    • Googin sodasta on paljon Raamatussa ilmoitettu. Esim. Hesekiel 38. ja 39. Luku

      • Anonyymi

        No niinpä on! Eikä Neuvosliittoa tai Suomea mainittu siellä lainkaan.


      • Anonyymi

        Mennäänkö Ilmestyskirjan kohtaan luku 11 luetaan sen kaupungin nimi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niinpä on! Eikä Neuvosliittoa tai Suomea mainittu siellä lainkaan.

        Juutalaiset on maaton kansa ollutkin muiden maissa arabit kuuluu arabiaan.


    • Anonyymi

      Mitä säännöissä kiellettyä kirjoitin?

      30.11 hyökkää Suomeen Googin sotajoukot ehkä.

      Se on yllätys kun kuun vika päivä hyökkää. Hankkikaa javelin antipanssariajoneuvo ohjuksia paljon. Riittää kun on panssarivaunun läheisyydessä ja osaa ladata ja painaa nappulaa.

      • Anonyymi

        Mistä olet saanut tietää päivämäärän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä olet saanut tietää päivämäärän?

        Jeesuksen kieltää ANTIMESSIAS KERTOI 666


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      146
      10646
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3023
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2839
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2137
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1888
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1699
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1646
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1597
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. 82
      1458
    Aihe