Olen nelikymppinen nainen. En tupakoi, muutenkin terveelliset elämäntavat, olen hoikka.
Maaliskuussa 2020 alkoi lievä yskä. Koska korona oli silloin juuri tullut Suomeen, kävin testissä. Tulos oli negatiivinen. Yskä jatkui lievänä aaltomaisesti oireillen: aina välillä yskiskelin, sitten taas yskä oli joitain päiviä poissa, sitten taas yskiskelin jne. Tätä jatkui kesäkuuhun asti, jolloin yskä lopulta loppui.
Kunnes se tuli joskus lokakuussa takaisin. Tismalleen samanlainen, lievä, aaltoileva. Kesti pari kuukautta, ja loppui.
Joulukuussa taas tuli tismalleen samanlaista yskää. Kävin silloin muista syistä verikokeessa. Leukosyytit olivat koholla, ollen jotain 16.
Maaliskuussa 2021 mainitsin yskästä lääkärille, joka laittoi keuhkokuvaan. Tulos normaali. Samoihin aikoihin kävin kontrolliverikokeessa, ja leukosyytit laskeneet normaalille tasolle. Sillä hetkellä ei ollut yskää.
Kevään 2021 kuluessa yskä jäi kokonaan pois. Mutta tuli uudenlainen ongelma: limaa nousee nieluun, täytyy välillä kakoa klimppejä ja käydä sylkemässä wc-pönttöön. Tätä on nyt ollut nyt viimeisen vuoden verran ja yhä jatkuu. Klimppien nousemista nieluun on useana päivänä viikossa, varsinkin aamuisin, mutta viime aikoina myös illalla.
Lima on kirkasta / valkoista.
Mistä tässä voisi olla kyse? Ajattelisin itse, että nykyinen limaongelma liittyy jotenkin tuohon aiempaan outoon, aaltoilevaan yskään.
Ensin pitkän aikaa toistuva lievä yskä, sen jälkeen ollut liman nousua nieluun
6
968
Vastaukset
- Anonyymi
Miten voi olla mahdollista. Mulla on sama, mutta ollut lyhyemmän aikaa. Alkanut viime syksynä. Olen sinua vanhempi. Yksi muutos on. Olen muuttanut asuntoon, jossa on täysin koneellinen ilmastointi, ei ole koskaan ennen ollut. Olen pitänyt sitä syynä. En ole vielä mennyt lääkäriin, mutta kun mainitsin gynelle, hän meinasi että ehkä kannattaa käydä keuhkokuvassa. En ole mennyt enkä tiedä leukosyyttien arvoa.
Noitten sinun oireittesi lisäksi vielä nenän ja poskionteloiden kohdalla ajoittain limaa, joka koristelen ja aikuinen lapsi ärsyyntyneenä. "mene kokeeseen, sulla on astma" - Anonyymi
Sama myös minulla, nyt puoli vuotta.
- Anonyymi
Otitko koronarokotuksen?
- Anonyymi
En ole ottanut yhtään kappaletta koronarokotetta. En ole rokotevastainen, vaan en muista syistä ole ottanut.
t. aloittaja
- Anonyymi
Minulla 23.04.2022 16:28, ovat oireet ohi eli olen ihan terve. On saattanut olla pitkäaikainen lievä korona rokotuksista huolimatta, en mennyt testiin kun mitään muuta sairauden tunnetta ei ollut.
Ehkä kuitenkin laitan asunnon muuton piikkiin, eli nyt olen ilmeisesti tottunut täysin koneelliseen ilmastointiin, aikaisemmassa oli osittain niin että raitisilma tuli suoraan ulkoa ikkunan päällä olevista aukoista joihin suodatin vaihdettiin. Täällä tulee sekin koneellisesti.
Olen jutellut tässä välillä ihmisten kanssa. Vertaistuen perusteella epäilen että sinulla olisi lievä pitkäaikainen korona. Jos on ohi niin kaikki hyvin. Jos vielä vaivaa niin sitten en tiedä, ehkä itse menisin tarkistuttamaan, voi aiheuttaa keuhkoissa pysyvää vauriota. - Anonyymi
Rokotteen jälkeen tuollaisia oireita ja keho sekaisin .
Piti olla turvallinen.
Ei varmasti enää yhtään piikkiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1528953Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492669Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja292450- 522449
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971855- 971837
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231733Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä461275Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091197Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61136