Aina valmiina vetämään aseensa esille! 🤣🤣🤣
Putin kävelee kuin John Wayne!
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Putinilla on housuissaan tappava ase!
- Anonyymi
Jospa Putin itse pitää sitä miehekkäänä kävelynä tyyliin "kun kerran John Waynekin, niin miksi ei hänkin".
- Anonyymi
Venäjällä amerikkalaiset lännenleffat ovat virallisesti vain rappiollista länsimaista hapatusta. Epävirallisesti niistä tykätään, mutta salaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Venäjällä amerikkalaiset lännenleffat ovat virallisesti vain rappiollista länsimaista hapatusta. Epävirallisesti niistä tykätään, mutta salaa.
Aivan kuten myös Pohjois-Korean Kim.
- Anonyymi
Putinilla itse asiassa taitaa olla löysät housussaan!
- Anonyymi
Voi "raukkaa"
- Anonyymi
Putler on vetänyt aseensa usein esille, ainakin lapsien lukumäärästä päätellen.
- Anonyymi
Jospa senkin homman ovat hoitaneet Putinin lakeijat. 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Paremminkin on Bondissa kissaa silittävän pahiksen näköinen.
- Anonyymi
Venäjä ilman rajoja järjestö pitäisi lakkauttaa.
- Anonyymi
Älä vertaa sitä pikkupaskiaista ihmiseen.
- Anonyymi
John Waynen olemus oli miehekäs, Putinin hinttimäinen
- Anonyymi
Wayne ja Putin molemmat vitjamunia eli pussit peräkkäin.
- Anonyymi
Vaipat pakottavat kävelemään taapertamalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1656084- 1471694
- 1131478
- 511250
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️43859Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢28824Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu91785Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5759- 41709
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan218702