Kalassa olin tänään

Anonyymi

Sain kuusi siikaa. Olivat sellaisia 500 g sikoja.
Ihan hyvä saalis oli. Eilen tuli kaksi ja torstaina kaksi siikaa. Pian siian kalastus loppuukin ja sitten alan ahventa kalastamaan. Pari kuukautta olen pian siikaa onkinut ja olen saanut noin 30 kiloa siikaa.

Ihan hyvin mutta aikaa se on vienyt koska olen ollut meren rannalla yleensä 6-8 tuntia onkimassa. Työttömänä on aikaa ja voisi sen ajan kotonakin viettää tekemättä mitään. Haluan kuitenkin tehdä jotain enkä tykkää makoilusta.

Paljon on vanhoja eläkeläisiä ollut myös iikoja onkimassa, Tänäänkin oli yksi 70 v mies joka sai 5 siikaa. Se mies ollutkin aina lähes samaan aikaan onkimassa kun minä. Mut kalastus on mukava harrastus ja kalata saa hyvää ruokaa.

13

165

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siika-aika. kai sitä pitäs mennä lahden rannoille jos jostain löytys sopiva sopukka.

• Anonyymi

300kg tuli verkoilla silakkaa. täh tuli 1 tai 2 siikaa. Toissapäivänä 150kg ahventa täh.

• Anonyymi

Jos joudut kuntouttavaaan et voi kalastaa

• Anonyymi

Mikä muka estää kalastamisen? Minäkin katson katiskat kotimatkalla töistä tullessa, menee vain muutama minuutti, kun poikkean katiskoilla siinä matkan varrella. Kotona sitten perkaan kalat fileiksi pakastimeen, osa heti savustukseen.

• Anonyymi

Tuollaisella ryöstökalastuksella kohta siiat loppuu kokonaan.

• Anonyymi

Pimeesti kalastaa ni jää jotain käteenki,ps paljonko maksat ämpärillinen silakkaa tai kun laitan savun.5000eur tienaan ku pimeesti myyn kalat ja ittellä on vehkeet. Osan aikaa maksoin veroja sit stop. Verotuksen kanssa ei kukaan tervejärkinen ole kalastaja.

• Anonyymi

Pimeät hommat on pimeiden hommia! Voihan sitä verotusta suunnitella ja käyttää vähennykset hyödyksi. Kyllä verottajan kanssa pärjää, kun on tervettä järkeä!

Pimeistä myynneistä kärähtää helposti ja sitten tulee kallista. En suosittele!

• Anonyymi

Eilen 4 siikaa. Myin myös siikoja ja tienasin 80 euroa.
      Harmi kun ei kukaan osta haukee nimittäisn haukee tulis paljon viikon aikana. No ahventa pian voi alkaa kalastaa kunhan ne on kuteneet.

• Anonyymi

Kyllä hauki menee kaupaksi. On vaan monella ennakkoluuloja, mutta ihan hyvä ruokakala. Itse fileeraan hauet pakkaseen ja jauhan sitten lihamyllyllä niitä myöhemmin kalapihvien valmistukseen.

• Anonyymi

Kuhaa tullut kymmeniä kiloja.

• Anonyymi

Mutta löytyikö yhtään mateita ?

• Anonyymi

Yhden ahvenen sain viitenä peräkkäisenä päivänä pilkillä . Aikaa käytin yhteensä 8 tuntia . Ei kovin hyvä päiväpalkka.

• Anonyymi

Siian kalastus kausi alkaa olee ohi. Eilen sain 3 siikaa. Menen vielä huomenna saareen onkimaan. Rannasta alko tulee särkiä liikaa niin menen saareen ulommas merelle. Sitten se on siinä siika kausi ja alan pyytää ahvenia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      49
      1344
    2. Maskuliininen herrasmies

Tekee aloitteen. 🌸
      Ikävä
      160
      1156
    3. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      61
      1037
    4. Kiinni on siekkilän yliajaja

Eilen illalla saatu kiinni Varsinais-Suomessa tämä henkilö.
      Mikkeli
      8
      882
    5. Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"

Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli
      Maailman menoa
      198
      871
    6. Näyttävin pariskunta

Ketkä lie tällä kylällä kääntää päät?
      Suomussalmi
      12
      802
    7. Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.

Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää
      Ikävä
      27
      786
    8. Ollaanko me tyhmiä mies?

Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä
      Tunteet
      51
      771
    9. Kannattaako kaikki Abrahamilaiset uskonnot jättää?

Ja seurata jotain ihan muuta?
      Hindulaisuus
      346
      758
    10. Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla

Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      83
      731
    Aihe