Sain kuusi siikaa. Olivat sellaisia 500 g sikoja.
Ihan hyvä saalis oli. Eilen tuli kaksi ja torstaina kaksi siikaa. Pian siian kalastus loppuukin ja sitten alan ahventa kalastamaan. Pari kuukautta olen pian siikaa onkinut ja olen saanut noin 30 kiloa siikaa.
Ihan hyvin mutta aikaa se on vienyt koska olen ollut meren rannalla yleensä 6-8 tuntia onkimassa. Työttömänä on aikaa ja voisi sen ajan kotonakin viettää tekemättä mitään. Haluan kuitenkin tehdä jotain enkä tykkää makoilusta.
Paljon on vanhoja eläkeläisiä ollut myös iikoja onkimassa, Tänäänkin oli yksi 70 v mies joka sai 5 siikaa. Se mies ollutkin aina lähes samaan aikaan onkimassa kun minä. Mut kalastus on mukava harrastus ja kalata saa hyvää ruokaa.
Kalassa olin tänään
13
207
Vastaukset
siika-aika. kai sitä pitäs mennä lahden rannoille jos jostain löytys sopiva sopukka.
- Anonyymi
300kg tuli verkoilla silakkaa. täh tuli 1 tai 2 siikaa. Toissapäivänä 150kg ahventa täh.
- Anonyymi
Jos joudut kuntouttavaaan et voi kalastaa
- Anonyymi
Mikä muka estää kalastamisen? Minäkin katson katiskat kotimatkalla töistä tullessa, menee vain muutama minuutti, kun poikkean katiskoilla siinä matkan varrella. Kotona sitten perkaan kalat fileiksi pakastimeen, osa heti savustukseen.
- Anonyymi
Tuollaisella ryöstökalastuksella kohta siiat loppuu kokonaan.
- Anonyymi
Pimeesti kalastaa ni jää jotain käteenki,ps paljonko maksat ämpärillinen silakkaa tai kun laitan savun.5000eur tienaan ku pimeesti myyn kalat ja ittellä on vehkeet. Osan aikaa maksoin veroja sit stop. Verotuksen kanssa ei kukaan tervejärkinen ole kalastaja.
- Anonyymi
Pimeät hommat on pimeiden hommia! Voihan sitä verotusta suunnitella ja käyttää vähennykset hyödyksi. Kyllä verottajan kanssa pärjää, kun on tervettä järkeä!
Pimeistä myynneistä kärähtää helposti ja sitten tulee kallista. En suosittele!
- Anonyymi
Eilen 4 siikaa. Myin myös siikoja ja tienasin 80 euroa.
Harmi kun ei kukaan osta haukee nimittäisn haukee tulis paljon viikon aikana. No ahventa pian voi alkaa kalastaa kunhan ne on kuteneet.- Anonyymi
Kyllä hauki menee kaupaksi. On vaan monella ennakkoluuloja, mutta ihan hyvä ruokakala. Itse fileeraan hauet pakkaseen ja jauhan sitten lihamyllyllä niitä myöhemmin kalapihvien valmistukseen.
- Anonyymi
Kuhaa tullut kymmeniä kiloja.
- Anonyymi
Mutta löytyikö yhtään mateita ?
- Anonyymi
Yhden ahvenen sain viitenä peräkkäisenä päivänä pilkillä . Aikaa käytin yhteensä 8 tuntia . Ei kovin hyvä päiväpalkka.
- Anonyymi
Siian kalastus kausi alkaa olee ohi. Eilen sain 3 siikaa. Menen vielä huomenna saareen onkimaan. Rannasta alko tulee särkiä liikaa niin menen saareen ulommas merelle. Sitten se on siinä siika kausi ja alan pyytää ahvenia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792342Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1401507- 1331462
- 1551214
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373937Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683