Sain kuusi siikaa. Olivat sellaisia 500 g sikoja.
Ihan hyvä saalis oli. Eilen tuli kaksi ja torstaina kaksi siikaa. Pian siian kalastus loppuukin ja sitten alan ahventa kalastamaan. Pari kuukautta olen pian siikaa onkinut ja olen saanut noin 30 kiloa siikaa.
Ihan hyvin mutta aikaa se on vienyt koska olen ollut meren rannalla yleensä 6-8 tuntia onkimassa. Työttömänä on aikaa ja voisi sen ajan kotonakin viettää tekemättä mitään. Haluan kuitenkin tehdä jotain enkä tykkää makoilusta.
Paljon on vanhoja eläkeläisiä ollut myös iikoja onkimassa, Tänäänkin oli yksi 70 v mies joka sai 5 siikaa. Se mies ollutkin aina lähes samaan aikaan onkimassa kun minä. Mut kalastus on mukava harrastus ja kalata saa hyvää ruokaa.
Kalassa olin tänään
13
123
Vastaukset
siika-aika. kai sitä pitäs mennä lahden rannoille jos jostain löytys sopiva sopukka.
- Anonyymi
300kg tuli verkoilla silakkaa. täh tuli 1 tai 2 siikaa. Toissapäivänä 150kg ahventa täh.
- Anonyymi
Jos joudut kuntouttavaaan et voi kalastaa
- Anonyymi
Mikä muka estää kalastamisen? Minäkin katson katiskat kotimatkalla töistä tullessa, menee vain muutama minuutti, kun poikkean katiskoilla siinä matkan varrella. Kotona sitten perkaan kalat fileiksi pakastimeen, osa heti savustukseen.
- Anonyymi
Tuollaisella ryöstökalastuksella kohta siiat loppuu kokonaan.
- Anonyymi
Pimeesti kalastaa ni jää jotain käteenki,ps paljonko maksat ämpärillinen silakkaa tai kun laitan savun.5000eur tienaan ku pimeesti myyn kalat ja ittellä on vehkeet. Osan aikaa maksoin veroja sit stop. Verotuksen kanssa ei kukaan tervejärkinen ole kalastaja.
- Anonyymi
Pimeät hommat on pimeiden hommia! Voihan sitä verotusta suunnitella ja käyttää vähennykset hyödyksi. Kyllä verottajan kanssa pärjää, kun on tervettä järkeä!
Pimeistä myynneistä kärähtää helposti ja sitten tulee kallista. En suosittele!
- Anonyymi
Eilen 4 siikaa. Myin myös siikoja ja tienasin 80 euroa.
Harmi kun ei kukaan osta haukee nimittäisn haukee tulis paljon viikon aikana. No ahventa pian voi alkaa kalastaa kunhan ne on kuteneet.- Anonyymi
Kyllä hauki menee kaupaksi. On vaan monella ennakkoluuloja, mutta ihan hyvä ruokakala. Itse fileeraan hauet pakkaseen ja jauhan sitten lihamyllyllä niitä myöhemmin kalapihvien valmistukseen.
- Anonyymi
Kuhaa tullut kymmeniä kiloja.
- Anonyymi
Mutta löytyikö yhtään mateita ?
- Anonyymi
Yhden ahvenen sain viitenä peräkkäisenä päivänä pilkillä . Aikaa käytin yhteensä 8 tuntia . Ei kovin hyvä päiväpalkka.
- Anonyymi
Siian kalastus kausi alkaa olee ohi. Eilen sain 3 siikaa. Menen vielä huomenna saareen onkimaan. Rannasta alko tulee särkiä liikaa niin menen saareen ulommas merelle. Sitten se on siinä siika kausi ja alan pyytää ahvenia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi684391Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D983936- 503456
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul222703Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!252542Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa562393- 432247
- 391877
- 471868
- 301626