joka vuosi,ja vielä maksaa siitä, eikös esiintyjien kuuluisi maksaa katsomaan menijöille?
Miksi mennä festareille katsomaan samoja esiintyjiä
32
373
Vastaukset
- Anonyymi
Se onkin hyvin typerää touhua, voisi sanoa jonkin sortin mielipuoliseksi, kuten jalkapallon perässä määkiminen ympäri palloa.
- Anonyymi
JUKKA POIKA
- Anonyymi
Joukko psykoosi aiheuttaa heikoissa yksilöissä juuri tuollaista toimintaa.
- Anonyymi
Samat väsyneet esiintyvät samalla ohjelmistolla vuodesta toiseen. Nousuhumalassa on niin kivaa.
- Anonyymi
Nyt ei taida kommentoijilla olla omakohtaista kokemusta festareista ja festarikulttuurista. Festareilla on useita esiintyjiä ja aina voi bongata jotain uutta ja kivaa. Vaikka siellä olisikin joku sama esiintyjä veivaamassa samoja biisejä kuin edellisenäkin vuonna.
Ja ennen kaikkea se festaritunnelma tuttujen, puolituttujen ja vieraidenkin seurassa. Monille se sama esiintyjä kuin viime vuonna on ensimmäinen kerta kun sen näkee elävänä esityksenä.
Jos tuntuu että on itse kaikki edellisvuonna jos nähnyt, niin eihän festareille silloin ole mikään pakko mennä, antaa muiden halukkaiden nauttia ja mennä sinne.
Minä esimerkiksi olen säännöllisesti käynyt katsomassa Peer Gyntin keikat lähialueilla ja festareilla ja kävin viimevuosikymmenen (ekan kerran 1981) aikana aina katsomassa Motörheadin keikat, on/olihan se paljolti toistoa, mutta live-esitys on aina live. - Anonyymi
Itse ajattelen toisella tavoin, miksi maksaa jonkun irstailijan elämäntapaa. Mitä enemmän olen niitä katsellut, sitä enemmän yököttää. Mietitään esim tomppa jonesia, jonka fanit heittelevät niitä alushousuja, ehkä siksi, että pääsisivät sen illan hoidoksi. On kuulemma pettänyt edesmennyttä vaimoaan muutaman sadan kerran vuodessa. Eli miksi maksaisin siitä, että joku julkkis voisi käyttäytyä näin? En halua elättää lorttoja. Siksi alkaa aina vain enemmän etomaan esiintyjät jotka näin tekevät, vaikka kotona olisi ihan mukava puoliso
Eli ei kiitos en elätä lorttoja jotka jakavat avioliittoaan koko kansalle aukomalla hiukan suutaan ja matkimalla joitain ulkomaalaisia suun aukaisijoita tai pukeutumalla, kuin klovnit ennenmuinoin erottuakseen.- Anonyymi
Anna Puu on tämän kaudenWOF:ssa
pukeutunut juuri naisklovnin tapaan ettei vai jää huomaamattomaksi. Se Vilkkumaa haalari oli liian pieni. Kirustki haaroista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anna Puu on tämän kaudenWOF:ssa
pukeutunut juuri naisklovnin tapaan ettei vai jää huomaamattomaksi. Se Vilkkumaa haalari oli liian pieni. Kirustki haaroista.Haluankin vielä lisätä, että laulaminen on tarkoitettu kaikille äänenlaadusta riippumatta, sillä laulamalla vahvistat keuhkojasi ja mitä kaikkea muuta samalla. Ja se, että osaa plagioida tunnettumpien laulajien tapoja on vain matkimisen taitoa ja joku voisi kuvailla sitä narsismiksi, että halutaan olla parempia,kuin muut.
Onnekseni olen törmäillyt ihan tavallisiin esiintyjiin, joiden nimet eivät esillä loista, mutta ovat normaalilla tavoin viihdyttäviä. Kerran jopa nuotin vierestä intoutunut laulaja vei koko esityksen, koska oli täysin motivoitunut. Tykkään ihan taviksista.
- Anonyymi
Samat laulajat ja yhtyeet kiertää kaikki kesätapahtumat.
- Anonyymi
Ei ne vedä samaa settiä vuodesta toiseen ja musiikkia sinne mennään kuuntelemaan ja nauttimaan festarien tunnelmasta ja ihmisistä.
- Anonyymi
Tunnelma rahastuksesta.
- Anonyymi
Ihana poika tekee todella mahtavia aloituksia ympäriinsä, on hän mahtavan hauska ja talentti. Edessä on taatusti loistava tulevaisuus.
- Anonyymi
Nauttimaan ihmisistä? Mitä se tarkoittaa?
- Anonyymi
Huudetaan kännissä kilpaa.
- Anonyymi
Festarit on niin last season juttuja. Ilmankin on pärjätty koronaepidemian aikana.
- Anonyymi
Ette ole ymmärtäneet festareiden ydintä. Esiintyjät ovat vain rekvisiittaa. Tärkeintä on viinan ja kaljan juonti. Niistä järjestäjät kuittaavat sievoiset rahat. Sama oli lätkässä koronan aikaan. Ongelmallisinta oli, ettei yleisö päässyt hallille juomaan kaljaa ja tätä kautta maksamaan pelaajien palkat.
- Anonyymi
Esiintyjien laulutaidot ovat niin huonoja, että eihän niitä selvinpäin kukaan pysty kuuntelemaan.
- Anonyymi
Aiheeseen liityen, tarkkailkaa linkin yleisöä aivan extaasissa thunderstruckista.
https://www.youtube.com/watch?v=n_GFN3a0yj0 - Anonyymi
Jotain uutta yhtyettä olisi mielekästä mennä katsomaan kuin niitä samoja kuluneita lauluja jotka eivät tunnu enää miltään. Toki nostalgia on ollut minulla syy jonka vuoksi olen käynyt esimerkiksi Eppujen ja Pellen keikat katsomassa.
- Anonyymi
Ongelma vaan on se että enää ei tule mitään musiikkia jossa olisi tarttuvia biisejä kuten vanhaan hyvään aikaan eli 80-luvulla. On vain sitä samaa räppiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ongelma vaan on se että enää ei tule mitään musiikkia jossa olisi tarttuvia biisejä kuten vanhaan hyvään aikaan eli 80-luvulla. On vain sitä samaa räppiä.
On vain alkuperäisten kappaleiden raiskaamista kun ei itse osata säveltää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tule enää sellaista kuten Paranoidia. Ei tule muuta kuin kelaa ja vilkkumaata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tule enää sellaista kuten Paranoidia. Ei tule muuta kuin kelaa ja vilkkumaata.
En edes tunne yhtään nykyartistia. No, ehkä maustetytöt olen kuullut.
- Anonyymi
Parhaat festarit on ne, joista ei muista mitään ja joilla hukkui sekä lompakko että kännykkä.
- Anonyymi
Parhaissa kesäfestareissa hukkuu myös parikolme läheiseen järveen.
- Anonyymi
En käy festareilla, koska live musiikki on todella surkeaa ja p.skamaista verrattuna kunnon äänitteisiin ja kotiämyreihin.
Lisäksi riski tulla hakatuksi känniläisen festarikpään takia minimoituu olemattomiin. - Anonyymi
Bensa on niin kallista, että jää festarit tältä vuodelta. Sekin raha menee tankkiin.
- Anonyymi
Oikein.
- Anonyymi
Kliimaksin voi kokea kotonakin riukujonossa.
- Anonyymi
Festareille mennään paneen.
- Anonyymi
Nelonen sanomalla liikaa festareita ja samat naamat pyörii. Vammasta touhua kun yksi saanu kaikki festarit.
- Anonyymi
Eihän tuolla edes näe mitään kunnolla, kännissä hörhöjä heilumassa, hei me pidetään hauskaa. Vain idiootit menevät tuonne "katsomaan" jotain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683219
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753087Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682952On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662631Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442132- 611699
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251667Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181659- 351655
- 591576