Ihmettelen, miksi v-sanaa käytetään kuin se olisi jokin hienokin sana. Itseäni hävettää kuunnella sen sanan käyttöä monissa yhteyksissä.
Perustaltaanhan kyseinen sana on naisen sukuelimen haukkumasana, mitä fiksua tai ideaa on käyttää kyseistä sanaa vahvistamaan omia puheitaan, mielestäni sen käyttö pilkkaa naisia.
v-sanan käyttö
6
535
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikki eivät varmaan edes tiedä sanan merkitystä, käyttävät sitä kun ovat toisten kuulleet sitä käyttävän.
- Anonyymi
No viddu, oon samaa mieltä.
- Anonyymi
MInulla oli vanhmpi nainen ystävänä vuosia. Hänen aikamies pojat,mamman pojat 2kpl. asui äidin kanssa. Nainen viljeli tuota sana kaikessa. Liekkö tarttunut pojilta kun hekin viljelivät tuota sanaa? Tartu minuunkin.Huomasin sen aina kun jo lausunut. Kun naisen kanssa sukset meni ristiin.Lopui minulta aikuiselta naiselta tuon sanan viljely.Kyllä kirosanat tartuu oli nuori tai vanha jos on vaikka vain 1 ihminen joka joukossa kiroilee. Hauskaa vappua Itä-Helsinki. Aikuinen nainen joka ei enää 3 vuoteen kiroilut.
- Anonyymi
riippuu milllaisissa porukoissa liikkuu. Itse en juurikaan v-sanaa kuule . Enempi ns. harvinaisuus omissa ympyröissäni,
- Anonyymi
Samoin tunnen minäkin. Mitäs jos tuon hokeman tilalla käytettäisiin miehen alapään elimen nimeä joka käänteessä?
- Anonyymi
Itselläni oli Huom! Oli ystävä vanhempi eläkeläisi nainen joka viljeli tuota V-sanaa koko ajan.Uskoin littyi siihen hänen koti asui 2 akatonta vanhaa poikaansa.Jotka dokasivat aina kaljaa ja juuri tuota V-sanaa viljellen kaikialla.Joten Hänkin viljeli.Tartuu kirosanta! Juri kun naisena san V- huomasin lian myöhän. Sanasta pässyt eron kun meillä meni sukset ristin vuosi 2019 kesä.Luojan kiitos minulta vanhalta naiselta kirosana jäi.Seura,ihmiset elämässä ikään katsomatta vaikuta kirosanojen käyttöön.Kun kiroilevista ihmisitä pääsee eroon.Loppu itseltäkin kiroilu.terv. Itä-Helsinki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä3211566Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa614151Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1393410Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie2272715Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin1302432Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh2061909Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.3491286- 711115
Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san21038Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta20977