Nyt varuillaan kuten aina. Tuovat piilovikasen vaihdossa ja jättää viat kertomatta mitä myyjät ei huomaa. Vittu te ootte surkeita. Sitten kun itse saatte liikkeestä jonkun toisen teidän kaltaisen kusettajan piilovika pommin niin kyllä kyllä itkette. Ootte niin nolla HA HA HAAAAAAAA
Varokaa yksityisiä
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Taas joku pisti totuuden ilmoille, vaikka kaikki me tämä jo tiedetään . Tuskin mikään liike itse rikkoo autoja kuunnellakseen vittuilut. Aloittaja on kunkku. Arvostan.
- Anonyymi
Katso aloittaja on taas aloittanut saman itkuvirren.
Sovitaanko niin että anna niiden tehdä autokauppaa jotka osaavat.
Kiitos.- Anonyymi
Tässä kuussa mennyt yli Kymppitonni vaihtureiden piilovika remontteihin. Kertokaa viat niin korjataan ennen myyntiä suu auki heti jo vaihtaessa ei jälki narinoita yksityinen kusettaja
- Anonyymi
Kannattaisiko sun perustaa vaikka pitseria?
- Anonyymi
Eikö jobbari tunne autojen tekniikkaa ja ongelmia taas tuli otettua vikainen auto vaihdossa, on se harmi kun ei ole ammattitaitoinen autokauppias.
- Anonyymi
Muilla autokauppiailla menee hyvin eikä ongelmia.
En tiedä mikä tällä aloittajalla aina vikana.
Ehkä väärällä alalla.
Kauppa käy kovaa.
Autoista hiukan pulaa.- Anonyymi
Älä sano että muilla kauppiailla menee hyvin. Yksityisiltä autot tulee liikkeisiin jotka tietävät auton. Ei liike aja monta vuotta autoilla ja testaa toimivuutta. Kauppa perustuu siihen mitä edellinen rehellinen yksityin kertoo autosta..... eli peittelee viat. Joko mulkut uskotte. No olen minäkin teitä vähän narrannut hy hy hy kun olen myynyt teille auton enkä ole huomannut että edellinen jätti piiloviat kertomatta.
- Anonyymi
Olen osallistunut tällä palstalla useisiin kymmeniin täällä puituihin asioihin.
En aio toistaa niitä.
Ongelmat syntynevät siitä, kun käydään autokauppaa kaikenlaisista 15 - 20 v paaliromuista puolin sun toisin. Luullaan, että ammatikseen autoja myyvällä olisi joku velvollisuus korjata autonromut kuntoon heitä varten.
Kun itse olen vaihtamassa autoa, minulta ei koskaan kysytä, mitä tiedän tuomastani vaihtoautosta. Ajomäärä ja ensirekisteröintiajankohta riittää yleensä.
Joskus kysytään katsastuksen voimassaolosta. Harvemmin, onko olemassa aukotonta huoltokirjaa.
Joskus kerron iloisena, että hansikaslokerossa on muistikirja sekä kaikki teettämäni töiden laskut, mutta tätä tärkeää kertomusta ei juurikaan kuunnella, joten en viitsi jatkaa kovinkaan pitkään.
Olen usein pannut merkille, että tässä ei välitetä käyttää sitä autosta ilmaiseksi saatavaa tietoa, koska auton myyvät sitten eteenpäin jo eri henkilöt.
Miksi kokemukseni poikkeaa palstalla esitetyistä?
Ensinnäkin ostan autot n. kolmevuotiaina ja myyn pois jo kuusivuotiaana.
Työssä käyvällä luottotiedot omaavalla on mahdollisuudet toimia samalla tavalla - siis siten, ettei ollenkaan koske yli-ikäisiin rotteloihin ja kinaa niistä sitten tällä palstalla. - Anonyymi
Usein kauppaa tehdään pitkällisen asiakassuhteen henkilön kanssa.
Aina on tullut ehjä auto vaihdossa. Samaa kauppasuhdetta jatketaan niin pitkään kun ajokortti voimassa. Näin meillä. - Anonyymi
Täällä eivät pyöri 3-vuotiaiden fordfocusten ostajat, vaan ne jotka yrittävät löytää 15 v ajetun v6-moottorilla ja nahkajakkaroilla varustetun virheettömän komeapeltisen edustushelmen. Siis ne jotka uskottelevat, että 250 tkm on vasta sisäänajo.
- Anonyymi
Useat liikkeet tekevät tuottavaa asiakas läheistä kauppaa. Täällä itkee aina sama epäonnistunut autokauppias. Muut tekee tulosta ja suuntaa eteenpäin ja kehittää tulevaisuuden muuttuvaa autokauppaa.
- Anonyymi
Suosittelen lämpimästi ottamaan esim Rinta-joupilta mallia hei aloittaja. He osaavat hoitaa asiansa kunnolla. Pyydä jos pääsisit esim työharjoitteluun heille oppimaan miten autokauppa Suomessa toimii.
- Anonyymi
Mulla on tapana aina ennen auton vaihtoa, eli jokakeväisen autokuumeen kourissa, korjailla kaikki tiedossa olevat viat, putsailla ja puunailla auto siistiksi, ja katsastus menee tietysti rutiinilla läpi. Sittenpä yleensä päädynkin siihen tulokseen, että enhän minä tätä haluakaan vielä vaihtaa pois, viimeistään siinä vaiheessa kun kuulen autokauppiaan säälittävän surkean vaihtotarjouksen, mutta usein käy niinkin ettei edes löydy varteenotettavaa ehdokasta johon kiinnostaisi vaihtaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk275175Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin133098Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_151288Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.491201Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.231114PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht141982Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport43919- 116885
- 37834
- 142763