Kiistattomat todisteet että Raamattu on Jumalan sanaa ja totta

Anonyymi

Amazing Facts - Christian Median pitämä luentosarja joka käsittelee Raamatun profetioita. Eräs vanki joka katsoi tämän vankilassa sanoi että tuli uskoon koska todisteet olivat niin vakuuttavia. Suurimman osan videosarjan väitteistä voivat allekirjoittaa useimmat kristityt, tämän katsominen on suositeltavaa vaikka helluntailaisillekin, ja tietysti ateisteille jos haluavat todisteita siitä miksi Raamattu on totta. Videosarjan 14 osa käsittelee helvettiä.

https://www.youtube.com/watch?v=ZgVBvxrvtr4&list=PLCB1207FCDF37FDCA

11

578

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikä tuossa videon sadussa oli milestäsi kiistatonta todistetta Raamatun todenperäisyydestä? Todistetuksi tuli ainoastaan se, että sinä olet valehtelija, joka pyrit valheen väksisin vääntämään totuudeksi.

      • Anonyymi

        Ei kymmenien tuntien luentoja voi tyhjentävästi kertoa keskustelupalstalla. Katso itse tuo videosarja niin näet mitkä todisteet ovat.


    • Anonyymi

      Ei ihminen tule järkeilemällä uskoon eikä todisteita etsimällä. Ei sellainen ole sitä uskoa mitä Raamattu meiltä haluaa. Saatanakin uskoo Jumalan olemassaoloon. Tietenkin, mutta ei se muuta häntä Jumalan mielen mukaiseksi. Aivan sama on ihmisen kohdalla. Tieto vain paisuttaa, mutta sydämen uskolla pelastutaan.

    • Anonyymi

      Raamattu sopii hyvin vajaaälyisille luusereille. Samoin Koraani. Hahahaha! :-)

      T: iloinen nauraja

    • Anonyymi

      Raamatun saduista on miljoonia eri tulkintoja riippuen uskonlahkoista ja kirkoista.
      Lahkot ja kirkot kinastelevat siitä, kenen tulkinta on oikein ja kaikki väittävät olevansa oikeassa, kun muut ovat väärässä. Se osoittaa, että pölvästit lukevat Raamattua, eivätkä osaa päättää, mikä Raamatun kasku tulisi tulkita milläkin tapaa.
      Jumalat ovat kaikki ihmisten luomia, joten sitä taustaa vasten hyvin ymmärtää sen, miksi taistelu maksavista jäsenistä lahkoissa on veristä.

    • Anonyymi

      Ei Raamattua tarvitse tulkita mitenkään, vaan uskoa Jumalaan. Silloin saa Pyhän Hengen ja ymmärtää kaiken mitä ihmisen tulee ymmärtää.

      Vaikeaksi Raamatun tekee sen, ettei se kerro vain kiiltokuvaa uskosta ja ihmisestä, vaan kertoo sen kaiken raadollisuuden mihin me tänäkin päivänä törmäämme. Tulkinnat ja itsekeskeinen uskonnollisuus, jossa kuvittelee olevansa kaikkia muita tietävämpi on vain saatanan juonia Jumalan tuntemista kohtaan. Ja ne kuuluvat tähän maailmaan Raamatun mukaan eikä siinä ole mitään ihmeellistä jos osaa sen vain Raamatusta lukea.

      Ei oma tyhmyys tee Raamatun sanomaa mitättömäksi.

      • Anonyymi

        "Ei Raamattua tarvitse tulkita mitenkään, vaan uskoa Jumalaan. Silloin saa Pyhän Hengen ja ymmärtää kaiken mitä ihmisen tulee ymmärtää."

        Näin ne kirkot väittää. Jostakin syystä se Pyhä henki antaa ymmärtää Raamatun totuudet eri tavalla kirkkokunnasta riippuen. Minäkin uskon, ettei Jeesus ole Jumala eikä kolmiyhteinen yhtään mikään. Niin on Pyhä henki minun antanut ymmärtää.

        Todellisuudessa tuo Pyhä henki onkin sama kuin usko kirkkokuntien teorioihin Raamatusta. Eli heidän teologioihinsa uskominen. Jos et usko niin kuin meidän kirkkomme opettaa, sinulla ei ole juuri sitä meidän Pyhää henkeämme.

        Todella valitettavaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ei Raamattua tarvitse tulkita mitenkään, vaan uskoa Jumalaan. Silloin saa Pyhän Hengen ja ymmärtää kaiken mitä ihmisen tulee ymmärtää."

        Näin ne kirkot väittää. Jostakin syystä se Pyhä henki antaa ymmärtää Raamatun totuudet eri tavalla kirkkokunnasta riippuen. Minäkin uskon, ettei Jeesus ole Jumala eikä kolmiyhteinen yhtään mikään. Niin on Pyhä henki minun antanut ymmärtää.

        Todellisuudessa tuo Pyhä henki onkin sama kuin usko kirkkokuntien teorioihin Raamatusta. Eli heidän teologioihinsa uskominen. Jos et usko niin kuin meidän kirkkomme opettaa, sinulla ei ole juuri sitä meidän Pyhää henkeämme.

        Todella valitettavaa...

        Senkin ateisti, opiskele videoista totuutta!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Senkin ateisti, opiskele videoista totuutta!!!

        "Senkin ateisti, opiskele videoista totuutta!!!"

        Niin, onhan niissä taas yhden kirkkokunnan "totuus". Minä olen vapaa kirkkokunnista. Olen vapaa uskomaan Jumalaan niin kuin Raamattu uskoakseni opettaa. Se ei tee minusta ateistia. Tai no...olen ateisti sinun uskostasi. 😉 Näinhän te omasta mielestänne "täydelliset" ajatelette.


    • Anonyymi

      Siitä ei ole kiistattomia todisteita, että koko Raamattu olisi Jumalan sanaa. Edes Raamattu itse ei väitä niin.

    • Anonyymi

      Raamattu on historiallisia ja hengellisiä kertomuksia. Heti eli aivan äskeittäin kun evluutio oli kehittänyt ihmistä siten että hänellä oli kirjoitustaito, niin tarinoita alettiin kirjoitella ylös. Ehkä juuri uskomusten vuoksi evoluutio kokeili miten kirjoitustaidon kanssa tullaan pärjäämään. Itse kirjoitustaidonhan on ihminen itse kehittänyt eri kielille, mutta mahdollisuuden siihen kehitti evoluutio, koska eivät eläimet pysty kirjoittamaan. Tarvittiin joku todella perustavaa laatua oleva muutos jotta voitiin kirjoitella satuolennoista. Sinänsä jännää että se aika nopeasti on levinnyt ihmisiin ympäri maapalloa, vaikka eivät ihmiset ole olleet kaikki kaikkien kanssa ja vieläkin on kansoja sademetsissä, jotka eivät tiedä kirjoittamisesta, mutta silti osaavat sitä jos se heile opetetaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5208
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3387
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1522
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1373
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1046
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      749
    Aihe