Rukous on tärkein asia Uskovan elämässä. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kaikki muu tulee sen perään!!

Ja tässä Rukouspalstalla voimme hyvin sen huomata . Koska vihollinen laittaa niin paljon energia saadakseen Rukous pois , Uskovan elämässä.

Kun menet polville . Siloin tulee kaikkenlaisia asioita mieleen että olis parempi tehdä. Ja niin myös tässäkin palstalla satanistit yrittää saada sinut pois Rukouksesta , koska sen kautta saat kaikken !!

Jo alkaa sen Jeesuksen Seuraminen , kun sanot Tule Jeesus ja olet hetkessä Pelastukseen piirissä , joka toivomme jatkuvan .

Katso vaikka linkkistä miten meidän esiisiämme taisteli ja sai voitton ,, Rukouksen kautta >>>

http://www.jariiivanainen.net/Voisitkorukoilla.html

19

795

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hupahupa. Saksalaiset Stukat pelastivat Suomen ja vainoojan kiire Berliiniin.
      Mielikuvitusolennoilla ei ollut mitään osuutta sodassa.

      • Anonyymi

        Totta, aloittaja!

        Ei mennyt kuin vain viisi minuuttia, kun vihollinen vastaus pulpahti tänne.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Totta, aloittaja!

        Ei mennyt kuin vain viisi minuuttia, kun vihollinen vastaus pulpahti tänne.

        Niinpäs Rakas ! Vihollinen valvoo enemmän kun me ressukat, joilla on tieto , ja olis mahdollisuus saada Jumala liikelle, niin että Hän jopa heittäisi Vuori meren , meidän Rukouksen ja pyynnön kautta , jos rukoiltaisi yöt ja päivät ja jättäisimme muut puuhat sixeen !!!!
        Kyllä synnintunto tulis kansalle !!!!!


      • Savis kirjoitti:

        Niinpäs Rakas ! Vihollinen valvoo enemmän kun me ressukat, joilla on tieto , ja olis mahdollisuus saada Jumala liikelle, niin että Hän jopa heittäisi Vuori meren , meidän Rukouksen ja pyynnön kautta , jos rukoiltaisi yöt ja päivät ja jättäisimme muut puuhat sixeen !!!!
        Kyllä synnintunto tulis kansalle !!!!!

        Olis kiva Rakkaat tietä miten kauan se kesti ennenkuin saatana sai vihollinenvastamaan mun kirjoitukseen. Huomatteko ? Miten aktiivinen nyt tä muuten nukkuva kettju..


      • Savis kirjoitti:

        Olis kiva Rakkaat tietä miten kauan se kesti ennenkuin saatana sai vihollinenvastamaan mun kirjoitukseen. Huomatteko ? Miten aktiivinen nyt tä muuten nukkuva kettju..

        Se vastaus on poistettu . Ja jostain Kremlin herroista satanisti sekoili ja puhui. Ei huomannut vissin että on rukouspalstalla kun saatana teki hänet niin innoissaan kuin ylensä bruuka noi olla..


    • Anonyymi

      Joo minä vertasin teitä 👺hihhuleita Kremlin herroiksi jotka vainoavat toisinajattelijoita.

      • Vai vertasit. rakas satanisti.. Se puhu paljon sinusta . Mutta ihan kannattaa saada sinut Pelastettu. Pitää rukoilla paljon sun puolesta !!


      • Anonyymi
        Savis kirjoitti:

        Vai vertasit. rakas satanisti.. Se puhu paljon sinusta . Mutta ihan kannattaa saada sinut Pelastettu. Pitää rukoilla paljon sun puolesta !!

        Suosittelen sinua ottamaan yhteyttä "uskontojen uhrit ry." Vaarana on että menet enempi sekaisin. Pelasta itsesi uskonnolla.


      • Pitä todella rukoilla paljon sun puolesta rakas !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suosittelen sinua ottamaan yhteyttä "uskontojen uhrit ry." Vaarana on että menet enempi sekaisin. Pelasta itsesi uskonnolla.

        Uskonnolta


    • Anonyymi

      Eikös hävetä olla aina pyytämässä jotain ?

      • Se vasta olis häpeämistä jos ei tarvis pyytä mitään. Siinä oma minä on julistanut itsees Jumalaksi joka minä minä näytän avulla tekee kaikki itse mitä pysty ja saa mielenhyvän tuntoja ylpeydessä..


      • Anonyymi
        Savis kirjoitti:

        Se vasta olis häpeämistä jos ei tarvis pyytä mitään. Siinä oma minä on julistanut itsees Jumalaksi joka minä minä näytän avulla tekee kaikki itse mitä pysty ja saa mielenhyvän tuntoja ylpeydessä..

        Pyytäminen itselle rukoilussa on loitsun lausumista ja siten mustaa magiaa👹👹👹👹


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pyytäminen itselle rukoilussa on loitsun lausumista ja siten mustaa magiaa👹👹👹👹

        Se sano Rakas , kaikki sinusta !!!


      • Anonyymi
        Savis kirjoitti:

        Se sano Rakas , kaikki sinusta !!!

        Olet imelä ja harhaanjohdettu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet imelä ja harhaanjohdettu.

        Harhaanjohdettu ateistien vanhemmilta ???? Niinkö ???


      • Anonyymi
        Savis kirjoitti:

        Harhaanjohdettu ateistien vanhemmilta ???? Niinkö ???

        Niinhän kaikki uskovaiset on. Propagandan ja valehtelun uhreja niinkuin venäläiset.


    • Mutta me muut jatketaan rukousta ja laulamme . Tule Pyhä Henki lailla Tulen, lailla Tulta . Halleluuja ,halleluuja.

    • Ja Jeesus antoi esikuvan meille ja sanoi tee minun perään näin >>>

      - (Mark 1:35) Ja varhain aamulla, kun vielä oli pimeä, hän nousi, lähti ulos ja meni autioon paikkaan; ja siellä hän rukoili.



      - (Luuk 5:15,16) Mutta sanoma hänestä levisi vielä enemmän; ja paljon kansaa kokoontui kuulemaan häntä ja parantuakseen vaivoistansa.

      16 Mutta hän vetäytyi pois ja oleskeli erämaassa ja rukoili.



      - (Luuk 6:12) Niin tapahtui niinä päivinä, että hän lähti vuorelle rukoilemaan; ja hän oli siellä kaiken yötä rukoillen Jumalaa.



      - (Luuk 22:44) Ja kun hän oli suuressa tuskassa, rukoili hän yhä hartaammin. Ja hänen hikensä oli niinkuin veripisarat, jotka putosivat maahan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      95
      2555
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2213
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1917
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1661
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1635
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1616
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1578
    8. 76
      1484
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      112
      1397
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe