Onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä liikkeestä?
Kinnostas tietää koska myyjä sanoi, että myyvät laadukkaita vaihtoautoja :D?
Vaihto ettan kokemuksia?
16
4060
Vastaukset
- Anonyymi
Liiike on tuusulassa
- Anonyymi
Salailulla ja asioita kertomatta myivät auton. Pettynyt olen
- Anonyymi
Itse sain hyvän auton mutta oli siinä vikojakin ihan riittävästi. Onneks suostui maksamaaan osan niistä.
Nyt en ymmärrä?!
Hyvinhän sinulla meni!
Odotitko tosissasi kauppaa tehdessä, että liike vastaa auton kaikista vioista - siis myös niistä, jotka sinun kaupantekotilanteessa itse olisi tullut huomata.
Nämä odotukset ovat kaikki vääriä ja perustuvat Kuluttajasuojalain hengen täyteen väärinymmärrykseen.- Anonyymi
ei nmiitä etänä apina huomaa.
- Anonyymi
Itseasiassa nykylaissa vastaa. Etänä varsinkin jossei suostu kaupan purkamiseen. Mutta siis asiaan. Oon katsellut autoa kyseisestä liikkeestä mutta jätän sen katsomisen tasolle.
- Anonyymi
Ei hyvä Vaihto-Ettanin myyjä, ei ole ok myydä kasaa paskaa ja jättää kertomatta, jos asiakas ei huomaa. Voin luvata, että yksikään asiakas ei arvosta tuollaista.
- Anonyymi
Myykö nämä ettania? Pussia vai löysää?
- Anonyymi
Ei ne myy ettania, vaan nimensä mukaisesti vaihtavat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne myy ettania, vaan nimensä mukaisesti vaihtavat.
paskaa vai laatuako tarkoitit? paskaa minun mielesttä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
paskaa vai laatuako tarkoitit? paskaa minun mielesttä
Ei jatkoon
- Anonyymi
Ei jatkoon.
- Anonyymi
En suosittele. Myyvät autoja kunnostettavaksi, mutta unohtavat mainita, että autoa pitää kunnostaa. Oma auto myytiin markkinoimalla rikkinäistä tuulilasia ainoaksi viaksi, vaikka todellisuudessa auto oli hengenvaarallisen huonossa kunnossa taka-akseliston huonon kunnon vuoksi. Ammattimyyjä näkee sen vian ihan päältäkin päin, itse osaan ainostaan tankata ja ajaa autoa, niin en ostaessa huomioinut. Lisäksi autosta piti uusia öljypohja, tätäkään ei kerrottu, vaikka jälkiviisaana auton myyntihinnasta oli laskettavissa, että olivat varautuneet maksamaan osan korjauskustannuksista. Lähtivät kyllä mukaan korjauskustannuksiin, jotka heidän olisi alun perin pitänyt maksaa itse. Vioista kertomatta jättämisellä saivat asiakkaan maksamaan puolet korjauskuluista, joilla autosta sai asiallisen pelin.
Korjausten hinta muuttui kesken korjausprosessin. Tämä oli kantautunut myyjän korviin, joka tuli linjojen läpi räyhäten ja syyttäen minua huijausyrityksestä. Pahoittelin, kun en ollut vielä ehtinyt ilmoittaa uutta hintaa autoliikkeelle. Myyjän tekniikka oli ilmeisesti "se joka huutaa koviten on oikeassa" -tyyppinen. Näin hän sai huomion siirrettyä omasta huijauksestaan muualle. Myyjä myös syyllisti minua siitä, että annoin heille yhden tähden arvostelun Googlessa. Aivan täysin absurdia. Ei ilmeisesti ymmärtänyt, että olen ostanut heiltä asiakkaan roolissa kalliin käyttötavaran, ja olen täten oikeutettu mielipiteeseen.
Vasta autoa eteen päin myydessä ostaja huomasi, että helmapelti oli rutussa. Se oli ollut sellainen ostamisesta lähtien, en vain tajunnut, että se oli rikki. Tämä kuvastaa Vaihto-Ettanin etiikkaa: ollaan hiljaa vioista, sillä saattaa olla, että ostaja ei niitä huomaa.- Anonyymi
MINULLA TÄYSIN VASTAAVA KOKEMUS. oLIPA HYVÄ ET JOKU LAITTANU KETJUN TÄNNE. TÄÄ KYSEINEN MYYJÄ TIESI VARMASTI VIOISTA KUN AUTO PITI TUODA MINULLE HINURILLA. SYY OLI ETTÄ HINURI HAKEE TOISEN AUTON TÄSTÄ VIERESTÄ SAMALLA REISSULLA JA PUDOTTAA MINULLE AUTON. OLIS SILLON PITÄNYT SOIDA HÄLYTYSKELLOT. AUTO OLI VÄHÄN VÄLIÄ KORJAAMOLLA. LAITOIN AUTON KIERTOON SUOSIOLLA. EN OSTA ENÄÄ IKINÄ NOILTA AUTOA!!!!!!! KUULEMMA TÄMÄ HINURILLA KOTIA TUONTI ON NIIDEN TAPA VIEDÄ KOTIINKULJETETTAVAT AUTOT.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MINULLA TÄYSIN VASTAAVA KOKEMUS. oLIPA HYVÄ ET JOKU LAITTANU KETJUN TÄNNE. TÄÄ KYSEINEN MYYJÄ TIESI VARMASTI VIOISTA KUN AUTO PITI TUODA MINULLE HINURILLA. SYY OLI ETTÄ HINURI HAKEE TOISEN AUTON TÄSTÄ VIERESTÄ SAMALLA REISSULLA JA PUDOTTAA MINULLE AUTON. OLIS SILLON PITÄNYT SOIDA HÄLYTYSKELLOT. AUTO OLI VÄHÄN VÄLIÄ KORJAAMOLLA. LAITOIN AUTON KIERTOON SUOSIOLLA. EN OSTA ENÄÄ IKINÄ NOILTA AUTOA!!!!!!! KUULEMMA TÄMÄ HINURILLA KOTIA TUONTI ON NIIDEN TAPA VIEDÄ KOTIINKULJETETTAVAT AUTOT.
Mulla sama homma kans! Aivan vastaavanlainen kokemus😬
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1493223- 1092624
- 512601
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2402258Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4872132- 1111920
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2531903Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91744Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1121682Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151647