Vaihto ettan kokemuksia?

Anonyymi

Onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä liikkeestä?
Kinnostas tietää koska myyjä sanoi, että myyvät laadukkaita vaihtoautoja :D?

16

3406

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Liiike on tuusulassa

    • Anonyymi

      Salailulla ja asioita kertomatta myivät auton. Pettynyt olen

      • Anonyymi

        Itse sain hyvän auton mutta oli siinä vikojakin ihan riittävästi. Onneks suostui maksamaaan osan niistä.


    • Nyt en ymmärrä?!
      Hyvinhän sinulla meni!
      Odotitko tosissasi kauppaa tehdessä, että liike vastaa auton kaikista vioista - siis myös niistä, jotka sinun kaupantekotilanteessa itse olisi tullut huomata.
      Nämä odotukset ovat kaikki vääriä ja perustuvat Kuluttajasuojalain hengen täyteen väärinymmärrykseen.

      • Anonyymi

        ei nmiitä etänä apina huomaa.


      • Anonyymi

        Itseasiassa nykylaissa vastaa. Etänä varsinkin jossei suostu kaupan purkamiseen. Mutta siis asiaan. Oon katsellut autoa kyseisestä liikkeestä mutta jätän sen katsomisen tasolle.


      • Anonyymi

        Ei hyvä Vaihto-Ettanin myyjä, ei ole ok myydä kasaa paskaa ja jättää kertomatta, jos asiakas ei huomaa. Voin luvata, että yksikään asiakas ei arvosta tuollaista.


    • Anonyymi

      Myykö nämä ettania? Pussia vai löysää?

      • Anonyymi

        Ei ne myy ettania, vaan nimensä mukaisesti vaihtavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne myy ettania, vaan nimensä mukaisesti vaihtavat.

        paskaa vai laatuako tarkoitit? paskaa minun mielesttä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        paskaa vai laatuako tarkoitit? paskaa minun mielesttä

        Ei jatkoon


    • Anonyymi

      Ei jatkoon.

    • Anonyymi

      En suosittele. Myyvät autoja kunnostettavaksi, mutta unohtavat mainita, että autoa pitää kunnostaa. Oma auto myytiin markkinoimalla rikkinäistä tuulilasia ainoaksi viaksi, vaikka todellisuudessa auto oli hengenvaarallisen huonossa kunnossa taka-akseliston huonon kunnon vuoksi. Ammattimyyjä näkee sen vian ihan päältäkin päin, itse osaan ainostaan tankata ja ajaa autoa, niin en ostaessa huomioinut. Lisäksi autosta piti uusia öljypohja, tätäkään ei kerrottu, vaikka jälkiviisaana auton myyntihinnasta oli laskettavissa, että olivat varautuneet maksamaan osan korjauskustannuksista. Lähtivät kyllä mukaan korjauskustannuksiin, jotka heidän olisi alun perin pitänyt maksaa itse. Vioista kertomatta jättämisellä saivat asiakkaan maksamaan puolet korjauskuluista, joilla autosta sai asiallisen pelin.

      Korjausten hinta muuttui kesken korjausprosessin. Tämä oli kantautunut myyjän korviin, joka tuli linjojen läpi räyhäten ja syyttäen minua huijausyrityksestä. Pahoittelin, kun en ollut vielä ehtinyt ilmoittaa uutta hintaa autoliikkeelle. Myyjän tekniikka oli ilmeisesti "se joka huutaa koviten on oikeassa" -tyyppinen. Näin hän sai huomion siirrettyä omasta huijauksestaan muualle. Myyjä myös syyllisti minua siitä, että annoin heille yhden tähden arvostelun Googlessa. Aivan täysin absurdia. Ei ilmeisesti ymmärtänyt, että olen ostanut heiltä asiakkaan roolissa kalliin käyttötavaran, ja olen täten oikeutettu mielipiteeseen.

      Vasta autoa eteen päin myydessä ostaja huomasi, että helmapelti oli rutussa. Se oli ollut sellainen ostamisesta lähtien, en vain tajunnut, että se oli rikki. Tämä kuvastaa Vaihto-Ettanin etiikkaa: ollaan hiljaa vioista, sillä saattaa olla, että ostaja ei niitä huomaa.

      • Anonyymi

        MINULLA TÄYSIN VASTAAVA KOKEMUS. oLIPA HYVÄ ET JOKU LAITTANU KETJUN TÄNNE. TÄÄ KYSEINEN MYYJÄ TIESI VARMASTI VIOISTA KUN AUTO PITI TUODA MINULLE HINURILLA. SYY OLI ETTÄ HINURI HAKEE TOISEN AUTON TÄSTÄ VIERESTÄ SAMALLA REISSULLA JA PUDOTTAA MINULLE AUTON. OLIS SILLON PITÄNYT SOIDA HÄLYTYSKELLOT. AUTO OLI VÄHÄN VÄLIÄ KORJAAMOLLA. LAITOIN AUTON KIERTOON SUOSIOLLA. EN OSTA ENÄÄ IKINÄ NOILTA AUTOA!!!!!!! KUULEMMA TÄMÄ HINURILLA KOTIA TUONTI ON NIIDEN TAPA VIEDÄ KOTIINKULJETETTAVAT AUTOT.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MINULLA TÄYSIN VASTAAVA KOKEMUS. oLIPA HYVÄ ET JOKU LAITTANU KETJUN TÄNNE. TÄÄ KYSEINEN MYYJÄ TIESI VARMASTI VIOISTA KUN AUTO PITI TUODA MINULLE HINURILLA. SYY OLI ETTÄ HINURI HAKEE TOISEN AUTON TÄSTÄ VIERESTÄ SAMALLA REISSULLA JA PUDOTTAA MINULLE AUTON. OLIS SILLON PITÄNYT SOIDA HÄLYTYSKELLOT. AUTO OLI VÄHÄN VÄLIÄ KORJAAMOLLA. LAITOIN AUTON KIERTOON SUOSIOLLA. EN OSTA ENÄÄ IKINÄ NOILTA AUTOA!!!!!!! KUULEMMA TÄMÄ HINURILLA KOTIA TUONTI ON NIIDEN TAPA VIEDÄ KOTIINKULJETETTAVAT AUTOT.

        Mulla sama homma kans! Aivan vastaavanlainen kokemus😬


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      124
      2833
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      258
      1193
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1191
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1031
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      973
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      970
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      926
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      43
      857
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      40
      848
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      42
      754
    Aihe