Henkeni minä annan teidän sisimpäänne ja vaikutan sen, että te vaellatte minun käskyjeni mukaan, noudatatte minun oikeuksiani ja pidätte ne.
Hes. 36:27 (KR33/38)
Päivän Sana !!
19
98
Vastaukset
Ja sitten Jätti Jeesus Jumalan Henki täällä meille!!!
Ja siitä sano Seurakunta tietysti Halleluuja mutta moniko saa Jumalan Henki että tulee siistit jäljet sisäisesti ja alkaa vaeltaa Hänen käskyjen mukaan, noudatattaa Hänen oikeuksian ja pidättä ne.
Aivan kuin tuossa näytetään miten uskova jolla on Hänen Henki elää ja toimii.
1. Joh. 5:18
Me tiedämme, ettei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä; vaan Jumalasta syntynyt pitää itsestänsä vaarin, eikä häneen ryhdy se paha.Ja tuossa >> 1. Joh. 3:9
Ei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä, sillä Jumalan siemen pysyy hänessä; eikä hän saata syntiä tehdä, sillä hän on Jumalasta syntynyt.Ja tuossa >> 1. Joh. 3:6
Kuka ikinä hänessä pysyy, hän ei tee syntiä; kuka ikinä syntiä tekee, hän ei ole häntä nähnyt eikä häntä tuntenut.Jos Hän on päässyt ottamaan synnin pois sinulta , niin sulla ei voi tehdä syntiä enää.. >>
1. Joh. 3:5
Ja te tiedätte hänen ilmestyneen ottamaan pois synnit; ja hänessä ei ole syntiä.- Anonyymi
Eihän se tarvi kun menet jonkun paatuneen Parhamilaisen käsien alle, niin synnit siirtyy ihmisestä toiseen käsien välityksellä.
Anonyymi kirjoitti:
Eihän se tarvi kun menet jonkun paatuneen Parhamilaisen käsien alle, niin synnit siirtyy ihmisestä toiseen käsien välityksellä.
Niin rakas ja siirtyy uuskarismaattinen henki myös joka Helluntaikirkko joka ei ole seurakunta enää ja Lutherilainen kirkko aivan täynnä siitä lajista ja henki. Siis kartakaa sitä henki joka tekee sut aivan synninsairas.
- Anonyymi
Saarn.7:21 Sillä ei ole maan päällä ihmistä niin vanhurskasta, että hän tekisi vain hyvää eikä tekisi syntiä.1Kun.8:46. 2Aikak.6:36
- Anonyymi
Äly hoi Savis!
Kyllä tuossa puhutaan Jumalasta syntyneestä ihmisestä eli Jeesuksesta.
1. Joh. 5:18
Me tiedämme, ettei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä; vaan Jumalasta syntynyt pitää itsestänsä vaarin, eikä häneen ryhdy se paha.
Raamattu ei todellakaan ole mikään palapeli, josta vain napsijaan kivoja jakeita suuhun ja sanotaan nyt se asia selvisi.
Kaikki ihmiset ovat syntisiä sikiämisestä alkaen Adamin sukuun ja tähän maailmaan tullessaan.Älä vaan sano että olet pappi tai opettaja jossain vapaitten suuntien kirkkoissa,,,Rakas ???
Miksi tarvittais kertoa Jeesuksesta sellaista joka jo tiedetään että Hän On synnitön ??
Saat tietysti uskoa ettei löydy mitään mahdollisuutta päästä Vapaiksi synneistä.
Mutta muista että Uskon kautta kylvämme ja niittämme..
- Anonyymi
Perisynnin kirous on kaikissa jäljellä, koska ihmiset kuolee. Jeesus tuli ihmiseksi. Jeesuskin olisi kuollut luonnollisen kuoleman äitinsä puoleisen perisynnin takia,
jos olisi elänyt vanhaksi.
Jeesuksella ei ollut kuitenkaan mitään tekosyntiä. Oli synnitön.Niin perisynnin vaikutus on kirous. Ja kun keho on kirottu, mutta sisältö on pyhitty ja Puhdistettu, niin kuolee kuori, mutta sisältö jatkaa elämään Kristuksessa, jos kerran on jos, jos, huom, jos >> Room. 6.
5 Sillä jos me olemme hänen kanssaan yhteenkasvaneita yhtäläisessä kuolemassa, niin olemme samoin myös yhtäläisessä ylösnousemuksessa,
- Anonyymi
On teoksia, joista voi päätellä seuraavaa:
1. Mooseksen Laki = toora
2. Käskyt eli commandments = Koraani
3. Oikeudet = Ranskan vallankumous ja ihmisoikeuksien julistus, perustuslait
4. Säädökset = Nykytieteen saavuttamat luonnon ja yhteiskunnan lainalaisuudet
5. Todistus = Evankeliumi ja uskontunnustus
Toora on vain osa siitä mitä pitää tuntea. Jälkeen jää joka pelkkään tooraan tukeutuu. Myös Suomen Laki sisältää oikeuksia. - Anonyymi
Mark.12:28-34 Silloin tuli hänen luoksensa eräs kirjanoppinut, joka oli kuullut heidän keskustelunsa ja huomannut hänen hyvin vastanneen heille, ja kysyi häneltä: Mikä on ensimmäinen kaikista käskyistä? Jeesus vastasi: Ensimmäinen on tämä: Kuule, Israel: Herra, meidän Jumalamme, Herra on yksi ainoa; ja rakasta Herraa, sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi ja kaikesta mielestäsi ja kaikesta voimastasi. Toinen on tämä: Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi. Ei ole mitään käskyä, suurempaa kuin nämä. Niin kirjanoppineet sanoi hänelle: Oikein sanot, opettaja, totuuden mukaan, että yksi hän on, ja ettei ketään muuta ole, paitsi hän. Ja rakastaa häntä kaikesta sydämestään ja kaikesta ymmärryksestään ja kaikesta voimastaan, ja rakastaa lähimmäistään niinkuin itseänsä, se on enemmän kuin kaikki polttouhrit ja muut uhrit. Kun Jeesus näki, että hän vastasi ymmärtäväisesti, sanoi hän hänelle: Sinä et ole kaukana Jumalan valtakunnasta. Eikä kukaan enää rohjennut häneltä kysyä.
Niin on Rakas !! Kaikesta ymmärryksestään ja kaikesta voimastaan, ja rakastaa lähimmäistään niinkuin itseänsä, se on enemmän kuin kaikki polttouhrit ja muut uhrit. Koska siinä täytät koko Laki !! Oletko jo alkanut Rakasta Lähimmäinen ???
- Anonyymi
5Moos.6:4-9 Kuule, Israel Herra, meidän Jumalamme, Herra on yksi. Ja rakasta Herraa, sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi ja kaikesta voimastasi. Nämä sanat, jotka minä tänä päivänä sinulle annan, painukoot sydämeesi. Ja teroita niitä lastesi mieleen ja puhu niistä kotona istuessasi ja tietä käydessäsi, maata pannessasi ja ylös noustessasi. Ja sido ne merkiksi käteesi, ja ne olkoot muistolauseena sinun otsallasi. Ja kirjoita ne talosi pihtipieliin ja portteihisi. Sananl.3:3. 6:21. 7:3
Teroitetaan ,Teroitetaan ,ja Teroitetaan , Rakasta Lähimmäinen niin et tarvi puhaa vanhan Liiton säänöissä ja jäädä ilman Jeesusta ja Hänen Rakkaus sinua kohti .
- Anonyymi
Jaak.2:8-10 Vaan jos täyttätte kuninkallisen lain Raamatun mukaan: Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi, niin itseäsi, niin te hyvin teette ; mutta jos te henkilöön katsotte, niin teette syntiä, ja laki täyttää teille, että olette lainrikkojat. Sillä joka pitää koko lain, mutta rikkoo yhtä kohtaa vastaan, se on syypää kaikissa kohdin.
Aivan ja sentakia tulis täyttää koko Lain tuon yhden säännön , käskyn tai Lain kautta niinkko Laki on purkkissa.. Se on Täytetty sanomme silloin. Rakkaat !!!
Gal. 5:14
Sillä kaikki laki on täytetty yhdessä käskysanassa, tässä: "Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896082KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3475500Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222747Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522629Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521031995Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071738- 1141601
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181573seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241484Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351443