Se puolue voittaa joka lupaa polttoaineen hinnat alas!

Anonyymi

9

114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

joo luvata voi kuunkin taivaalta,,,,mutta realismin tähden,,,kauppiailta voi kysyä vähän enemmän kuten ruotsissa on alkanut ihmettely miten voi nousta kun maailmanmarkkinat laskee ja silti hanalla taas nousee ja laskeminen on minimaalista mutta onhan näillä bensakauppiailla on vahva yhteinen agenda,,,,

• Anonyymi

Jospa Lidyl alkaa jakamaan vetyä

• Anonyymi

Eikös persut jo yrittäneet? Ei menestystä.

• Anonyymi

Verot valtion maksettavaksi.

• Anonyymi

Bensan hinta on aika pieni asia. Tärkeämpää olisi saada Suomen velkaantuminen loppumaan ja työntekeminen ja työn teettämiskustannukset laskemaan Suomessa jotta työpaikkoja saataisiin lisää ja kanalaisten varallisuus nousemaan.

Suomalaisten varallisuus on aika matala. Kaikki raha kierrätetään poliittisten broilerian jumalallisen päätöksentekokyvyn kautta.

• Anonyymi

ii-salmilaisia lisää suomeen

hiekka pöllyää kun puuropojat pääsee raiskuuhommiin

• Anonyymi

Minä kyllä äänestän sitä puoluetta, joka lupaa polttoaineverojen sijasta alentaa vastaavasti pieni- ja keskituloisten ansiotuloveroja!

Voin sitten ihan itse päättää kulutanko tuon verojen jälkeen enemmän käteen jäävän rahan polttoaineisiin vaiko johonkin ihan muuhun! Saattaisin jopa ostaa (rahoituksella) tai liisata sillä sähköauton.

• Anonyymi

lisää?

• Anonyymi

Ennen sotaa polttoaineen hinnoilla oli merkitystä. Nyt saa olla onnellinen, että ei asu sotaa käyvässä maassa ja on hengissä.

Seuraavaksi sitten lakkoon.

Polttonesteen hinta kiinnostaa enää vain sellaista ammattiautoilijaa, joka ei saa rahoja asiakkailtaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      73
      853
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      708
    3. 35
      577
    4. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      40
      575
    5. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      29
      572
    6. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      46
      570
    7. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      33
      559
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      540
    9. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      537
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      35
      464
    Aihe