Miksi avaruusolennot eivät vastaa vaikka niille kuinka lähettää.

Anonyymi

Tervehdyksiä avaruuteen?

Hyvä esimerkki jostain Star Trek -sarjasta: Prime Directive #1: ei saa antaa kehittymättömien tietää uudesta teknologiasta mitään, eikä mitenkään saa häiritä heidän olemassaoloaan ja kehittymistään.

Siksi he eivät vastaa, turha lähettää kirjeitä avaruuteen.

33

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oikea syy: aika pirun isot välimatkat.

    • Anonyymi

      Minulle vastasi, moikkasin itäisellä taivaalla hitaasti alaspäin etenevää harmaata pistettä, kun moikkasin sitä, piste alkoi loistamaan kuin kirkas tähti ja hävisi sitten horisontista kokonaan pois.

      • Anonyymi

        Posti Oy Ab Inc- palautti kirjeen jossa lähetin osoitteena 'Kuu' hiukan voileipäkeksejä että voivat sen juuston kanssa syödä. Eivät kai kyenneet toimittamaan perille?

        Mutta oikeasti- avaruus-oliot ei vastaa koska et ole niiden taajuudella henkisesti. Et ole tarpeeks kehittynyt- kun vieläkin esim pilailet täällä moisilla asioilla?

        Tosin ne oliot saattaa kyllä olla vaan pahaa henkimaailmaa- jotka tekeytyy ufo-miehiksi- tai milloi miksikin voivat tekeytyä,

        'Ufot kuulemma katoaa kun rukoilee jeesusta.


    • Anonyymi

      Eipä acaruusolioista ole yhtäkään todistetta.

      • Anonyymi

        Koska ovat ihmistä viisaampia.

        Mitä kävi Maapallolla alemmille kulttuureille kun länsimaalaiset matkasi sinne? Ne tuhottiin.

        Jokainen älykäs sivilisaatio ymmärtää että oma olemassaolo on syytä pitää mahdollisimman salassa jotta älykkäämpi ja teknisesti ylivertainen sivilisaatio ei saavu tuhoamaan.


    • Anonyymi

      Koska avaruusoliot etsivät älyllistä elämää.

      Ei me ihmisetkää jutella ameeballe.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Itse olen kyllä sitä mieltä että ihmiskunta etsiessään älyllistä elämää ei vain vielä tiedä miltä älyllinen elämä näyttää koska kokemusta asiasta ei toistaiseksi ole.

        Luulemme että olemme älyllisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen kyllä sitä mieltä että ihmiskunta etsiessään älyllistä elämää ei vain vielä tiedä miltä älyllinen elämä näyttää koska kokemusta asiasta ei toistaiseksi ole.

        Luulemme että olemme älyllisiä.

        Onko älykästä tuhota köyhät ja rikkaat rikastuu?

        sitä on koko maapallon fasismi joka maassa ollut aina.


    • Anonyymi

      No ensinnäkin ne ei ymmärrä kieltä eikä ne voi puhua niinkuin ihmiset kun siriuksella on erilainen paine ja äänihuulet on tietty erilaiset. Toisekseen ne katteli ja kuunteli sitä kiekkoa ja totesivat että onpas rumia olentoja ja paskaa musiikkia olkoot siellä ja se oli sitten siinä se.

      • Anonyymi

        Pakkoruotsittakaa ne !!!
        - terv. RKP !!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakkoruotsittakaa ne !!!
        - terv. RKP !!!

        Avaruusolennot kommunikoivat kuulemma telepaattisesti. Joku oli ollut tutkintapöydällä ja alienit olivat työntämässä sondia tiedätte kyllä minne mutta oli kuulemma telepaattisesti saanut viestin että sua varmaan vituttaa mutta ei hätää tää on sun omaksi parhaaksesi. Sanoja ei tarvittu ja oli molemminpuolinen yhteisymmärrys.


    • Anonyymi

      Syy on siinä kun ihmiset ovat niin tyhmiä, jotta uskovat kolmiuloitteeseen avaruuteen ja sen myötä myös Pallomaahan.

      Pitkät etäisyydet ovat vain harhaa ja todiste kolmiuloitteisen avaruuden olevan fiktiota. Avaruuden simpanssiapinat ovat sen verran älykkäitä, jotta naureskelevat ihmisten pöljyydelle. Avaruusapinat ovat kehittäneet lättyteorian sellaiselle tasolle, jotta kykenevät kommunikoimaan salakanavillaan reaaliajassa täysin riippumatta sijainnistaan. Se on kattos tekniikan ihme se kun palloteoreetikko näkee Apollolennot.

      Kattokaa sitä Voyager luotaimeen kiinnitettyä laatta ja ihmetelkää sitä. Mitä perskutetta tuokin nyt sitten tarkoittaa ja mitä varten joku ihminen on tuollaisella tavalla yhteyttä ottamassa meihin Avaruusapinoihin. Kyllä ihmiset ovat sitten tyhmiä, toteaa apina.

    • Anonyymi

      Koska avaruutta ei ole olemassa ei voi olla avaruusolioitakaan.
      Tervetuloa todelliseen Litteään Maahan.

      • Anonyymi

        Litteä maa on kaukana todellisuudesta, pelkkää satua tyhmille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Litteä maa on kaukana todellisuudesta, pelkkää satua tyhmille.

        Avaruushömppä on NWOn ja NASAn keksintöä ja vain pallopäät uskoo avaruuteen tai avaruusolentoihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avaruushömppä on NWOn ja NASAn keksintöä ja vain pallopäät uskoo avaruuteen tai avaruusolentoihin.

        Jokainen henkisesti terve ja tarpeeksi älykäs tietää että avaruus on fakta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Litteä maa on kaukana todellisuudesta, pelkkää satua tyhmille.

        Ei litteä maa ole hömpöösiä. Hyppää ylöspäin kohti avaruutta niin aina putoat takaisin litteään maahan.


    • Anonyymi

      Ei Voijaker ole luotain vaan se on se avaruusalus Voyager, jonka kapteeni on Kathryn Janeway :)

    • Anonyymi

      Kyl se V.GER sieltä vielä palaa ja näyttää meille Närhen Munat.

      • Anonyymi

        Hups, se olikin V'GER.


    • Anonyymi

      Avaruusolentojen uusi ovela keino hyökätä planeetoille ovat ohjelmoitavat ja kauko-ohjattavat suuet asteroidit.

      Ampuvat niitä asteroideja planeettaa kohti paljon, jotta planeetan asukkaat lähtevät karkuun kun luulevat että koko planeetta tuhoutuu kun asteroidien armeija iskeytyy planeettaan.

      Jolloin hyökkääjän on helppo vain kansoittaa se planeetta sitten.

      • Anonyymi

        Miten se asteroidi pääsisi taivaankannen ja vesimassojen läpi iskeytymään litteänmaan pintaan?
        Ylhäältä katsottunahan näkee vain vesimassat ja taivaankannen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten se asteroidi pääsisi taivaankannen ja vesimassojen läpi iskeytymään litteänmaan pintaan?
        Ylhäältä katsottunahan näkee vain vesimassat ja taivaankannen.

        Todellakin sillä edes Oumoumua ei kyennyt läpäisemään Lättymaan taivaankantta vaan suli yrittäessään tunkeutua Lättymaan ilmakehään.


    • Anonyymi

      Minä olla outo-olento avaruudesta. Minä vastaa: tervehdys teille maan asukkaille olen korkea-arvoinen avaruusapina ollen vastentahtoisesti velvoitettu olemaan yhteydessä teihin maan matoloisiin. Mitenkäs siellä voidaan ? Oletteko saanneet kasvihuonekatastroofiin hallintaannne vai uskotteko edelleen persujen öyhötyksiä.

      Meillä täällä avaruudessa ei ole mitään sen kummoisempia tapahtumia tapahtunut. Avaruusruoka on hyvää ja gammasäteilustä saa mukavasti energiaa jotta saa honkapirtin pidettyä lämpimänä. Jos nyt jotakin puute asiaa voisi sanoa niin tartteis saada teitä ihmisiä meille tänne avaruusasemalle orjiksi sillein niinku teen valmistukseen ja vähän humpsista-pumpsista hommiin myös. Laittakaas hakemuksi tulemaan CV:n kera. Työhaastattelussa tavataan, jos olette siihen kelpaavia.

    • Anonyymi

      Nuo ohjelmoitavat asteroiditkin ovat tuosta sarjasta jota olen seurannut, melkein yhtä monta tuotantoa kuin Star Trek: The Next Generation, tuossa Star Trek: Voyager.

      Voyager huvittavampi kyllä tosi huvittava ja mielikuvituksellisempi kuin the next generation on mulla sekin boxi, mutta kallis boxi: https://cdon.fi/elokuvat/star-trek-voyager-complete-box-p40492672

    • Anonyymi

      Mistä tiedät vaikka koko ajan selkäsi takana seisoo joku avaruusolio, et vain pysty havainnoimaan sitä mitenkään.

      Seisoo, jököttää paikoillaan ja tarkkailee sinua mitä teet :)

      Se selittää tavaroiden joutumisen hukkaan, kun ne näkymättömät avaruusoliot tekevät kiusaa siirtelemällä tavaroita mitä ihmeellisimpiin paikkoihin :)

      • Anonyymi

        Miksi avaruusmatkailuun kykenevät olennot seisoisivat "jököttäisivät" jonkun yhdentekevän typeryksen takana tarkkailemassa, mitä tuo tavallinen tyhmeliini tekee tai ei tee?
        Eiköhän avaruusmatkailuun kykenevillä olennoilla olisi parempaakin tekemistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi avaruusmatkailuun kykenevät olennot seisoisivat "jököttäisivät" jonkun yhdentekevän typeryksen takana tarkkailemassa, mitä tuo tavallinen tyhmeliini tekee tai ei tee?
        Eiköhän avaruusmatkailuun kykenevillä olennoilla olisi parempaakin tekemistä?

        Miksi on ihmisiä jotka käyttävät aikansa muurahaisten, hämähäkkien tms elämän seuraamiseen?

        Ja tuollaisia tosiaan on.

        Eli kyseessä olisi joku tuon avaruusmatkailuun kykenevän olentoväen "nörtti tiedemies" joka tutkii meidän elintapoja samalla tapaa.

        Ehkä maailmalle jopa on vain yhden sellaisen laboratoriossa sijaitseva pyrypallo?


    • Anonyymi

      Tarkkailun takia tarkkailevat ihmisiä, tuntematonta rotua. Ja kiusaavat piiloittelemalla tavaroit, sitten tarkkailevat miten ihminen reagoi kun tavarat hukassa.

      Hologrammi-ohjelman hologrammit ottavat vallan ja alkavat riehumaan ja muuttavat itse omaa ohjelmaansa. ;D;D

      - Huvia Voyager-jaksoja jälleen :)

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Sekava "haastattelu", haastattelija kyselee asioita ja vastaaja puhuu aivan muita asioita.

        En jaksanut katsoa montaakaan minuuttia, koitin muutamasta kohdasta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      58
      4377
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      24
      1402
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1205
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe