Hei antti rinne, koska sä annat sen satkun ?! Pidä sanas !
Vappu lähenee missä vappusatanen ? ? !
14
67
Vastaukset
- Anonyymi
Eläkeläiset ovat saaneet jo 150 e. Kun tosiasiallisesti eläkkeitä pitäisi leikata 200 eurolla.
- Anonyymi
Kansa on saanut jo monta satasta enemmän- kiittäkää Marin hallitusta.
Jos olis ollu aiemmat porvarien karmeat halltukset niin ei voi edes tässä kertoa kuinka kauheat asiat täällä jo olisi.
- Anonyymi
Koska toverit on sanansa pitäneet.
- Anonyymi
Eräski toveri sanoi, ettei me hyökätä. Myö vaan harjoitellaan.
- Anonyymi
Leikattu indeksi toimii hyvin.
- Anonyymi
Ei siinä ole vääryyttä. Ei eläkkeiden kuulu seurata palkkatasoa.
- Anonyymi
Taloyhtiökavaltaja-Antti lupasi vappupuheessa että 1399 euron eläkkeeseen tulee satanen lisää. Tpsiasiasiassa tuli yksi (1) euro
Tonnin elkkeeseen sentään yhdeksäntoista euroa.
Eniten saivat takueläkeläiset, viisikymmentä euroa.
Nämä olen poiminut YLE:n tekemästä ja julkaisemasta selvityksestä.- Anonyymi
Olen itse saanut eläkkeeseeni n. 70 euroa lisää tällä vaalikaudella, enkä ole minkään puolueen äänestäjä, ei sillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen itse saanut eläkkeeseeni n. 70 euroa lisää tällä vaalikaudella, enkä ole minkään puolueen äänestäjä, ei sillä.
Jaa, mites minulle tullut vain 6€ lisää. Enemmän hankkii pulloja keräämällä. Puolueeton.
- Anonyymi
Oiliko vappu pila vai mikä mut Antti nosti ensi töikseen pääministerin palkkaansa tuolloin reilusti tuhannella eurolla..
- Anonyymi
Ei ollut pila. Ihan sataseen ei varmaan päästä, kun tuli koronakriisi lupauksen jälkeen.
- Anonyymi
Vappusatasien lupaus oman palkkansa korotuksilla posti sesonkilla yhteensä Antissa oli sittenkin ripaus kreiviä. Lauluun nokkelat sanat on nikkaroinut Jaana Rinne
https://www.youtube.com/watch?v=vvKjuyTT-Eo
- Anonyymi
Eivät ole päättäneet MINÄ VUONNA
- Anonyymi
No nyt ollaan isojen ja tärkeiden asioiden äärellä, voihan pässi.
Asiat on aika hyvin kun murheet on tuolla tasolla tai sitten on vaan todella tyhmä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️851798Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1231220YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621080- 62956
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74866Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli81817Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.47817Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029816- 57810
Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.118782