Luulin, että jätin sokeriastian keittiön pöytään, mutta se sijaitsi eteisen pikkupöydällä. Samaten kun luulin jättäneeni matkalaukun avain paperipinon joukkoon, mutta olikin piilossa tuolin reunalla. Tälläiset jatkuvat muistiongelmat ottavat minut päähän. Miksi?
Tavarat väärässä paikassa huonon muistin perusteella; pitääkö ottaa vakavissaan?
3
212
Vastaukset
- Anonyymi
Sua ottaa päähän sen takia että tavarat olleet eri paikoissa kuin luulet niiden olleen.
- Anonyymi
Et keskity yhteen asiaan kerrallaan. Eli kun sinulla oli sokeriastia kädessä, lähditkin laittamaan eteisen pöydän kohdalla jonkun toisen asian ja laitoit astian siksi aikaa eteisen pöydälle. Avain olikin ollut paperipinossa mutta oli pudonnut sieltä tuolin reunalle jo siinä vaiheessa kun laitoit sen paperipinoon.
Eli jos keksit jokaiselle virheelliselle laitolle jonkun selityksen ja muistat sen, ei hätää. Olen itse tällainen, innostunut tekemään monta asiaa yhtä aikaa muttei rahkeet sitten riitäkään. Olen vähän hosales, hosun tarmokkaasti ja liikaa. Tähän asti olen muistanut jokaisen ketjun ja tajunnut miksi tein virheen ja laitoin tavaran väärään paikkaan.
Sitten kun toimimisesi ketju sumenee, kannattaa tehdä itse netin muistitesti. Sen tyyppisen lääkärikin tekee jos sinne menet. Tai jos teet jotain vahingollista, laitat pesuainetta suuhusi kun pitäisi laittaa pesuämpäriin. Itse puristin jo nuorena rouvana hammasharjaan tahnan sijasta vauvan pyylyrasvatuubista ja usein olen laittanut shampoota uudestaan kun piti laittaa lähes saman näköisestä pullosta hoitoainetta. - Anonyymi
Opetttele laitaa tavarat samoihin paikoihin. Esim. se avain,joka hetki et sitä käytä.Vai tarvisetko matkalaukua. Hanki avain kaapi. tai tee itse. Sinne kapin naulan kaikki avaime. Sokeri kipposi sinne kuivamuona kaapiin.Jos sulla on tullut puhelu tai kesken kaiken wc-hätä ja olet olut sirtämässä sokeri kippoa .Laset sen tietysti kertomalla tavallasi värän paikaan ajatelmattasi.Syy et muista.Todella ei tarvitse kuin vastaa puhelin ja kädesä jotain viemässä johonkin.Jää sihen kuin että yllätys pisu,kaka hätä tulee,sama asia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211871
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1441788Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561572Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671392Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771375- 1511336
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761183- 591168
- 1191065