Nuori, bussilla matkustava nainen kuuntelee e-kirjaa ja painelee vähän väliä
aina jännittävässä kohdassa kirjaa bussin STOP-nappulaa typertynyt ilme kasvoillaan. Bussi tietenkin pysähtyy ja kuljettaja tulee närkästyneenä katsomaan, kun kukaa ei jääkkään pois.
Mainos suorastaan halveksuu bussinkuljettajien työtä; annetaan kuva, että työtään
tekiviä ihmisiä saa kiusata idioottimaisuuksilla. Kai bussikuskitkin saisivat ajon aikana kuunnella e-kirjaa ja aina jännittävässä kohdassa painaa vaikka jarrua,
Book-Beat ym e-kirja ääliöt.
Anonyymi
1
96
Vastaukset
- Anonyymi
Book beat saisi ihan oikeasti tehdä sellaisen mainoksen, jossa bussi kuski kuuntelee jotain äänikirjaa ja painelee jarrua aina jännivässä kohdassa. Kyllä bussi
kuskillakin pitää olla o i k e u s kiusata matkustaja, jos kerta book beatin mielestä e--kirja ääliöillä on o i k e u s k i u s a t a bussikuskia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista987673- 1055532
- 2664738
- 494693
- 693425
- 502778
- 582457
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222418Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292382- 412254