Se on hyvä malli siitä miten terveydenhuollon pitäisi toimia. Nyt ei olisi tarvittu mitään sote himmeliä joka ei paranna hoitoon pääsyä yhtään. Sama raha olisi laitettu resursseihin, hoitopaikathan ovat jo valmiina. Julkinen puoli haaskaa rahaa ja resursseja soittorumbaan ja hoito tarpeen arviointeihin. Ajat nettiin, vai luulevatko päättäjät että mentäisiin joukolla viettämään laatuaikaa esim hammaslääkäriin. Arviointi kuuluu lääkäreille.
Työterveyshuolto
2
77
Vastaukset
- Anonyymi
Monessa työpaikassa työterveyshuolto on vähintäänkin retuperällä, työntekijät eivät aina tiedä edes mitä heidän työterveyshuoltosa kattaa. En tiennyt itsekään minkälaisen työterveyspaketin työnantaja oli viimeksi ostanut, työterveystarkastuksia ei vuosiin ollut ja työterveyshuolto uusi minulle veronpainelääkkeitä ilman laboratoriokokeita 5 vuotta. Viimeisen uusinnan yhteydessä esitin itse, että kenties olisi syytä ottaa laboratoriokokeita, Resepti tuli taas ilman lab.kokeita ja annoin asian olla, sillä olin jäämässä vuoden sisällä eläkkeelle ja seuraavan kerran uusisin reseptin terveyskeskuksessa. Reseptin uusimisen aika tuli kohta eläkkeelle jäätyäni ja terveyskeskuksessa minut laitettiin laboratoriokokeisiin ja hyvä niin, sillä vainvihkaan minulle oli puhjennut 2 tyypin diabetes. Elämäntaparemontti oli edessä ja sen suoritinkin onnistuneesti ja nyt on 2 tyypin diabeteskin selätetty. Olisin varmasti ryhtynyt jo aiemmin muuttamaan ruokavaliota ja lisäämään liikuntaa jos olisin tiennyt terveydellisen tilanteeni.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse5349017Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r1616200Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3765263Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa
SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli664759Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s1004381Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1664063SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha1853962- 931926
- 1061450
- 47989