Se on hyvä malli siitä miten terveydenhuollon pitäisi toimia. Nyt ei olisi tarvittu mitään sote himmeliä joka ei paranna hoitoon pääsyä yhtään. Sama raha olisi laitettu resursseihin, hoitopaikathan ovat jo valmiina. Julkinen puoli haaskaa rahaa ja resursseja soittorumbaan ja hoito tarpeen arviointeihin. Ajat nettiin, vai luulevatko päättäjät että mentäisiin joukolla viettämään laatuaikaa esim hammaslääkäriin. Arviointi kuuluu lääkäreille.
Työterveyshuolto
2
52
Vastaukset
- Anonyymi
Monessa työpaikassa työterveyshuolto on vähintäänkin retuperällä, työntekijät eivät aina tiedä edes mitä heidän työterveyshuoltosa kattaa. En tiennyt itsekään minkälaisen työterveyspaketin työnantaja oli viimeksi ostanut, työterveystarkastuksia ei vuosiin ollut ja työterveyshuolto uusi minulle veronpainelääkkeitä ilman laboratoriokokeita 5 vuotta. Viimeisen uusinnan yhteydessä esitin itse, että kenties olisi syytä ottaa laboratoriokokeita, Resepti tuli taas ilman lab.kokeita ja annoin asian olla, sillä olin jäämässä vuoden sisällä eläkkeelle ja seuraavan kerran uusisin reseptin terveyskeskuksessa. Reseptin uusimisen aika tuli kohta eläkkeelle jäätyäni ja terveyskeskuksessa minut laitettiin laboratoriokokeisiin ja hyvä niin, sillä vainvihkaan minulle oli puhjennut 2 tyypin diabetes. Elämäntaparemontti oli edessä ja sen suoritinkin onnistuneesti ja nyt on 2 tyypin diabeteskin selätetty. Olisin varmasti ryhtynyt jo aiemmin muuttamaan ruokavaliota ja lisäämään liikuntaa jos olisin tiennyt terveydellisen tilanteeni.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15110964
- 525240
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452453- 302143
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131711Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421564Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta301251Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351186Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo92935TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o317892