Siis ihan kauheeta olin justiinsa lääkärin kanssa puhelimessa ja ohjasi mut Huslab palvelun kautta johonkin kokeisiin. MUTTA unohdin mihin :,,) Se oli joku sappi juttu vissiin. Oisko kenelläkään ehdotuksia mikä se olisi voinut olla aiheen avulla? :,) Muistan vaan että sanoi ettei ennen testiä saisi 24h harrastaa yhdyntää eikä esim hyväillä rintoja. Apua..
Ennen e pillereitä labrassa
9
190
Vastaukset
- Anonyymi
Ainiin ja kannattaa mennä tekemään se ennen kello 10:00
- Anonyymi
Me ei nähdä täällä sun tietoja ja mihin kokeisiin sun pitäis mennä.
- Anonyymi
En ole joutunut käymään sappikokeissa ennen e-pillreitä.
- Anonyymi
Pystytkö olee ilman seksiä yhen päivän ja onko sun pakko hyväillä rintoja joka päivä?
- Anonyymi
miten rintojen hyväily liittyy sappikokeeseen?
- Anonyymi
Rintojen hyväily ja yhdyntä nostavat maksa-arvoja;)
- Anonyymi
Jos aloittaja hyväilee ja harrastaa seksiä joka päivä niin se voi olla ongelma jos kumppani ei pysty olee päivää ilman seksiä.Siitä voi tulla iso riita.Ja aloittaja voi stressaantua kun ei pääse hyväilee rintoja.
- Anonyymi
SAPPIKOE KIITOS käyn vähän hitaalla välillä
- Anonyymi
Koska pitäisi mennä Huslabiin, niin asut ilmeisesti HUSn alueella. Silloin voit käydä Maisassa katsomassa mitä kokeita otetaan ja mahdollisesti löytyy myös ohjeet.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2217442
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s444789- 594752
- 753418
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162005Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301850- 311809
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441667- 371578
- 1431317