Sanoin itseni irti duunista. Myyn lähes kaiken pois. Aion lähteä lopullisesti oravanpyörästä.
Muutan vuokralle hyvin pienelle paikkakunnalle, Enonkoskelle. Savonlinnaan noin 30km.
Olen kerran elämässäni tehnyt saman jutun, silloin muutin Keski-Suomen korpeen, lähin taajama oli 20km. Se oli hieman liikaa mutta oli virhe palata takaisin.
Nyt muutan taajamaan, palvelut kävelymatkan päässä, en tarvitse muuta kuin kaupan, apteekin yms peruspalvelut.
Askeettista elämää. Siitä minä tykkään, kiire pois.
Maalle muutto.
8
106
Vastaukset
- Anonyymi
Oi voi! Kumoa vois tehdä samoin.
- Anonyymi
voi kumpa sais sen asunnon edes stadin asunnoilta :). onnea kuitenkin uuteen kotiin
- Anonyymi
Mä muutin vastaavasti omakotitaloalueelta stadiin. Sinne jäi talon ylläpito maksuineen, sinne jäi auto. Nyt on pienet kulut ja spåralla pääsee.
- Anonyymi
ite ajattelin muuttaa itä-helsinkiin. metrolla pääsee. mitä iistimpää sitä siistimpää
- Anonyymi
> Nyt muutan taajamaan, palvelut kävelymatkan päässä, en tarvitse
> muuta kuin kaupan, apteekin yms peruspalvelut.
Minulla on sukulaisia Enonkoskella. Siis pienikokoinen sivuapteekkihan Enonkosken ainoan ruokakaupan yhteydessä tosiaan on. Mutta ei siellä mitään "yms peruspalveluita" sen lisäksi ole.
Lääkärille tai vaikka sairaanhoitajan veriarvojen mittauksiin taikka rautakauppaan tai vaatekauppaan, aina on ryskytettävä yksityisautolla Savonlinnaan. - Anonyymi
Jos sanoit itsesi irti duunista, niin oletko joku varhaiseläkeläinen (50% eläke) tai täyseläkeläinen`? Eli millä meinaat eläkeikään saakka elättää itsesi ja mahdollisen puolisosi?
- Anonyymi
Sitä saa tehdä mitä haluaa jos ei kasetti kestä.
- Anonyymi
Minul nykyään 100G varamuistilaite, et kyl kestää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 693048
- 922845
- 512085
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201545- 151329
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51308Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131291Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131253Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241222- 181220