Herran Veri Puhdistaa meidät kokonaan jos suostumme !!!

Juomaan Hänen Veri !!

1. Joh. 1:7

Mutta jos me valkeudessa vaellamme, niinkuin hän on valkeudessa, niin meillä on yhteys keskenämme, ja Jeesuksen Kristuksen, hänen Poikansa, veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä.

SIIS LUKEKAA TARKKAAN >>>>>
Joh. 6:54

Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, sillä on iankaikkinen elämä, ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.

128

1103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuossa on huomattava se, että sanotaan, että meillä on yhteys keskenämme. Siis me emme pelastu yksin, vaan Jumalan Henki yhdistää meidät ja me tunnistamme toisemme siitä Jumalan lapsiksi.

Kun uskovilla ei ole yhteyttä, vaan kukin on mitäkin puolta ja mitäkin mieltä, niin heillä ei ole yhteyttä eikä siten myöskään pelastavaa uskoa.

• Ei niin sanotaan Rakas !!

Vaan sanotaan JOS me valkeudessa vaellamme, niinkuin hän on valkeudessa, niin meillä on yhteys keskenämme, ja Jeesuksen Kristuksen, hänen Poikansa, veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä.

Vaellatko valkeudessa vai synnin saasteessa ?????????

• Anonyymi

Miksi siis et itse suostu ?

• Anonyymi

Miksi sinä itse et vaella valkeudessa ?

• Miksi kysyt ? Mikä ons untavoite rakas kysymyksillä ?

• Savis
        Savis kirjoitti:

Miksi kysyt ? Mikä ons untavoite rakas kysymyksillä ?

Miksi kysyt ? Mikä on sinun tavoite rakas kysymyksillä ?

• No tiesinhän mä että rakas ,, ei kysymys joka olis paljastanut sun aikeet ei mielyttänyt sinua.

• Anonyymi

Jokainen joka syö minun lihaani ja juo vertani, on totisesti kannibaali!

• Niin sinun mielestä rakas viholliseni. Mutta Jeesus on eri mieltä sun kanssa . Niinkuin tulee esiin Hänen viimeisessä ateriansa opetuslapsiensa kanssa !!

• Anonyymi

sinä loitsuaja, ja tietäjä,

missä Jeesuksen veri on tarjolla, jotta voit juoda.

• Sinä väität tietävän Rakas vihollinen kaikki loitsuista ja et tiedä että ehtollispöydällä ei ole mitään tekemistä loitsujien kanssa !

Ehtolisissa on tarjoilla Jeesuksen >Veri ja Liha.

Loukkaako tämä sinua >>

47 Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka uskoo, sillä on iankaikkinen elämä.
        48 Minä olen elämän leipä.
        49 Teidän isänne söivät mannaa erämaassa, ja he kuolivat.
        50 Mutta tämä on se leipä, joka tulee alas taivaasta, että se, joka sitä syö, ei kuolisi.
        51 Minä olen se elävä leipä, joka on tullut alas taivaasta. Jos joku syö tätä leipää, hän elää iankaikkisesti. Ja se leipä, jonka minä annan, on minun lihani, maailman elämän puolesta."
        52 Silloin juutalaiset riitelivät keskenään sanoen: "Kuinka tämä voi antaa lihansa meille syötäväksi?"
        53 Niin Jeesus sanoi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: ellette syö Ihmisen Pojan lihaa ja juo hänen vertansa, ei teillä ole elämää itsessänne.
        54 Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, sillä on iankaikkinen elämä, ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.
        55 Sillä minun lihani on totinen ruoka, ja minun vereni on totinen juoma.
        56 Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, se pysyy minussa, ja minä hänessä.
        57 Niinkuin Isä, joka elää, on minut lähettänyt, ja minä elän Isän kautta, niin myös se, joka minua syö, elää minun kauttani.
        58 Tämä on se leipä, joka tuli alas taivaasta. Ei ole, niinkuin oli teidän isienne: he söivät ja kuolivat; joka tätä leipää syö, se elää iankaikkisesti."
        59 Tämän hän puhui synagoogassa opettaessaan Kapernaumissa.
        60 Niin monet hänen opetuslapsistansa, sen kuultuaan, sanoivat: "Tämä on kova puhe, kuka voi sitä kuulla?"
        61 Mutta kun Jeesus sydämessään tiesi, että hänen opetuslapsensa siitä nurisivat, sanoi hän heille: "Loukkaako tämä teitä?

• Mark . 14
      22 Ja heidän syödessään Jeesus otti leivän, siunasi, mursi ja antoi heille ja sanoi: "Ottakaa, tämä on minun ruumiini".
      23 Ja hän otti maljan, kiitti ja antoi heille; ja he kaikki joivat siitä.
      24 Ja hän sanoi heille: "Tämä on minun vereni, liiton veri, joka vuodatetaan monen edestä.

• Anonyymi

3Moos.26:27-29 Ja jos te ette vielä sittenkää kuule minua, vaan yhä käytte minua vastaan, niin minä kiivastuksessani käyn teitä vastaan ja kuritan teitä seitsenkertaisesti teidän tyntienne tähden. Ja te syötte poikienne lihaa, ja tyttärinne lihaa te syötte. 5Moos.28:53 Siinä hädässä ja ahdistuksessa, johon sinun vihollisesi saattaa sinut, sinä syöt oman kohtusi hedelmän, syöt poikiesi ja tyttäriesi lihaa, jotka Herra, sinun Jumalasi, on sinulle antanut. Jer.19:9 Ja minä panen heidät syömään poikiensa ja tyttäriensä lihaa, ja he syövät toinen toistensa lihaa siinä hädässä ja ahdistuksessa, jolla teitä ahdistavat heidän vihollisensa, ne, jotka etsivät heidän henkeänsä. Val.4:10 Armeliaat vaimot keittivät omin käsin lapsiansa: ne tulivat heille ruuaksi tyttären, minun kansani, sortuessa. 2Kun.6:26-33

• No Rakas !
        Joka ei halua ottavan vastaan Synninpoistaja Ja Vapauttaja , käy noin että rangaistaan tässä ajassa jo monet ja jos sota ja nälänhätä tulee , niin voi käydä että nälänhätä saa ihmiset niin hulluksi , että kanabalismi yllättää heitä- ??????

• Anonyymi

Joh.6:40-46 Sillä minun Isäni tahto on se, että jokaisella, joka näkee Pojan ja uskoo häneen, on iankaikkinen elämä; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä. Niin juutalaiset nurisivat häntä vastaan, koska hän sanoi: Minä olen se leipä, joka on tullut alas taivaasta; ja he sanoivat: Eikö tämä ole Jeesus, Joosefin poika, jonka Isän ja äidin me tunnemme? Kuinka hän sitten sanoo: Minä olen tullut alas taivaasta? Jeesus vastasi ja sanoi heille: Älkää nurisko keskenänne. Ei kukaan voi tulla minun tyköni, ellei Isä, joka on minut lähettänyt, häntä vedä; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä. Profeetoissa on kirjoitettuna: Ja he tulivat kaikki Jumalan opettamiksi. Jokainen, joka on Isältä kuullut ja oppinut, tulee minun tyköni. Ei niin, että kukaan olisi Isää nähnyt; ainoastaan hän, joka on Jumalasta, on nähnyt Isän. Joh.1:18 Ei kukaan ole Jumalaa milloikaan nähnyt; ainokainen Poika, joka on Isän helmassa, on hänet ilmoittanut. Matt.11:27. Luuk.10:21-22

• Aivan Rakas !!

Toiset näkevät ja kuulevat ja toiset paadutetaan !! Ja he jatkaavat synneissä loppuun saakkaa. Ja menee helvettiin. Surullista....

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Aivan Rakas !!

Toiset näkevät ja kuulevat ja toiset paadutetaan !! Ja he jatkaavat synneissä loppuun saakkaa. Ja menee helvettiin. Surullista....

helvetin tuomiota Jumala ei yhdellekään ihmiselle antanut eikä anna.

"Älkääkä tuomitko, niin ei teitäkään tuomita; älkää kadotustuomiota LAUSUKO, niin ei
        teillekään kadotustuomiota lausuta" Luuk: 6: 37

Jumala voi paaduttaa, vaan ei sano että se on helvetintuomio, ainoastaan raamatussa:

"Niin HÄN on siis armollinen kenelle tahtoo, ja paaduttaa kenet tahtoo"
        Room: 9: 18
        usko uskoontulokaan ei ole ihmisen OMA teko, vaan HÄN on armollinen kenelle tahtoo,
        ja paaduttaa kenet tahtoo"

• Anonyymi kirjoitti:

"Älkääkä tuomitko, niin ei teitäkään tuomita; älkää kadotustuomiota LAUSUKO, niin ei

Jumala voi paaduttaa, vaan ei sano että se on helvetintuomio, ainoastaan raamatussa:

usko uskoontulokaan ei ole ihmisen OMA teko, vaan HÄN on armollinen kenelle tahtoo,

Niin voihan sen niinkin pistä kaikki ylösalasin rakas. ensin paaduttaa joka on tuomio koska sitten heittää ihminen helvettiin kun ei ole ihmnen tahtonut tehdä parannus ajoissa ..

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Niin voihan sen niinkin pistä kaikki ylösalasin rakas. ensin paaduttaa joka on tuomio koska sitten heittää ihminen helvettiin kun ei ole ihmnen tahtonut tehdä parannus ajoissa ..

"voihan sen niinkin sanoa"

Siis, Raamattu sanoo niin. (Room: 9: 18)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

älä valehtele..>>helvetin tuomiota Jumala ei yhdellekään ihmiselle antanut eikä anna.>>

lueppa ilmestyskirjan luku 18-22- "valehtelijat" joihin sinä kuulut!!!

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

sinuu odottaa helvetin tuli...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

älä valehtele..>>helvetin tuomiota Jumala ei yhdellekään ihmiselle antanut eikä anna.>>

lueppa ilmestyskirjan luku 18-22- "valehtelijat" joihin sinä kuulut!!!

Siis Jeesus sanoo raamatussa:

"älkääkä kadotustuomiota lausuko" Luuk: 6: 37

ei ole siis ihmisen mielipide, vaan Raamatun sanaa.

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Aivan Rakas !!

Te S24-palstalaiset varokaa noita harhaoppisia Savista, älkää antako noille mitään vaikuttamismahdollisuutta Teidän palstalaisten uskonkäsitykseenne
        ja pelastuskäsitykseenne.

• Anonyymi kirjoitti:

Siis Jeesus sanoo raamatussa:

"älkääkä kadotustuomiota lausuko" Luuk: 6: 37

ei ole siis ihmisen mielipide, vaan Raamatun sanaa.

Niin !! Kadotustuomion kuuluu ainoastaan Jumalalle lausua . Koska vain Hän on SE joka Tuomion antaa ja toteuttaa . Siis te Parannus ja käänny pois synnistä ettet sä joudu Helvettiin !!!!!!!!!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sinuu odottaa helvetin tuli...

Te helvetillä uhkailijathan tiedätte minne te olette menossa. Rakkautta ei teiltä löydy.

• Anonyymi

Niinpä on hyvä syntiinkin sortuvana uskovaisena turvata Jumalaan ja vaeltaa hänen loistamassa valkeudessaan, koska Jeesuksen veri puhdistaa meidät kaikki synneistämme.

“Huomaan siis itsessäni, minä, joka tahdon tehdä hyvää, sen lain, että paha pysyy minussa. Sisäisen ihmiseni puolesta hyväksyn iloiten Jumalan lain, mutta jäsenissäni näen toisen lain. Se sotii mieleni lakia vastaan ja pitää minua vangittuna synnin lakiin, joka on minun jäsenissäni. Minä kurja ihminen! Kuka vapauttaa minut tästä kuoleman ruumiista? Kiitos Jumalalle Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, kautta! Niin minä siis tällaisena palvelen mielellä Jumalan lakia mutta lihalla synnin lakia.” (Room 7:21-25, FinRK)

Myös Paavali tunnusti syntisyytensä. Hän sanoi tekevänsä syntiä vielä kymmeniä vuosia kääntymyksensä jälkeenkin.

• Anonyymi

nää synnittöminä luulevat olevansa, ei julista aitoa evankeliumia,
        Raamattu sanoo:

"JOS joku syntiä tekeekin, niin meillä on Puolustaja Isän tykönä Jeesus Kristus, joka on
        vanhurskas"

siis ihan kaikilla ihmisillä on syntiä, toisilla vaan ne on näkyvämpiä.
        "toisten synnit ovat ILMEISEMMÄT, kuin toisten"

JUMALAN edessä, kukaan ei ole itsessään synnitön omilla yrittämisillään,
        "kaikki ovat syntiä tehneet, ja kaikki ovat Jumalan kirkkautta vailla"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

nää synnittöminä luulevat olevansa, ei julista aitoa evankeliumia,
        Raamattu sanoo:

"JOS joku syntiä tekeekin, niin meillä on Puolustaja Isän tykönä Jeesus Kristus, joka on
        vanhurskas"

siis ihan kaikilla ihmisillä on syntiä, toisilla vaan ne on näkyvämpiä.
        "toisten synnit ovat ILMEISEMMÄT, kuin toisten"

JUMALAN edessä, kukaan ei ole itsessään synnitön omilla yrittämisillään,
        "kaikki ovat syntiä tehneet, ja kaikki ovat Jumalan kirkkautta vailla"

Savis luulee olevansa synnitön. Jeesuksen kaltainen. JEESUSTA ei siis tarvittu mihinkään, koska kuka vain pystyy olemaan synnitön.

Vaan kun Raamatun mukaan kukaan ei pystynyt olemaan synnitön ennen Jeesusta. Eikä hänen jälkeensäkään. Jopa Paavalikin kertoi jatkuvasti sortuvansa synnin tekemiseen.

• Anonyymi kirjoitti:

Savis luulee olevansa synnitön. Jeesuksen kaltainen. JEESUSTA ei siis tarvittu mihinkään, koska kuka vain pystyy olemaan synnitön.

Vaan kun Raamatun mukaan kukaan ei pystynyt olemaan synnitön ennen Jeesusta. Eikä hänen jälkeensäkään. Jopa Paavalikin kertoi jatkuvasti sortuvansa synnin tekemiseen.

No luitko Rakas tuon tärkeän vietsin linkkin takana oleva sinulle,, mitä Opettaja on tutkinut ja saanut viisauden Pyhässä Hengessä kirjoittaa !!

KAIKKI KANNATTA PEREHTYÄ TÄHÄN LINKKIN TAKANA SANOMA JUMALALTA !!!

• Anonyymi

tässä on anon tekemä kysymys Savikselle >> Anonyymi
      29.04.2022 18:57
      sinä loitsuaja, ja tietäjä,

missä Jeesuksen veri on tarjolla, jotta voit juoda.
      >>
      Savis kommentoi kysymykseeni 29.04.2022 23:30
      Sinä väität tietävän Rakas vihollinen kaikki loitsuista ja et tiedä että ehtollispöydällä ei ole mitään tekemistä loitsujien kanssa !

Ehtolisissa on tarjoilla Jeesuksen >Veri ja Liha.>>

Savis tuo loitsuja jälleen esille seuraavasti >>et tiedä että ehtollispöydällä Veri ja Liha>>
      Ehtoollispöydässä ei ole todellakaan ”Veri ja Liha”. Tuo on loitsu.

Savis tuo esiin ALOITUKSESSA LOITSUJA 3 KPL ja TUO kommentissaan LOITSUJA LISÄÄ
      1. A. TÄSSÄ ON ENSIMMÄINEN LOITSU >> Herran Veri Puhdistaa meidät kokonaan jos suostumme !!!
      Juomaan Hänen Veri !!
      >> Mutta jos me valkeudessa vaellamme, niinkuin hän on valkeudessa, niin meillä on yhteys keskenämme, ja Jeesuksen Kristuksen, hänen Poikansa, veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä. 1. Joh. 1:7>>
      1. B. TÄSSÄ ON TUO TOINEN LOITSU >> Joh. 6:54
      >>Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, sillä on iankaikkinen elämä, ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.>>
      1.C. TÄSSÄ ON TUO KOLMAS LOITSU eli Elämän leipä eikä mikään Ehtoollinen kuten Savis loitsuaa.
      Joh. 6: 47--61
      >> 47 Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka uskoo, sillä on iankaikkinen elämä.
      48 Minä olen elämän leipä….jne. jakeeseen 61 asti >>
      Tässä Joh. 6 : 35 vielä tarkemmin tuosta edm. uskomisesta ja Elämän leivästä.
      [Joh. 6:35 Jeesus sanoi: "Minä olen elämän leipä. Joka tulee minun luokseni, ei koskaan ole nälissään, ja joka uskoo minuun, ei enää koskaan ole janoissaan. Eli joka uskoo minuun, Jumalan Poikaan!!!>>]
      =================
      Seuraavassa tuodaan totuutta esiin Herra Jumalan käskyjen ja Jeesuksen opetuksen ja Paavalin opetuksen mukaisesti.
      Huomioita luterilaisesta Kirkkoraamatusta. Savista vastaan ovat kaikki kohdat ja todistavat Saviksen väitteet loitsuiksi.
      1. Ehtoollispöydällä tarjoillaan ehtoollisleipä ja ehtoollisviini. Ei tarjoilla itseään ”Veri ja Liha” kuten Savis väittää loitsuissaan.
      2. Ehtoollinen tarjotaan JEESUKSEN MUISTOKSI ja tuota painotetaan. Lisäksi Ehtoollinen on YHTEYS Jeesuksen vereen ja ruumiiseen sekä on OSALLISUUS, MUKANAOLOA uudestisyntyneitten keskinäisessä yhteydessä.
      Tuokin on epäselvää Savikselle, kun julkituo todellisuudessa muita asioita kuin mitä ilmoittaa ja kertoo kommentissaan unelmistaan ja omista unistaan.

Huomatkaa S24-lukijat, että Tuokin on epäselvää Savikselle, kun julkituo todellisuudessa muita asioita kuin mitä ilmoittaa ja kertoo kommentissaan unelmistaan ja omista unistaan.

Aloittaja julistaa loitsuja jotka ovat Herraa vastaan, aloittaja ei ole muuta kuin omavaltainen kakara epäkunnioittava Herraa kohtaa...hän on kauhistus Herralle!!!

Tuosta Saviksesta loitsujen julistajasta Herra ilmoittaa:
      5 Moos. 18
      "10 Älköön keskuudessasi olko ketään, joka panee poikansa tai tyttärensä kulkemaan tulen läpi, tahi joka tekee taikoja, ennustelee merkeistä, harjoittaa noituutta tai velhoutta,
      11 JOKA LUKEE LOITSUJA, kysyy vainaja-tai tietäjähengiltä tahi kääntyy vainajien puoleen.
      12 Sillä jokainen, joka senkaltaista tekee, ON KAUHISTUS HERRALLE, ja sellaisten kauhistusten tähden Herra, sinun Jumalasi, karkoittaa heidät sinun tieltäsi.
      13 Ole siis nuhteeton Herran, sinun Jumalasi, edessä."

Te S24-palstalaiset varokaa noita Savis-harhaoppisia, älkää antako noille mitään vaikuttamismahdollisuutta Teidän palstalaisten uskonkäsitykseenne

• Tuntuu että rakas joka puhuu paljon loitsunmisesta on jotain tekemisen sen kanssa .

Ei normaali Uskova saa rukoileminen loitsuksi. Mutta ehkä satanisti tai noita joka ilmestyi Pääsiäisenä mun kettjuihiin kun puhun niinkuin kirjoitettu ON

Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, sillä on iankaikkinen elämä, ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Tuntuu että rakas joka puhuu paljon loitsunmisesta on jotain tekemisen sen kanssa .

Ei normaali Uskova saa rukoileminen loitsuksi. Mutta ehkä satanisti tai noita joka ilmestyi Pääsiäisenä mun kettjuihiin kun puhun niinkuin kirjoitettu ON

kuuleppas sinä loitsuaja.

Ehtoollinen ei pelasta Sinua eikä tee sinusta kelvollista Herran edessä eli ei tee Sinusta vanhurskasta..

Älö tuo tänne omia unelmiasi asioista. Sinun loitsusi ovat valhetta kuten on Joh. 6:54.

• Anonyymi

Jeesuksen synnit pesevä veri on läsnä ihmisen syntiongelman vuoksi Kristittyjen kasteessa ja Herran Pyhässä Ehtoollisessa.

Kristittyjen kaste (ei lahkokaste)

1. Joh. 5:8

Ja kolme ovat, jotka todistavat maan päällä: Henki ja vesi ja veri, ja ne kolme yhdessä ovat.

Herran Pyhä Ehtoollinen

Hän sanoi: "Tämä on minun vereni, liiton veri, joka vuodatetaan kaikkien puolesta.

Joh. 6:56

Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, hän on minussa ja minä hänessä.

• Anonyymi

valhetta, valhetta...lueppas Paavalin saarna 1 Kor. luku 10 ja 11 Herran maljasta ja Herran ruumiista ja verestä.

Nuo Sinun luterilaisen Kirkkoraamatun kohdat ovat valhetta ja petosta eli luterilaisia manipulaatioita eli kusetusta tuohon Paavaliin opetukseen verrattuna.

• Anonyymi

Helluntailaisuus on pimeydestä tullut harhaoppi.

Helluntaijohtajan Gerhard Olsen-Smidt:n päätöksellä helluntailaisten ehtoollinen kuuluu vain helluntailaisen lahkon jäsenille.

Herran Pyhä Ehtoollinen

Hän sanoi: "Tämä on minun vereni, liiton veri, joka vuodatetaan KAIKKIEN PUOLESTA.

• Anonyymi

Jumalan käskyistä ei löydy eikä Hän ole koskaan ilmoittanut että ehtoollinen on Pyhä ja pelastava

Vain ihmisoppi [ valhe] pitää tuota ehtoollista Pyhänö ja Sakramenttina ja pelastavana ehtoollisena.

• Anonyymi

helluntailaisuus ON harhaoppi, vaan helluntailaisuus sitoo ja koukuttaa, vaihtavat vanhat riippuvuutensa lahko-riippuvuuteen,
        ja

"ovat aina opetusta ottamassa, eivätkä koskaan pääse totuuden tuntemiseen"
        2 Tim: 3: 7

• Onko vaikea lukea mitä siinä lukee >>

• Anonyymi

valhetta,, valhetta taas on tuotu julki ihmisoppeja [valhetta] taas höpötät mitä sattuu tulemaan katalaan mieleesi kuten nyt olet tehnyt
        >>Joka syö minun lihani ja juo minun vereni,>>

.lueppas sinä tunari Savis Paavalin saarna 1 Kor. luku 10 ja 11 Herran maljasta ja leivästä sekä Herran ruumiista ja verestä, ota opiksesi totuus.

Ehtoollinen ei Sinua vanhurskauta eikä ehtoollinen pelasta yhtääkään ihmistä eikä ehtollinen tuo mukanaan iankaikkista elämää.

Nuo ei tottele Herraa, eivät tottele tosi-Jeesuksen opetusta eivätkä tottele Paavalin opetusta.jotka tuota Ehtoollis-oppia julistavat täällä.

Jätä nuo luterilaisen Kirkkoraamatun Ehtoollisen Sakramentin [mysterio] loitsut pois uskonelämästäsi.

Nuo Sinun luterilaisen Kirkkoraamatun kohdat ovat valhetta ja petosta eli luterilaisia manipulaatioita eli kusetusta tuohon Paavaliin opetukseen verrattuna.

Huomatkaa S24-lukijat, että Tuokin on epäselvää Savikselle, kun julkituo todellisuudessa muita asioita kuin mitä ilmoittaa ja kertoo kommentissaan unelmistaan ja omista unistaan.

Aloittaja julistaa loitsuja jotka ovat Herraa vastaan, aloittaja ei ole muuta kuin omavaltainen kakara epäkunnioittava Herraa kohtaa...hän on kauhistus Herralle!!!

5 Moos. 18
        "10 Älköön keskuudessasi olko ketään, joka panee poikansa tai tyttärensä kulkemaan tulen läpi, tahi joka tekee taikoja, ennustelee merkeistä, harjoittaa noituutta tai velhoutta,
        11 JOKA LUKEE LOITSUJA, kysyy vainaja-tai tietäjähengiltä tahi kääntyy vainajien puoleen.
        12 Sillä jokainen, joka senkaltaista tekee, ON KAUHISTUS HERRALLE, ja sellaisten kauhistusten tähden Herra, sinun Jumalasi, karkoittaa heidät sinun tieltäsi.

Te S24-palstalaiset varokaa noita Savis-harhaoppisia, älkää antako noille mitään vaikuttamismahdollisuutta Teidän palstalaisten uskonkäsitykseenne

Yhteenveto:
        Seuraavassa tuodaan totuutta esiin Herra Jumalan käskyjen ja Jeesuksen opetuksen ja Paavalin opetuksen mukaisesti.
        Huomioita luterilaisesta Kirkkoraamatusta. Savista vastaan ovat kaikki kohdat ja todistavat Saviksen väitteet loitsuiksi.

1. Ehtoollispöydällä tarjoillaan ehtoollisleipä ja ehtoollisviini. Ei tarjoilla itseään ”Veri ja Liha” kuten Savis väittää loitsuissaan.

2. Ehtoollinen tarjotaan JEESUKSEN MUISTOKSI ja tuota painotetaan. Lisäksi Ehtoollinen on YHTEYS Jeesuksen vereen ja ruumiiseen sekä on OSALLISUUS, MUKANAOLOA uudestisyntyneitten keskinäisessä yhteydessä.

Yhtään mitään Saviksen väitteille ei löydy perustaa >>Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, sillä on iankaikkinen elämä, ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.>>>

• Anonyymi kirjoitti:

valhetta,, valhetta taas on tuotu julki ihmisoppeja [valhetta] taas höpötät mitä sattuu tulemaan katalaan mieleesi kuten nyt olet tehnyt

.lueppas sinä tunari Savis Paavalin saarna 1 Kor. luku 10 ja 11 Herran maljasta ja leivästä sekä Herran ruumiista ja verestä, ota opiksesi totuus.

Ehtoollinen ei Sinua vanhurskauta eikä ehtoollinen pelasta yhtääkään ihmistä eikä ehtollinen tuo mukanaan iankaikkista elämää.

Nuo ei tottele Herraa, eivät tottele tosi-Jeesuksen opetusta eivätkä tottele Paavalin opetusta.jotka tuota Ehtoollis-oppia julistavat täällä.

Jätä nuo luterilaisen Kirkkoraamatun Ehtoollisen Sakramentin [mysterio] loitsut pois uskonelämästäsi.

5 Moos. 18

Yhteenveto:

Yhtään mitään Saviksen väitteille ei löydy perustaa >>Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, sillä on iankaikkinen elämä, ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.>>>

Onko sinulle Pyhä Raamattu valhe ? Kun kirjoitat valhetta,, >>>>valhetta taas on tuotu julki ihmisoppeja [valhetta] taas höpötät mitä sattuu tulemaan katalaan mieleesi kuten nyt olet tehnyt
        >>Joka syö minun lihani ja juo minun vereni,>> <<<<

No liika ei tietysti voi sinulta sitten odota mutta onko tuo tosiian valhetta sinulle ?? >>>

• Anonyymi kirjoitti:

5 Moos. 18

Yhteenveto:

On vaan sinulle rakas vihollinen kaikki niin epäselvä . Käännät kaikki ylösalasin kuin satanisti ja kerro nyt taas että kun Uskova rukoilee niin hän loitsuu..

Mehän tiedetään ettei kukaan Oikea Uskova kääntyy vainajien puoleen. Kerro jotain uutta..

Mutta me Oikeat Uskovaiset juomme ja syömme Jeesuksen Liha Hengessä joka Puhdistaa meidät ja silloin me saamme kokea että >>>

Mutta jos me valkeudessa vaellamme, niinkuin hän on valkeudessa, niin meillä on yhteys keskenämme, ja Jeesuksen Kristuksen, hänen Poikansa, veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä.

• Anonyymi

rääkätään, kidutetaan, uhrataan!!
      - kuin alkuihmiset, syödään ruumis juodaan veri, tanssitaan nuotiolla!!

Tämä raakuus kidutus, verijuhla on sitten uskonto.
      Alkukantaista raakuutta.
      Ja tarina kertojat keksii hienoja sanoja raakuuden ylistykseksi!
      -Todellisuudessa ei väkivalta voi olla uskonto, vaan se on jotain sado-masokismia, HUOM!!

• Kirjoitit nyt jostain afrikan voodo Kristin uskolle poppamiesten Juhlista >>> rääkätään, kidutetaan, uhrataan!!
        - kuin alkuihmiset, syödään ruumis juodaan veri, tanssitaan nuotiolla!! <<<

Siellä olen lukenut että sitä harrastetaan jopa kanabalismi.

Mutta Kristinuskolle sellaista ei sovi !! Vaan meille sopii vaan sen että juomme Hengessä Hänen Veri ja syömme Hänen LIha !!!

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Kirjoitit nyt jostain afrikan voodo Kristin uskolle poppamiesten Juhlista >>> rääkätään, kidutetaan, uhrataan!!

Mutta Kristinuskolle sellaista ei sovi !! Vaan meille sopii vaan sen että juomme Hengessä Hänen Veri ja syömme Hänen LIha !!!

älä hölötä satujasi [valheen hengessä] täällä..>>Vaan meille sopii vaan sen että juomme Hengessä Hänen Veri ja syömme Hänen LIha !!!>>

Yhtään mitään Saviksen väitteille ei löydy perustaa Herran käskyistä eikä Jeesuksen ja Paavlin opetuksesta
        >>Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, sillä on iankaikkinen elämä, ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.>>>
        Saviksen opit ovat loitsuja ja tyhjänpäiväistä höpinää.

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Kirjoitit nyt jostain afrikan voodo Kristin uskolle poppamiesten Juhlista >>> rääkätään, kidutetaan, uhrataan!!

valhetta valhetta..->>meille sopii vaan sen että juomme Hengessä Hänen Veri ja syömme Hänen LIha !!!>>

Savis , sinä et kykene muuttamaan ehtollisleipää ja ehtoollisviiniä Kristuksen todelliseksi ruumiiksi ja vereksi lausumalla LOITSUJA..

SAVIKSEN LOITSU-SANA EI OLE VÄKEVÄÄ SANAA ETTÄ VIINI JA LEIPÄÄ MUUTTUU LIHAKSI JA VEREKSI.

Te S24-palstalaiset varokaa noita PAISUNEITA Savis-harhaoppisia, älkää antako noille mitään vaikuttamismahdollisuutta Teidän palstalaisten uskonkäsitykseenne

• Anonyymi kirjoitti:

älä hölötä satujasi [valheen hengessä] täällä..>>Vaan meille sopii vaan sen että juomme Hengessä Hänen Veri ja syömme Hänen LIha !!!>>

Yhtään mitään Saviksen väitteille ei löydy perustaa Herran käskyistä eikä Jeesuksen ja Paavlin opetuksesta
        >>Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, sillä on iankaikkinen elämä, ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.>>>
        Saviksen opit ovat loitsuja ja tyhjänpäiväistä höpinää.

Pyhä Raamtun perusta tulee ilmi siinä rakas vihollinen >>

• Anonyymi kirjoitti:

valhetta valhetta..->>meille sopii vaan sen että juomme Hengessä Hänen Veri ja syömme Hänen LIha !!!>>

Savis , sinä et kykene muuttamaan ehtollisleipää ja ehtoollisviiniä Kristuksen todelliseksi ruumiiksi ja vereksi lausumalla LOITSUJA..

SAVIKSEN LOITSU-SANA EI OLE VÄKEVÄÄ SANAA ETTÄ VIINI JA LEIPÄÄ MUUTTUU LIHAKSI JA VEREKSI.

Te S24-palstalaiset varokaa noita PAISUNEITA Savis-harhaoppisia, älkää antako noille mitään vaikuttamismahdollisuutta Teidän palstalaisten uskonkäsitykseenne

Näyttä missä olen sanonut että >> VIINI JA LEIPÄÄ MUUTTUU LIHAKSI JA VEREKSI.<<

Se on sun höpötystä joka olet ottanut kirkkosta ja heidän oppi. Älä sekoita minut heidän oppiin, niinkuin yritettiin tehdä minut uuskarismaattinen myös, vaikka sanon kartta Luther ja uuskarismaattisuus. Mutta onhan se ymmärettävä kun Jeesuksen Veri tekee sut niin vihainen koska saatana sinussa on niin vihainen..

Mutta me ylistetään Jeesus Hänen Verestä johon me turvaamme..
        Ja sitten laulamme ja ylistetään Herra Hänen Verestä !!! Kunnia Hänelle !!!!

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Pyhä Raamtun perusta tulee ilmi siinä rakas vihollinen >>

ei pidä paikkaansa sun jorinat.

1. luterilainen Kirkkoraamattu ei ole Pyhä.
        Herra ei ole hyväksynyt tuota Pyhää.

2. Joh. 6 : 54 on valhetta, tuo on Herran käskyjen vastaista.

Teeppä parempia esityksiä jatkossa.

• Tuonhan voi ottaa joko kuvaannollisesti:
      Syödä opettaja = Sisäistää oppi tai kirjaimellisesti:
      valuttaa härän tai lampaan verta ylleen ja uskotella itselleen syövänsä Kybelen lihaa ja juovansa tämän verta aterialla.

• Anonyymi

1.Mooseksen kirja:
      9:4 Älkää vain syökö lihaa, jossa sen sielu, sen veri, vielä on.

3.Mooseksen kirja:
      17:10 Kuka ikinä Israelin heimosta tai muukalaisista, jotka asuvat teidän keskellänne, syö verta, mitä tahansa, sitä ihmistä vastaan, joka verta syö, minä käännän kasvoni ja hävitän hänet kansastansa.

3.Mooseksen kirja:
      3:17 Tämä olkoon teille ikuinen säädös sukupolvesta sukupolveen, missä asuttekin: mitään rasvaa tai verta älkää syökö."

5.Mooseksen kirja:
      12:16 Vain verta älkää syökö, vuodattakaa se maahan niinkuin vesi.

5.Mooseksen kirja:
      12:23 Ole vain luja siinä, ettet syö verta; sillä veri on sielu, ja sielua sinun ei pidä syömän lihan kanssa.

• Anonyymi

2.Mooseksen kirja:
      20:3 Älä pidä muita jumalia minun rinnallani.

2.Mooseksen kirja:
      20:23 Älkää tehkö jumalia minun rinnalleni; hopeaisia tai kultaisia jumalia älkää tehkö itsellenne.

Matteuksen evankeliumi:
      5:18 Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.

Luukkaan evankeliumi:
      16:17 Mutta ennemmin taivas ja maa katoavat, kuin yksikään lain piirto häviää.

• Anonyymi

Johanneksen evankeliumi:
      17:3 Mutta tämä on iankaikkinen elämä, että he tuntevat sinut, joka yksin olet totinen Jumala, ja hänet, jonka sinä olet lähettänyt, Jeesuksen Kristuksen.

• Anonyymi

Johanneksen evankeliumi:
      20:17 Jeesus sanoi hänelle: "Älä minuun koske, sillä en minä ole vielä mennyt ylös Isäni tykö; mutta mene minun veljieni tykö ja sano heille, että minä menen ylös, minun Isäni tykö ja teidän Isänne tykö, ja minun Jumalani tykö ja teidän Jumalanne tykö."

Ilmestyskirja:
      3:2 Heräjä valvomaan ja vahvista jäljellejääneitä, niitä, jotka ovat olleet kuolemaisillaan; sillä minä en ole havainnut sinun tekojasi täydellisiksi Jumalani edessä.

Ilmestyskirja:
      3:12 Joka voittaa, sen minä teen pylvääksi Jumalani temppeliin, eikä hän koskaan enää lähde sieltä ulos, ja minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, sen uuden Jerusalemin, joka laskeutuu alas taivaasta minun Jumalani tyköä, ja oman uuden nimeni.

• Anonyymi
      • Ei kolminaisuusoppi mikään Katollinen eikä se te ihminen uuskarismaattinen vaikka pitää että Isä Poika Ja Pyhä Henkipitää niin yhtä ettei niitä voi erottaa toisista ilman että Jumala hajoaa . Niinkuin on sun tavoite. Pidä sä vaan katollisuus Ulfin kanssa !!

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Ei kolminaisuusoppi mikään Katollinen eikä se te ihminen uuskarismaattinen vaikka pitää että Isä Poika Ja Pyhä Henkipitää niin yhtä ettei niitä voi erottaa toisista ilman että Jumala hajoaa . Niinkuin on sun tavoite. Pidä sä vaan katollisuus Ulfin kanssa !!

valhetta, valhetta ...Savis tuo julki epäjumalaa >> Isä Poika Ja Pyhä Henkipitää niin yhtä >>

Savis julistaa loitsuja jotka ovat Herraa vastaan, aloittaja ei ole muuta kuin Herra-asioita ymmärtämätön omavaltainen valehteleva perkeleen kakara, epäkunnioittava Herraa kohtaa...hän on kauhistus Herralle.

Savis ei noudata Herran käskyjä Jumalasta ja epäjumalista 2 Moos. 20 : 1-11!!!

5 Moos. 18
        11 joka lukee loitsuja, kysyy vainaja-tai tietäjähengiltä tahi kääntyy vainajien puoleen.
        12 Sillä jokainen, joka senkaltaista tekee, on kauhistus Herralle, ja sellaisten kauhistusten tähden Herra, sinun Jumalasi, karkoittaa heidät sinun tieltäsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

valhetta, valhetta ...Savis tuo julki epäjumalaa >> Isä Poika Ja Pyhä Henkipitää niin yhtä >>

Savis julistaa loitsuja jotka ovat Herraa vastaan, aloittaja ei ole muuta kuin Herra-asioita ymmärtämätön omavaltainen valehteleva perkeleen kakara, epäkunnioittava Herraa kohtaa...hän on kauhistus Herralle.

Savis ei noudata Herran käskyjä Jumalasta ja epäjumalista 2 Moos. 20 : 1-11!!!

5 Moos. 18
        11 joka lukee loitsuja, kysyy vainaja-tai tietäjähengiltä tahi kääntyy vainajien puoleen.
        12 Sillä jokainen, joka senkaltaista tekee, on kauhistus Herralle, ja sellaisten kauhistusten tähden Herra, sinun Jumalasi, karkoittaa heidät sinun tieltäsi.

jatkan vielä Saviksen kommentista [ Isä, Poika...pitää yhtä] ja Saviksen touhuista täällä S24-palstalla...

Saviksen loitsut [Isä, Poika ..jne.] ovat lausuttujen, kuiskattujen, ajateltujen tai laulettujen sanojen ketjuja, joilla on tarkoitus vaikuttaa tapahtumien kulkuun tai aikaansaada jotain tapahtumaan yliluonnollisesti.

Saviksen loitsut luetaan muistista tai loitsukirjoista [luterilainen Kirkkoraamattu], ja tätä kutsutaan loihtimiseksi, loitsuamiseksi tai manaamiseksi. Myös kiroaminen on loihtimista. Kiroamisella pyritään toisen vahingoittamiseen elämässä tai jopa elämän jälkeen.

Loitsut ovat perinteisesti liittyneet moniin uskontoihin, esimerkiksi Euroopan vanhoihin uskontoihin. Kristinuskon levittyä Eurooppaan kristillisistä loitsuista tuli noituuden eräs merkki. Kuitenkin myös kristinuskoon on kuulunut pakanallisia loitsuja muistuttavia toimituksia, kuten epäjumalista julistaminen ja niiden palvominen [Isä, Sana/Poika /Jeesus /Raamatun Sana sekä Pyhä Henki] sekä pahojen henkien ulos manaaminen.

Te S24-palstalaiset varokaa noita PAISUNEITA Savis-harhaoppisia

• Anonyymi

Daniel veljenikin herätetään sinä päivänä.

• Anonyymi

Onko kukaan ottanut ehtoollisella käydessään mukaansa ja tutkituttanut Jeesuksen verta?
      Mikä veriluokka Jeesuksella on?
      Jeesuksen verestä voipi löytyä vasta-aineita koronaan!

• Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

JUU..KUUNTELIN ...

KAAMEETA LOITSUAMISTA JA NÄYTTELEMISTÄ.

LEIPÄJA VIINI EI MUUTU MIKSIKÄÄN , VAIKKA KUINKA IHMISET LOITSUAA [MÖLYÄÄ]

Ehtoollinen ei pelasta ketään eikä tuo syntien anteeksiantamusta eikä iankaikkista elämää kenellekkään. Tuo on taikauskoa.

Herran käskyn mukaan Vesi Teidät pelastaa--kasteena!!! Herra pelastaa ja vanhurskauttaa Teidät upotusvesikasteen ja hengen uudistuksen kautta armossaan, jos tottelette Häntä Tiit. 3: 3-8

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

JUU..KUUNTELIN ...

KAAMEETA LOITSUAMISTA JA NÄYTTELEMISTÄ.

LEIPÄJA VIINI EI MUUTU MIKSIKÄÄN , VAIKKA KUINKA IHMISET LOITSUAA [MÖLYÄÄ]

Ehtoollinen ei pelasta ketään eikä tuo syntien anteeksiantamusta eikä iankaikkista elämää kenellekkään. Tuo on taikauskoa.

Herran käskyn mukaan Vesi Teidät pelastaa--kasteena!!! Herra pelastaa ja vanhurskauttaa Teidät upotusvesikasteen ja hengen uudistuksen kautta armossaan, jos tottelette Häntä Tiit. 3: 3-8

lisään vielä, että Savikset alkavat käsittää sen, että palvelet vääryyttä...

Tiit. 3

3 Olimmehan mekin ennen ymmärtämättömiä, tottelemattomia, eksyksissä, moninaisten himojen ja hekumain orjia, elimme pahuudessa ja kateudessa, olimme inhottavia ja vihasimme toisiamme.
        4 Mutta kun Jumalan, meidän vapahtajamme, hyvyys ja ihmisrakkaus ilmestyi,
        5 pelasti hän meidät, ei vanhurskaudessa tekemiemme tekojen ansiosta, vaan laupeutensa mukaan uudestisyntymisen peson ja Pyhän Hengen uudistuksen kautta,
        6 jonka Hengen hän runsaasti vuodatti meihin meidän Vapahtajamme Jeesuksen Kristuksen kautta,
        7 että me vanhurskautettuina hänen armonsa kautta tulisimme iankaikkisen elämän perillisiksi toivon mukaan.
        8 Tämä sana on varma, ja minä tahdon, että sinä näitä teroitat, niin että ne, jotka Jumalaan uskovat, ahkeroisivat hyvien tekojen harjoittamista. Nämä ovat hyviä ja hyödyllisiä ihmisille.

Johanneksen evankeliumin on pahan evankeliumi, valhetta ja epäjumalanpalvelusta kokonaan Isä, Poika ja Pyhä Henki.

ja valhetta on näinollen Joh. 6 Elämän leipä

============
        Herra on yksin "elämän leipä" niinkuin on ilmoitettu Matteuksen evankeliumissa

Eli Savis julistaa loitsuja.

Totuus on tämä, että..HERRA JUMALAN SUUSTA LÄHTEE SANA eli elämme myös SANASTA, JOKA ON ”ELÄMÄN LEIPÄ” , mutta tuo sana lähtee Herran suusta.

Luetaanpas Matt. 4:4 ”Mutta hän vastasi ja sanoi: "Kirjoitettu on: 'Ei ihminen elä ainoastaan leivästä, vaan jokaisesta sanasta, joka Jumalan suusta lähtee'."

Tuossa tulee todistetuksi jälleen yksi luterilaisen Kirkkoraamatun manipulaatio eli Jeesus ei ole Elämän leipä.

Varokaa tuota Savista.

• Anonyymi kirjoitti:

lisään vielä, että Savikset alkavat käsittää sen, että palvelet vääryyttä...

Tiit. 3

3 Olimmehan mekin ennen ymmärtämättömiä, tottelemattomia, eksyksissä, moninaisten himojen ja hekumain orjia, elimme pahuudessa ja kateudessa, olimme inhottavia ja vihasimme toisiamme.
        4 Mutta kun Jumalan, meidän vapahtajamme, hyvyys ja ihmisrakkaus ilmestyi,
        5 pelasti hän meidät, ei vanhurskaudessa tekemiemme tekojen ansiosta, vaan laupeutensa mukaan uudestisyntymisen peson ja Pyhän Hengen uudistuksen kautta,
        6 jonka Hengen hän runsaasti vuodatti meihin meidän Vapahtajamme Jeesuksen Kristuksen kautta,
        7 että me vanhurskautettuina hänen armonsa kautta tulisimme iankaikkisen elämän perillisiksi toivon mukaan.
        8 Tämä sana on varma, ja minä tahdon, että sinä näitä teroitat, niin että ne, jotka Jumalaan uskovat, ahkeroisivat hyvien tekojen harjoittamista. Nämä ovat hyviä ja hyödyllisiä ihmisille.

Johanneksen evankeliumin on pahan evankeliumi, valhetta ja epäjumalanpalvelusta kokonaan Isä, Poika ja Pyhä Henki.

ja valhetta on näinollen Joh. 6 Elämän leipä

============
        Herra on yksin "elämän leipä" niinkuin on ilmoitettu Matteuksen evankeliumissa

Eli Savis julistaa loitsuja.

Totuus on tämä, että..HERRA JUMALAN SUUSTA LÄHTEE SANA eli elämme myös SANASTA, JOKA ON ”ELÄMÄN LEIPÄ” , mutta tuo sana lähtee Herran suusta.

Luetaanpas Matt. 4:4 ”Mutta hän vastasi ja sanoi: "Kirjoitettu on: 'Ei ihminen elä ainoastaan leivästä, vaan jokaisesta sanasta, joka Jumalan suusta lähtee'."

Tuossa tulee todistetuksi jälleen yksi luterilaisen Kirkkoraamatun manipulaatio eli Jeesus ei ole Elämän leipä.

Varokaa tuota Savista.

Sinunkin rakas vihollinen tekis hyvä juoda Hengelliseti Herran Veri ja syödä Hänen lihansa !! >>>>
        Siis Kirjoitettu ON .

• Anonyymi
    • Anonyymi

aloittaja on harhaoppinen..

Vesi puhdistaa--kasteena.

• Miksi sinä Rakas, taistelet Herra Veden vastaan, joka itsesi antaa ja sano jos juot tämän niin et koskaan Janoa..
        oh. 4:14

mutta joka juo sitä vettä, jota minä hänelle annan, se ei ikinä janoa; vaan se vesi, jonka minä hänelle annan, tulee hänessä sen veden lähteeksi, joka kumpuaa iankaikkiseen elämään".

Joh. 6:35

Jeesus sanoi heille: "Minä olen elämän leipä; joka tulee minun tyköni, se ei koskaan isoa, ja joka uskoo minuun, se ei koskaan janoa.

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Miksi sinä Rakas, taistelet Herra Veden vastaan, joka itsesi antaa ja sano jos juot tämän niin et koskaan Janoa..
        oh. 4:14

mutta joka juo sitä vettä, jota minä hänelle annan, se ei ikinä janoa; vaan se vesi, jonka minä hänelle annan, tulee hänessä sen veden lähteeksi, joka kumpuaa iankaikkiseen elämään".

Jeesus sanoi heille: "Minä olen elämän leipä; joka tulee minun tyköni, se ei koskaan isoa, ja joka uskoo minuun, se ei koskaan janoa.

väärin ,

Jeesus ei ole Elämän leipä, vaan Herra Jumalan sana.

Matt . 4. luku

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

väärin ,

Jeesus ei ole Elämän leipä, vaan Herra Jumalan sana.

Matt . 4. luku

jatkan vielä..

Herra Jumalan sana on Elämön leipä ei ole Jeesus elämän sana.

Matt 4:4

• Anonyymi kirjoitti:

jatkan vielä..

Opettajan syöminen tuolla alueella tarkoitti hänen oppinsa sisäistämistä.
        Jeesus puhuu Isänsä sanat ja joka niitä uskoo elää ikuisesti.

• Anonyymi kirjoitti:

jatkan vielä..

Kuka on Herra Leipä jonka tulisimme syödä Rakas ???

Mikä on se Sana jonka meidän tulis syödä ??

Kenen Liha meidän tulis syödä ???

• Anonyymi

Jeesuksen toinen tuleminen ???

Päätyi Saviksen vessapönttöön ?!?

• Anonyymi

Minä uskon että pakanallinen Ihmisen Jeesuksen verellä läträäminen ja ruumiin syönti on Jumalalle kauhistus ja tämän uskontunnustukseni apostoli ja ylimmäinen pappi on Jeesus.

• Mutta ongelma on siinä Rakkaat että niin monilla ei ole Usko siihen , että Jumala voi Veren kautta Puhdistaa ihminen kokonaan ja kaikki synnit Pois , niinkuin Hän on Synnin poistaja sinulta ja tuli sen sentakia saada kuolla ristillä , että Kaikki synnit hävisi niiltä Jotka Uskovat tähän.

• Anonyymi

"Kaikki synnit hävisi niiltä Jotka Uskovat tähän."

Ja nyt sinä savis sitten olet täääysin synnitön ???
        Mistä sinä savis löydät ja saat kaikki sen veren jolla läträät itseäsi täysin synnittömäksi, synnittömämmäksi kuin itse Jeesus lihansa päivinä ???
        Toimiiko joku ehtoollisia toimittava ja Alkossa asioiva pappi langarinasi ???
        Oletko joka päivä "Jeesuksen verestä" päissäsi, kun nuo juttusi ovat tuollaisia ???

Jeesus sentään tunsi jumalanpelkoa mitä sinä kai Jeesuksen tavoin et tunne !!!

Hebrealaiskirje:
        5:7 Ja lihansa päivinä hän väkevällä huudolla ja kyynelillä uhrasi rukouksia ja anomuksia sille, joka voi hänet kuolemasta pelastaa; ja hänen rukouksensa kuultiin hänen jumalanpelkonsa tähden.

Jeesus "väkevällä huudolla ja kyynelillä uhrasi rukouksia ja anomuksia sille, joka voi hänet kuolemasta pelastaa"

Teetkö sinä savis Jeesuksen tavoin?
        Et varmaankaan !

Koska savis viimeksi, Jeesuksen tavoin, rukoilit Jumalaa?

Tiedäthän savis paljon Raamattua lukeneena, ettei Jeesus voi olla Jumala ?!!
        Jeesus oli kiusattu, eikä Jumala voi olla kenenkään kiusaama, kuten Jeesus oli !!!
        Noista alta olevista jakeista saat myös vastauksen kysymykseesi "Herra leivästä" !!!

Matteuksen evankeliumi:
        4:1 Sitten Henki vei Jeesuksen ylös erämaahan perkeleen kiusattavaksi.
        4:2 Ja kun Jeesus oli paastonnut neljäkymmentä päivää ja neljäkymmentä yötä, tuli hänen lopulta nälkä.
        4:3 Silloin kiusaaja tuli hänen luoksensa ja sanoi hänelle: "Jos sinä olet Jumalan Poika, niin käske näiden kivien muuttua leiviksi."
        4:4 Mutta hän vastasi ja sanoi: "Kirjoitettu on: 'Ei ihminen elä ainoastaan leivästä, vaan jokaisesta sanasta, joka Jumalan suusta lähtee.'"

Jaakobin kirje:
        1:13 Älköön kukaan, kiusauksessa ollessaan, sanoko: "Jumala minua kiusaa"; sillä Jumala ei ole pahan kiusattavissa, eikä hän ketään kiusaa.

Jeesus sanoi itse, ettei ole Jumala !!!

Johanneksen evankeliumi:
        17:3 Mutta tämä on iankaikkinen elämä, että he tuntevat sinut, joka yksin olet totinen Jumala, ja hänet, jonka sinä olet lähettänyt, Jeesuksen Kristuksen.

Johanneksen evankeliumi:
        5:30 En minä itsestäni voi mitään tehdä. Niinkuin minä kuulen, niin minä tuomitsen; ja minun tuomioni on oikea, sillä minä en kysy omaa tahtoani, vaan hänen tahtoaan, joka on minut lähettänyt.

Heh, "Herra leipä" ?!? Kaikkea sitä saa kuullakin !!!

• Anonyymi

Johanneksen evankeliumi:
        3:14 Ja niinkuin Mooses ylensi käärmeen erämaassa, niin pitää Ihmisen Poika ylennettämän,

Johanneksen evankeliumi:
        8:28 Niin Jeesus sanoi heille: "Kun olette ylentäneet Ihmisen Pojan, silloin te ymmärrätte, että minä olen se, joka minä olen, ja etten minä itsestäni tee mitään, vaan puhun tätä sen mukaan, kuin minun Isäni on minulle opettanut.
        4.Mooseksen kirja:
        21:9 Niin Mooses teki vaskikäärmeen ja pani sen tangon päähän; jos ketä käärmeet sitten purivat ja tämä katsoi vaskikäärmeeseen, niin hän jäi eloon.

2.Kuningasten kirja:
        18:4 Hän poisti uhrikukkulat, murskasi patsaat, hakkasi maahan asera-karsikon ja löi palasiksi vaskikäärmeen, jonka Mooses oli tehnyt; sillä niihin aikoihin asti israelilaiset olivat polttaneet uhreja sille; sitä kutsuttiin nimellä Nehustan.
        1.Korinttolaiskirje:
        15:28 Ja kun kaikki on alistettu Pojan valtaan, silloin itse Poikakin alistetaan sen valtaan, joka on alistanut hänen valtaansa kaiken, että Jumala olisi kaikki kaikissa.

• Anonyymi kirjoitti:

"Kaikki synnit hävisi niiltä Jotka Uskovat tähän."

Ja nyt sinä savis sitten olet täääysin synnitön ???
        Mistä sinä savis löydät ja saat kaikki sen veren jolla läträät itseäsi täysin synnittömäksi, synnittömämmäksi kuin itse Jeesus lihansa päivinä ???
        Toimiiko joku ehtoollisia toimittava ja Alkossa asioiva pappi langarinasi ???
        Oletko joka päivä "Jeesuksen verestä" päissäsi, kun nuo juttusi ovat tuollaisia ???

Jeesus sentään tunsi jumalanpelkoa mitä sinä kai Jeesuksen tavoin et tunne !!!

Hebrealaiskirje:
        5:7 Ja lihansa päivinä hän väkevällä huudolla ja kyynelillä uhrasi rukouksia ja anomuksia sille, joka voi hänet kuolemasta pelastaa; ja hänen rukouksensa kuultiin hänen jumalanpelkonsa tähden.

Jeesus "väkevällä huudolla ja kyynelillä uhrasi rukouksia ja anomuksia sille, joka voi hänet kuolemasta pelastaa"

Teetkö sinä savis Jeesuksen tavoin?
        Et varmaankaan !

Koska savis viimeksi, Jeesuksen tavoin, rukoilit Jumalaa?

Tiedäthän savis paljon Raamattua lukeneena, ettei Jeesus voi olla Jumala ?!!
        Jeesus oli kiusattu, eikä Jumala voi olla kenenkään kiusaama, kuten Jeesus oli !!!
        Noista alta olevista jakeista saat myös vastauksen kysymykseesi "Herra leivästä" !!!

Matteuksen evankeliumi:
        4:1 Sitten Henki vei Jeesuksen ylös erämaahan perkeleen kiusattavaksi.
        4:2 Ja kun Jeesus oli paastonnut neljäkymmentä päivää ja neljäkymmentä yötä, tuli hänen lopulta nälkä.
        4:3 Silloin kiusaaja tuli hänen luoksensa ja sanoi hänelle: "Jos sinä olet Jumalan Poika, niin käske näiden kivien muuttua leiviksi."
        4:4 Mutta hän vastasi ja sanoi: "Kirjoitettu on: 'Ei ihminen elä ainoastaan leivästä, vaan jokaisesta sanasta, joka Jumalan suusta lähtee.'"

Jaakobin kirje:
        1:13 Älköön kukaan, kiusauksessa ollessaan, sanoko: "Jumala minua kiusaa"; sillä Jumala ei ole pahan kiusattavissa, eikä hän ketään kiusaa.

Jeesus sanoi itse, ettei ole Jumala !!!

Johanneksen evankeliumi:

Johanneksen evankeliumi:
        5:30 En minä itsestäni voi mitään tehdä. Niinkuin minä kuulen, niin minä tuomitsen; ja minun tuomioni on oikea, sillä minä en kysy omaa tahtoani, vaan hänen tahtoaan, joka on minut lähettänyt.

Heh, "Herra leipä" ?!? Kaikkea sitä saa kuullakin !!!

Skrattar bäst som skrattar sist .

Oletko kuullut kun on Herra ELÄMÄN LEIPÄ olemassa ??

No mä voin kertoa ja opetta sen sinulle rakas !!!

Joh. 6:33

Sillä Jumalan leipä on se, joka tulee alas taivaasta ja antaa maailmalle elämän."

Joh. 6:41

Niin juutalaiset nurisivat häntä vastaan, koska hän sanoi: "Minä olen se leipä, joka on tullut alas taivaasta";

Joh. 6:48

Minä olen elämän leipä.

Joh. 6:50

Mutta tämä on se leipä, joka tulee alas taivaasta, että se, joka sitä syö, ei kuolisi.

Joh. 6:51

Minä olen se elävä leipä, joka on tullut alas taivaasta. Jos joku syö tätä leipää, hän elää iankaikkisesti. Ja se leipä, jonka minä annan, on minun lihani, maailman elämän puolesta."

Joh. 6:58

Tämä on se leipä, joka tuli alas taivaasta. Ei ole, niinkuin oli teidän isienne: he söivät ja kuolivat; joka tätä leipää syö, se elää iankaikkisesti."

1. Kor. 10:16

Siunauksen malja, jonka me siunaamme, eikö se ole osallisuus Kristuksen vereen? Se leipä, jonka murramme, eikö se ole osallisuus Kristuksen ruumiiseen?

1. Kor. 10:17

Koska leipä on yksi, niin me monet olemme yksi ruumis; sillä me olemme kaikki tuosta yhdestä leivästä osalliset.

MENE NYT OMA KAMMIOSI !!! Sulje ovi !! JA RUKOILE ELÄMÄN LEIPÄ= JEESUS , ETTÄ TÄYTTISIT PYHÄLLÄ HENGELLÄ
        JOKA VOISI OPETTAA SINUA ETTEN MINÄ TARVI TEHDÄ SITÄ !!!!!!!

• Anonyymi kirjoitti:

Johanneksen evankeliumi:
        3:14 Ja niinkuin Mooses ylensi käärmeen erämaassa, niin pitää Ihmisen Poika ylennettämän,

Johanneksen evankeliumi:
        8:28 Niin Jeesus sanoi heille: "Kun olette ylentäneet Ihmisen Pojan, silloin te ymmärrätte, että minä olen se, joka minä olen, ja etten minä itsestäni tee mitään, vaan puhun tätä sen mukaan, kuin minun Isäni on minulle opettanut.
        4.Mooseksen kirja:
        21:9 Niin Mooses teki vaskikäärmeen ja pani sen tangon päähän; jos ketä käärmeet sitten purivat ja tämä katsoi vaskikäärmeeseen, niin hän jäi eloon.

2.Kuningasten kirja:
        18:4 Hän poisti uhrikukkulat, murskasi patsaat, hakkasi maahan asera-karsikon ja löi palasiksi vaskikäärmeen, jonka Mooses oli tehnyt; sillä niihin aikoihin asti israelilaiset olivat polttaneet uhreja sille; sitä kutsuttiin nimellä Nehustan.
        1.Korinttolaiskirje:
        15:28 Ja kun kaikki on alistettu Pojan valtaan, silloin itse Poikakin alistetaan sen valtaan, joka on alistanut hänen valtaansa kaiken, että Jumala olisi kaikki kaikissa.

>>> 21:9 Niin Mooses teki vaskikäärmeen ja pani sen tangon päähän; jos ketä käärmeet sitten purivat ja tämä katsoi vaskikäärmeeseen, niin hän jäi eloon. <<<

Niin Jumala teki Ihmisen Poika ja pani Hänet Ristin Päähän ja kaikki joka katsovat Hänet ja Usko Hänet Ristiinnaulittuna jää eloon !!!

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Skrattar bäst som skrattar sist .

Oletko kuullut kun on Herra ELÄMÄN LEIPÄ olemassa ??

No mä voin kertoa ja opetta sen sinulle rakas !!!

Joh. 6:33

Sillä Jumalan leipä on se, joka tulee alas taivaasta ja antaa maailmalle elämän."

Joh. 6:41

Niin juutalaiset nurisivat häntä vastaan, koska hän sanoi: "Minä olen se leipä, joka on tullut alas taivaasta";

Joh. 6:48

Minä olen elämän leipä.

Joh. 6:50

Mutta tämä on se leipä, joka tulee alas taivaasta, että se, joka sitä syö, ei kuolisi.

Joh. 6:51

Minä olen se elävä leipä, joka on tullut alas taivaasta. Jos joku syö tätä leipää, hän elää iankaikkisesti. Ja se leipä, jonka minä annan, on minun lihani, maailman elämän puolesta."

Joh. 6:58

Tämä on se leipä, joka tuli alas taivaasta. Ei ole, niinkuin oli teidän isienne: he söivät ja kuolivat; joka tätä leipää syö, se elää iankaikkisesti."

1. Kor. 10:16

Siunauksen malja, jonka me siunaamme, eikö se ole osallisuus Kristuksen vereen? Se leipä, jonka murramme, eikö se ole osallisuus Kristuksen ruumiiseen?

1. Kor. 10:17

Koska leipä on yksi, niin me monet olemme yksi ruumis; sillä me olemme kaikki tuosta yhdestä leivästä osalliset.

MENE NYT OMA KAMMIOSI !!! Sulje ovi !! JA RUKOILE ELÄMÄN LEIPÄ= JEESUS , ETTÄ TÄYTTISIT PYHÄLLÄ HENGELLÄ
        JOKA VOISI OPETTAA SINUA ETTEN MINÄ TARVI TEHDÄ SITÄ !!!!!!!

Jasså du menar att du skrattar sist ?!?

Du snackar bara skit men det fattar du inte själv !!!

Det är helt otroligt att det finns så många urblåsta människor här som ens vill läsa dina dumheter !!!

Ps. 111:10 HERRENS fruktan är vishetens begynnelse, ett gott förstånd få alla de som göra därefter. Hans lov förbliver evinnerligen.

Hebr. 5:7 Och med starkt rop och tårar frambar han, under sitt kötts dagar, böner och åkallan till den som kunde frälsa honom från döden; och han blev bönhörd och tagen ur sin ångest.

• Anonyymi kirjoitti:

Jasså du menar att du skrattar sist ?!?

Du snackar bara skit men det fattar du inte själv !!!

Det är helt otroligt att det finns så många urblåsta människor här som ens vill läsa dina dumheter !!!

Ps. 111:10 HERRENS fruktan är vishetens begynnelse, ett gott förstånd få alla de som göra därefter. Hans lov förbliver evinnerligen.

Hebr. 5:7 Och med starkt rop och tårar frambar han, under sitt kötts dagar, böner och åkallan till den som kunde frälsa honom från döden; och han blev bönhörd och tagen ur sin ångest.

Mutta Rakas !!

Et sitten syönyt mitä Jumala on antanut sinulle syötäväksi !!

Ja sanoit että Jumalan Pyhä Sana on Paska !! Hui sinua !!!!!

• >>> Koska savis viimeksi, Jeesuksen tavoin, rukoilit Jumalaa? <<<

Rukoilen Jeesusta koska silloin tiedän että rukous menee perille niinkuin Jeesus on sanonut. !!!!!!

Voi kun ymmärsit rakas , mitä siinä lukee !!!!!!

Joh. 16:26

Sinä päivänä te anotte minun nimessäni; enkä minä sano teille, että minä olen rukoileva Isää teidän edestänne;

• Anonyymi

Jeesus kehoittaa tässä rukoilemaan suoraan Jumalaa, ilman minkäänlaisia välikäsiä !!!

Matteuksen evankeliumi:
        6:9 Rukoilkaa siis te näin: Isä meidän, joka olet taivaissa! Pyhitetty olkoon sinun nimesi; >> Jakeen lisätiedot
        6:10 tulkoon sinun valtakuntasi; tapahtukoon sinun tahtosi myös maan päällä niinkuin taivaassa;
        6:11 anna meille tänä päivänä meidän jokapäiväinen leipämme;
        6:12 ja anna meille meidän velkamme anteeksi, niinkuin mekin annamme anteeksi meidän velallisillemme;
        6:13 äläkä saata meitä kiusaukseen; vaan päästä meidät pahasta, [sillä sinun on valtakunta ja voima ja kunnia iankaikkisesti. Amen].

Johanneksen evankeliumi:
        20:17 Jeesus sanoi hänelle: "Älä minuun koske, sillä en minä ole vielä mennyt ylös Isäni tykö; mutta mene minun veljieni tykö ja sano heille, että minä menen ylös, minun Isäni tykö ja teidän Isänne tykö, ja minun Jumalani tykö ja teidän Jumalanne tykö."

"minun Isäni tykö ja teidän Isänne tykö, ja
        minun Jumalani tykö ja teidän Jumalanne tykö."

Hebrealaiskirje:
        2:17 Sentähden piti hänen kaikessa tuleman veljiensä kaltaiseksi, että hänestä tulisi laupias ja uskollinen ylimmäinen pappi tehtävissään Jumalan edessä, sovittaakseen kansan synnit.

• Anonyymi kirjoitti:

Jeesus kehoittaa tässä rukoilemaan suoraan Jumalaa, ilman minkäänlaisia välikäsiä !!!

Matteuksen evankeliumi:
        6:9 Rukoilkaa siis te näin: Isä meidän, joka olet taivaissa! Pyhitetty olkoon sinun nimesi; >> Jakeen lisätiedot
        6:10 tulkoon sinun valtakuntasi; tapahtukoon sinun tahtosi myös maan päällä niinkuin taivaassa;
        6:11 anna meille tänä päivänä meidän jokapäiväinen leipämme;
        6:12 ja anna meille meidän velkamme anteeksi, niinkuin mekin annamme anteeksi meidän velallisillemme;
        6:13 äläkä saata meitä kiusaukseen; vaan päästä meidät pahasta, [sillä sinun on valtakunta ja voima ja kunnia iankaikkisesti. Amen].

Johanneksen evankeliumi:

"minun Isäni tykö ja teidän Isänne tykö, ja
        minun Jumalani tykö ja teidän Jumalanne tykö."

Hebrealaiskirje:
        2:17 Sentähden piti hänen kaikessa tuleman veljiensä kaltaiseksi, että hänestä tulisi laupias ja uskollinen ylimmäinen pappi tehtävissään Jumalan edessä, sovittaakseen kansan synnit.

>>> Matteuksen evankeliumi:
        6:9 Rukoilkaa siis te näin: Isä meidän, joka olet taivaissa! <<<

Näin opetti Jeesus Vanhan liiton Juutalaiset rukoilemaan !!

Oletko vielä vanhan liiton uskova?

Kehottaisin sinua etsiä uutta liittoa ja antaa Pyhä Henki ohjaa sinua Rukoilla Jeesusta joka Isä niin paljon Rakastaa että >Hän vastaa ihan varmasti. !!! Ei Hän Pettää niinkuin ihminen tekee...

• Mistä sinä savis löydät ja saat kaikki sen veren jolla läträät itseäsi täysin synnittömäksi, synnittömämmäksi kuin itse Jeesus lihansa päivinä ???

Niin rakas se vasta ihme on , joka <PYHÄ HENGEN kasteessa löydämme Jeesuksen Veri joka POIS ottaa kaikki synnit.. Lue vaikka jos et usko minua...

HUOMASITKO ??? SIINÄ LUKEE >>> kaikesta synnistä.

• Anonyymi

eipäs pidä paikkaa että veri jotain vaikuttaa kuten väittä >>HUOMASITKO ??? SIINÄ LUKEE >>> kaikesta synnistä.>>

Totuus on että vesi pesee pois synnit, pesee kaikki synnit.

Savis on jumalaton ihminen , pakana, joka usko valheeseen eli Ehtollisen sakramenttiin, joka petosta .

Kaikki sakramentissä on Herraa vastaa ja on tottelemattomuutta, jota Savis edustaa: tottelematon perkeleen kakara..

• KAIKKI on kiinni siitä että Uskommeko niinkuin kirjoitettu ON !! Vai aletaanko väänellä Pyhä Sana , koska siihen taitoon ja valheen tekeminen saa kylä saatanalta apua... !
      Hän kun halua levittää oma valhe että saa mahdollisimman paljon mukaan.

Montako Uskovia kysy KAIKKI Jumalalta ???

• Anonyymi

Savis, sinä olet 100% väärässä..luterilaisen Kirkkoraamatunn tekstit ovat jo 1600 vuotta sitten väännetty kieroon, nyt niitä palautetaan ennalleen, joten noilla kommenteiilasi olet todellinen perkeleen juoksupoika , kun tuot tänne epäilystä totuudesta kommenteillasi
        >>Vai aletaanko väänellä Pyhä Sana , koska siihen taitoon ja valheen tekeminen saa kylä saatanalta apua.>>

Totuus.

Savis on jumalaton ihminen , pakana, joka usko valheeseen eli Ehtoollisen sakramenttiin, joka petosta .

Kaikki sakramentissä on Herraa vastaa ja on tottelemattomuutta, jota Savis edustaa: tottelematon perkeleen kakara..

• Anonyymi kirjoitti:

Savis, sinä olet 100% väärässä..luterilaisen Kirkkoraamatunn tekstit ovat jo 1600 vuotta sitten väännetty kieroon, nyt niitä palautetaan ennalleen, joten noilla kommenteiilasi olet todellinen perkeleen juoksupoika , kun tuot tänne epäilystä totuudesta kommenteillasi
        >>Vai aletaanko väänellä Pyhä Sana , koska siihen taitoon ja valheen tekeminen saa kylä saatanalta apua.>>

Totuus.

Savis on jumalaton ihminen , pakana, joka usko valheeseen eli Ehtoollisen sakramenttiin, joka petosta .

Kirjoitit kyllä Totuus !!

Herra Vesi == Jeesus Kristus pesee kyllä Hänen Verensä kautta /kanssa ihminen putipuhdas !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mutta jos meinaat käydä suihkussa ?? niin ainoastaan sun ulkokultaisuus alkaa kiiltää . vain enemmän.. !!

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Kirjoitit kyllä Totuus !!

Herra Vesi == Jeesus Kristus pesee kyllä Hänen Verensä kautta /kanssa ihminen putipuhdas !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mutta jos meinaat käydä suihkussa ?? niin ainoastaan sun ulkokultaisuus alkaa kiiltää . vain enemmän.. !!

olet täysin kahjo...

Jeesu ei ole vesi, voi kauheeta, taas 100% väärässä kun väität tuollaista
        että Jeesu on Vesi >> Herra Vesi == Jeesus Kristus>>

joten uudelleen taas toistamiseen:

Totuus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

olet täysin kahjo...

Totuus.

jatkan vielä..

Savis tuo tänne palstalle valhetta eli syntiä tuomalla tänne tietoa luterilaisesta Kirkkoraamatusta seuraavasti

>>Joh. 6:54 Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, sillä on iankaikkinen elämä, ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.>>
        Tuo on ihmisoppia Ehtoollisen sakramentin tähden, Herra Jumalan käskyjen vastaista tietoa Raamatussa!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jatkan vielä..

Savis tuo tänne palstalle valhetta eli syntiä tuomalla tänne tietoa luterilaisesta Kirkkoraamatusta seuraavasti

>>Joh. 6:54 Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, sillä on iankaikkinen elämä, ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.>>
        Tuo on ihmisoppia Ehtoollisen sakramentin tähden, Herra Jumalan käskyjen vastaista tietoa Raamatussa!!!

jatkan vielä, Savis tuo myös tätä jaetta , että veri ouhdistaa kaikki synnit.. Tuo on aivan valhetta
        >>1. Joh. 1:7 Mutta jos me valkeudessa vaellamme, niinkuin hän on valkeudessa, niin meillä on yhteys keskenämme, ja Jeesuksen Kristuksen, hänen Poikansa, veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä.>>

Tuo on valhetta koska Herran tahto on , että vedellä pestään synnit pois.
        Seuraavat jakeet todistavat tuosta vedestä missään ei mainita, että veri puhdistaa synnistä.

Ps. 51:2
        (51:4) Pese minut puhtaaksi rikoksestani, puhdista minut synnistäni.

Ap. t. 22:16
        Ja nyt, mitä viivyttelet? Nouse, huuda avuksi hänen nimeänsä ja anna kastaa itsesi ja pestä pois syntisi.'

Mark. 1:4
        niin Johannes Kastaja saarnasi erämaassa parannuksen kastetta syntien anteeksisaamiseksi.

Luuk. 3:3
        Ja hän vaelsi kaikissa seuduissa Jordanin varrella ja saarnasi parannuksen kastetta syntien anteeksisaamiseksi,

Ap. t. 2:38
        Niin Pietari sanoi heille: "Tehkää parannus ja ottakoon kukin teistä kasteen Jeesuksen Kristuksen nimeen syntienne anteeksisaamiseksi, niin te saatte Pyhän Hengen lahjan.

Tuossa vedessä on Jumalan käskyt ja tahto, eikä veressä.

Varokaa tuota Savista.

• Anonyymi kirjoitti:

jatkan vielä, Savis tuo myös tätä jaetta , että veri ouhdistaa kaikki synnit.. Tuo on aivan valhetta
        >>1. Joh. 1:7 Mutta jos me valkeudessa vaellamme, niinkuin hän on valkeudessa, niin meillä on yhteys keskenämme, ja Jeesuksen Kristuksen, hänen Poikansa, veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä.>>

Tuo on valhetta koska Herran tahto on , että vedellä pestään synnit pois.
        Seuraavat jakeet todistavat tuosta vedestä missään ei mainita, että veri puhdistaa synnistä.

Ps. 51:2
        (51:4) Pese minut puhtaaksi rikoksestani, puhdista minut synnistäni.

Ap. t. 22:16
        Ja nyt, mitä viivyttelet? Nouse, huuda avuksi hänen nimeänsä ja anna kastaa itsesi ja pestä pois syntisi.'

Mark. 1:4
        niin Johannes Kastaja saarnasi erämaassa parannuksen kastetta syntien anteeksisaamiseksi.

Luuk. 3:3
        Ja hän vaelsi kaikissa seuduissa Jordanin varrella ja saarnasi parannuksen kastetta syntien anteeksisaamiseksi,

Ap. t. 2:38
        Niin Pietari sanoi heille: "Tehkää parannus ja ottakoon kukin teistä kasteen Jeesuksen Kristuksen nimeen syntienne anteeksisaamiseksi, niin te saatte Pyhän Hengen lahjan.

Varokaa tuota Savista.

Varokaa teidän rakas vihollinen, joka yrittää vesittää H20 avulla Pyhä Raamattu , johon Jumala on sanonut.
        Voi hirveitä joka koskee minun Pyhä Sanan !!!!!

• Anonyymi kirjoitti:

olet täysin kahjo...

Totuus.

No kun et rakas vihollinen pimeytyneenä ja paatuneena , voi saada Pyhä Hengen avulla ymmärrys , mitä Vertauskuvat tarkoittaa ..

• Anonyymi kirjoitti:

jatkan vielä..

Rakkaan Ihmisoppi on saatanasta , että H2O pesis muuta kun ulkoisen ihminen. Kun taas Vesi= Herra , Hänen Veren avulla , pesee meidät kokonaan..

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Rakkaan Ihmisoppi on saatanasta , että H2O pesis muuta kun ulkoisen ihminen. Kun taas Vesi= Herra , Hänen Veren avulla , pesee meidät kokonaan..

Kuuleppas Savis, Sinun oppejasi ei tulla koskaan hyväksymään Herran taholta.
        >>Herra ei ole yhtä kuin vesi>>

Herra on Jumalan nimi, opettele toimimaan nöyrästi Herran Sinun Jumalasi edessä.

Sinun oppisi ovat ihmisoppeja ja oppisi ovat tottelemattomuuttaa Herraa kohtaan.

Pidä oppisi omana tietonasi äläkä jankkaa niitä täällä palstalla.

Ne eivät tule koskaan saamaan kenenkään hyväksyntää!!!

Varokaa tuota Savista.

• Anonyymi kirjoitti:

Kuuleppas Savis, Sinun oppejasi ei tulla koskaan hyväksymään Herran taholta.
        >>Herra ei ole yhtä kuin vesi>>

Herra on Jumalan nimi, opettele toimimaan nöyrästi Herran Sinun Jumalasi edessä.

Sinun oppisi ovat ihmisoppeja ja oppisi ovat tottelemattomuuttaa Herraa kohtaan.

Pidä oppisi omana tietonasi äläkä jankkaa niitä täällä palstalla.

Ne eivät tule koskaan saamaan kenenkään hyväksyntää!!!

Varokaa tuota Savista.

Rakas vihollinen !!

Ei ole minun oppeja vaan ihan Pyhä Raamatusta suoraan Opetusta..

Siis kuka tulis nyt sitten varoa ? Pyhä Raamattu vai sinua???

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Rakas vihollinen !!

kuuleppa näsäviisas Savis,

pidä nuo kirkkosi opit omana tietonasi.

Herra ei ole koskaan käskenyt Teidän pitää Sakrametti-oppeja uskonoppeinanne.

Tehkää parannus valheista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kuuleppa näsäviisas Savis,

pidä nuo kirkkosi opit omana tietonasi.

Herra ei ole koskaan käskenyt Teidän pitää Sakrametti-oppeja uskonoppeinanne.

Tehkää parannus valheista.

jatkan vielä..

Myöskään Herra ei ole koskaan käskenyt lisätä Sakramentti-oppeja luterilaiseen Kirkkoraamattuun.
        Tuon lisäyspäätöksen ovat tehneet tuon luterilaisen oppikäsikirjan sisällöstä vastaavat henkilöt
        Herra varjerkoon Teitä S24- lukijoita Saviksen julkituomasta harhaopista.

Tuo on totuus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jatkan vielä..

Myöskään Herra ei ole koskaan käskenyt lisätä Sakramentti-oppeja luterilaiseen Kirkkoraamattuun.
        Tuon lisäyspäätöksen ovat tehneet tuon luterilaisen oppikäsikirjan sisällöstä vastaavat henkilöt
        Herra varjerkoon Teitä S24- lukijoita Saviksen julkituomasta harhaopista.

Tuo on totuus.

jatkan vielä koska tuo valhetta seuraavasti>> ihan Pyhä Raamatusta suoraan Opetusta>>

Totean, että luterilainen Kirkkoraamattu ei Herran pyhittämä, joten ihmisten pyhä on mitä on eli valhetta, koska yritetään tuolla tavalla vaikuttaa lukijoihin ja kuulijoihin vääristellen asiakirjaa totuudeksi. Tuo on manipulointia eli kusetusta.

Edelleen totean, että luteririlainen Kirkkoraamattu ei "opeta" yhtään mitään, vaan tuota kirjaa luetaan ja siitä opitaan, jos mitään opitaan. Kirkkoraamattu ei ole mikään persoona, joka opettaa.

Tuolla tavalla osoitat itsestäsi että olet kelvoton kirjoittamaan tänne S24-palstalle yhtään mitään kommentteja , ainoastaan lukijaksi kelpaat.
        Kelpaamattomaksi on Herra Sinut tehnyt, koska olet Hänet hylännyt ja niin Hän on Sinut hylännyt tekemään kelvottomia kommettejasi kuten Paavali todistaa Saviksesta Room. 1 : 18-32.

Aamen.

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Rakas vihollinen !!

taas sulla on lukemiset ja käsitteet sekasin >>Siis kuka tulis nyt sitten varoa ? Pyhä Raamattu vai sinua???>>

varokaa Savista on kirjoitettu!!! >>Varokaa tuota Savista.>>

• Anonyymi

Joh 2:8 pala lintuja pallata kukkia ja aamulla nänniesi pihat puhuvat kieliä jolle puheet eivät riitä. Totisesti.

• Ja sitten Juutalaiset sivelsi Karitsan Veri oven karmiin ja pelastuivat.

Hieno Vertauskuva Jeesuksen verestä joka Pelastaa meidät . Eikö ole Herran verta mahtava joka suojelee , Puhdistaa , Pyhittää ja Pelastaa meidät. Onhan se sentään Herran Veri joka Hän on käskenyt meidät juoda.
        Siis rukoillaan että saamme juoda mahdollisimman paljon ja syödä Herran liha.. Syödän Leipä_= Herra !!!!!!
        Ja älä nyt sitten taas sotke kirkko tähän , vaikka Helluntailaiset aina ovat seuranneet Luther enemmän tai vähemmän...

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Ja sitten Juutalaiset sivelsi Karitsan Veri oven karmiin ja pelastuivat.

Hieno Vertauskuva Jeesuksen verestä joka Pelastaa meidät . Eikö ole Herran verta mahtava joka suojelee , Puhdistaa , Pyhittää ja Pelastaa meidät. Onhan se sentään Herran Veri joka Hän on käskenyt meidät juoda.
        Siis rukoillaan että saamme juoda mahdollisimman paljon ja syödä Herran liha.. Syödän Leipä_= Herra !!!!!!
        Ja älä nyt sitten taas sotke kirkko tähän , vaikka Helluntailaiset aina ovat seuranneet Luther enemmän tai vähemmän...

Helarien riivaajahenki herjaa Kristillisten kirkkojen kastetta ja ehtoollista.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Ja sitten Juutalaiset sivelsi Karitsan Veri oven karmiin ja pelastuivat.

Saviksen valheet ovat kamalia , taas tuli Pelastusoppia >>Hieno Vertauskuva Jeesuksen verestä joka Pelastaa meidät >>

Missään EI Herra ole ilmoittanut tuollasta Pelastusoppia. Vain Savis kykenee tuohon pelastukseen uskomaan, koska hän patologinen valehtelija eli hän on loitsuaja eli Savis-noitajumala.

Tuolla tavalla osoitat itsestäsi että olet kelvoton kirjoittamaan tänne S24-palstalle yhtään mitään kommentteja , ainoastaan MUIDEN laatimien KOMMENTTIEN LUKIJAKSI kelpaat.
        Kelpaamattomaksi on Herra Sinut tehnyt, koska olet Hänet hylännyt ja niin Hän on Sinut hylännyt tekemään kelvottomia kommettejasi kuten Paavali todistaa Saviksesta Room. 1 : 18-32.

Varokaa tuota Savista

• Anonyymi kirjoitti:

Luterilainen kirkko ei ole Sanan mukainen Kristuksen ruumis. Luterilainen kirkko on maailma.

Tarkoitatko Ettei Herran Veri Puhdistaa kokonaan ihminen ?????

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Tarkoitatko Ettei Herran Veri Puhdistaa kokonaan ihminen ?????

no, ei todellakaan puhdista..lopeta nuo hölmöilyt ja uskonnolliset loitsut Sinä arvoisa Savis-noitajumala.

• Anonyymi kirjoitti:

no, ei todellakaan puhdista..lopeta nuo hölmöilyt ja uskonnolliset loitsut Sinä arvoisa Savis-noitajumala.

Kirjoitettu ON >>

• Ja tässä jo vanhan Liiton vertauskuvan miten Veri Puhdistaa >>
      2. Moos. 24:6

Ja Mooses otti verestä puolet ja pani uhrimaljoihin, ja toisen puolen hän vihmoi alttarille.

2. Moos. 24:8

Niin Mooses otti veren ja vihmoi sitä kansan päälle ja sanoi: "Katso, tämä on sen liiton veri, jonka Herra on tehnyt teidän kanssanne kaikkien näiden sanojen perusteella".

3. Moos. 8:19

Ja Mooses teurasti sen ja vihmoi veren alttarille ympärinsä

3. Moos. 8:24

Ja Mooses toi Aaronin pojat esille ja siveli verta heidän oikean korvansa lehteen ja oikean kätensä peukaloon ja heidän oikean jalkansa isoonvarpaaseen, mutta vihmoi muun veren alttarille ympärinsä.

3. Moos. 9:12

Sitten hän teurasti polttouhrin, ja Aaronin pojat ojensivat hänelle veren, ja hän vihmoi sen alttarille ympärinsä.

3. Moos. 9:18

Sitten hän teurasti härän ja oinaan kansan yhteysuhriksi, ja Aaronin pojat ojensivat hänelle veren, ja hän vihmoi sen alttarille ympärinsä.

2. Kun. 16:13

poltti polttouhrinsa ja ruokauhrinsa, vuodatti juomauhrinsa ja vihmoi uhraamansa uhrin veren alttarille.

Hepr. 9:19

Sillä kun Mooses oli kaikelle kansalle julkilukenut kaikki käskyt, niinkuin ne laissa kuuluvat, otti hän vasikkain ja kauristen veren ynnä vettä ja purppuravillaa ja isopin ja vihmoi sekä itse kirjan että kaiken kansan,

Hepr. 9:21

Ja samoin hän verellä vihmoi myös majan ja kaikki palvelukseen kuuluvat esineet.

• Anonyymi

älä höpötä loitsujasi Savis noita-jumala!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jatkan viel Savikselle..

mene koulunpenkille oppimaan teologiaa..

ja toiseksi mene kouluun ja opettele suomenkielioppi..

yksikään rantaruotsalainen ei kykene johtamaan hengellisesti meitä suomalaisia!!

Te ette ole mitään bättre folke-sakkia, turha luulla itsestäsi että olet parempi kuin suomenpoika!!!

• Anonyymi kirjoitti:

Vai näet loitsuja Pyhä Raamatusta senkin satanisti. Painu takaisin mistä olet tullut , Jeesuksen Nimessä ja Veressä , tai te parannusta !!

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Vai näet loitsuja Pyhä Raamatusta senkin satanisti. Painu takaisin mistä olet tullut , Jeesuksen Nimessä ja Veressä , tai te parannusta !!

mene koulunpenkille oppimaan systemaattista teologiaa..

ja toiseksi mene kouluun ja opettele suomenkielioppi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mene koulunpenkille oppimaan systemaattista teologiaa..

ja toiseksi mene kouluun ja opettele suomenkielioppi.

Lopeta rienaaja. Tämän maailman koulun penkeillä ei opita tuntemaan Jumalaa. Sana opastaa: "Mutta kuka on seisonut Herran neuvottelussa ja nähnyt ja kuullut hänen sanansa? Kuka on tarkannut ja kuullut hänen sanansa?"
        Huomaatko, osaan suomen kieltä paremmin kuin sinä!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lopeta rienaaja. Tämän maailman koulun penkeillä ei opita tuntemaan Jumalaa. Sana opastaa: "Mutta kuka on seisonut Herran neuvottelussa ja nähnyt ja kuullut hänen sanansa? Kuka on tarkannut ja kuullut hänen sanansa?"

no, keppoppa kuka on seisonut Herran neuvottelussa???

• Anonyymi kirjoitti:

Olen Rakas sama mieltä sun kanssa !!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

no, keppoppa kuka on seisonut Herran neuvottelussa???

Et ainakaan sinä jumalaton rienaaja ja Jeesuksen omien vainoaja ja sodomian asiantuntija, ole seisonut Herran nouvotteluissa!!!

• Mutta Rakkaat !!! Näemme miten saatana vihastuu tässä kettjussa ja hyökkää Pojan Veren kohtaa , kun aloitus on näin väkevä Jeesuksen Verestä..

Mutta me muut !!

Jatketaan syömään Jeesuksen liha ja juomaan Hänen Veri !!!

• Anonyymi

>>aloitus on näin väkevä>>

aloitus on harhaoppisen laatima.
        mene koulunpenkille oppimaan teologiaa..

ja toiseksi mene kouluun ja opettele suomenkielioppi..

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta

https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi
      Kotka
      85
      2227
    2. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      17
      2224
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      11
      1519
    4. Oletko sä luovuttanut

Mun suhteeni
      Ikävä
      102
      1432
    5. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      91
      1344
    6. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      148
      1223
    7. Aatteleppa ite!

Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.
      Maailman menoa
      255
      1020
    8. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      63
      934
    9. Onko se ikä

Alkanut haitata?
      Ikävä
      78
      899
    10. Omalääkäri hallituksen utopia?

Suurissa kaupungeissa ja etelässä moinen onnistunee. Suuressa osassa Suomea on taas paljon keikkalääkäreitä. Mitenkäs ha
      Maailman menoa
      173
      884
    Aihe