Varokaa POP vakuutusta

Anonyymi

Otin kyseiseltä talolta vakuutuksen, aluksi vaikutti edulliselta mutta kun myyt auton tai vaihdat yhtiötä he perivät muhkeita bonuksia seuraavalla laskulla.

Kerran myös esim. E-laskusopimus lakkasi toimimasta kesken sopimuskauden, ei tullut laskua postissa eikä mitään muistutusta vaan perintäkirje ja muhkeat perintämaksut. Todettiin "järjestelmävirheeksi", korvauksia en saanut, ainoastaan lisää "bonusta" seuraavalle laskulle.

Otan nyt ennemmin vakuutuksen kalliimalta yhtiöltä kuin sen, että maksan vähemmän hetkellisesti ja myöhemmin ilmenee kaiken maailman piilokuluja, jotka mainitaan sopimusehdoissa hyvin vaikeasti löydettävänä...

Luulin että tälläiset konnankoukut on jo mennyttä aikaa...

1

766

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Valitettavasti kaikki isot toimijat, siis ne joilla on paljon asiakkaita - esim. sähköyhtiöt, teleoperaattorit, kansainväliset luottokorttiyhtiöt ehkä sitten myös vakuutusyhtiöt toimivat täysin asiakasepäystävällisesti.
      Jos yksi asiakas äänestää huonon palvelun vuoksi jaloillaan, sillä ei ole mitään merkitystä, sillä uusia tulee kauppakeskusmyynneistä "halvan hinnan" perään jokainen päivä.
      Kaiken hoitaa ATK - myös reskontran - ja ne ATK- ohjelmat on suunniteltu sellaisiksi, etteivät ne ota huomioon edes itse laskuttajan tekemiä virheitä.
      Virhe on näillä toimijoilla kokonaan tuntematon käsite, syy on - kumma kyllä - aina asiakkaassa.
      Reklamaatioita ei lueta, vaan riitaisetkin laskut pistetään muitta mutkitta perintään.
      Jos siis maksat laskusi parikin päivää myöhässä, (esim. pitkä viikonloppu pääsiäisen aikana) sinua odottaa huomautus- ym. korkolaskut ja vaikka lähetät minkälaisia tiliotteita tahansa näytille, että lasku on lähtenyt maksajalta eräpäivänä.
      Amex - vain yhden esimerkin mainitakseni - ei ota huomioon Euroopassa voimassaolevaa tapaa, että maksun voi maksaa seuraavana pankkipäivänä, mikäli eräpäivä osuus pyhä- tai juhlapäiväksi.
      Jos reklamoit, näitä ei lueta ja olet heille koko ajan vähän, kympin kaksi velkaa, joka siis taas johtaa uusiin huomautuksiin, ennen kun huomaa, että ne on maksettava, vaikka menettelyllä ei ole lain tukea.
      Itse maksoin näppäilyvirheen vuoksi - mikä on siis aivan inhimillistä - usean satasen liikaa. (Kumma, ettei verkkopankkiohjelma reagoi tähän kertomalla, ett summa on väärä)
      Tätä palautusta sai odottaa kuukauden, eikä kukaan ymmärtänyt, kun sanoin, että tämä raha oli tavalliselle kuluttajalle suuri ja aiheutti näinollen asiakkaan päässä muita ongelmia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nyt tajusin mitä haet takaa

      En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      43
      3543
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

      Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      2184
    3. Naiselle mieheltä

      Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      30
      1829
    4. Kaipaan niin....

      Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      17
      1589
    5. Eiii...

      Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1548
    6. Jalkapalloa

      Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      15
      1535
    7. Mikset vain

      Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1397
    8. En ymmärrä miksi minä

      Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      14
      1267
    9. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

      Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      78
      1235
    10. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

      Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      88
      1192
    Aihe