Otin kyseiseltä talolta vakuutuksen, aluksi vaikutti edulliselta mutta kun myyt auton tai vaihdat yhtiötä he perivät muhkeita bonuksia seuraavalla laskulla.
Kerran myös esim. E-laskusopimus lakkasi toimimasta kesken sopimuskauden, ei tullut laskua postissa eikä mitään muistutusta vaan perintäkirje ja muhkeat perintämaksut. Todettiin "järjestelmävirheeksi", korvauksia en saanut, ainoastaan lisää "bonusta" seuraavalle laskulle.
Otan nyt ennemmin vakuutuksen kalliimalta yhtiöltä kuin sen, että maksan vähemmän hetkellisesti ja myöhemmin ilmenee kaiken maailman piilokuluja, jotka mainitaan sopimusehdoissa hyvin vaikeasti löydettävänä...
Luulin että tälläiset konnankoukut on jo mennyttä aikaa...
Varokaa POP vakuutusta
1
740
Vastaukset
Valitettavasti kaikki isot toimijat, siis ne joilla on paljon asiakkaita - esim. sähköyhtiöt, teleoperaattorit, kansainväliset luottokorttiyhtiöt ehkä sitten myös vakuutusyhtiöt toimivat täysin asiakasepäystävällisesti.
Jos yksi asiakas äänestää huonon palvelun vuoksi jaloillaan, sillä ei ole mitään merkitystä, sillä uusia tulee kauppakeskusmyynneistä "halvan hinnan" perään jokainen päivä.
Kaiken hoitaa ATK - myös reskontran - ja ne ATK- ohjelmat on suunniteltu sellaisiksi, etteivät ne ota huomioon edes itse laskuttajan tekemiä virheitä.
Virhe on näillä toimijoilla kokonaan tuntematon käsite, syy on - kumma kyllä - aina asiakkaassa.
Reklamaatioita ei lueta, vaan riitaisetkin laskut pistetään muitta mutkitta perintään.
Jos siis maksat laskusi parikin päivää myöhässä, (esim. pitkä viikonloppu pääsiäisen aikana) sinua odottaa huomautus- ym. korkolaskut ja vaikka lähetät minkälaisia tiliotteita tahansa näytille, että lasku on lähtenyt maksajalta eräpäivänä.
Amex - vain yhden esimerkin mainitakseni - ei ota huomioon Euroopassa voimassaolevaa tapaa, että maksun voi maksaa seuraavana pankkipäivänä, mikäli eräpäivä osuus pyhä- tai juhlapäiväksi.
Jos reklamoit, näitä ei lueta ja olet heille koko ajan vähän, kympin kaksi velkaa, joka siis taas johtaa uusiin huomautuksiin, ennen kun huomaa, että ne on maksettava, vaikka menettelyllä ei ole lain tukea.
Itse maksoin näppäilyvirheen vuoksi - mikä on siis aivan inhimillistä - usean satasen liikaa. (Kumma, ettei verkkopankkiohjelma reagoi tähän kertomalla, ett summa on väärä)
Tätä palautusta sai odottaa kuukauden, eikä kukaan ymmärtänyt, kun sanoin, että tämä raha oli tavalliselle kuluttajalle suuri ja aiheutti näinollen asiakkaan päässä muita ongelmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1161928Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1541392Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551317- 531069
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1341001Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75946- 52854
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36847Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62832- 56801