Otin kyseiseltä talolta vakuutuksen, aluksi vaikutti edulliselta mutta kun myyt auton tai vaihdat yhtiötä he perivät muhkeita bonuksia seuraavalla laskulla.
Kerran myös esim. E-laskusopimus lakkasi toimimasta kesken sopimuskauden, ei tullut laskua postissa eikä mitään muistutusta vaan perintäkirje ja muhkeat perintämaksut. Todettiin "järjestelmävirheeksi", korvauksia en saanut, ainoastaan lisää "bonusta" seuraavalle laskulle.
Otan nyt ennemmin vakuutuksen kalliimalta yhtiöltä kuin sen, että maksan vähemmän hetkellisesti ja myöhemmin ilmenee kaiken maailman piilokuluja, jotka mainitaan sopimusehdoissa hyvin vaikeasti löydettävänä...
Luulin että tälläiset konnankoukut on jo mennyttä aikaa...
Varokaa POP vakuutusta
1
766
Vastaukset
Valitettavasti kaikki isot toimijat, siis ne joilla on paljon asiakkaita - esim. sähköyhtiöt, teleoperaattorit, kansainväliset luottokorttiyhtiöt ehkä sitten myös vakuutusyhtiöt toimivat täysin asiakasepäystävällisesti.
Jos yksi asiakas äänestää huonon palvelun vuoksi jaloillaan, sillä ei ole mitään merkitystä, sillä uusia tulee kauppakeskusmyynneistä "halvan hinnan" perään jokainen päivä.
Kaiken hoitaa ATK - myös reskontran - ja ne ATK- ohjelmat on suunniteltu sellaisiksi, etteivät ne ota huomioon edes itse laskuttajan tekemiä virheitä.
Virhe on näillä toimijoilla kokonaan tuntematon käsite, syy on - kumma kyllä - aina asiakkaassa.
Reklamaatioita ei lueta, vaan riitaisetkin laskut pistetään muitta mutkitta perintään.
Jos siis maksat laskusi parikin päivää myöhässä, (esim. pitkä viikonloppu pääsiäisen aikana) sinua odottaa huomautus- ym. korkolaskut ja vaikka lähetät minkälaisia tiliotteita tahansa näytille, että lasku on lähtenyt maksajalta eräpäivänä.
Amex - vain yhden esimerkin mainitakseni - ei ota huomioon Euroopassa voimassaolevaa tapaa, että maksun voi maksaa seuraavana pankkipäivänä, mikäli eräpäivä osuus pyhä- tai juhlapäiväksi.
Jos reklamoit, näitä ei lueta ja olet heille koko ajan vähän, kympin kaksi velkaa, joka siis taas johtaa uusiin huomautuksiin, ennen kun huomaa, että ne on maksettava, vaikka menettelyllä ei ole lain tukea.
Itse maksoin näppäilyvirheen vuoksi - mikä on siis aivan inhimillistä - usean satasen liikaa. (Kumma, ettei verkkopankkiohjelma reagoi tähän kertomalla, ett summa on väärä)
Tätä palautusta sai odottaa kuukauden, eikä kukaan ymmärtänyt, kun sanoin, että tämä raha oli tavalliselle kuluttajalle suuri ja aiheutti näinollen asiakkaan päässä muita ongelmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991506Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik131126- 2181108
Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi
Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen239930Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o81929- 141910
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi179893Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos14780- 71747
Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie31703