Ja Herra tuntee heitä , eikä sano heille mene pois , en ole koskaan teitä tuntenutkaan !!!!
Ap,t, 28
3 Mutta Paavali kokosi kasan risuja, ja kun hän pani ne nuotioon, tuli kyykäärme kuumuuden tähden esiin ja kävi kiinni hänen käteensä.
4 Kun asukkaat näkivät tuon elukan riippuvan kiinni hänen kädessään, sanoivat he toisilleen: "Varmaan tuo mies on murhaaja, koska kostotar ei sallinut hänen elää, vaikka hän pelastuikin merestä".
5 Mutta hän pudisti elukan tuleen, eikä hänelle tullut mitään vahinkoa.
6 Ja he odottivat hänen ajettuvan tai äkisti kaatuvan kuolleena maahan. Mutta kun he olivat kauan odottaneet ja näkivät, ettei hänelle mitään pahaa tapahtunut, muuttivat he mielensä ja sanoivat hänen olevan jumalan.
7 Lähellä sitä paikkaa oli saaren ensimmäisellä miehellä, jonka nimi oli Publius, maatiloja. Hän otti meidät vastaan ja piti meitä ystävällisesti kolme päivää vierainansa.
8 Ja Publiuksen isä makasi sairaana kuumeessa ja punataudissa; ja Paavali meni hänen luoksensa, rukoili ja pani kätensä hänen päälleen ja paransi hänet.
9 Kun tämä oli tapahtunut, tulivat muutkin sairaat, mitä saarella oli, ja heidät parannettiin.
TUNNETKO SINÄ HERRA TUNTEILLA , VAI TOIMITKO AIVAN PAATUNEENA , SYNNEISSÄ , TUUNOTTOMINA , JOKA SUUNTAAN ??
ARMOLAHJAT EI HERRA KADU NIMITTÄIN. JA MONET VOI PARANTUA SINUN KAUTTA JA LUULET ETTÄ OLET SUURI JUMALAN IHMINEN..
MUTTA PUHDISTUNEENA, TOIMII KUIN PAAVALI. OTTAKAA VASTAAN >>>>>
SYNNINPOISTAJA JA PUHDISTAJA JA VAPAUTTAJA !!!!!!!!!!!
HERRAMME JEESUS KRISTUS , MEIDÄN JUMALAMME JA KUNINGAS.
Toiset tuntee Tunteilla Herra ja heille käy noin ,,,
2
91
Vastaukset
- Anonyymi
Jaha Rakkaat !!
Aloitus iski niin kova omatuntoon,, kun joutui monet tarkistamaan oman tilaan , ettei yhtään vastaus tullut näin vappuna !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 733343
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753117Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682982On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662651Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442162- 611729
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251697- 351685
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601608