uusi harrastus?

..mikähän lie olis hyvä ku juominen pistetään pannaan ja röökaaminen pistetään pannaan ja maalaaminen käy jo työstä.. enkä oo urheilumiehiä.. mikä on pervokin uusi harrastus?

12

469

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haaskatar

      harrastus joka tekee iloisen mielen..ei allergia oireita.tupakki yök ,viina haittaa hyvää seksiä jne. joo ruoka ja seksi ja runot..mun mielestä!!!

      • ..idea.. mutta yksin on vaikee seksii harrastaa...
        en koskaan köyri humalassa... osaan laittaa ruokaa.. ja runosuoleni ei taida olla loistava..


      • haaskatar
        pervokki kirjoitti:

        ..idea.. mutta yksin on vaikee seksii harrastaa...
        en koskaan köyri humalassa... osaan laittaa ruokaa.. ja runosuoleni ei taida olla loistava..

        tämmöseen blondiin lintuseen päin..joo sisimmiltäni olen semmonen leivonen..ja joutsen mitä uskollisuuteen tulee..mutta julkisesti tietty kauhia kone ettei image kärsi ,verstanden?


      • haaskatar kirjoitti:

        tämmöseen blondiin lintuseen päin..joo sisimmiltäni olen semmonen leivonen..ja joutsen mitä uskollisuuteen tulee..mutta julkisesti tietty kauhia kone ettei image kärsi ,verstanden?

        ..on kuin kukko soitimella.. iho kananlihalla.. kyllä blondit lintuset kiinnostaa.. varsinkin jos oot sisimmässäsi leivonen ja joutsen...


      • haaskatar
        pervokki kirjoitti:

        ..on kuin kukko soitimella.. iho kananlihalla.. kyllä blondit lintuset kiinnostaa.. varsinkin jos oot sisimmässäsi leivonen ja joutsen...

        taidan heittää taivaalle tunteellisen kuvan..ai..ai p-e-r-v-o-k-k-i..


      • haaskatar kirjoitti:

        taidan heittää taivaalle tunteellisen kuvan..ai..ai p-e-r-v-o-k-k-i..

        ..mut vois ehkä saadaki kinkyn tapauksen yhdelle... kinkkiii...


    • quistis

      sellanen sopis kyl sulle!Kokeile ja kerro sit mullekkin,et mitä se on:o)))

      • ..itse luulen etten oo oikein kalamiehiä.. jotain luovaa ja rakentavaa sen pitäs olla eikä hirveen kallista..
        tai ehkä alan kasvattaa yrttejä ja opettelen itämaisen keittotaidon salat..


      • haaskatar
        pervokki kirjoitti:

        ..itse luulen etten oo oikein kalamiehiä.. jotain luovaa ja rakentavaa sen pitäs olla eikä hirveen kallista..
        tai ehkä alan kasvattaa yrttejä ja opettelen itämaisen keittotaidon salat..

        bisness ja muutama uusi liikesuhde..työasioita..odota mua uskollisesti..Toi nimi pervokki ja tämmönen haaskatar kuulostaa aivan älyttömän hyvältä. Joo pari hallinnollista seikkaa ja lihapalojej liikkuvuus piiriä pitää tarkistaa. Varmaan tietsikalla alkuviikosta taas moikks!


      • quistis
        pervokki kirjoitti:

        ..itse luulen etten oo oikein kalamiehiä.. jotain luovaa ja rakentavaa sen pitäs olla eikä hirveen kallista..
        tai ehkä alan kasvattaa yrttejä ja opettelen itämaisen keittotaidon salat..

        Suosittelen lämpimästi:o))) Kalastus on pitkästyttävää puuhaa...Mä en uskalla ottaa edes kalaa mato-ongen koukusta..saatikka laittaa koukkuun matoa...Sellanen:o)


      • haaskatar kirjoitti:

        bisness ja muutama uusi liikesuhde..työasioita..odota mua uskollisesti..Toi nimi pervokki ja tämmönen haaskatar kuulostaa aivan älyttömän hyvältä. Joo pari hallinnollista seikkaa ja lihapalojej liikkuvuus piiriä pitää tarkistaa. Varmaan tietsikalla alkuviikosta taas moikks!

        ..kuullostaa hyvältä..älä vain turhaan anna mun odottaa...


      • quistis kirjoitti:

        Suosittelen lämpimästi:o))) Kalastus on pitkästyttävää puuhaa...Mä en uskalla ottaa edes kalaa mato-ongen koukusta..saatikka laittaa koukkuun matoa...Sellanen:o)

        ..ne yrtit vois sopii..sit vielä se itämainen keittotaito... ne olis yhdessä tosi jees.. joskus pienenä oon kalastellut kyllä mutta nykyään pyydystelen jotain ihan muuta... höhöhö..


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      609
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      44
      493
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe