uusi harrastus?

..mikähän lie olis hyvä ku juominen pistetään pannaan ja röökaaminen pistetään pannaan ja maalaaminen käy jo työstä.. enkä oo urheilumiehiä.. mikä on pervokin uusi harrastus?

12

440

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haaskatar

harrastus joka tekee iloisen mielen..ei allergia oireita.tupakki yök ,viina haittaa hyvää seksiä jne. joo ruoka ja seksi ja runot..mun mielestä!!!

• ..idea.. mutta yksin on vaikee seksii harrastaa...
        en koskaan köyri humalassa... osaan laittaa ruokaa.. ja runosuoleni ei taida olla loistava..

• haaskatar
        pervokki kirjoitti:

..idea.. mutta yksin on vaikee seksii harrastaa...
        en koskaan köyri humalassa... osaan laittaa ruokaa.. ja runosuoleni ei taida olla loistava..

tämmöseen blondiin lintuseen päin..joo sisimmiltäni olen semmonen leivonen..ja joutsen mitä uskollisuuteen tulee..mutta julkisesti tietty kauhia kone ettei image kärsi ,verstanden?

• haaskatar kirjoitti:

tämmöseen blondiin lintuseen päin..joo sisimmiltäni olen semmonen leivonen..ja joutsen mitä uskollisuuteen tulee..mutta julkisesti tietty kauhia kone ettei image kärsi ,verstanden?

..on kuin kukko soitimella.. iho kananlihalla.. kyllä blondit lintuset kiinnostaa.. varsinkin jos oot sisimmässäsi leivonen ja joutsen...

• haaskatar
        pervokki kirjoitti:

..on kuin kukko soitimella.. iho kananlihalla.. kyllä blondit lintuset kiinnostaa.. varsinkin jos oot sisimmässäsi leivonen ja joutsen...

taidan heittää taivaalle tunteellisen kuvan..ai..ai p-e-r-v-o-k-k-i..

• haaskatar kirjoitti:

taidan heittää taivaalle tunteellisen kuvan..ai..ai p-e-r-v-o-k-k-i..

..mut vois ehkä saadaki kinkyn tapauksen yhdelle... kinkkiii...

• quistis

sellanen sopis kyl sulle!Kokeile ja kerro sit mullekkin,et mitä se on:o)))

• ..itse luulen etten oo oikein kalamiehiä.. jotain luovaa ja rakentavaa sen pitäs olla eikä hirveen kallista..
        tai ehkä alan kasvattaa yrttejä ja opettelen itämaisen keittotaidon salat..

• haaskatar
        pervokki kirjoitti:

..itse luulen etten oo oikein kalamiehiä.. jotain luovaa ja rakentavaa sen pitäs olla eikä hirveen kallista..

bisness ja muutama uusi liikesuhde..työasioita..odota mua uskollisesti..Toi nimi pervokki ja tämmönen haaskatar kuulostaa aivan älyttömän hyvältä. Joo pari hallinnollista seikkaa ja lihapalojej liikkuvuus piiriä pitää tarkistaa. Varmaan tietsikalla alkuviikosta taas moikks!

• quistis
        pervokki kirjoitti:

..itse luulen etten oo oikein kalamiehiä.. jotain luovaa ja rakentavaa sen pitäs olla eikä hirveen kallista..

Suosittelen lämpimästi:o))) Kalastus on pitkästyttävää puuhaa...Mä en uskalla ottaa edes kalaa mato-ongen koukusta..saatikka laittaa koukkuun matoa...Sellanen:o)

• haaskatar kirjoitti:

bisness ja muutama uusi liikesuhde..työasioita..odota mua uskollisesti..Toi nimi pervokki ja tämmönen haaskatar kuulostaa aivan älyttömän hyvältä. Joo pari hallinnollista seikkaa ja lihapalojej liikkuvuus piiriä pitää tarkistaa. Varmaan tietsikalla alkuviikosta taas moikks!

..kuullostaa hyvältä..älä vain turhaan anna mun odottaa...

• quistis kirjoitti:

Suosittelen lämpimästi:o))) Kalastus on pitkästyttävää puuhaa...Mä en uskalla ottaa edes kalaa mato-ongen koukusta..saatikka laittaa koukkuun matoa...Sellanen:o)

..ne yrtit vois sopii..sit vielä se itämainen keittotaito... ne olis yhdessä tosi jees.. joskus pienenä oon kalastellut kyllä mutta nykyään pyydystelen jotain ihan muuta... höhöhö..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      67
      4192
    2. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      85
      3783
    3. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      42
      3265
    4. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      19
      2598
    5. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      22
      2457
    6. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      55
      2286
    7. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      48
      2115
    8. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      47
      1808
    9. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      36