Nyt on lompsa tyhjä ja huono olo fyysisesti sekä henkisesti, mitä hyötyä ryyppäämisestä on? Ei yhtään mitään. On vain illuusio siitä, että vappuna kuuluu ryypätä. Ei kuulu, ei ole pakko, ellei itse halua.
Kannatiko ryypätä vappuna?
9
64
Vastaukset
- Anonyymi
Tyhjäpäät juovat, pitää saada boltsi sekaisin. Minkä takia?🤣
- Anonyymi
aina kuuluu ryypätä..
- Anonyymi
Joku aika osuvasti sanoikin, että se on foliohattujen juttu. Ei normaalin ihmisen.
- Anonyymi
Sanoppa muuta. Tyhjensin eilen ruoan kanssa pullollisen 3. veroluokan olutta! Edellisen kerran näin railakasta meno uuden vuoden aattona.
- Anonyymi
Puolitoista pulloa kuohuviiniä per henkilö ihan omassa kotona. Ei tullut krapula eikä tyhjentynyt lompakko kun Alkossa tuo maksoi alle kympin pullo. Juomalle kaverina itse leivottua pizzaa ettei tarvinnut tyhjään vatsaan hörppiä.
Suruun tai ahdistukseen ei kannata ryypätä kun siitä ei seuraa mitään hyvää. - Anonyymi
Kyllä ryyppääminen on parempaa kuin selvinpäin oleminen. Vappu men tylsistyessä selviltäpäin mutta viikolla pääsee kaatamaan. Se on vielä epävarmaa minä päivänä aloitan. Pakko juoda kun muutahan ei saa laillisesti nauttia.
- Anonyymi
Enimmäkseen join vettä ja koivun mahlaa ja havupuu uutetta. Olo on kyllä virkeä!
- Anonyymi
Mahtava Vappu. Tilit pusrsuaa rahaa ja juhlittiin viinan voimalla 3 päivää.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
😋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1422633Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3601967- 401687
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii321546Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281360Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327927Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110918Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772