Nyt on lompsa tyhjä ja huono olo fyysisesti sekä henkisesti, mitä hyötyä ryyppäämisestä on? Ei yhtään mitään. On vain illuusio siitä, että vappuna kuuluu ryypätä. Ei kuulu, ei ole pakko, ellei itse halua.
Kannatiko ryypätä vappuna?
8
64
Vastaukset
- Anonyymi
Tyhjäpäät juovat, pitää saada boltsi sekaisin. Minkä takia?🤣
- Anonyymi
aina kuuluu ryypätä..
- Anonyymi
Joku aika osuvasti sanoikin, että se on foliohattujen juttu. Ei normaalin ihmisen.
- Anonyymi
Sanoppa muuta. Tyhjensin eilen ruoan kanssa pullollisen 3. veroluokan olutta! Edellisen kerran näin railakasta meno uuden vuoden aattona.
- Anonyymi
Puolitoista pulloa kuohuviiniä per henkilö ihan omassa kotona. Ei tullut krapula eikä tyhjentynyt lompakko kun Alkossa tuo maksoi alle kympin pullo. Juomalle kaverina itse leivottua pizzaa ettei tarvinnut tyhjään vatsaan hörppiä.
Suruun tai ahdistukseen ei kannata ryypätä kun siitä ei seuraa mitään hyvää. - Anonyymi
Kyllä ryyppääminen on parempaa kuin selvinpäin oleminen. Vappu men tylsistyessä selviltäpäin mutta viikolla pääsee kaatamaan. Se on vielä epävarmaa minä päivänä aloitan. Pakko juoda kun muutahan ei saa laillisesti nauttia.
- Anonyymi
Enimmäkseen join vettä ja koivun mahlaa ja havupuu uutetta. Olo on kyllä virkeä!
- Anonyymi
Mahtava Vappu. Tilit pusrsuaa rahaa ja juhlittiin viinan voimalla 3 päivää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sofia miksi soitit torstaina Stefanil ja pyysit käymään kun muka olet ahdistunut.?
Oliko asia suunniteltu, kun pyysi käymään ja varmasti tiesi et miten Stefan asiaan suhtautuu.Oliko myös Seiskan toimittaja pyydetty tarkoituksella pai1414954Stepuli itkee facessa
Haluaisin pyytää julkisesti karseaa käytöstäni anteeksi lähimmiltä, naapureilta ja etenkin Sofialta! Ei ole missään olosuhteissa hyväksyttävää käyttä1674106Suomi teki typeryyttään Venäjästä nyt konkreettisesti vihollisen, jota se ei aiemmin ollut.
Venäjä ei ole uhannut Suomen turvallisuutta, eikä Venäjän ja Ukrainan välinen konflikti ole signaloinut minkäänlaista uhkaa Suomelle. Se "uhka" luotii7152561Sofia juoksi huvikseen puolimaratonin 10min nopeammin kuin Martina
Siinä se nyt sitten nähtiin... Hahhaaa... Sofia ei ole kulkenut missään "harjoitusleireillä" ja heitti kylmiltään 10 minsaa nopeamman ajan puolimarato892131Minä menetän sinut kokonaan
Siksi olen paniikissa, sekaisin ja surullinen. Taitaa olla jonkinasteinen stressitila päällä. Toivottavasti sinulla on kaikki hyvin.1042064Neljä viidestä on valmis luopumaan venäläisestä energiasta
hinnannoususta huolimatta. Suomalaiset vastustavat tiukasti putinismia. https://yle.fi/uutiset/3-124468571341999Sale on loistava presidentti
Tulipa joskus kirjoitettua, että natojäsenyys tulee saada aikaa "Salen" aikana ja nyt se alkaa realisoitua " natoon jo huomenna" - teeman on hyväksyny1751550Martina on niin nolo
Nyt vetää teatteria et on hyvä äiti ja on lasten kanssa lintsillä. Pitäähän lippispojalle näyttää, että touhuaa lasten kanssa kaikkea kivaa. Lippispoj1501436Juristi Jaana Kavonius valmistelee maanpetossyytteitä Niinistölle ja Marinille
Hän myös kannattaa kuolemanrangaistuksen palautusta maanpetoksesta2411383Surettaa sun vuoksesi
Minusta tuntuu, että olet jollain lailla luovuttanut elämän suhteen. Et ehkä tarkoituksellisesti, mutta pikkuhiljaa elämäsi on luiskahtanut käsistäsi.1031222