Jeesus kehotti jo seuraajiaan rukoilemaan lakkaamatta. Usein Jeesus vietti pitkiä hetkiä kahden jossakin syrjäisessä paikassa, jotta mikään ei häiritsisi heidän kahdenkeskistä arvokasta hetkeää.
Oletko sinä saanut elämässäsi rukous vastauksia? Vastaako Jumala. Miten koet?
Mitä asioita pyydät häneltä?
Oletko saanut rukouksesta apua elämässäsi?
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kolmoishermosärky meni ohi kun helluntaiseurakunnassa rukoiltiin asiasta Jumalalle.
- Anonyymi
Yleensä pyydän Jeesuksen kautta Jumalalta siunausta ja suojelusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleensä pyydän Jeesuksen kautta Jumalalta siunausta ja suojelusta
Kyllä rukoukset kuullaan, mutta Jumala vastaa niihin oman aikataulunsa mukaisesti, ei ihmisen aikataulun mukaisesti, joten vastauksen saaminen vaihtelee sen takia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä rukoukset kuullaan, mutta Jumala vastaa niihin oman aikataulunsa mukaisesti, ei ihmisen aikataulun mukaisesti, joten vastauksen saaminen vaihtelee sen takia.
Olen saanut vastauksia myös rukouskokouksessa, jossa on kielilläpuhumista, kun tulee tiedon sanoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen saanut vastauksia myös rukouskokouksessa, jossa on kielilläpuhumista, kun tulee tiedon sanoja.
Myös rukouspyyntöjä on viisasta laittaa netin kautta, niissä ei tarvitse laittaa nimeään, kyllä Jumala pyytäjän tietää...!
- Anonyymi
Kyllä. Täällä voimallinen todistus että Jumala vastaa rukouksiin. Tämä rohkaisee luottamaan ja kertomaan pienimmätkin murheet ja ilot Jumalalle. Olipa ihana lukea täältä että Jumala todella vastaa anovalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882