Oletko saanut rukouksesta apua elämässäsi?

Anonyymi

Jeesus kehotti jo seuraajiaan rukoilemaan lakkaamatta. Usein Jeesus vietti pitkiä hetkiä kahden jossakin syrjäisessä paikassa, jotta mikään ei häiritsisi heidän kahdenkeskistä arvokasta hetkeää.
Oletko sinä saanut elämässäsi rukous vastauksia? Vastaako Jumala. Miten koet?
Mitä asioita pyydät häneltä?

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kolmoishermosärky meni ohi kun helluntaiseurakunnassa rukoiltiin asiasta Jumalalle.

      • Anonyymi

        Yleensä pyydän Jeesuksen kautta Jumalalta siunausta ja suojelusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä pyydän Jeesuksen kautta Jumalalta siunausta ja suojelusta

        Kyllä rukoukset kuullaan, mutta Jumala vastaa niihin oman aikataulunsa mukaisesti, ei ihmisen aikataulun mukaisesti, joten vastauksen saaminen vaihtelee sen takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä rukoukset kuullaan, mutta Jumala vastaa niihin oman aikataulunsa mukaisesti, ei ihmisen aikataulun mukaisesti, joten vastauksen saaminen vaihtelee sen takia.

        Olen saanut vastauksia myös rukouskokouksessa, jossa on kielilläpuhumista, kun tulee tiedon sanoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen saanut vastauksia myös rukouskokouksessa, jossa on kielilläpuhumista, kun tulee tiedon sanoja.

        Myös rukouspyyntöjä on viisasta laittaa netin kautta, niissä ei tarvitse laittaa nimeään, kyllä Jumala pyytäjän tietää...!


    • Anonyymi

      Kyllä. Täällä voimallinen todistus että Jumala vastaa rukouksiin. Tämä rohkaisee luottamaan ja kertomaan pienimmätkin murheet ja ilot Jumalalle. Olipa ihana lukea täältä että Jumala todella vastaa anovalle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      72
      1394
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1237
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1175
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      74
      1099
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      69
      967
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      772
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      722
    8. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      374
      717
    9. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      711
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      676
    Aihe