Raisa Räisänen uhrattiin Saatanalle silloin katoamisyönään Tampereella.
Se rituaali tehtiin siellä Kaupin metsässä, joka on Tampereen HYKSI:n viereisen parkkipaikan lähellä.
Siellä on sellainen uhrikallio.
Siksi se TAYSIN sairaalan yökkö kuuli sieltä metsästä niitä kirkaisuja, aivan kuin jotain nuorta oltaisiin tapetti siellä metsässä.
Huudot kuuluivat Kaupin metsästä.
Siellä pidettiin tämä satanistinen uhri rituaali, jonne osallistui ihan jopa sitä edellisillan EY-kokouksen eliittiä. Turvallisuusjärjestelyt hoiti paikallinen poliisi.
Raisa uhrattiin EY-kokouksen alla ja hänet valittiin rituaaliuhriksi, johon täytyi löytää alaikäinen tyttö.
Raisa Räisäsen rituaalimurha tehtiin
19
1002
Vastaukset
- Anonyymi
Sen Räisäsen ruumiin taas sai tehtäväkseen jemmata eräät henkilöt, jotka veneellä lähtivät Vesilahteen asti ja upottivat sen jätesäkkiin käärityn ruumiin sinne Pyhäjärveen.
- Anonyymi
vapaamuurari-lääkäri kertoi muialleen että tietää mitä raisalle tehtiin ja miten nkuoli- mutta lekuri itse kuoli nopeasti tuon jälkeen...
sattumaako? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vapaamuurari-lääkäri kertoi muialleen että tietää mitä raisalle tehtiin ja miten nkuoli- mutta lekuri itse kuoli nopeasti tuon jälkeen...
sattumaako?Lääkäreillä on pääsy lääkkeisiin eli huumaaviin aineisiin. Lääkärit elävät sillä että ihmiset ovat sairaita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lääkäreillä on pääsy lääkkeisiin eli huumaaviin aineisiin. Lääkärit elävät sillä että ihmiset ovat sairaita.
Lääkäreillä on myös valta selitellä mitä on tapahtunut ja miksi ja heitä kuunnellaan. Vastapuolta ei juurikaan kuunnella koska ei ole arvoa. Lääkkeillä saadaan ihmisiä tiettyyn tilaan ja sitten voidaan selitellä että mikä se tila on. Vaikkapa skitsofrenia ja siihen on sitten taas lääkkeitä. Baareissa voi pyöriä lääkäreitä laittamassa aineita juomiin ja saadaan kalastettua tulevaisuuden asiakkaita. Ennenkin ovat huijanneet mikseivät nykyaikanakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sattumaako?Onko se muija vielä hengissä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko se muija vielä hengissä?
On koska lekuri ei kertonut yksityiskohtia- sanoi vain tietävänsä- joten muija ei ole uhka kun ei tiedä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On koska lekuri ei kertonut yksityiskohtia- sanoi vain tietävänsä- joten muija ei ole uhka kun ei tiedä.
Oliko Stubb Tampereella tuolloin EU-kokouksessa- ja päätettiinkö Stubbin presidenttiys tuossa tilanteessa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oliko Stubb Tampereella tuolloin EU-kokouksessa- ja päätettiinkö Stubbin presidenttiys tuossa tilanteessa?
CIA-Stubb...?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
CIA-Stubb...?
EU-kokous, niin onko nyt kaikissa EU-maissa jo CIA-heepot pressana?
- Anonyymi
Poliisi voisi selvästi haastatella ylläolevia, heillä tuntuu olevan asiasta selvästi tietoa.
- Anonyymi
Satanismi ja saatanan palvonta ovat kaksi eri asiaa.
- Anonyymi
Itsehän olen sitä mieltä että molemmista on silti päästävä eroon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsehän olen sitä mieltä että molemmista on silti päästävä eroon.
Ennemmin kaikista uskonnoista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ennemmin kaikista uskonnoista.
Jeesus pelastaa, ja rakastaa myös sinua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus pelastaa, ja rakastaa myös sinua.
Ei kuolleet ihmiset rakasta ketään, me emme edes tiedä paljoa historiallisesta Jeesuksesta.
- AnonyymiUUSI
mutta molemmat Saatanaa... että siis sama asia...
- Anonyymi
Milloin HYKS on perustanut toimipisteen Tampereelle.
- Anonyymi
Salaliittoteorioissa kaikki on mahdollista!
- Anonyymi
Olitko itse mukana vai mistä tiedät?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138