Miten suomalaiset tulee putinsti?

Anonyymi

Osa suomalaisista on ikävä kyllä muuttunut putinisteiksi, kuten eräs desnttikin. Minulla on hypoteesi mitkä tekijät vaikuttavat putinismin syntyyn.

1. Elämä tuntuu epäonnistuneelta. On jäänyt saamatta jotain kaipaamaansa kunnioitusta tms.
2. Länsimainen "hapatus" tympii. Venäjällä ei homot julkisesti hillu, vaikka Putin itse saattaakin olla vähän suuntautunut.
3. Kokee olevansa vahvemman puolella. Tähän littyy tarinat siitä, miten paljon tuhoa Venäjä pystyy tekemään.
4. Putinismi toimii uskonnon korvikkeena tai tehostimena. Apokalyptisia näkymiä, 3. kohdan mukaan.

Terveysviranomaisten tulisi kehittää hoito-ohjelmia putinismiin.

30

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tie putinismiin käy omien koronarokote "tutkimusten " kautta. Eli googlailu vei nuo onnettomat aikoinaan väärille sivuille ja sen myötä venäläisten luomaan rinnakaistodellisuuteen.

      • Anonyymi

        Runko aloittajan kysymykseen


      • Anonyymi

        Jaaha. Nyt saatiin jo itse Jeesus mukaan. Neuvostoliitossahan uskonto oli kielletty, mutta nyt Venäjällä se on sallittu ja papit siunaavat aseet.
        Ja kun nyt kritiikistä puhutaan, niin palataan tuohon avoimeen keskusteluun sitten, kun siellä Venäjällä on pidetty ensimmäiset oikeat vaalit, joiden tulos ei ole jo etukäteen päätetty ja opposition edustajat eivät istu linnassa tekaistujen syytteiden perusteella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Runko aloittajan kysymykseen

        Aloittajana kiitän. Minultahan jäikin mainitsematta paremmintietäminen, joka korostuu rokotuskriittisissä piireissä, mutta sitä esiintyy myös putinistien parissa.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erittäin hyvä esimerkki tuolla.
        2 päivää sitten vielä mediatotta mutta valhe meni aivan liian paksuksi

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17413653/kiovan-haamu-kuoli#comment-114168883

        Linkin aloitus poistettiin toistuvasti kun haamu oli vielä mediatotta


    • Anonyymi

      Putinistit ja tuollaiset rufi kulkueet tekevät syyttömien venäläisten oloa vaikeammaksi maassamme, siis ei rehelliset työtätekevät ihmiset ole niitä pahoja niitä ovat venäjän hallinto ja Suomalaiset putinistit. Jättäkää syyttömät rauhaan ja syyttäkää syyllisiä.

      • Anonyymi

        Venäläiset haluavat, että kulkue perutaan.


    • Anonyymi

      Putinismi on samankaltainen kuin natsismi. Jos et ole minun puolella olet minua vastaan. Silloin olet kansan vihollinen ja joudatkin vankilaan/leirille/kuolla. Demokratialla ei ole tilaa aatteelle.

    • Anonyymi

      Yhtä hyvin voisi kysyä miten suomalaisia kääntyi taistolaisiksi tai Rauhanpuolustajiksi mikä tämän hyödyllinen idiootti-funktion takana oli? Kapinointi vanhempia vastaan?

      • Anonyymi

        Osittain samoja syitä taistolaisilla kuin putinisteillakin. Tätä oletusta tukee sekin, että Suomen jäljelle jääneet kommunistit, ilmeisesti kumpikin, ovat putinisteja.


    • Anonyymi

      Aina osa ihmisistä epäilevät salaliittoja ja ovat valtavirtaa vastaan.
      Mistä ja miksi ovatkin kysymyksiä joihin olisi mielenkiintoista tietää vastaus.

    • Anonyymi

      Miten sitten tulee natonistiksi?
      Aivopesulla ja lahjuksilla tietenkin.

      • Anonyymi

        Lukemalla korkeajännitystä ja Tex Willeri lapsuudestaan lähtien.


      • Anonyymi

        venäjällä on kyllä nistejä ihan ilman NATOakin.


    • Anonyymi

      Tehokkain taviputinisti on tietty StasiBoris Esimerkiksi hyvin harva - Turun kokoomuksen ulkopuolella - on päässyt niin lähelle Putinia kuin hän

      (stasimies joka teki töitä kgb:lle myös) ja hänen kollegansa Putin - kgb-mies joka teki töitä stasille myös ja molemmat operoivat Berliinissä ja Dresdenissä

      kuinka hyvin nämä ovat kaveeranneet ei ole tiedossa ymmärrettävästi kumpikin muikenee kuin vaari nyt

      Batman Z-dosentti on niin karkea että jokainen osaa välttää hänen putinismiaan
      Lipponen ja Haloska myös aika julkeita kuten esko aho sberbank

      Kokoomus on poikkeus joka on lähin Putinin puolue Suomessa - paljon lähempi kuten Putinin silmäänsahaama Tuomio ja Haloska - mutta kokoomus on jotenkin karkottanut sivuun putinmiehet pannaan (tunnetuin on xxxxxx zzzzz
      joka sai vähän nenilleen tunnetussa yyyyyyyyy-casessa yritettyään laskea perheensä sosdemveronimentää SKOP-pankin avustuksella olen näin analysoinut tasetta

      • Anonyymi

        Varmuuden vuoksi vielä, Sale ei ole Turun vaan Salon kokoomuksessa ja kokoomuksen Putin-suhteiden aikana hän oli oikeissa töissä Salossa eikä ole mukana Turun kokoomuksessa


    • Anonyymi

      Kohta 2 osuu tarkimmin omalla kohdalla toteen, mutta lisäisin tähän vielä EU:n hapatus päälle, tulee kaiken maailman direktiivejä joita Suomi noudattaa orjallisesti, kun muut maat, etenkin etelän vetelät viittaa kinttaalla. EU ei tuo mitään helpotusta tänne, täällä vain hinnat nousee ja monopolit säilyy, mitä hyötyä EU:sta on???????????

      Mulle on täysin yksi hailee asunko Venäjällä vai EU diktatuurissa ja hyvä kun Putin ärsyttää näitä lännen globalisti hinttareita! =D hahah!

      • Anonyymi

        Venäjällä joutuisit armeijaan ja sinut raiskattaisiin siellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Venäjällä joutuisit armeijaan ja sinut raiskattaisiin siellä.

        Omaa fantasiaasi


    • Anonyymi

      Kysymyshän on varsin helppo.

      Koska venäjällä on mielipiteen vapaus kielletty ja valtio ajatttelee puolestasi, niin putinistiksi tulemiseen riittää epäonnistunut aivoleikkaus, jossa aivokapasiteetista poistetaan 90 %.
      Tällöin jäljelle jäävä osuus riittää kuuliaisuuteen Suurelle Johtajalle, sekä kipeästi tarvittavan kaalin viljelyyn. Samoin taipumus votkan juontiin säilyy, ellei jopa hivenen lisäänny.

      • Anonyymi

        Ai täälläkö ei ole? Miten sosiaalista mediaa botit valvoo ja YouTube sensuroi väärämieliset videot het pois. Kaikki mediat täällä on yhtä mieltä asioista ja toistelevat kuin papukaijat ylhäältäpäin määrättyjä "uutisia" eli propagandaa, jota tietyt lampaat toki nielee kyseenalaistamatta ollenkaan asioita.


    • Anonyymi

      "Kyse on yleensä siitä, että kyseinen henkilö vain yksinkertaisesti näkee lännen valheellisen sotapropagandan läpi, koska hän on itse tutkinut asiaa laajemmin molemmilta laidoilta!"

      Eli MeidänVenäjän uutistenJanus Putkonen on kertonut faktan, että läntinen valhemedia valehtelee aina. Riippumaton tiedonvälitys toimii venäjällä näin.

      • Anonyymi

        no, oletko sitä mieltä että sotapropaganda on keksitty juuri tässä sodassa, ettei sitä aiemmin ole esiintynyt, jos on niin sitä on harrastanut vain venäjä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no, oletko sitä mieltä että sotapropaganda on keksitty juuri tässä sodassa, ettei sitä aiemmin ole esiintynyt, jos on niin sitä on harrastanut vain venäjä?

        Niin, miksi vain länsi valehtelee? Vai olisiko tässä taas kyseessä Suuri Kertomus, kuten Puna-armeijan "saavutuksista", ts. vain lännessä on syyllistytty sotarikoksiin ja valheellisen propagandaan. Näinhän meille on venäjältä taas Putinin aikana tulostettu tätä neuvostoliittolaista näkemystä totuudesta. Venäjä vain auttaa siviilejä Ukrainassa ja on täysin mahdotonta, että venäjän armeija ryöstäisi ja raiskaisi. Kuten II maailmansodan aikana.

        Toki näinhän se menee "kaavan mukaan". Mutta jenkit ja Nato!!!


    • Anonyymi

      Hyvä kysymys on, miksi venäjällä kansalta pitää estää pääsy läntisiin medioihin, jos "molemmilta laidoilta tutkiminen" johtaa oikeaan lopputulokseen? Miksi venäjän sotatoimista ei saa medioissa edes kertoa nimellä "sota"? Miten tämä salailu edistää "riippumatonta tiedonvälitystä".

      • Anonyymi

        Väärin
        Eu estää, venäläiset pääsee lukeen kaikkia länsi julkaisuja.

        Oletko pihalla?

        kokeile

        https://www.rt.com/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärin
        Eu estää, venäläiset pääsee lukeen kaikkia länsi julkaisuja.

        Oletko pihalla?

        kokeile

        https://www.rt.com/

        En kokeile. Eikä kannata venäjälläkään kenenkään "kokeilla" mitään, tai häkki heilahtaa. Että venäjällä "pääsee lukeen kaikkia länsi julkaisuja."? Toki kun on oma VPN-yhteys.


        Disinformaation levittämisen rajoittaminen on tärkeää läntisen vapauden suojelussa. Avoimen yhteiskunnan ominaisuuksia käyttävät härskisti juuri, ne jotka itse rajoittavat vapautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kokeile. Eikä kannata venäjälläkään kenenkään "kokeilla" mitään, tai häkki heilahtaa. Että venäjällä "pääsee lukeen kaikkia länsi julkaisuja."? Toki kun on oma VPN-yhteys.


        Disinformaation levittämisen rajoittaminen on tärkeää läntisen vapauden suojelussa. Avoimen yhteiskunnan ominaisuuksia käyttävät härskisti juuri, ne jotka itse rajoittavat vapautta.

        Hölmö ei tajua Eu n rajottavan


    • Anonyymi

      Putinnistit on . Paluumuuttajia tai muuten Suomeen livahtaneita venäläisiä.
      Putinistit kuuluu Venäjälle heidän paluumuuttoa järjestellään juuri

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      377
      3658
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      206
      1795
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1374
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      149
      1250
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      885
    6. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      883
    7. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      57
      860
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      840
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      829
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      49
      820
    Aihe