Mitä ovat "Virus-profeetat"?
Raamattu kyllä osoittaa monenlaisia Jumalan kutsumia ja valtuuttamia profeettoja.
Jotka tuovat ja ovat tuoneet oikeita ja raittiita tulevaisuuden tietoasioita.
Mutta kun esimerkiksi Ilmestyskirjan 6. luvun Valkoista hevosta on ruvettu väittämään korona-viruksen asiaksi, niin on täysi syy kysyä:
- Mitä ihmeen "profeettoja" ovat sellaiset, jotka 2000 vuotta vanhoja,
Jumalan lähettämän Oikean Profeetan - Johanneksen - tuomaa näkyä
• kääntävät ja
• vääntävät ja
• mustaavat ja
• rustaavat. . .
Mistä ihmeen bunkkereista nämä Virus-profeetat saavat näkynsä? Eivät kyllä Taivaan Jumalalta!
Sellaisissa ei ole MITÄÄN Jumalan asettaman (profeetan) tuntomerkkejä!
On jätettävä sellaiset omaan arvoonsa, ja kehumaan itseään vaikka "rabbiksi"?
( = itsekehu lemuaa....)
Mitä ovat "Virus-profeetat"?
5
169
Vastaukset
- Anonyymi
ne näkyy olevan sellaisia mainos-prohveettoja, jotka tekee kuin lööppejä uutisjutuista.
Nostavat itteään korokkeelle... - Anonyymi
Virus-profeetat kuuluvat siihen sarjaan omatekoisia rohveettoja, jotka keksivät kuin horoskooppeja! Aina on muka näkyvillä pahaa, niinkuin kädestä ennustelevan.m-muorin hommissa!
- Anonyymi
Joo. Ei nuo rabbin profetiat.... mitenkään sitoudu Raamatun opetuksiin.
Se vetää korviensa välistä milloin tieteilijöiden milloin kenenkin sepustuksia. - Anonyymi
Virusprofeetat ovat menneet sekaisin!!
- Anonyymi
Virusprofeetat ja muut ennustajaukot ovat edustavat sairasta ennustelua, sekä henkisesti että hengellisesti turmeltuneista astioista nousevaa. Terve profetia-asia on ihan toisella tasolla!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938078
- 403862
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241340
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321163Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311089Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11885Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31822Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27772