Ukrainalaiset kausityöläiset eivät tänä vuonna tyydy alipalkkaukseen EU-maissa pakolaisina eläessään, vaan euromaiden kulut vaativat normaalin tessin mukaisen palkan. Taitaa mansikka kallistua.
Taitaa mansikkakin kallistua tänä kesänä
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hienoa, hallitus.
- Anonyymi
..niin nyt saadaan ukrainalaisillekin TES-palkat 👍
- Anonyymi
Farkkushortsein varustetut 20 vuotiaat ukrainalaisneidot on mansikkapellolla kiva näky...t.viljelijä erkki 76v.
- Anonyymi
Ei kaltaisellas vanhalla sialla edes seiso.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kaltaisellas vanhalla sialla edes seiso.
Kyllä nuori ukrainatar sen ylös saa kun saippuoi.
- Anonyymi
Ukrainalaiset oppineet somaleilta ja romaaneilta että kantasuomalaisista suurin osa on hyödyllisiä idiootteja.
- Anonyymi
Jos hinta nousee liikaa ,mansikkaa tai muutakaan marjaa ei osta enää kukaan ja ne mätänee pelloille,toreille,metsiin ja marjapurkkeihin. Yrittäjille pitäisikin tehdä laki että marjat on myytävä ostajalta tarjottuun hintaan jos eivät mene kaupaksi kalliilla tuoreeltaan. Muuten koko keräys ja kasvatusprosessi on mennyt hukkaan ja nuo pilaantuvat marjat tuottaa vaan ylimääräistä CO2ta josta yrittäjän pitää sitten maksaa valtiolle ylimääräisenä,turhaan tuotettuna CO2na.
- Anonyymi
Voi olla että suomalaiset nuoret työttömät päästetään viimein keräämään mansikkaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392447
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381333- 841313
- 631201
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40939Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122828- 31761
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23616Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58586Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d6820529