Haen miestä Heinolasta

Anonyymi

Olen 19 vuotias nörttityttö ja mulla ei oikeen ole kavereita. Asun Heinolassa ja tykkään käydä kävelyllä ja uimassa. Haluisko joku tutustua ja seksikin olisi kivaa. Oon aika pieni 155cm 45kg ja A rinnat. En käytä meikkiä enkä ajele pimppikarvoja. Tahdon tavata jonkun mukavan miehen ja voit olla vanhempi.

38

959

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      HEINOLAN SETÄ on etsimäsi. 😁

      • Anonyymi

        Joo 😂😂


    • Anonyymi

      Älä ainakaan Heinolan Ranesta haaveile, Setä ei koskaan tule treffeille hän hakee naisseuraa vain siksi että saisi piilotettua homoutensa.

    • Anonyymi

      Ei kukaan hae miestä Heinolasta. Siellä on kahjoja.

      • Anonyymi

        Heinola on Suomen homopääkaupunki. Ei sieltä nainen miestä löydä, mutta moni mies on löytänyt.


    • Onhan mitä vanhempoia miehiä tyrkyllä varmaan satoja,minä mukaan lukien

      • Taasko tää meidän huumorin esikuva ilmesty kommentoimaan,ja ihan uudella jutulla,mistä ihmeestä keksit nuo kaikki hauskuudet jotka naurattaa koko suomi24 lukia porukkaa, nythän sulla on jo varmaan viisikin juttua mitä täällä viljelet olet niiiiiiin hauska velikulta ja ttodella fiksu ja aikuismaisesti käyttäytyvä,ottakaa muutkin esimerkkiä,saadaan tästä oikein kunnon huumoripalsta.


    • KIK ripa987654

      • Anonyymi

        Idiootti hahaaa 😂 🤣


    • Anonyymi

      ETSI HEINOLAN TERO. PÄÄSET TUTUSTUMAAN PIKKUPIPPELIN JA PROLAPSEN MAAILMAAN.

    • Anonyymi

      No hei, toi aloitushan nyt on pelkkä provo.

    • Anonyymi

      Ota siihen vitun eunukki raneen yhteyttä

      • Anonyymi

        Nimi ja osoite pysyy.
        Rauno Kahjander
        Siltakatu 11-13
        Heinola


      • Anonyymi

        Tämäkin viesti poistetaaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämäkin viesti poistetaaan.

        Heinolan setäkin poistetaan keskustelupalstoilta, kun tänään jo samana päivänä muutaman tunnin sisällä hänen aloittamassa ketju poistettiin😂


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ai että on Heinolan sedän pikkusiskokin tänne eksynyt.
        Paetkaa kääkk...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai että on Heinolan sedän pikkusiskokin tänne eksynyt.
        Paetkaa kääkk...

        Heinolan setä itse on taaskerran heitetty pihalle palstalta. Setä ei pysty hillitsemään itseään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heinolan setä itse on taaskerran heitetty pihalle palstalta. Setä ei pysty hillitsemään itseään.

        Rauno-setä on tänäänkin poistettu hiiteen palstalta. No, viikonloppu lähestyy ja setä keplottelee itsensä kyllä linjoille jollakin tavalla. Odottakaa vain, The Shithead of Heinola Will Return.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai että on Heinolan sedän pikkusiskokin tänne eksynyt.
        Paetkaa kääkk...

        No nehän olisi voinut vaikka mitä sukurutsailuja ja sisarusten välistä rakkautta harjoittamaan, niin mihin ne ketään muuta edes tarvitsee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rauno-setä on tänäänkin poistettu hiiteen palstalta. No, viikonloppu lähestyy ja setä keplottelee itsensä kyllä linjoille jollakin tavalla. Odottakaa vain, The Shithead of Heinola Will Return.

        Hyvä nimitys. Siitä ukkelista, kun joku keksisi tehdä elokuvankin vielä😂


    • Anonyymi

      Tänään käymäs heinolassa. Oisko naista tai paria?

      • Anonyymi

        OLEN RANE SETÄ HALUUTKO RAKAS MUA SAAT SPERMATA PYLLYN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        OLEN RANE SETÄ HALUUTKO RAKAS MUA SAAT SPERMATA PYLLYN

        Haluun sadomasoleikkejä sun kanssa ja kurittaa sua lyömällä mattopiiskalla perseelle niin kauan ja kovaa, että tuntuu ja pakaroita punottaa😈😻


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluun sadomasoleikkejä sun kanssa ja kurittaa sua lyömällä mattopiiskalla perseelle niin kauan ja kovaa, että tuntuu ja pakaroita punottaa😈😻

        Ja sen jälkeen seuraavalla sessiolla voisin johtaa sähköä sedän sukuelimiin, jos tykkäät yhtä paljon sähköiskuleikeistä ja pienien sähköiskuja saamisesta, kuin minä niiden antamisesta😍


    • Anonyymi

      Sinänsä mielenkiintoista, vaikkei tärkeätä, on havaita ettei Heinolan setää ole tänään näkynyt. Sitä ei olekaan tapahtunut vähään aikaan että setä jättää päivän väliin, on se niin HC trollaaja.

      • Anonyymi

        Trollaajia ei tueta Suomi24 keskustelupalstalla ja otteita heitä kohtaan on alettu koventamaan, niin näkevät pian ettei trollailu enää kannata.


    • Anonyymi

      Ei setä tänne jouda, kun se bylsii kahta teinityttöä.

      • Anonyymi

        NIMI JA OSOTE SAATANA NI SUN KAIKKI LAITTEET HAJOTETAA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        NIMI JA OSOTE SAATANA NI SUN KAIKKI LAITTEET HAJOTETAA

        Missä sininen nimimerkki? Et ole luotettava!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        NIMI JA OSOTE SAATANA NI SUN KAIKKI LAITTEET HAJOTETAA

        Poliisi on palstoilla kuulolla juuri sinunlaistesi ihmisten johdosta ja valmiina pidättämään sinut heti, kun edes vakavissasi suunnittelet tekeväsi mitään vastaavaa, kunhan siitä on vain kertynyt riittävästi näyttöä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä sininen nimimerkki? Et ole luotettava!

        Kyllä ne kaikki muutkin ihmiset täällä voi niitä sinisiä Rane nimimerkkejä luota, ettei se ole minkäänlainen tae Raneudesta😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        NIMI JA OSOTE SAATANA NI SUN KAIKKI LAITTEET HAJOTETAA

        No mitä. Kyllähän se Rane nimenomaan on kertonut lukuisia kertoja haluistaan 16-25 vuotiaisiin teineihin tms. eli tässä ei ole yhtikäs mitään uutta.


    • Kik.Arttusuomi

    Ketjusta on poistettu 79 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1449
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe