Saulusmedian saarnaajan Paavolan salaliittoteoriat ovat lähteneet todella lapasesta. Älkää missään tapauksessa seuratko tätä eksyttäjää, sillä hänen suustaan sitä käärmeen myrkkyä tulee. Katsokaan millaista valhetta Paavola saarnaa:
"Miten koronaviruksella voi olla sama geneettinen perimä kuin käärmeen myrkyn keskeisellä aktiivisella kemikaalilla? Tähän kannattaa kiinnittää todella huomiota, sillä kun koronataudin (viruksen) entsyymillä on sama geneettinen perimä kuin käärmeen myrkyn keskeisellä aktiivisella kemikaalilla, niin se todistaa sen, että koronavirus on laboratoriossa tehty virus. Miksi koronavirukseen olisi laitettu käärmeen myrkyn kaltaista myrkkyä? Koronavirus pandemia on uuden maailmanjärjestyksen arkkitehtien suunnitelma maailman väestön vähentämiseksi, johon kuuluu monia erilaisia asioita, joiden kautta tämä päämäärä pyritään saavuttamaan; luoda sairautta aiheuttava laboratoriovirus, kehittää siihen vaarallinen "rokote", aiheuttaa sotia, aiheuttaa nälänhätää. Kaikki nuo edellä luetellut asiat ovat käynnissä maailmassa, eikä niitä pysäytetä, vaikka niin sanotaan, sillä uusia sotia ja kulkutauteja (laboratoriossakin valmistettuja viruksia) tulee koko ajan lisää. Nälänhätä kasvaa maailmassa siitäkin huolimatta, vaikka sanotaan, että se pyritään lopettamaan.
Ymmärrän sen, että moni pitää tätä uuden maailmanjärjestyksen maailman väestön vähentämisen agendaa foliohattujen ja hörhöjen salaliittoteoriana, jota se ei kuitenkaan ole. Parin viime vuoden aikana koko maailmassa ylikuolleisuus on lisääntynyt. Amerikassa ylikuolleisuus ollut 500 000 ihmistä normaalia enemmän vuosien 2020 ja 2021 aikana. Koronavirus on lisännyt ylikuolleisuutta, sillä koronataudin käärmeen kaltainen myrkky on tappanut ihmisiä. Moni sanoo ettei koronarokote ole lisännyt ylikuolleisuutta, mutta olen tästä eri mieltä."
Petri Paavola väittää, että koronavirus on ihmisen tekemä käärmeen myrkky
83
1062
Vastaukset
- Anonyymi
>>kun koronataudin (viruksen) entsyymillä on sama geneettinen perimä kuin käärmeen myrkyn keskeisellä aktiivisella kemikaalilla, niin se todistaa sen, että koronavirus on laboratoriossa tehty virus<<
Tämä on paksu valhe. Itseoppinut Paavola leikkii taas virologia ja saa itsensä naurun alaiseksi. Mainitut entsyymit eivät todista millään tavalla, että koronavirus olisi ihmisen rakentama.
Koronavirusta on esiintynyt jo kauan luonnossa eri eläinlajeissa. Pari vuotta sitten virus siirtyi ihmiseen, koska kiinalaisilla lihatoreilla on huono hyginenia.- Anonyymi
Koronavirukset kuuluvat RNA viruksiin ja niitä on maailmassa kymmeniä eri lajeja. Ihmetyttää suuresti, jos käärmeen myrkyn perimä olisi sama kuin koronaviruksen RNA järjestys. Käärmeen myrkky on kemiallinen yhdiste, ei DNA tai RNA ketju, jossa perimä siirtyy.
Samainen Paavola sekoili jo sikainfluensan aikana. Hän luuli, että rokotteen säilymiseksi lisätty aine vaikutti rokotteen tehoon. Kun sen oli kerrottu häipyvän muutamassa päivässä kehosta, Paavolan mielestä rokotekaan ei voinut vaikuttaa kuin muutaman päivän.
Paavola on ämpärityhmä mies, kuten eräät muutkin Saulus lähetyksessä. Ei siinä porukassa täysipäinen pärjäisikään.
- Anonyymi
TV7:n evankelista Lassi Erpiö kuoli koronaan.
Uhreja tulee, kun Paavola pelottelee valheillaan rokotteista.- Anonyymi
Hahahahhh!!!! Mikä valhe!!!
Rakas Petri selvis koronasta . Mutta uuskarismaattinen Lasse Erpiö kuoli . Voiko joku kiistä näitä faktoja ? Mihin sairauteen muuten Uuskarismaattinen Tuula Ekbom ?? Ei kovin vanhana kuoli pois. Eikö Jumalalla todella ollut käyttöön noista kahdesta ? Vai onko joku muu uuskarismaattinen jatkaamassa ja julistaa että tuossa parani yhden ja tuossa toinen ja kun on 20 parantunut ja ei kukaan tule ylös lavalle todistamaan parantuneena???? Niin herää kysymys että mikä showta pitivät ??
- Anonyymi
Georg Orwell kirjoitti aikoinan kirjan Eläinten vallankumous. Kirjassa kaikki eläimet oli TASA-ARVOISIA,, kotvan kuluttua Siat sitten olivatkin kaikkein tasa-arvoisinpia. Pahsti vaikuttaa että eläimet ovat maailma vastaan LEPAKKO teki Korona virukssen Muurahaiskarhu soluttautui levittämään liittolaiseksi. Linnut alkoivat levittää Lintu Flunssa joka koronalle sukulainen.. Yllätävin eläinetn ISKU tapahtui Etelämantereen Tutkimusasemalle. Viikko korona rokotusten jälkeen Jääkarhut iskivät asemalle TOIVAT SINNE KORONA VIRUKSEN. LAITOS ON TÄYSIN SULJETTU ALUEELLE ELÄÄ VAIN JÄÄKERHUJA. Jääkarhut ovat siis liittyneet ihmisiä vastaan eläinten vallankumoukseen.
- Anonyymi
"Pyramidin huipulla olevalla kultilla on historiallinen suunnitelma menossa. Kulttilaiset ovat syvästi uskovaisia omalle uskonnolleen ja he palvovat Baphometia eli Saatanaa. He ovat vannoneet historiallisen lupauksen, että tulevat tappamaan sodilla, nälän hädällä tai myrkyttämällä kaikki muut uskonnot tästä maailmasta (Katolisen kirkon kanssa on kuitenkin diili)."
Tätä vapaamuurareitten ja muiden okkultistien touhua on siis vuosikymmeniä hourittu meillä Suomessakin. Olen itse okkultismista tullut uskoon, eikä tässä ole mitään uutta. Tätä okkultistit ovat kautta aikojen harrastaneet. Ja tottakai he palvovat saatanaa. Kai sen nyt jokainen tajuaa ilman Dr. Ardisiakin! Antikristus saa aikaan tämän.Saatanallinen voima ja paljon uskollisia palvelijoita ja ateisteja tulee lisää ja lisää.
Näin täytyy tapahtua raamatun mukaan .
Pian ilmestyy antikristus tuo kadotuksen lapsi ja kirkot jää tyhjiksi huuhkajien majapaikoiksi ja saatanan lapset rellästää kuin raivopäät ja vihaa Jeesusta ja Hänen omiaan.
Näin se on..- Anonyymi
Mauno Mattila on sanonut Petri Paavolasta näin:
"Ingenjör_81
06.09.2020 18:08
"Kun Paavola opettaa, ettei Jeesus Kristus ole lihaan tullut vaan siinä käynyt ja siitä lähtenyt lakannut olemasta ihminen, niin se tulee antikristuksen hengestä."
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16546741/petri-paavola-kieltaa-uskonsa-jeesukseen-kristukseen#comment-104042136
“Maailmaan on lähtenyt monia eksyttäjiä, jotka eivät tunnusta Jeesusta Kristukseksi, lihaan tulleeksi. Sellainen on antikristus, eksyttäjä.” (2Joh 7, FinRK) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mauno Mattila on sanonut Petri Paavolasta näin:
"Ingenjör_81
06.09.2020 18:08
"Kun Paavola opettaa, ettei Jeesus Kristus ole lihaan tullut vaan siinä käynyt ja siitä lähtenyt lakannut olemasta ihminen, niin se tulee antikristuksen hengestä."
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16546741/petri-paavola-kieltaa-uskonsa-jeesukseen-kristukseen#comment-104042136
“Maailmaan on lähtenyt monia eksyttäjiä, jotka eivät tunnusta Jeesusta Kristukseksi, lihaan tulleeksi. Sellainen on antikristus, eksyttäjä.” (2Joh 7, FinRK)>> Paavola opettaa, ettei Jeesus Kristus ole lihaan tullut vaan siinä käynyt ja siitä lähtenyt lakannut olemasta ihminen <<
Eihän Jeesus enää olekaan siinä samassa liharuumissa, joka hän oli, kun hän sikisi tähän maailmaan Pyhästä Hengestä ja vaelsi Nasaretilaisena. Sen todistaa raamattu itse:
Hän ilmestyi tyhjästä ja katosi näkyvistä, niin kuin aave, minkä takia opetuslapset peljästyivät ja luulivat häntä hengeksi. Mutta silti hän pystyi syömään, kuten fyysinen ihminen.
Luuk. 24:31-43
31 Silloin heidän silmänsä aukenivat, ja he tunsivat hänet. Ja hän katosi heidän näkyvistään.
33 Ja he nousivat sillä hetkellä ja palasivat Jerusalemiin ja tapasivat ne yksitoista kokoontuneina ja ne, jotka olivat heidän kanssansa.
36 Mutta heidän tätä puhuessaan Jeesus itse seisoi heidän keskellään...
37 Niin heidät valtasi säikähdys ja pelko, ja he luulivat näkevänsä hengen.
38 Mutta hän sanoi heille: "Miksi olette hämmästyneet, ja miksi nousee sellaisia ajatuksia teidän sydämeenne?
39 Katsokaa minun käsiäni ja jalkojani ja nähkää, että minä itse tässä olen. Kosketelkaa minua ja katsokaa, sillä ei hengellä ole lihaa eikä luita, niinkuin te näette minulla olevan."
40 Ja tämän sanottuaan hän näytti heille kätensä ja jalkansa.
41 Mutta kun he eivät vielä uskoneet, ilon tähden, vaan ihmettelivät, sanoi hän heille: "Onko teillä täällä jotakin syötävää?"
43 Ja hän otti ja söi heidän nähtensä.
Jeesus oli esikoinen kuolleista nousseista ja ensimmäinen, joka sai ylösnousemusruumiin. Hänellä on siis nyt"kirkkauden ruumis", joka on sekä fyysinen, lihaa ja luuta, mutta joka on myös yliluonnollinen, eli pystyy ilmestymään ja katoamaan. Ei mikään tavallinen liharuumis voi sellaista tehdä!
Ja samankaltaisen ylönousemusruumiin myös me saamme, kun ruumiin ylösnousemus tapahtuu aikanaan meille:
Fil. 3:21
hän on muuttava meidän alennustilamme ruumiin kirkkautensa ruumiin kaltaiseksi...
Kun Jeesus vaelsi Nasaretilaisena, hän sai voiman yliluonnollisiin tekoihin Isältä.
Näin raamattu minun käsittääkseni opettaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
>> Paavola opettaa, ettei Jeesus Kristus ole lihaan tullut vaan siinä käynyt ja siitä lähtenyt lakannut olemasta ihminen <<
Eihän Jeesus enää olekaan siinä samassa liharuumissa, joka hän oli, kun hän sikisi tähän maailmaan Pyhästä Hengestä ja vaelsi Nasaretilaisena. Sen todistaa raamattu itse:
Hän ilmestyi tyhjästä ja katosi näkyvistä, niin kuin aave, minkä takia opetuslapset peljästyivät ja luulivat häntä hengeksi. Mutta silti hän pystyi syömään, kuten fyysinen ihminen.
31 Silloin heidän silmänsä aukenivat, ja he tunsivat hänet. Ja hän katosi heidän näkyvistään.
33 Ja he nousivat sillä hetkellä ja palasivat Jerusalemiin ja tapasivat ne yksitoista kokoontuneina ja ne, jotka olivat heidän kanssansa.
38 Mutta hän sanoi heille: "Miksi olette hämmästyneet, ja miksi nousee sellaisia ajatuksia teidän sydämeenne?
39 Katsokaa minun käsiäni ja jalkojani ja nähkää, että minä itse tässä olen. Kosketelkaa minua ja katsokaa, sillä ei hengellä ole lihaa eikä luita, niinkuin te näette minulla olevan."
41 Mutta kun he eivät vielä uskoneet, ilon tähden, vaan ihmettelivät, sanoi hän heille: "Onko teillä täällä jotakin syötävää?"
Jeesus oli esikoinen kuolleista nousseista ja ensimmäinen, joka sai ylösnousemusruumiin. Hänellä on siis nyt"kirkkauden ruumis", joka on sekä fyysinen, lihaa ja luuta, mutta joka on myös yliluonnollinen, eli pystyy ilmestymään ja katoamaan. Ei mikään tavallinen liharuumis voi sellaista tehdä!
Ja samankaltaisen ylönousemusruumiin myös me saamme, kun ruumiin ylösnousemus tapahtuu aikanaan meille:
hän on muuttava meidän alennustilamme ruumiin kirkkautensa ruumiin kaltaiseksi...
Kun Jeesus vaelsi Nasaretilaisena, hän sai voiman yliluonnollisiin tekoihin Isältä.
Näin raamattu minun käsittääkseni opettaa.Raamatun mukaan Ihmisen Poika on istunut Isän oikealle puolelle taivaalliselle valtaistuimelleen, joten Jeesus on edelleen ihminen.
Dan 7:13 Minä näin yöllisessä näyssä, ja katso, taivaan pilvissä tuli Ihmisen Pojan kaltainen; ja hän saapui Vanhaikäisen tykö, ja hänet saatettiin tämän eteen.
14 Ja hänelle annettiin valta, kunnia ja valtakunta, ja kaikki kansat, kansakunnat ja kielet palvelivat häntä. Hänen valtansa on iankaikkinen valta, joka ei lakkaa, ja hänen valtakuntansa on valtakunta, joka ei häviä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
>> Paavola opettaa, ettei Jeesus Kristus ole lihaan tullut vaan siinä käynyt ja siitä lähtenyt lakannut olemasta ihminen <<
Näin raamattu minun käsittääkseni opettaa.>>Hänellä on siis nyt"kirkkauden ruumis", joka on sekä fyysinen, lihaa ja luuta, mutta joka on myös yliluonnollinen, eli pystyy ilmestymään ja katoamaan. Ei mikään tavallinen liharuumis voi sellaista tehdä!<<
Apostoli Filippus oli tavallinen ihminen, joka katosi ja ilmestyi toisessa paikassa. Profeetta Elia oli ihminen, joka nousi taivaaseen tulisilla vaunuilla ja lopulta ilmestyi Kirkastusvuorella Jeesukselle ja opetuslapsille.
Ap.t 8:39 Kun he olivat nousseet vedestä, Herran Henki tempasi Filippoksen pois. Hoviherra ei enää nähnyt häntä mutta jatkoi iloisena matkaansa.
40 Filippos ilmaantui sitten Asdodiin. Evankeliumia julistaen hän kulki kaupungista kaupunkiin, kunnes tuli Kesareaan. Anonyymi kirjoitti:
>>Hänellä on siis nyt"kirkkauden ruumis", joka on sekä fyysinen, lihaa ja luuta, mutta joka on myös yliluonnollinen, eli pystyy ilmestymään ja katoamaan. Ei mikään tavallinen liharuumis voi sellaista tehdä!<<
Apostoli Filippus oli tavallinen ihminen, joka katosi ja ilmestyi toisessa paikassa. Profeetta Elia oli ihminen, joka nousi taivaaseen tulisilla vaunuilla ja lopulta ilmestyi Kirkastusvuorella Jeesukselle ja opetuslapsille.
Ap.t 8:39 Kun he olivat nousseet vedestä, Herran Henki tempasi Filippoksen pois. Hoviherra ei enää nähnyt häntä mutta jatkoi iloisena matkaansa.
40 Filippos ilmaantui sitten Asdodiin. Evankeliumia julistaen hän kulki kaupungista kaupunkiin, kunnes tuli Kesareaan.Kyllä..
- Anonyymi
Aloittaja kusip.mielitehtävässään taas kun haukkuu P.Paavolaa.Totuus on että koronapiikit ovat alkaneet tappamaan väestöä ja tämä tulee lisääntymään suuresti.Tuohon koronaan piikkeineen on todellakin kytketty SELVÄSTI saatanallinen pahuus!
- Anonyymi
Totuus on, että koronapiikit ovat pelastanet maailmalla miljoonia henkiä. Niiden aiheuttamat kuolemat ovat erittäin harvinaisia, mutta rokottamattoman todennäköisyys kuolla koronaan tartunnan saatuaan on lähes 30 kertainen täyden rokotussuojan saaneeseen.
Mutta kun on mieleltään sairastunut ja pakkomielle riivaa rokotteesta, niin varmaan silloin jatkaa samaa juttua joko hautaan tai mielisairaudesta parantumiseen asti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totuus on, että koronapiikit ovat pelastanet maailmalla miljoonia henkiä. Niiden aiheuttamat kuolemat ovat erittäin harvinaisia, mutta rokottamattoman todennäköisyys kuolla koronaan tartunnan saatuaan on lähes 30 kertainen täyden rokotussuojan saaneeseen.
Mutta kun on mieleltään sairastunut ja pakkomielle riivaa rokotteesta, niin varmaan silloin jatkaa samaa juttua joko hautaan tai mielisairaudesta parantumiseen asti.Saulus lähetyksen naiset pelkäävät rokotetta niin paljon, että ovat kertoneet joillain naisilla olevan sellaisen piikkikammon, että he saavat syyren verenpaineen kohoamisen ja ilmeisesti muitakin spykosomaattisia oireita. Oireet ovat olleet niin vakavia, että ovat estäneet ottamasta koronarokotteen, jolloin he ovat altistuneet koronataudin vakavalle muodolle.
Tämä on se saastainen hedelmä, mitä Petri Paavolan lahkossa tehdään. Ihmiset pelotellaan olemattomilla salaiittoteorioilla kuoleman partaalle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saulus lähetyksen naiset pelkäävät rokotetta niin paljon, että ovat kertoneet joillain naisilla olevan sellaisen piikkikammon, että he saavat syyren verenpaineen kohoamisen ja ilmeisesti muitakin spykosomaattisia oireita. Oireet ovat olleet niin vakavia, että ovat estäneet ottamasta koronarokotteen, jolloin he ovat altistuneet koronataudin vakavalle muodolle.
Tämä on se saastainen hedelmä, mitä Petri Paavolan lahkossa tehdään. Ihmiset pelotellaan olemattomilla salaiittoteorioilla kuoleman partaalle.Oletko itse kenties hellari,kun tunnut niin kaikkitietävältä,-heidän tyyliinsä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko itse kenties hellari,kun tunnut niin kaikkitietävältä,-heidän tyyliinsä?
Saulus lähetyksen naiset kertovat piikkikammoisista naisista seurakunnan omassa keskustelufoorumissa. Nimimerkit Vaisuliini ja Mariini ovat uskomattomia tapauksia. He ovat läpinäkyvän tekopyhiä ja täysin eksyneitä oikkujen vaivaamia naisia.
- Anonyymi
Haist ihan vaikka oma pas..
- Anonyymi
Mitä sitä aloittajaa moittii, kun perisyntisyys vaikuttaa ihmisessä.
Hänhän puhuu kuten mekin. Synnin lähteestä ja vesipesu siinä auttaa pelastukseen - Anonyymi
Näyttää siltä, että olet itse Petri Paavola.
Paavola joutuu julkaisemaan alamaailman videopalvelussa Rumblessa tämän salaliittoteorian, koska vastuulliset videopalvelut eivät sallisi tuollaisten valheitten levittämistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näyttää siltä, että olet itse Petri Paavola.
Paavola joutuu julkaisemaan alamaailman videopalvelussa Rumblessa tämän salaliittoteorian, koska vastuulliset videopalvelut eivät sallisi tuollaisten valheitten levittämistä.>> Näyttää siltä, että olet itse Petri Paavola. <<
Valtavan hieno rofeetta sinä olet, kun tuonkin tiesit. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
>> Näyttää siltä, että olet itse Petri Paavola. <<
Valtavan hieno rofeetta sinä olet, kun tuonkin tiesit.Paavola on postannut linkkejä videoihinsa omalla nimellään muissa foorumeissa juuri samoilla sanoilla "tossa noin".
- Anonyymi
Se tuo samainen tyyppi joka puolustaa saatanallista piikkiään,on täällä ennenkin ollut haukkumassa P.Paavolaa.Parempi kun tuo saat..an eksyttäjä pysyisi muilla osastoilla valheineen.
- Anonyymi
Rokotekriittiset salaliittoteoriat tulevat pimeydestä. Kun ihmiset eivät ota rokotetta, he kuolevat koronaan. Se on Petri Paavolan todellinen tavoite.
“Te olette lähtöisin Saatanasta. Hän on teidän isänne, ja hänen halunsa te tahdotte tyydyttää. Saatana on ollut murhaaja alusta asti. Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras. Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä.” (Joh 8:44) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rokotekriittiset salaliittoteoriat tulevat pimeydestä. Kun ihmiset eivät ota rokotetta, he kuolevat koronaan. Se on Petri Paavolan todellinen tavoite.
“Te olette lähtöisin Saatanasta. Hän on teidän isänne, ja hänen halunsa te tahdotte tyydyttää. Saatana on ollut murhaaja alusta asti. Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras. Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä.” (Joh 8:44)Oletrko hellari helvetistä,kun niin tiedät toisten joutuvan helvettiin?
- Anonyymi
Kaikella on aikansa auringon alla. Sen alla väitteitä ei ole juurikaan ollut sen paistaessa täydeltä terältä.
- Anonyymi
Koronavirus oli kommunistisen Kiinan, Wuhanin laboratoriossa kehittelemä biologinen ase, jonka se itse, mahd. tahallisesti tai huolimattomuuttaan levitti holtittomasti leviämään maailmalle. Vasemmistohallitukset tukivat ja tukevat tätä rikosta,
Suomessa Sanna Marin vihervasemmisto-hallituksineen on alusta asti, kieltäytymällä toimimasta lääkärien kehotusten mukaan, tehnyt kaikkensa jotta virus saisi nopeasti ja laajasti levitä ja on toimillaan vieläpä keinotekoisesti vahvistanut sen mutaatioita. Vihervasemmiston koronamurhien uhreista ei enää kerrota julkisuudessa.
Samainen S. Marin on vahingoittanut Suomea taloudellisesti, itse varastanut valtiolta ja levittänyt suomalaisten varoja myös rikoskavereilleen pitkin maailmaa ja on nyt, ilmeisesti USA:n ja NATO:n kiristämänä ja näiden puolesta (jotteivät vasemmiston kaikki muutkin rikokset paljastuisi) täysin tietoisesti sytyttämässä sodan Suomen ja Venäjän välille. Ukrainalaisia sotilaita on jo tuotu Suomeen, muka "pakolaisina" ja maanpetokselliset suomalaiset ja matut Suomessa ovat antaneet tälle tukensa, "auttamalla" näitä.
Hänelle ja Suomen hallitukselle on tietenkin myös maksettu "jotain pientä" näistä rikoksista.
NATO-hakemus kuulemma lähtee menemään 12. toukokuuta 2022.
Joten 13. toukokuuta Suomen raja-alueet lienevät jo hiukan toisennäköiset kuin päivää aiemmin. "Jos metsään haluat mennä nyt, niin takuulla yllätyt!"- Anonyymi
Asiasta kolmanteen: kai purkkiruuat, kaurahiutaleet ja makaroonit on jo hankittuina? Vesiämpärit täytetty?
"Ne tulee jo suolla, ne näki rastas!"
Venäjän alkeiskurssi:
Dobryi denj, gaspada rassijanje!
Padnimite ruki, pasalsta! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asiasta kolmanteen: kai purkkiruuat, kaurahiutaleet ja makaroonit on jo hankittuina? Vesiämpärit täytetty?
"Ne tulee jo suolla, ne näki rastas!"
Venäjän alkeiskurssi:
Dobryi denj, gaspada rassijanje!
Padnimite ruki, pasalsta!😁 Pussillisella makarooneja ei pitkälle pötkitä. Kun on turva Jumalassa, turvassa on paremmassa.
- Anonyymi
>> Rokotekriittiset salaliittoteoriat tulevat pimeydestä. Kun ihmiset eivät ota rokotetta, he kuolevat koronaan. <<
Luultavammin juuri tämä on se aito, akuperäinen saatanan (ja sitä palvovan ihmisjoukon) suunnitelma: levittää rokotepelkoa. Sitä kautta, että ihmiset eivät ota rokotetta, heidät saadaan todennäköisemmin sairastumaan vakavaan tautimuotoon ja menehtymään.
Rokotteet ovat kautta historian olleet pelastukseksi kuolemanvakavia sairauksia vastaan. Eikä Herra koskaan ole asiaan puuttunut ja kieltänyt niitä ottamasta.- Anonyymi
Raamattu tuntee lääkkeet. Rokote on myös lääke. Laupias samarialainen lääkitsi loukkaantuneen haavat.
"Pitkin virran molempia rantoja kasvaa kaikenlaisia hedelmäpuita. Niistä eivät lehdet lakastu eivätkä hedelmät lopu: joka kuukausi ne antavat uuden sadon, sillä niitä ruokkii virta, joka saa alkunsa pyhästä paikasta. Niiden hedelmiä käytetään ruoaksi ja niiden lehtiä lääkkeeksi.” (Hes 47:12)
>>Rokotekriittiset salaliittoteoriat tulevat pimeydestä. Kun ihmiset eivät ota rokotetta, he kuolevat koronaan. Se on Petri Paavolan todellinen tavoite.>>
En ole ottanut rokotetta enkä sairastunut koronaan. Enkä suosittele rokotteen ottamista.
😄😄😄😄😄- Anonyymi
Olen ottanut kolme rokotusta ja pian on kuulemma tulossa neljäs. Sen kohdalla olen miettinyt, että josko en ottaisikaan.
Toimin tilanteen mukaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ottanut kolme rokotusta ja pian on kuulemma tulossa neljäs. Sen kohdalla olen miettinyt, että josko en ottaisikaan.
Toimin tilanteen mukaan.Odota hetki, sinulle on ihan kohta tulossa rofetia, joka kertoo, että Herra sanoi, että sinun pitää ottaa neljäskin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Odota hetki, sinulle on ihan kohta tulossa rofetia, joka kertoo, että Herra sanoi, että sinun pitää ottaa neljäskin.
Minä en näiden rofetioihin usko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en näiden rofetioihin usko.
No sitten tulee uusi rofetia, että oletkin vissiin vähän pöpi. Tai ei ainakaan hetelmää sinusta löydy hakemallakaan. Varmaan olet väärä rofeettakin, kun et kerran kuuntele oikeaa rofeetta, joka jo sanoi, että ota se neljäskin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sitten tulee uusi rofetia, että oletkin vissiin vähän pöpi. Tai ei ainakaan hetelmää sinusta löydy hakemallakaan. Varmaan olet väärä rofeettakin, kun et kerran kuuntele oikeaa rofeetta, joka jo sanoi, että ota se neljäskin.
"Totisesti: Kaikki tullaan antamaan ihmisille anteeksi, kaikki synnit ja herjaukset, miten he sitten herjaavatkin. Mutta jos joku herjaa Pyhää Henkeä, hän ei saa ikinä anteeksi vaan on syypää ikuiseen syntiin." He näet olivat sanoneet, että Jeesuksessa oli saastainen henki." (Mark 3:28-30)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Totisesti: Kaikki tullaan antamaan ihmisille anteeksi, kaikki synnit ja herjaukset, miten he sitten herjaavatkin. Mutta jos joku herjaa Pyhää Henkeä, hän ei saa ikinä anteeksi vaan on syypää ikuiseen syntiin." He näet olivat sanoneet, että Jeesuksessa oli saastainen henki." (Mark 3:28-30)
Sielunhoito voisi tehdä terää.
- Anonyymi
Tällä palstalla on väki vähentynyt rutkasti vuosien saatossa, myös ei-uskovien määrä. Pidin sitä ennen negatiivisena ilmiönä, mutta viime aikoina, kun tätät palstaa on lueksellut, olen tullut siihen tulokseen, että asia on enemmänkin siunaus.
- Anonyymi
Kiitän Luojaani etten ole hurahtanut tyhmien lampaiden ansaan ja ottanut käärmeenmyrkkyä (koronapiikki) elimistööni.Sillä korona ja sen rokote on saatanan juoni ihmiskunnalle!!!
- Anonyymi
Hallelujaa!!! Mutta mites sitten, kun rokottamaton perheeni sairasti koronan, mutta minä rokotettuna en...?
- Anonyymi
..kuolet pian siihen piikkiisi..
- Anonyymi
Sehän on uskovalle siunaus. Voittopalkinto.
>>Hallelujaa!!! Mutta mites sitten, kun rokottamaton perheeni sairasti koronan, mutta minä rokotettuna en...?>>
Taisit nähdä unta.- Anonyymi
entä se käärmeöljyn keskeinen ainesosa tms. missä todiste? voisko se lepakko olla ollut vain harhautus? todisteet piikin tehosta tekaistu? ja hengityskoneessa vain piikin saaneita?
itse jätin kahteen kertaan, kun ei taudilla ole mulle vaikutusta kuin pikkasen pakimmassakaan deltassa jne. ja omikroninkin sairastin ja niin hippasen, että vain veto poissa osin, joka tosin voi johtua myös toisesta piikistä, ehkä yhdessä omikronin kanssa. tein minkä pystyin; turhaa kaksi ekaa rokotetta, ja missä geenitutkimus, jos ei tarvii piikkiä?
luonnollinen piikki sitten kehiteltiin, mutta itse en sitä tarvii, ja kenotekoista ei kannata ottaa; omasta kokemuksesta, ja ei näytä että se moska on vieläkään täysin poissa, että jää piileväksi ja ehkä osin antiiviseksi pitkäksi aikaa. jotain hämärää siinä piikissä, ja saa nähdä tuleeko joskus julki totuus asiasta, ja mehän ollaan sen koekaniineja. - Anonyymi
Venäjän lentokoneet on tehty pesukoneen osista. Ja teipattu vanhoja karttoja.
- Anonyymi
tommoset "petri paavolat", kun ei niillä ole elämää KRISTUKSESSA, niin on keksittävä kaiken maailman tarinoita ja jorinoita,
"eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin" Matt: 24: 24
"Kehuessaan viisaita olevansa he ovat tyhmiksi tulleet" Room: 2:22
vaikka, eihän ne sitä itse huomaa !!! - Anonyymi
Mitä jos noista salaliittoteorioiden levittäjistä osa olisikin skitsofreenikkoja, jotka sairaassa päässään näkevät kaikenmaailman houreita uskoen niitä joksikin Jumalan antamiksi ilmestyksiksi, profetioiksi ja ennenäyiksi ja sitten fanaattisesti vaahtoen paasaisivat niistä, niin että jotkut ihmiset alkaisivat oikeasti uskomaan niihin?
- Anonyymi
Niin tai mistä ihmeestä muuten kukaan keksisi vastaavia satuja, että esim. jotain käärmeen myrkkyä olisi mukamas rokotteissa, mistä ei kuitenkaan ole minkäänlaista tieteellistä näyttöä?
- Anonyymi
Onko valtaosa jenkkilässä tapahtuvista ampumisistakin ja se ettei aseita haluta kieltää yms. mielestäsi jotain salaliittojuttuja?
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun355792- 773393
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa823155Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus3152725- 412262
- 542201
Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo251480Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211381- 491379
Riku Rantala OUT, Matti Rönkä IN - Hengaillaan visailuohjelmaan astuu kova nimi: "Olen kasvanut..."
Matti Rönkä jäi eläkkeelle yli 30 vuoden työuran jälkeen loppuvuodesta 2024. Uutistenlukija-toimittaja-kirjailija ei kui281293