Onko kaikki muotiliikkeet avoinna yön yli, jotta voi rauhassa sovitella kevään uutuuskuoseja? Mitkä toimipisteet jakavat ilmaista krillimakkaraa? Entä onko lietekalustonäyttely perinteiseen tapaan torin tapahtuma aukiolla? Myös lietteenlevitysnäytösten aikataulu kiinnostaisi. Kummallista kun alueen lehteen ei painettuna aikatauluja eikä tapahtuma infoa. On vain lentopallijuttuja!
Hullu yö huittisissa
15
1635
Vastaukset
- Anonyymi
En tiärä, mutta yrittäjien mukkaan Lauttarokki on musiikkipainotteinen ohjelmaltaan. Olipa neronleimaus. Liätteenlevitystäkö orotettiin mussiikkitapahtummaan?! Elimenvoimajohtaja itte ehrottanut tapahtummaa jossa ryypiskellään teltoissa, karulla ja rannalla. Mää ryypiskelen paikallisisa paareisa ja se on sitä elimenvoimaa kun saaraan pirettyä oman kylän paarit elinvoimasina myäs rokkiehtoona. Täsä ny kuiteski räknään että kyl se yrittäjienki kannattas vaa pysyä lestissään ja hoirella omia hommia ja antaa paarien järjestää rokkitapahtumia ja telttakokkouksia ku ei oo brewerokkiin ennää tästä pitkä aika.
- Anonyymi
Rannalla? Onko huittisjärven rannalla ryyppäjäiset..?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On ja lahkolaisen kaljateltta
- Anonyymi
On kirjottaja ny sekasin, lautta rock järjestettiin viimeeksi joskus 80 luvulla huhkolan kartanon puistossa. Oliski liikaa vaadittu et joku keksisi herättää sen henkiin uudelleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On, mutta ei huittisten järven veressä pysty uimaan.
- Anonyymi
Onko uimahalli auki läpitte yän? Voisin halukkaille antaa uimanäytöksiä!
- Anonyymi
Uusien lietekalustojen pumppujen hirmutehoja voi esitellä torin sijasta helpommin uimahallilla. Siellä on enemmän tilaa koneille ja vetensaanti on olympiamittaisten altaitten takia paremmin turvattuna.
Vesijohtioverkon vetensaanti voi loppua kesken, kun laitetaan maahantuojalta lainaksi saatu Super-Livakka ja sen pumput täysillä pumppaamaan vesikaaria Huittisten keväiselle taivaalle.
- Anonyymi
Mistä täältä muka löytyy ostettavia vaatteita kysyn vaan...ei siis mistään 🙄. Poriin, Tampereelle, Turkuun matka käy
- Anonyymi
Kirppiksiltä löytää vielä sellaisia hyviä ja kauniita joita Huittisissa myytiin joskus oikeissa muotiliikkeissä. Nykyiset puodit myy kirjavia säkkejä ja verkkareita.
- Anonyymi
Itse olen ostanu hankkiasta vaatteeni. Haalari tulee lietevaunukaupoissa Livakalta kylkiäisenä mutta rouhekintaat ja kummisaappaat hankkiasta.
- Anonyymi
Juu. Puuttuu noi halpahallit Huittisista.
- Anonyymi
Minä hain marjasta ja juhanista leninkini. On tyköistuva ja seuroisa on kehuttu nätiksi(leninkiä).
- Anonyymi
Marjajuhani oli ihana kauppa! Ystävällinen palvelu ja sopivat hinnat!
- Anonyymi
Olin menosa ostamaan tapahtumayänä eräästä sport myymälästä uimahousuja, mutta se oli kiinni! Kello oli vasta 23.30?
- Anonyymi
olisitko mennyt kuutamouinnille huittisjärvelle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1787494Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.344651Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1232710- 762183
- 901576
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2141510Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731141Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202161067- 481019
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225987