Hullu yö huittisissa

Anonyymi

Onko kaikki muotiliikkeet avoinna yön yli, jotta voi rauhassa sovitella kevään uutuuskuoseja? Mitkä toimipisteet jakavat ilmaista krillimakkaraa? Entä onko lietekalustonäyttely perinteiseen tapaan torin tapahtuma aukiolla? Myös lietteenlevitysnäytösten aikataulu kiinnostaisi. Kummallista kun alueen lehteen ei painettuna aikatauluja eikä tapahtuma infoa. On vain lentopallijuttuja!

15

1494

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En tiärä, mutta yrittäjien mukkaan Lauttarokki on musiikkipainotteinen ohjelmaltaan. Olipa neronleimaus. Liätteenlevitystäkö orotettiin mussiikkitapahtummaan?! Elimenvoimajohtaja itte ehrottanut tapahtummaa jossa ryypiskellään teltoissa, karulla ja rannalla. Mää ryypiskelen paikallisisa paareisa ja se on sitä elimenvoimaa kun saaraan pirettyä oman kylän paarit elinvoimasina myäs rokkiehtoona. Täsä ny kuiteski räknään että kyl se yrittäjienki kannattas vaa pysyä lestissään ja hoirella omia hommia ja antaa paarien järjestää rokkitapahtumia ja telttakokkouksia ku ei oo brewerokkiin ennää tästä pitkä aika.

      • Anonyymi

        Rannalla? Onko huittisjärven rannalla ryyppäjäiset..?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rannalla? Onko huittisjärven rannalla ryyppäjäiset..?

        On ja lahkolaisen kaljateltta


      • Anonyymi

        On kirjottaja ny sekasin, lautta rock järjestettiin viimeeksi joskus 80 luvulla huhkolan kartanon puistossa. Oliski liikaa vaadittu et joku keksisi herättää sen henkiin uudelleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rannalla? Onko huittisjärven rannalla ryyppäjäiset..?

        On, mutta ei huittisten järven veressä pysty uimaan.


    • Anonyymi

      Onko uimahalli auki läpitte yän? Voisin halukkaille antaa uimanäytöksiä!

      • Anonyymi

        Uusien lietekalustojen pumppujen hirmutehoja voi esitellä torin sijasta helpommin uimahallilla. Siellä on enemmän tilaa koneille ja vetensaanti on olympiamittaisten altaitten takia paremmin turvattuna.

        Vesijohtioverkon vetensaanti voi loppua kesken, kun laitetaan maahantuojalta lainaksi saatu Super-Livakka ja sen pumput täysillä pumppaamaan vesikaaria Huittisten keväiselle taivaalle.


    • Anonyymi

      Mistä täältä muka löytyy ostettavia vaatteita kysyn vaan...ei siis mistään 🙄. Poriin, Tampereelle, Turkuun matka käy

      • Anonyymi

        Kirppiksiltä löytää vielä sellaisia hyviä ja kauniita joita Huittisissa myytiin joskus oikeissa muotiliikkeissä. Nykyiset puodit myy kirjavia säkkejä ja verkkareita.


      • Anonyymi

        Itse olen ostanu hankkiasta vaatteeni. Haalari tulee lietevaunukaupoissa Livakalta kylkiäisenä mutta rouhekintaat ja kummisaappaat hankkiasta.


      • Anonyymi

        Juu. Puuttuu noi halpahallit Huittisista.


    • Anonyymi

      Minä hain marjasta ja juhanista leninkini. On tyköistuva ja seuroisa on kehuttu nätiksi(leninkiä).

    • Anonyymi

      Marjajuhani oli ihana kauppa! Ystävällinen palvelu ja sopivat hinnat!

    • Anonyymi

      Olin menosa ostamaan tapahtumayänä eräästä sport myymälästä uimahousuja, mutta se oli kiinni! Kello oli vasta 23.30?

      • Anonyymi

        olisitko mennyt kuutamouinnille huittisjärvelle?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      377
      1441
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1253
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      114
      1187
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      158
      1072
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      40
      940
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      886
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      796
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      790
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      85
      767
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      166
      662
    Aihe