Johannes 3.
16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
Sanoiko Jumala että niin paljon minä Rakastin maailma , että annoin ainoani Poikani kuolla kaikkien puolesta , paitsi Juudas ja Putinin ja venäläisten puolesta??
Sanoiko Jeesus vihatkaa ??? Ihmiset ?? Vai vihatkaa pahuus ??
32
332
Vastaukset
- Anonyymi
Pahuutta vastaan on oikein sotia. Emme voi antaa jonkin valtion pala palalta ryöstää sodan keinoin. Ukrainan tuki on kristillinen teko kuin myös venäjän väkivallan tuomitseminen. Yksilön väkivalta toiseen ihmiseen on lähes aina tuomittavaa. Venäjällä ei ole erioikeuksia.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Ja Johannes noin sanoi vanhoilla päivillään.
Että nuorempi kuin sinä.
Aika vähän on vastattu Rakkaat !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Koska uskovaiset huomaa miten on väärin nosta miekka mihin itse kaatuu. Mitä kylvää sen myöskin niitttää..
Kun sota lietsoo .!!! Niin tulet osalliseksi kaikkiin ihmisuhreihiin jotka sota niittää Ukrainassa. Ja niin käy myöskin Suomessa tällä menolla....- Anonyymi
Ihmiset on nyt vähän lakossa siittä. heh heh
- Anonyymi
Jos omien poikien uhraaminen teurastettuina lampaina ei ole pahuutta, niin mikä sitten?
- Anonyymi
Enkä sano tätä yhtään kauniimmin - olet päästäsi sairas, jos sinun mielestäsi Jumalalla on perhe ja tuo soma perheyhteys edellyttää oman pojan käyttämisen teurastettuna lampaana, kun isän tuli mokattua paratiisissa päästämällä Saatana sisään houkuttelemaan omaksi kuvakseen tekemäänsä ihmistä, sen jälkeen, kun olikin päättänyt istuttaa puun johon ei saanut koskea mikä virhe edellytti, että hänen olikin synnyttävä ihmiseksi poikanaan, joka olikin hän itse, hänen oman virheensä korjaamiseksi.
- Anonyymi
Kuinka paljon on oltava päässä vikaa, että tämä kuulostaa Pyhältä uskonnolta, ja tarinan Jumala kaikkivoipaiselta hyvältä Isä Jumalalta?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka paljon on oltava päässä vikaa, että tämä kuulostaa Pyhältä uskonnolta, ja tarinan Jumala kaikkivoipaiselta hyvältä Isä Jumalalta?!
Ja se todellinen ja oikea tarina ei kerro mitään syntiinlankeemuksesta eikä perisynnistä tai ylipäätään synnistä paratiisissa, vaan ihminen tuli tiedolla jumalien kaltaiseksi. Persynti liittyy vain Paavalin yhden kirjeen yhteen jakeeseen, eikä sellaista ole paratiisitarinassa, ei myöskään missään muussa seemiläisyyteen perustuvassa uskonnossa, eikä edes koko Vanhassa testamentissa. Raamatun mukaan piti erottaa hyvä tieto ja paha tieto toisistaan, eikä ryhtyä käyttämään tosi Jumalaa uhrilampaana, vaikka väärä profeetta sellaiseen houkuttelikin.
EI siinä ollut mitään oma vika. Rakas !!
Katsos jos Hän ei olis luonut ihminen niin että ihminen voi valita ? Niin silloin olisit sanonut epäreilu . Ja että ihminen tulis voida valita oli pakko kehittää olosuhteet niin että ihminen voi valita joko oikein vai väärin. Ja me tiedämme miten kävi.
Aivan kuin sota , jossa valitaan että soditaan , me saadan paremmat edut silloin . Näin ainakin tyhmä ihminen ajattelee.Anonyymi kirjoitti:
Ja se todellinen ja oikea tarina ei kerro mitään syntiinlankeemuksesta eikä perisynnistä tai ylipäätään synnistä paratiisissa, vaan ihminen tuli tiedolla jumalien kaltaiseksi. Persynti liittyy vain Paavalin yhden kirjeen yhteen jakeeseen, eikä sellaista ole paratiisitarinassa, ei myöskään missään muussa seemiläisyyteen perustuvassa uskonnossa, eikä edes koko Vanhassa testamentissa. Raamatun mukaan piti erottaa hyvä tieto ja paha tieto toisistaan, eikä ryhtyä käyttämään tosi Jumalaa uhrilampaana, vaikka väärä profeetta sellaiseen houkuttelikin.
Todellinen tarina on kertomus Taivaan kuningattaresta ja viikunapuusta ja hedelmästä, joka on seksuaalisuuden metafora.
Adam ja Eva olivat "jumalan kaltaisia" kun olivat ymmärtäneet kuinka elämää luodaan.Anonyymi kirjoitti:
Ei kukaan nvoi meidän Jumalamme Jeesus Kristusta houkutella mihinkään senki houkkaa !!
OLET TÄMÄN KALTAINEN >>>
29 He ovat täynnänsä kaikkea vääryyttä, pahuutta, ahneutta, häijyyttä, täynnä kateutta, murhaa, riitaa, petosta, pahanilkisyyttä;
30 ovat korvaankuiskuttelijoita, panettelijoita, Jumalaa vihaavaisia, väkivaltaisia, ylpeitä, kerskailijoita, pahankeksijöitä, vanhemmilleen tottelemattomia,
31 vailla ymmärrystä, luotettavuutta, rakkautta ja laupeutta;
32 jotka, vaikka tuntevat Jumalan vanhurskaan säädöksen, että ne, jotka senkaltaisia tekevät, ovat kuoleman ansainneet, eivät ainoastaan itse niitä tee, vaan vieläpä osoittavat hyväksymistä niille, jotka niitä tekevät.
- Anonyymi
Toisen maailmansodan aikana sanoit toista 🤣
Sanoiko Jeesus Todella ???? Vihatka te uskovaiset Putin siis vihollinen ja viholliset ja Hitler ? Vihatkaa vihatka ja vihatkaa ? Vai rakastakaa rakastaa ja rakastaa !!!
Valitkaa vapsti. Toinen tie meneen alaspäin ja Toinen Ylöspäin !!- Anonyymi
Rakasta sinä vain sitä sinun Putinia, mutta minä en!!
Anonyymi kirjoitti:
Rakasta sinä vain sitä sinun Putinia, mutta minä en!!
No eihän Rakas, tarvi olla Jumalallinen eikä Pyhä Raamattullinen . Jokaisella on vapa valinta siihen. !
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
No eihän Rakas, tarvi olla Jumalallinen eikä Pyhä Raamattullinen . Jokaisella on vapa valinta siihen. !
Minkälainen vapa sinulla on onkiessa?
- Anonyymi
"Sanoiko Jeesus vihatkaa ??? Ihmiset ?? Vai vihatkaa pahuus ??"
Kukaan ei tiedä, mitä Jeesus sanoi. Tiedetään vain se, mitä Jeesuksen missäkin lahkossa sanotaan sanoneen.Höpöttäjä olet Rakas !!
Me tiedetään tarkkaan mitä Jeesus on sanonut . Koska Kirjeóitettu ON Pyhässä Raamatussa !!
- Anonyymi
> Sanoiko Jeesus vihatkaa ???
Ei vaan:
"Mutta minä sanon teille: rakastakaa vihollisianne ja rukoilkaa niiden puolesta, jotka teitä vainoavat, että olisitte Isänne lapsia, joka on taivaissa; sillä hän antaa aurinkonsa koittaa niin pahoille kuin hyvillekin, ja antaa sataa niin väärille kuin vanhurskaillekin."
Mat. 5:44-45 - Anonyymi
Matt.10:34-38 Älkää luulko, että minä olen tullut tuomaan rauhaa maan päälle; en ole tullut tuomaan rauhaa, vaan miekan. Sillä minä olen tullut nostamaan pojan riitaan isäänsä vastaan ja tyttären äitiänsä vastaan ja miniän anoppiansa vastaan; ja ihmisen vihamiehiksi tulevat hänen omat perhekuntalaisensa. Joka rakastaa isäänsä taikka äitiänsä enemmän kuin minua, se ei ole minulle sovelijas; ja joka rakastaa poikaansa taikka tytärtänsä enemmän kuin minua, se ei ole minulle sovelijas; ja koka ei ota ristiänsä ja seuraa minua, se ei ole minulle sovelias. Luuk.14:26-27 Jos joku tulee minun tyköni eikä vihaa isäänsä ja äitiänsä ja vaimoaan ja lapsiaan ja veljiään ja sisariaan, vieläpä omaa elämäänsäkin, hän ei voi olla minun opetuslapseni. Ja joika ei kanna ristiänsä ja seuraa minua, se ei voi olla minun opetuslapseni. Mark.8:34-38
- Anonyymi
Miika.7:6 Sillä poika halveksii isää, tytär nousee äitiänsä vastaan, miniä anoppiansa vastaan; ihmisen vihamiehiä ovat hänen omat perhekuntalaisensa. Hes.22:6-8
- Anonyymi
Ef.4:26-27 Vihastukaa, mutta älkää ayntiä tehkö. Älkää antako auringon laskea vihanne yli, älkääkä antako perkeleelle sijaa. Jaak.1:19-20 Te tiedätte sen, rakkaat vejeni. Mutta olkoon jokainen ihminen nopea kuulemaan, hidas puhumaan, hidas vihaan; sillä miehen viha ei tee sitä, mikä on oikein Jumalan edessä. Sananl.17:26-28.
Mutta jos vihollisen vihaat rakas . Niin teet syntiä eikä te niinkuin Jeesus käskee . Ja silloin et myöskään ole millään Hänen ystävä..
"Mutta minä sanon teille: rakastakaa vihollisianne ja rukoilkaa niiden puolesta, jotka teitä vainoavat, että olisitte Isänne lapsia, joka on taivaissa; sillä hän antaa aurinkonsa koittaa niin pahoille kuin hyvillekin, ja antaa sataa niin väärille kuin vanhurskaillekin."
Mat. 5:44-45
- Anonyymi
Valtiotasolla viha ja yksilötason viha ovat eriasioita. Valtio, siis me puolustaudumme hyökkääjän edessä ja ammumme kohti. Ihan jumalan oikeudella. Niinkuin isämme tekivät 77 vuotta sitten. Ja talvisodassa. Niinkuin israelkin tekee tänään. Yksilötasolla ei juuri tule tappamisen tarvetta, asiat hoituu paremmin viranomaisten avulla. Uskova tekee velvollisuutensa myös omaa maatansa kohtaan. Sen kieltäminen ei ole sankaruutta vaan pelkuruutta.
Höpö höpö !! Jumala on ottanut vastuu sodista ja tuomiosta joka putoo niskureiden niskaan . Jos Juutalaiset sotii Vanhan Testamenttiläisenä,? Niin meinaatko olla Uusliittolainen vai pysyä vanhassa. Jokaisella on vapa tehdä vääryyttä Pyhä Raamattua vastaan, jossa Jeesus on sanonut älä tapa . Älä te pahalle vastarinta. Rakasta vihollinen. Ja vaikea on rakastamalla tappaa vihollinen . Silloin helvetissä vihollinen sanoo. Oi miten uskova minua rakasti, että lähetti minut helvettiin..
- Anonyymi
Pahuuteen ei saa koskea, ei ottaa osaa mitenkään, se tarttuu ja alkaa turmella jos alkaa taisteleen, kun se ei saa otetta, pahuudella ei ole olinpaikkaa missä se eläisi, ja se kuolee pois, kuin korona tauti.
Käännä siis toinenkin poski. . Jeesus antaa esimerkillään laumasuojan, (rokotuksen ) pahuudelle ei ole enää kantajaa, olinpaikkaa missä se eläisi, pahuus vaan karisee kuin heinät kärryiltä.
Jeesus ei tuominnut edes naulitsijoitaan, vaan rukoili heidän puolestaan, näin piti itsensä puhtaana pahuudesta ja täydellisesti irti siitä.
Taivaallinen tapa toimia. Jeesus tuli taivaasta toisesta luomakunnasta.
Älä koske pahuuteen se tarttuu, ja itää ja kasvaa ja puhkee kukkaan ja myrkyttää mielen ja kielen ja lopulta kaikki kansat, näin kuvainnollisesti. Tätä itsekkyyttä vastaan on sielun taisteltava sisimmässä. Ilman Jeesuksen yhteyttä ja apua ei onnistu.- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Tuskinpa esimerkki antaa mitään suojaa.
Mieti vähän mitä kirjoitatOIet täysi âäIiö.
Haet huomiota epätoivoisesti rôkotuksellasi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .593215Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472921Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242739Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541837- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101091Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193991Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26830- 44829
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101822