Voidaan unohtaa *suojaa vakavalta tautimuodolta kusetus*

Anonyymi

Paikkakuntani vanhustentalo jossa sukulaisenikin on niin siellä 4krt piikitettyjä kuolee koronaan sarjassa.vanhoja ihmisiä jotka ovat muuten perusterveitä ja virkeitä niin heitä kaatuu kuin heinää.lähes kaikki tartunnan saaneet siirtyy manan maille.eli en ymmärrä kenelle piikit on tsrkoitettu? Nuoremmat ja alle 75v niitä ei tarvitse ja vanhoille niistä ei ole mitään hyötyä .eikä toki hyötyä ole kenellekään

28

846

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Piikkien tilaajat kertovat tässä kaikille, mitä niillä piikeillä oli/on tarkoituksena tehdä:
      https://t.me/JFKQ_17/264
      "Me päätämme kuka saa piikin ja kuka kuolee". Voiko tuon selvimmin sanoa. Jos tämä olisi kerrottu THL:n taholta ennen piikitysten aloitusta, niin moniko olisi sen ottanut?
      Väestönvähennys on tämän projektin tarkoitus. Lisää paljastuksia kaikesta ehkä jo tällä viikolla. Seuratkaa maailman uutisia ja vaikkapa Kiinan patoja.

      • Anonyymi

        Näin se juuri menee.itse kyllä tiedostan asian laidan.mutta ihmettelen miten helppoa ihmisten aivopesu olikaan.pelolla on helppo hallita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin se juuri menee.itse kyllä tiedostan asian laidan.mutta ihmettelen miten helppoa ihmisten aivopesu olikaan.pelolla on helppo hallita

        Niin ihmettelen minäkin! Sinutkin on täysin aivopesty etkä edes ymmärrä sitä.


    • Anonyymi

      Kyllä se korona on se viimeinen naula monen kertaan rokotetun vanhuksen arkkuun. Elimistö ei yksinkertasesti enää kestä kun se on heikennetty rokotteilla nollaan.. Tämä on nyt nähty. Osa kuolee jo ennen kuin taudin saavat. Nuoremmat rokotetut jaksavat kauemmin mutta heilläkin alkaa kummasti tulemaan ties mitä vaivaa ja lopulta eivät kestä enää lenkkiä tutulla lenkkipolullaan.

      • Anonyymi

        512 kuolemaa viimeisen kahden viikon ajalta (www.koronatilastot.fi). Suurin osa neljä piikkiä saaneita ikäihmisiä.
        Nyt nelospiikitys laajenee kotona asuviin ikäihmisiin, joten kuolemat lisääntyvät.


    • Anonyymi

      Koronaan kuolee, jos on muita sairauksia ja on maannut sängyssä pitkään piikit ei pelasta , piikitetyt räki ja köhi hulluna 🤔

      • Anonyymi

        Höpö höpö.ei tarvitse taustalla olla mitään muita sairauksia.toisinsanoen piikit ei auta yhtään,ketään.ei suojaa vakavaa eikä lievää tautia vastaan.mutta osan piikitetyistä tappaa infaktein


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö.ei tarvitse taustalla olla mitään muita sairauksia.toisinsanoen piikit ei auta yhtään,ketään.ei suojaa vakavaa eikä lievää tautia vastaan.mutta osan piikitetyistä tappaa infaktein

        No höpö höpö itselles! Mulla ikää 86 v., paljon perussairauksia jo 15 vuotta, kolme rokotusta, mutta jostain syystä säästynyt koronalta kokonaan, vaikka olen paljon ihmisten keskuudessa. Mistähän voisi johtua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No höpö höpö itselles! Mulla ikää 86 v., paljon perussairauksia jo 15 vuotta, kolme rokotusta, mutta jostain syystä säästynyt koronalta kokonaan, vaikka olen paljon ihmisten keskuudessa. Mistähän voisi johtua?

        yhtään kokeellista geennimanipulaatio rokotusta en ole ottanut eikä ole korona iskenyt.
        maskeja en ole pitänyt kaupoissa enkä rajoittanut elämääni milläin tavoin.

        Mistähän voisi johtua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No höpö höpö itselles! Mulla ikää 86 v., paljon perussairauksia jo 15 vuotta, kolme rokotusta, mutta jostain syystä säästynyt koronalta kokonaan, vaikka olen paljon ihmisten keskuudessa. Mistähän voisi johtua?

        Voin vannoa ja luvata jos ja kun saat koronan niin se on menoa.valitan mutta se on aika varma.elimistösi ei kestä sitä.ja piikit ovat romahduttaneet vastustuskykyäsi.et pysty millään laistamaan korona tartuntaa ,tajuat varmaan että piikit ei estä leviämistä edes promillen vertaa. Toivon sinulle elinpäiviä mutta korona on kohtalokas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin vannoa ja luvata jos ja kun saat koronan niin se on menoa.valitan mutta se on aika varma.elimistösi ei kestä sitä.ja piikit ovat romahduttaneet vastustuskykyäsi.et pysty millään laistamaan korona tartuntaa ,tajuat varmaan että piikit ei estä leviämistä edes promillen vertaa. Toivon sinulle elinpäiviä mutta korona on kohtalokas

        Vannomisten ja lupausten sijaan opettele edes kirjoittamaan! Noin puutteellisella kirjoitustaidolla esiintyvään en luottaisi pätkääkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vannomisten ja lupausten sijaan opettele edes kirjoittamaan! Noin puutteellisella kirjoitustaidolla esiintyvään en luottaisi pätkääkään.

        Noh noh koira.älå saivartele pskahousu.sinustakin on tärkeimmät aineet ruiskittu lakanoille.reppana poika!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No höpö höpö itselles! Mulla ikää 86 v., paljon perussairauksia jo 15 vuotta, kolme rokotusta, mutta jostain syystä säästynyt koronalta kokonaan, vaikka olen paljon ihmisten keskuudessa. Mistähän voisi johtua?

        Aina voi arvailla syitä, mutta itse olen koronan suhteen toiminut aivan päinvastoin eli en ole ottanut ensimmäistäkään rokotetta, käyttänyt mitään suojavälineitä enkä testauttanut itseäni kertaakaan. Tänä aikana olen kerran ollut lievässä kuumeessa, kun yhtenä päivänä lämpöä oli 38 astetta. Perussairauksiakin löytyy ja niidenkään takia en ole sairaaloita kuormittanut, kun ainoastaan kontrollikäyntejä on ollut terveydenhuoltolaitoksiin tilanteen seurannan takia silloin tällöin vuosien varrella ja ajokorttiin joudun 5 vuoden välein käymään lääkärin tarkastuksessa.

        Itse olen seurannut korona uutisointia joskus aivan alkuaikoina valtamediasta, mutta ihmettelin jo silloin miksi ihmisiä pelotellaan asialla, josta ei juurikaan tiedetty mitään koska yleensä pitäisi toimia juuri päinvastoin.

        Tarkemmin tutkiessani asiaa huomasin monia absurdeja asioita pandemiaan liittyen mm. pandemia harjoitukset etukäteen ja yhtäläisyydet vuosikymmen sitten sikainfluenssaan joka lopetettiin rokotehaittojen ilmaantuessa. Korona rokotteet kun ovat aiheuttaneet muutamassa kuukaudessa enemmän haittoja kuin muut rokotteet yhteensä yli 30 vuoden aikana, mutta rokotuksia ei silti keskeytetä vaan tyrkytetään lisää.

        Itsekin tunnen yhden perusterveen ihmisen, joka kuoli seuraavana päivänä piikin jälkeen, mutta en tiedä onko hän mihinkään tilastoihin päätynyt kun ei haluta myöntää selviä tapauksiakaan rokotehaitoiksi, mutta toisaalta korona merkitään kuolinsyyksi jos on korona positiivisen testin saanut kuolipa sitten mihin tahansa.

        Valtamedia ei salli edes keskustelua aiheesta mikä sinällään eriskummallista vaikka kuinka monet lääkärit ja asiantuntijat olisivat erimieltä kaikesta pandemiaan liittyvästä. Nyky aikana näitä eriäviä mielipiteitä on vaikea pitää pimennossa internetin ansiosta vaikka sielläkin sensuuria esiintyy tietyillä alustoilla. Sitten on paljon niin sanottua huuhaata asiaan liittyen, joka pitää osata erottaa asiasta.

        Mikään tieteellisesti oikein tehty tutkimus ei pysty todistamaan edes viruksien olemassa oloa ja tämä on todettu saksan korkeimassa oikeusasteessa ns. tuhkarokkovirus oikeudenkäynnin tapauksessa jossa oikeus totesi että virusteoria ei täytä tieteellisen tutkimuksen kriteereitä.

        Toinen asia on tämä PCR-testi mikä ei keksijänsä Kary Mulliksenkaan mukaan pysty kertomaan mitään siitä onko ihminen sairastunut johonkin tautiin. PCR-testi etsii todellisuudessa tiettyä etukäteen määritettyä rna sekvenssiä jonka kuvitellaan olevan osa viruksen DNA:ta koska virus on tietokoneella rakennettu ns. silicogenomi tämän rna partikkelin mukaan, siksi koska ikinä ei ole onnistuttu löytämään luonnosta ns. kokonaista virusta jolla olisi tämä genomi olemassa. Erittäin todennäköistä olisi, että jos viruksia olisi niin niitä löydettäisiin luonnostakin etenkin sairaista ihmisistä, koska kyetään löytämään kuviteltua virustakin pienempiä partikkeleita ja eristämään niitä.

        Lääkkeitä ja rokotteita valmistavat yritykset ovat ainoita jotka haluavat pitää virusteoriasta kiinni koska se on heille tuottoisaa toimintaa, vaikka sillä ei tosiasioiden kanssa olisi mitään tekemistä. Yhteiskunnat eivät tarvitse mitään humpuukimaakareita vaikka se olisi kuinka tuottoisaa toimintaa tahansa heille, mutta yhteiskunnille täysin hyödytöntä ja vahingollista toimintaa verrattavissa lähinnä mätien perunoiden myyntiin.


    • Anonyymi

      Hyvä tilasto piikkien suojasta: https://t.me/AmericanExceptionalism/27823
      Eniten sairastuneita ovat kolme piikkiä ottaneet. Vähiten postiivisia testituloksia on rokottomattomien joukossa. Tuossa on siis positiivisen testituloksen antaneiden jakauma kaikissa ikäryhmissä. Se osoittaa, että piikkien antama "suoja" heikkenee kaikkein eniten 5 kuukautta niiden ottamisen jäkeen. Paras suoja on luonnollisen immuniteetin omaavilla eli rokottomattomilla.

      • Anonyymi

        Testituloksia ei voi pitää enää tilastotietona koska kaikkialla niiden tekemistä on vähennetty rajusti.


    • Anonyymi

      Katso ympärille kokeellinen mrna rokotteen useat injektiot ei suojannut koronalta
      eikä estänyt leviämistä.

      Itsellä ei yhtään mrna piikkiä korona oli lievempi ,kuin tavallinen fllunssa
      samoin ystävillä.

      On se mukavaa kun ei tarvitse pelätä mrna haittavaikutukia eikä koronaa.

    • Anonyymi

      Veikkaan vanhusten suuren kuolleisuuden koronaan johtuvan siitä, että hoitajat ja omaiset levittävät tautia, koska jostainhan se tartunta tulee. Esim. hoitajien sairastumisia ollut valtavasti rokotuksista huolimatta ja heidän työssäolo on perustunut täysin rokotusstatukseen eikä siihen, onko heillä tautia eli rokotettu saa työskennellä sairaana aivan vapaasti uuden pakkorokotuslain mukaisesti.

      Testaaminen on ainoa tehokas keino tartuntojen ehkäisyyn.

      • Anonyymi

        Mikäs luulisit olevan niiden miljardeja maksavien piikkien rooli tässä hommassa? Etkö laskisi vastuuta yhtään niille?eli voidaan rehellisesti sanoa että piikeistä ei ole paskanvertaa apua.päinvastoin vie lopunkin immuniteetin.


      • Anonyymi

        Täällä "pohjoisen periferiassa" on käynyt juuri näin! Hoitajista, joista muutenkin huutava pula, melkein kaikki sairastaneet koronan viimeisen kolmen kuukauden sisällä. Töihin on haalittu väkeä noihin vanhusten hoivakoteihin ihan pystymetsästä, pätevyydeksi on näissä hätätilanteissa riittänyt, kunhan on ottanut piikit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä "pohjoisen periferiassa" on käynyt juuri näin! Hoitajista, joista muutenkin huutava pula, melkein kaikki sairastaneet koronan viimeisen kolmen kuukauden sisällä. Töihin on haalittu väkeä noihin vanhusten hoivakoteihin ihan pystymetsästä, pätevyydeksi on näissä hätätilanteissa riittänyt, kunhan on ottanut piikit.

        Piikeistä ei ole ollut eikä tule olemaan mitään muuta hyötyä kuin kansanvähennys


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Olen viiskymppinen rokottamaton nainen ja sairastin juuri koronan. En vienyt kenenkään sairaalapaikkaa tai maannut teholla. Testissä kävin että sain työpaikalle todistuksen. Kolmesti rokotetun puolison oireisiin ja taudin kestoon ei ollut mitään eroa.

    • Anonyymi

      Korkeasti järjestelmän aivopesemät ihmiset jonottivat piikkejä.
      https://t.me/AmericanExceptionalism/27926
      Omilla aivoillaan ajattelevat näkivät tuon sumutuksen läpi, eivätkä uskoneet aivopesuun. Nyt tuo näkyy siinä, että piikitetyt maksavat karmeaa hintaa tervetensä pilaamisesta.
      Sadasta sairastuvasta henkilöstä 84 on piikitettyjä ja 16 ei ole. Eikä noilla kuudellatoista ole mitään vakavia haittavaikutuksia.

    • Anonyymi

      Vakavia verihyytymiä: USA:n lääkehallinto FDA kielsi ja rajoitti J&J:n koronarokotteen käyttöä
      Julkaistu 07.05.2022

      Vihdoinkin myös Yhdysvaltain elintarvike- ja lääkevirasto (FDA) on virallisesti kieltänyt ja rajoittanut pahamaineisen Johnson & Johnsonin Covid-rokotteen käyttöä, viitaten vaarallisiin sivuvaikutuksiin, joita on havaittu varsinkin nuoremmilla annoksen saaneilla.

      Suomi tilasi nopeasti huonon maineen saaneita J&J:n rokotteita, mutta ei ottanut niitä laajasti käyttöön. Syyskuussa 2021 ilmoitettiin, että hankitut rokotteet lahjoitetaan ulos maasta.
      FDA ilmoitti toimenpiteestä tiedotteen perusteella torstaina tietojen tarkastelun jälkeen ja sanoi, että J&J-rokotusta (tunnetaan myös nimellä Janssen-rokote) ei enää sallita alaikäisille ”harvinaisten ja mahdollisesti hengenvaarallisten veritulppien vuoksi”.

      ”Suoritettuaan päivitetyn analyysin, arvioinnin ja raportoitujen tapausten tutkimuksen FDA on päättänyt, että trombosytopeniaoireyhtymän (TTS) aiheuttaman tromboosin riski… oikeuttaa rajoittamaan rokotteen käyttöä”, viranomaiset sanoivat viitaten havaittuihin koronarokotteen aiheuttamiin veren hyytymishäiriöihin.

      FDA huomautti lisäksi, että oireet ilmaantuvat tyypillisesti ”noin yhdestä kahteen viikkoa” piikityksen antamisen jälkeen.

      Alle 18-vuotiaat eivät enää saa saada rokotusta, FDA jatkoi. Ja jopa aikuisille, J&J-rokotetta suositellaan nyt vain niille, ”joille muut hyväksytyt Covid-19-rokotteet eivät ole saatavilla tai kliinisesti sopivia” tai jotka eivät muuten voisi saada rokotusta.

      Vaikka FDA:n biologisten arviointi- ja tutkimuskeskuksen johtaja Peter Marks väitti, että kyseisellä rokotteella ”on edelleen rooli nykyisessä pandemiavastauksessa” Yhdysvalloissa ja ympäri maailmaa, hän sanoi, että ”TTS:n riski” sai viraston rajoittaa sen käyttöä amerikkalaisten keskuudessa.

      Sääntelyviranomaisen viimeisin päätös ei ole ensimmäinen takaisku J&J-iskulle, jonka käyttöönotto keskeytettiin huhtikuussa 2021 useiden veren hyytymistapausten vuoksi. Vaikka FDA hyväksyi rokotteen uudelleen hieman yli viikon kuluttua, CDC:n (Center for Disease Control and Prevention) neuvoa-antava elin suositteli myöhemmin muita rokotteita.

      Kaikki mrna piikit sisältävät samoja aineita hieman erisuhteessa.
      Suomen ylikuolleisuus lavastetaan iltapäivälehtien sivuilla korona kuolemiksi
      todellisuudessa ennustetut mrna piikkien aiheuttamat komplikaatiot niittävät
      ennustetusti ihmisiä.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1970
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1539
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      140
      1387
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1308
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1240
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      273
      1047
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      992
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      957
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      118
      954
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      49
      777
    Aihe