Oi Matti, kaipaan sua niin.... mutta kun et vastaa tunteisiini, vaikka ollaan samassa talossa töissäkin. Jos luet tämän, niin tiedät, että olen ihastunut sinuun!!!!!! Pitkä viikonloppu ja en näe sua!
Matti kaipaan
8
1884
Vastaukset
- Matti
Et onneksi lähestynyt minua tällä viikolla,äläkä lähestykkään vois mennä työkaveruus.(Työpaikallani kaikki ovat miehiä).Jos et tunnista tästä itseäsi,hyvä niin(meille molemmille).Silloin en ole haluamasi Matti
- säikähdä
Ei... et ole se MATTI jota kaipaan... ah... ja niin kaipaan.
- kai-de-puu
säikähdä kirjoitti:
Ei... et ole se MATTI jota kaipaan... ah... ja niin kaipaan.
olenkin jo pitkään halunnut alkaa seurustella puhelinkioskin kokoisen morhokorvan kanssa,,,
jos se oikea nyt sitten olet-mitä kovin toivon-olenko?
- Köyhis
Valitan, Matti on jo kukkarossani.
- Lopettaa
Olen jo valittanut pomolle sinusta.Ahdistelusi on kaameaa.Ymmärtäisin vielä riippurinnat,kierot silmät ja mahti ahterin mutta se valkosipulin lemu on kaameaa.Tiedän ettet todellakaan ole mikään neitsyt ja työkaverit muut on jo sinuun sekantuneet mutta minua on TURHA yrittää tämän enempää koska lääkärini on kieltäytynyt kirjoittamasta sinun takiasi niin suurta määrää viekraa että saisin siihen edes jotai eloa.
- Vanhanen
En voi puhua näin henkilökohtaisia täällä. Tule virkahuoneeseeni, niin sovitaan... hmm... jatkoneuvottelupaikka.
- -Nykänen-
Tiedän, sinähän työskentelet täällä vankilapsykologina. Tunnen kuitenkin, että välillämme on jokin este, ikään kuin lukittu ovi, jota en saa auki, tai kuin kalteri, joka estää minua avautumasta sinulle.
- Wuori
Olen kyllä huomannut kiinnostuksesi mjämmjäm ja ymmäjjän, ettei jomanssillemme olisi jujidisesti mitään estettä mjämmjäm mutta mojaalisesti on kyllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3177424Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662146- 1751827
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161362- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91231Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691210RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541146Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019