"Suuren" johtajan kunniaksi?
Koska Pietarin nimi muutetaan Putingradiksi
15
114
Vastaukset
- Anonyymi
Ei koskaan.
Eikö se nimeäminen yleensä tapahdu vasta Suuren Johtajan kuoleman jälkeen? Toivottavasti siis pian.
Stalingrad oli tässä suhteessa poikkeus.
- Anonyymi
Samana päivänä kun Turku vaihtaa nimensä Marinstadiksi.
- Anonyymi
Tai ehkä mielummin Tampere Sannaforsiksi?
- Anonyymi
Putinburg on myös toinen vaihtoehto kaupungin uudeksi nimeksi.
- Anonyymi
Alun perin oli "Petrograd" Pyhän Pietarin ja tsaari Pietari Suuren mukaan.
Putlergrad voisi olla hyvä Pyhän Putlerin mukaan. Venäjän ortodoksikirkko hänet varmaankin pyhimykseksi ylentää kun aika on. St. Putlersburg tai Putlergrad, kumpi parempi?
- Anonyymi
Putin ei tule saamaan edes hautakiveä koska ei ole mitään haudattavaa. Nimi häviää historian pölyyn.
- Anonyymi
Kyllähän Putler tullaan historiassa hyvin muistamaan, samanlaisena suurena johtajana kuin hänen oppi-isänsä Hitler, jonka tekemiset Putler on tunnontarkasti kopioinut ja toteuttanut. Ainoana erona että juutalaisten tilalla ovat ukrainalaiset, mutta muuten sama silmitön demonisointi ja kansanmurha.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän Putler tullaan historiassa hyvin muistamaan, samanlaisena suurena johtajana kuin hänen oppi-isänsä Hitler, jonka tekemiset Putler on tunnontarkasti kopioinut ja toteuttanut. Ainoana erona että juutalaisten tilalla ovat ukrainalaiset, mutta muuten sama silmitön demonisointi ja kansanmurha.
Taitaa tuolla "Vladimir Polonium Novitshok Putlerilla" olla oppi-isinään Hitlerin lisäksi ainakin Stalin, Idi-Amin ym. samaa sarjaa olevat joilla pahaksi päässyt hoitamaton korvienvälissä oleva vika.
- Anonyymi
Kun sanktiot vaikuttavat, nimeksi tulee Putlet Village.
- Anonyymi
Outlet village? Jossa kaikki myynnissä halpahallihinnoin, niinkuin 80-90-lukujen vaihteessa?
- Anonyymi
Twitterissä ja muualla netissä NAFO-joukot ovat nimenneet sen humoristisesti Sannaburgiksi. St.Sannaburgissa on järjestetty kansanäänestys ja kaupunki haluaa liittyä Suomeen. Sannaburgille on jopa omistettu omia sosiaalisen median tilejäkin.
- Anonyymi
Eikös sen pitäisi olla Vladimirgrad
- Anonyymi
Oikeampi nimi olisi sitten joko Poloniumgard tai Novitshokgrad
- Anonyymi
retu suo sen alueen alkuperäinen nimi on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103855"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 70615
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483